Camping Sandaya Maisons-Laffitte

7,5

• Sfeer in stad8,8
  • Activiteiten7,0

Omschrijving
Bezoek Parijs tijdens een verblijf op Camping International de Maisons-Laffitte. Na je bezoek aan Parijs neem je nog even een duik in het zwembad of schuif je aan bij het restaurant. Voor de energieke kids is er een speeltuin en waterparkje. De trein loopt vlak langs de camping. Stap in de trein en sta in 20 minuten in hartje Parijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Maisons-Laffitte voor je op een rij gezet:

179 reviews over Camping Sandaya Maisons-Laffitte in het Nederlands

In de herfstvak. van ma. tm do. geweest in 4/5 pers. stacaravan. Wij kwamen voor Parijs, dus naast ontbijten en slapen niet veel tijd op de camping doorgebracht. Hiervoor was de stacaravan prima. 1e avond/nacht wel koud en 1 kacheltje, enkel in de woonkamer was wat weinig. Wij zijn met de Thalys gegaan en verbinding met de A RER is prima. Let s avonds wel op of er nog op Maisons Laffitte gestopt wordt! Half 1 de Thalys aan en van tevoren gevraagd of we iets eerder konden inchecken omdat we niet met de bagage door Parijs wilden lopen. Ze gaven onze cottage voorrang met schoon en in orde maken en konden idd eerder inchecken. Maar de camping was dan ook niet vol... Wel levendig. Fransen wsl.ook vak. ? In Parijs was het nog erg druk vonden wij. Op gare du Nord Navigo passen gekocht 5 € met geldigheid van 1 week 22,80€ dus 27,80 pp. werkte perfect voor alle zones. (wel pasfoto nodig) Kan ma. tm do opladen, dusniet als je alleen weekend gaat

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

prima uitvalsbasis!

Ron,
10-9-2018

Camping ligt in een luxe buitenwijk van Parijs. Ideaal als uitvalsbasis voor bezoek aan Parijs. Aantal chalets worden "vast" bewoond door oost-europese werknemers die bij de spoorwegen werken, geen last van gehad.

Trein hoor je continu... tsja het is ook een camping IN Parijs.

Metro/ trein stopt op loopafstand van de camping.

Wij zijn één dag met de trein naar Parijs geweest en de 2e dag met de ATB... Geweldig!

Als je na terugkomst uit de stad nog zin hebt, kan je nog even een duik nemen in het leuke bad... niet groot, maar wel netjes.

sanitair is niet super, maar schoon en voldoet!

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima!

Simone,
26-8-2018

Prettige camping, grote staanplaats. Klein zwembad, daarbij een waterspeel apparaat wat heerlijk verkoelend was. Voor ons een prima uitvalsbasis om Parijs te bezoeken.

Direct boeken

Let op de plek waar je gaat staan!

Judith Mulders,
19-8-2018

Prima camping om parijs te bezoeken, maar kwaliteit is wel afhankelijk van welke plaats je hebt. Wij hadden plek 23 die totaal niet vlak was. Zelfs met een caravan lastig. Daarnaast zaten we tegenover permanent bewoonde caravans wat niet echt een mooi plaatje was. We konden het waterkraantje ook niet gebruiken, omdat werd afgetapt door deze bewoners. Het nabijgelegen toiletgebouw was smerig. De andere twee waren beter.

Prachtig zwembad

MO,
14-8-2018

Wij hadden een Cabane Zen gehuurd, mooi uitzicht en rustig gelegen. De Cabane zelf is leuk ingericht, maar nadeel is dat alles in 1 ruimte is. Hierdoor veel muggen en spinnen binnen. Klamboe meenemen zou ik zeggen.

Zwembad prachtig en heerlijk water, voor een stadscamping is het echt een supermooi zwembad. Inderdaad niet heel groot, maar qua inrichting / onderhoud en mooie ligbedden echt top.

Restaurant is wel erg basic....een Burger Royal was een luxe uitvoering van de hamburger van de Mc. Donalds. Service erg rommelig.

