Camping Sandaya Maisons-Laffitte

6.2Voldoende

Frankrijk, Ile de France, Maisons-Laffitte (Yvelines)

6.2Voldoende

• 5.5Staat v/h sanitair
  • 5.7Eetgelegenheden
  • 7Activiteiten
  • 8.8Sfeer in stad

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Maisons-Laffitte voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Bezoek Parijs tijdens een verblijf op Camping International de Maisons-Laffitte. Na je bezoek aan Parijs neem je nog even een duik in het zwembad of schuif je aan bij het restaurant. Voor de energieke kids is er een speeltuin en waterparkje. De trein loopt vlak langs de camping. Stap in de trein en sta in 20 minuten in hartje Parijs.

316 reviews over Camping Sandaya Maisons-Laffitte

• 8Elizabeth29-07-2020

Prima camping om Parijs te bezoeken!

Wij boekten de "boomhut" Savanna. Leuk, charmant qua uiterlijk en centrale ligging op de camping. Er zat een enorm stuk grasveld bij met picknicktafels. Verder helaas erg onpraktisch: er waren geen gordijnen en ondanks dat de hut op palen staat, kijkt iedereen dan bij je binnen. Wij losten dat op door handdoeken met punaises voor de ramen te prikken. Het buitengedeelte mocht geschuurd worden: we hebben ontelbaar veel splinters gehad. Er was letterlijk geen enkele kast, niet voor kleding en niet voor proviand. Ook geen haken om dingen op te hangen. Geen parasol. Positief: prima sfeer, vriendelijk personeel, netjes verzorgd terrein. Zwemmen kon de hele dag, ondanks coronamaatregelen, het was niet druk op de camping. Voor de kampeerplekken: ontzettende verschillen in oppervlakte en privacy.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 7Barry Bonsen29-07-2020

Prima plek voor kort verblijf.

Mooie plek, duidelijk dat dit eerst een niet-Sandaya camping was. Met wat vlaggen, kleding en folders hebben ze hun best gedaan. De camping heeft nog wel wat aandacht nodig. Eerst hadden we een boomhut (Magic) gereserveerd, deze ligt vlak aan de spoorlijn én alle personeel van de TD bivakkeert daar steeds. Door een rioolprobleem konden we hier niet slapen. Alle Hulde voor de receptioniste Jullienne, die heeft er alles aan gedaan om het toch nog een succes te laten worden, omgeboekt naar een sta caravan. Vouchers voor het restaurant (dat normaliter best prijzig is) maar top opgelost uiteindelijke. Dikke pluim voor de receptie!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 4Ernst24-07-2020

Alleen als je op doorreis bent handig, verder niet

Handige camping om kort te zijn en Parijs te bezoeken. Geen prettige sfeer, beetje armoedig allemaal. Met 10 minuten lopen ben je bij de trein dus dat is fijn. Dan nog 25 minuten om in hartje Parijs uit te stappen. Wij hadden een gezellige cottage gereserveerd maar kregen bij aankomst de cottage die was aangepast voor gehandicapten. Heb ik niks tegen, maar dat koos ik niet. Het boekingsysteem deugt niet dus let daar goed op. Manager erbij gehaald maar moesten bijbetalen voor andere cottage. Slechte service dus. Zwembad erg klein en door covid kon je er maximaal uurtje in. Dat was pech want leek een van de pluspunten. Dit is geen negatieve review omdat we verkeerde cottage kregen. Maar zo objectief mogelijk, om anderen te helpen. Prima voor kort verblijf bij Parijs of als je op doorreis bent. De promo-video op de website oogt fantastisch maar dat is film he. Wij zijn een dag eerder vertrokken.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    6N Westrik15-09-2019

Prima

Camping is prima geschikt voor het bezoeken van Parijs. De camping heeft veel last van omgevingslawaai. Je hoort de trein goed, maar dat is dezelfde trein waar je mee naar Parijs. gaat... Wij stonden op de camping en hadden een ruime plaats . Het treinstation ligt op 10 minuten lopen van de camping Er is een restaurant en een broodwinkel op de camping

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, WEBMARKETING, 21-10-2019

Hallo, Bedankt voor het kiezen van onze camping voor uw vakantie en voor het delen van uw feedback met ons, We hebben een deel van de camping dat rustiger gelegen is, aarzel niet om de volgende keer te vragen om in dit gebied te worden geplaatst om de trein niet te horen.

We hopen u snel te zien op een van onze campings,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Fam. Wassink21-08-2019

Prima uitvalsbasis om Parijs te bezoeken.

Wij hadden een stacaravan voor 6 personen geboekt en deze viel echt niet tegen. Goed plekje en genoeg privacy. Helaas hadden we wel best veel mieren in de caravan. De bedden (matrassen) vielen ons mee, we hebben goed geslapen. De inventaris van onze stacaravan klopte van geen kant qua bestek en servies, maar hier deden ze helemaal niet moeilijk over. De camping heeft een ideale ligging om Parijs te bezoeken. Prijs dagkaart OV: 12,40. De term 'aquapark' voor het zwembad is wat overdreven. Het 'grote' zwembad is erg klein en met hete dagen propvol. Het water werd toen ook heel vies (geen goed reinigingssysteem). Er waren maar 2 parasols, dus weinig tot geen schaduwplekken te creëren bij de ligbedden. Het personeel bij de receptie spreekt gelukkig ook Engels. Dat was prettig. Het viel ons op dat de kampeerplekken enorm variëren in grootte. Plekken aan de Seine zijn royaal, anderen (vaak) erg krap/smal/klein.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7J en W20-08-2019

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Parijs!

