Camping Sandaya Maisons-Laffitte

Camping Sandaya Maisons-Laffitte
6,5

• Sfeer in stad8,8
  • Activiteiten7,0

Bezoek Parijs tijdens een verblijf op Camping International de Maisons-Laffitte. Na je bezoek aan Parijs neem je nog even een duik in het zwembad of schuif je aan bij het restaurant. Voor de energieke kids is er een speeltuin en waterparkje. De trein loopt vlak langs de camping. Stap in de trein en sta in 20 minuten in hartje Parijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Maisons-Laffitte voor je op een rij gezet:

Contact

198 reviews over Camping Sandaya Maisons-Laffitte in het Nederlands

Prima

N Westrik
15-9-2019

Camping is prima geschikt voor het bezoeken van Parijs. De camping heeft veel last van omgevingslawaai. Je hoort de trein goed, maar dat is dezelfde trein waar je mee naar Parijs. gaat... Wij stonden op de camping en hadden een ruime plaats . Het treinstation ligt op 10 minuten lopen van de camping Er is een restaurant en een broodwinkel op de camping

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Prima uitvalsbasis om Parijs te bezoeken.

Fam. Wassink
21-8-2019

Wij hadden een stacaravan voor 6 personen geboekt en deze viel echt niet tegen. Goed plekje en genoeg privacy. Helaas hadden we wel best veel mieren in de caravan. De bedden (matrassen) vielen ons mee, we hebben goed geslapen. De inventaris van onze stacaravan klopte van geen kant qua bestek en servies, maar hier deden ze helemaal niet moeilijk over. De camping heeft een ideale ligging om Parijs te bezoeken. Prijs dagkaart OV: 12,40. De term 'aquapark' voor het zwembad is wat overdreven. Het 'grote' zwembad is erg klein en met hete dagen propvol. Het water werd toen ook heel vies (geen goed reinigingssysteem). Er waren maar 2 parasols, dus weinig tot geen schaduwplekken te creëren bij de ligbedden. Het personeel bij de receptie spreekt gelukkig ook Engels. Dat was prettig. Het viel ons op dat de kampeerplekken enorm variëren in grootte. Plekken aan de Seine zijn royaal, anderen (vaak) erg krap/smal/klein.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Parijs!

J en W
20-8-2019

Goede uitvalsbasis in nette buitenwijk van Parijs voor het bezoeken van Parijs. Treinstation 10 minuten lopen. Fijne campingwinkel, prima zwembadje. Restaurant aanwezig. Wel wat lawaaierig door trein- en vliegverkeer, maar daar hebben we niet wakker van gelegen. Als je dichtbij het toiletgebouw staat Kun je hinder hebben van klapperende toiletdeurtjes. Wij hadden er een prima verblijf en zouden terugkeren voor het bezoeken van Parijs.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk voor 2 nachten

Sarah
20-8-2019

We hebben hier als tussenstop voor 2 nachten gelogeerd in de boomhut “magic” hele leuke ervaring om in de boomhut te slapen, alle gemakken aanwezig. Handdoeken , bed opgemaakt etc prima verzorgd.

De boomhut ligt in de hoek van de camping, naast het spoor. We hadden er geen last van maar het uitzicht is niet fantastisch. De camping zelf vind ik massaal: camping winkel is duur en beperkt, brood in de ochtend niet “Franse bakker” waardig en in het restaurant betaal je teveel voor de kwaliteit van het eten. Dus als je dat allemaal niet doet, en je lekker uiteten gaat in Parijs komt het goed!

De trein naar Parijs is er met 15 min en dan nog metro dus prima te doen. Voor een tussenstop leuk, voor 2 weken is het geen optie.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Nooit meer

Fam. Zonvloed
17-8-2019

We hadden deze camping geboekt als doorreis terug naar Nederland. Toen we boekten had deze camping op zoover nog goede beoordelingen. Wij begrijpen niet waarom. Ook de folder en website ziet er goed uit.

Het is een trieste camping met slecht onderhouden sanitair. Heel veel wc’s en douches out of order.

We hebben pizza gehaald bij de take away. Voor 3 pizza’s betaalden we bijna 40 euro en de pizza’s waren koud en volgens mij opgewarmd van gisteren.

Wij waren blij dat we er maar een nachtje stonden en dat we de volgende dag weer door gingen.

Het enige positieve was het nieuwe zwembad. Dit was wel leuk.