Afhaalpizzas waren wel goed.

Je hoort de RER trein inderdaad wel rijden, maar goed….je zit ook in Parijs. Sommige plaatsen idd hutje mutje op elkaar, maar verder mooie camping.

Mocht je een boomhut huren...Cabane Zen is er eentje die mooi gelegen is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Volgende keer toch maar een hotel!

Margot,
13-8-2018

Op zich prima voor bezoek aan Parijs, maar relatief duur als je ook nog de trein/metro voor heel gezin erbij telt. Prijs camping staat niet in verhouding tot sanitair en plekken. Personeel bestaat uit studenten die erg ongeïnteresseerd/ niet gastvrij zijn. Wel een veilige camping.

Nooit meer

Marianne Bouwhuis,
13-8-2018

In de brochure stond, dat dit een rustige camping zou zijn.... niets is minder waar. Je hoort voortdurend de metro, het basketbalveldje achter onze plek gaf veel geluidsoverlast tot midden in de nacht en ook was het sanitair erg onhygiënisch, stonk ontzettend...Ik verwacht meer van een erg dure camping.

Toen ik aangaf een andere plek te willen, werd ik niet gehoord. 'Op die plek kan ik niet beloven, dat een boot op de Seine voor geluidsoverlast zorgt, op deze plek kan ik het zwembad niet sluiten en u heeft bij aankomst al een andere plek gekregen...' aldus de receptioniste. Dat laatste klopt, maar op de eerste plek kon onze caravan de draai niet maken. Ik ben de gast en wil serieus worden genomen.

Ik begrijp best, dat het niet 24/24 stil kan zijn, maar publiceer dan niet in de brochure dat het rustig is. De uiteindelijke plek was trouwens erg klein, met de elektriciteitsmeter precies in het midden... nee, geen aanbeveling!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping , maar smerige wc’s/douche

Linda,
11-8-2018

Grote plaatsen, aan Seine, die je helaasniet ziet, te klein zwembad voor grote camping, het toiletgebouw was nieuw maar stonk naar urine, werd maar 1 keer per dag schoongemaakt, (1dag zelfs niet). Was echt smerig, hierdoor gaan wij niet meer terug naar deze camping. Terwijl het prima uitval basis is om naar Parijs te gaan.

Prima voor 1 nacht

Janneke,
5-8-2018

Prima camping voor een kort verblijf. Nette camping met nieuw klein zwembad. Het sanitair bij het zwembad is vernieuwd maar de haakjes om je kleren etc op te hangen waren er nog niet, zeer onhandig. Daarnaast werken de douches niet naar behoren, bij verschillende douches moet je de knop vasthouden voor water, warm/koud verkeerd om geïnstalleerd, weinig waterdruk zeker als iemand de wc doorspoelt. De wc papier houders lopen de hele tijd vast. De wastafels zijn mini, je kan er je toilettas oid niet kwijt. De stopcontacten werken alleen als het licht aan is. De plekken om af te wassen zijn zeer smal, de afwasbaar is klein en ondiep, je afwasteil past er niet in. Je moet wel in je afwasteil afwassen want er zijn geen stoppen. Kortom op zijn Frans afgeleverd. We hebben ons erg geïrriteerd aan het sanitair!!

Goede uitvalsbasis voor Parijs en Disney

William,
3-8-2018

Disney rechtstreeks (of overstap op La Defense) met de RER A in een goed uur. Parijs centrum in 20 minuten rechtstreeks. Station in Maissons Laffitte op 10 minuten lopen. Na het station ook het centrum van Maissons Laffitte met supermarkt Casino. Camping is een stadscamping met kleine (dure) plaatsen. Toen wij er waren was het full house ivm tour de france en dat kon de camping niet bijhouden wat betreft schoonmaak en boekingen. Aardige medewerkers die hun best doen. Restaurant aan de Seine is prima. We komen hier zeker terug voor doorreis.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Maisons-Laffitte in Maisons-Laffitte (Yvelines), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Maisons-Laffitte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.