Goede uitvalsbasis in nette buitenwijk van Parijs voor het bezoeken van Parijs. Treinstation 10 minuten lopen. Fijne campingwinkel, prima zwembadje. Restaurant aanwezig. Wel wat lawaaierig door trein- en vliegverkeer, maar daar hebben we niet wakker van gelegen. Als je dichtbij het toiletgebouw staat Kun je hinder hebben van klapperende toiletdeurtjes. Wij hadden er een prima verblijf en zouden terugkeren voor het bezoeken van Parijs.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 6Sarah20-08-2019

Leuk voor 2 nachten

We hebben hier als tussenstop voor 2 nachten gelogeerd in de boomhut “magic” hele leuke ervaring om in de boomhut te slapen, alle gemakken aanwezig. Handdoeken , bed opgemaakt etc prima verzorgd.

De boomhut ligt in de hoek van de camping, naast het spoor. We hadden er geen last van maar het uitzicht is niet fantastisch. De camping zelf vind ik massaal: camping winkel is duur en beperkt, brood in de ochtend niet “Franse bakker” waardig en in het restaurant betaal je teveel voor de kwaliteit van het eten. Dus als je dat allemaal niet doet, en je lekker uiteten gaat in Parijs komt het goed!

De trein naar Parijs is er met 15 min en dan nog metro dus prima te doen. Voor een tussenstop leuk, voor 2 weken is het geen optie.

• 1Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, WEBMARKETING, 21-10-2019

Lieve Sarah, Wij zijn blij te zien dat u heeft genoten van uw ervaring in de cabine! Het is waar dat we vooral een passerende camping zijn voor een kort verblijf. Wij hopen dat u heeft genoten van onze mooie stad en dat we het plezier zullen hebben u weer te zien op een van onze campings.

• 5Fam. Zonvloed17-08-2019

Nooit meer

We hadden deze camping geboekt als doorreis terug naar Nederland. Toen we boekten had deze camping op zoover nog goede beoordelingen. Wij begrijpen niet waarom. Ook de folder en website ziet er goed uit.

Het is een trieste camping met slecht onderhouden sanitair. Heel veel wc’s en douches out of order.

We hebben pizza gehaald bij de take away. Voor 3 pizza’s betaalden we bijna 40 euro en de pizza’s waren koud en volgens mij opgewarmd van gisteren.

Wij waren blij dat we er maar een nachtje stonden en dat we de volgende dag weer door gingen.

Het enige positieve was het nieuwe zwembad. Dit was wel leuk.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, WEBMARKETING, 21-10-2019

Hallo, Het spijt ons dat onze camping u niet helemaal tevreden heeft gesteld. Onze teams doen echter hun best om de camping zo schoon mogelijk te houden, maar we nemen nota van uw teleurstelling en we zullen volgend seizoen waakzamer zijn. Wij hopen dat deze perfecte ervaring uw vertrouwen in onze diensten niet zal aantasten en wij hopen u snel op een van onze campings te zien.

• 6J.P.14-08-2019

Ideaal bij parijs bezoek

3 dagen verbleven op de terugreis van onze zomervakantie. Ideaal voor parijs bezoek maar de camping zelf is echt geen 4 sterren waard. Hele kleine kampeerplaatsen, veel kuilen, aarde en struikjes met wespen. Sanitair is echt te vies voor woorden. Haren in alle putjes, enorme urine lucht, je wordt nat van de douche van de buren, veel spinnen/webben en beestjes. Prima verbinding naar Parijs maar voor ons geen 2 weken verblijf.

• 7Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 5K.10-08-2019

Verwacht niet te veel, dan valt het mee....:)

I.v.m. bezoek Parijs grote plaats aan de Seine geboekt. Plaats was idd ruim, maar vol met kuilen, hoog onkruid en lag aan zijtak van Seine waarvoor ook hoog onkruid stond (en je de Seine niet kon zien) en waar vieze lucht van stilstaand water hing. Plaats 1 t/m 19 liggen hieraan en de grote Seine zit aan andere kant van camping...Douchegebouw 2 is oud, ruikt naar urine, mist o.a. indrukknop bij 1 douche, vol spinnen en webben en wordt 2x per dag redelijk schoongemaakt. Douchegebouw 1 is veel beter. Positief is de ligging op ca. 15 minuten lopen van de trein naar Parijs. Wij hadden fietsen mee, maar het is te gevaarlijk om naar Parijs te fietsen. Geluidsoverlast van trein/vliegtuig hebben wij niet gehad. Personeel aan balie was vriendelijk. Zwembad is ook oké. Kortom, niet te hoge eisen stellen en alleen naar deze camping om te overnachten is te doen. Kwaliteit/prijs vinden wij niet correct, te duur voor wat je krijgt.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019