Ideaal bij parijs bezoek

J.P.
14-8-2019

3 dagen verbleven op de terugreis van onze zomervakantie. Ideaal voor parijs bezoek maar de camping zelf is echt geen 4 sterren waard. Hele kleine kampeerplaatsen, veel kuilen, aarde en struikjes met wespen. Sanitair is echt te vies voor woorden. Haren in alle putjes, enorme urine lucht, je wordt nat van de douche van de buren, veel spinnen/webben en beestjes. Prima verbinding naar Parijs maar voor ons geen 2 weken verblijf.

Verwacht niet te veel, dan valt het mee....:)

K.
10-8-2019

I.v.m. bezoek Parijs grote plaats aan de Seine geboekt. Plaats was idd ruim, maar vol met kuilen, hoog onkruid en lag aan zijtak van Seine waarvoor ook hoog onkruid stond (en je de Seine niet kon zien) en waar vieze lucht van stilstaand water hing. Plaats 1 t/m 19 liggen hieraan en de grote Seine zit aan andere kant van camping...Douchegebouw 2 is oud, ruikt naar urine, mist o.a. indrukknop bij 1 douche, vol spinnen en webben en wordt 2x per dag redelijk schoongemaakt. Douchegebouw 1 is veel beter. Positief is de ligging op ca. 15 minuten lopen van de trein naar Parijs. Wij hadden fietsen mee, maar het is te gevaarlijk om naar Parijs te fietsen. Geluidsoverlast van trein/vliegtuig hebben wij niet gehad. Personeel aan balie was vriendelijk. Zwembad is ook oké. Kortom, niet te hoge eisen stellen en alleen naar deze camping om te overnachten is te doen. Kwaliteit/prijs vinden wij niet correct, te duur voor wat je krijgt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Als je veel van de camping gaat is het te doen....

P. Stokker
8-8-2019

Bij aankomst kregen we een plek toegewezen waar we helemaal niets mee konden. Klein, en een enorme kuil in het midden. Met een tent niet echt geschikt. Om een andere plek gevraagd, maar in eerste instantie was dat erg moeilijk. Uiteindelijk een andere plek gekregen, maar we waren al wel 2 uur verder na aankomst. De camping zelf is echt geen 4 sterren waard, klein, rommelig en aan onderhoud lijkt het behoorlijk te schorten. Wat de taak van de schoonmaak is, is ons ook volledig onduidelijk, ze zijn heel lang bezig met de “schoonmaak” van het sanitair, maar als ze weg zijn zie je niet dat ze geweest zijn...volle prullenbakken, wc-papier niet aangevuld en het haar ligt nog steeds in de wasbakken. Ook rijden er ‘s nachts gewoon auto’s over de camping. En hun eigen opgestelde regels houden ze zich niet aan. Voor ons is de camping echter wel een prima uitvalsbasis voor onze plannen. Station dichtbij en je zit zo in Parijs.

Prima uitvalsbasis !

Jo
8-8-2019

Fijne camping als uitvalsbasis voor bezoek aan Parijs of Euro Disney. Rustig gelegen, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime en nette stacaravan aan de Seine met optimale privacy. Treinstation en supermarkt op loopafstand en binnen 10 min in Parijs. Ook op treinstation was men zeer behulpzaam met kiezen van voordeligste kaartjes. Camping heeft zwembad wat heerlijk was na dagje sightseeing! Mooi restaurant met prachtig terras op camping. Een verbeterpunt: de rioollucht bij aankomst/entree/slagboom. Dit nodigt niet uit en geen fijn welkom, maar gelukkig merk je er op camping niets van!

Leuk gelegen camping nabij Parijs

T.S.
5-8-2019

Op de terugweg vanuit het zuiden van Frankrijk een aantal dagen verbleven op deze camping in Parijs.

Bij aankomst omstreeks de aangegeven inchecktijd van 16.00, werd ons verteld dat onze mobil-home nog niet schoon was. Dit zou een halfuurtje duren. Daarop even de camping bekeken en wat gedronken op het terras, om bij te komen van de lange autorit. Een halfuur later zoals afgesproken, werd wederom gezegd dat het huisje nog niet schoon was. Dit zou nóg wel een uur kunnen duren. Uiteindelijk werd dit zelf nog langer, waardoor ze ons met ons zoontje van 2 in totaal meer dan twee uren (!) hebben laten wachten op de sleutel. Meer dan een 'sorry' kon er niet af; er werd niet gezocht naar een alternatief of compensatie.

Na deze waardeloze ontvangst, wel een fijn verblijf gehad. Prima camping, prachtige moderne mobil-home, en mooi gelegen, waardoor plekken als Versailles en het centrum van Parijs eenvoudig binnen 30 minuten te bereiken zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

• Overige servicesKluis, Wasserette

• WatersportVissen
  • BalsportenBasketbal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Maisons-Laffitte in Maisons-Laffitte (Yvelines), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Maisons-Laffitte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.