Vakantiepark Villages Nature Paris

6.5Voldoende

• 6.7Activiteiten
  • 6Eetgelegenheden
  • 6.6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Villages Nature Paris voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Wil je een dagje Disneyland Paris bezoeken, dan is Villages Nature de perfecte uitvalsbasis. Op het park is een fantastisch zwembad, een indoorspeeltuin, een kinderboerderij en kun je zelfs chocola maken. Vanaf treinstation Marne la Vallee pak je de trein voor een dag Parijs. Naar Disneyland rijden er continue bussen.

135 reviews over Vakantiepark Villages Nature Paris

• 8Daisy29-02-2020

Super leuk!

Ik schrijf nooit recensies, maar vond dit de moeite waard aangezien ik alleen maar slechte hier lees! We gingen vorige week met de nodige schoonmaakmiddelen richting Parijs, we hadden een vip huisje die gewoon goed was schoongemaakt, super mooi uitzicht over het meer. Het zwembad vonden de kinderen fantastisch erg Leuke glijbanen alleen niet echt t centerparcs gevoel! Ook het personeel was gewoon vriendelijk dus mensen kijk niet alleen naar de negatieve resecties, wij kijken terug op een heerlijke vakantie

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 10Fam. De Boer04-02-2020

Zeer aangenaam verrast

Na alle slechte beoordelingen gelezen te hebben toch met angst en beven deze accommodatie geboekt. Het was laagseizoen, en met aftrek van 2 dagen entree Disney, 2 dagen gratis parkeren aldaar en 200 euro zakgeld betaalden we ongeveer 45 euro per nacht voor een appartement met groot balkon, 2 slaapkamers, 2 badkamers en een eigen keuken met afwasmachine. Een koopje! Het appartement was schoon en ruim, alleen de bekleding van de bedbank was vlekkerig. Even een laken overheen gedrapeerd. De bedden waren stevig en sliepen heerlijk, de gordijnen waren verduisterend en we hoorden niets van de buren. Het park is zeer groot, er zijn veel restaurants en bars, een heerlijke bakker en een ruim gesorteerde mooie supermarkt met fijne saladebar. Je kunt bowlen, gamen, klimmen, paardrijden, escaperoom doen en nog veel meer, maar het zwembad is de grote trekpleister. Schitterend aangelegd en aardig en behulpzaam personeel. Toppark!

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2019
    6Marijn14-12-2019

Redelijk

Het is op zich een leuk park. We zaten in een vip cocoon appartement boven de boulevard met winkels en restaurants. Mooi uitzicht over het meer. Het was de kerstperiode,dus ze draaiden van sochtends tot savonds kerstmuziek op de boulevard. Dit hoor je gewoon binnen met de ramen en deuren dicht. Hier heb ik me erg aan gestoord. En ook aan de slechte schoonmaak. De ligging is echt goed. Dichtbij parijs,val d europe winkelcentrum/auchan/sealife en outlet,en natuurlijk disneyland paris. Het zwembad is erg leuk,wel jammer dat steeds een paar glijbanen dicht zijn. De winkels en restaurants op het park zelf zijn goed maar wel duur.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 5Joesje04-12-2019

Valt zwaar tegen

Ja waar te beginnen. Vip cocoon huis erg vies schoonmaker heeft huis denk ik niet kunnen vinden. Buiten verlichting kapot. In het donker je huis vinden. Niet in de greppel vallen. Waren hier 6 dagen maar was meer dan genoeg. Huis zelf was wel prima met 2 badkamers. Park is groot alleen de hele periode geen Centerparcs gevoel gehad. 3 dagen naar Parijs geweest met bus 47 was prima. Gratis dankzij Paris visite passen voor 3 dagen. Normaal 2 euro pp in 20 minuten naar marne la vallee. Ook prima te doen. Zwembad groot maar door onderhoud helft dicht en verlichting in de avond kreeg je lasogen van. Er is bijna niemand park lijkt leeg. Golfcar gehuurd met 50% korting door black friday actie. Je mag zelf niks te eten of drinken mee nemen in het zwembad. Er is alleen weinig tot geen sfeer op het park. Loop busje is wel top 4x per uur over hele park. Voor ons 1x omdat we het zelf mee wilde maken. Gelukkig all in voor maar 675 euro ipv 1200.

• 3Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 4Adri25-11-2019

nooit meer

Betrekkelijk nieuw park maar huisjes al behoorlijk uitgewoond. Slechte verlichting buiten. Alle activiteiten erg duur. Prijs kwaliteit verhouding is slecht. Slechte schoonmaak van huisjes.

• 7Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 8Oolders20-11-2019

Super

We verblijven nog op dit park momenteel. Het is een geweldig park. Snap niet waar de recensies vandaan komen. Met een beetje tegenzin gingen we deze kant op, gezien de recensies. Maar integendeel. Je hebt allemaal verschillende blokken van appartementen. Die van ons was schoon. Mooie badkamer, heerlijke bed.Prima appartement. Supermarkt groot er zijn wel dingen prijzig, maar je kunt er alles kopen. Diverse restaurants, game center. Bowling en een super mooi zwembad. Je kan je bandje koppelen aan je visacard, dan kun je met het bandje overal betalen. Het ligt tegen de oprijlaan van disneyland aan. Alleen je moet afslag 14 disneyland volgen op de borden. Navigatie stuurt je bij afslag 13 eraf. Dan kom je bij dag gasten. Dit was even zoeken. Wij zijn best kieskeurig maar komen hier zeker terug!!!!!!!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in november 2019

• 7Familie de Vos03-11-2019

Al met al een aanrader.

Erg leuk gehad met kinderen en kleinkinderen. Mooi park en mooie schone appartementen. Helaas 2 foto's laten liggen bij vertrek. Mail gestuurd. Er werd 2 weken later contact net ons opgenomen. De foto's kon men opsturen; servicekosten bedroegen €24,00. Beetje jammer Centerparcs😡 Een envelop met postzegel is wel erg duur in Franrijk.....

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 3Willemijn31-10-2019

Nooit meer!

Wij hadden een midweek geboekt in de herfstvakantie. Bij aankomst erg vies huisje hier was duidelijk niet schoongemaakt. Zo'n smerig huisje hadden we nog nooit eerder gezien wat een teleurstelling.. Na een eeuw wachten in de rij bij receptie is Een klacht indienen ook erg lastig op dit park er wordt hier voornamelijk Frans gesproken. Je krijgt een briefje met hierop een mail adres waar je de klacht kan indienen.. Echt serieus dan maar weer terug naar het huisje.. Als we alleen waren hadden we echt naar huis gegaan. Maar de kids teleurstellen doe je niet.. Het park is twee jaar oud maar nu al in zo'n slechte staat echt zonde.. Overal zie je slecht onderhouden ruimtes. Voor een midweek hebben wij 1600 euro betaald.. De staat/kwaliteit/service staat absoluut niet in verhouding..

Dit was voor ons de eerste keer dat we centerparcs hebben geboekt en u snapt het al ook de laatste keer..

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Familie Rovers29-10-2019

Heerlijk verblijf nabij Parijs

Wij hebben dit verblijf geboekt, omdat we graag 2 dagen naar Disney wilden gaan, een dagje naar Parijs en van een zwembad wilden genieten. Dat is gelukt!!!

We hebben wel vroeg geboekt, hierdoor was het verblijf zeer aantrekkelijk qua prijs.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7Astrid28-10-2019

Mooi park maar niet op Center Parcs niveau

Service en informatie ver onder de Center Parcs maat, App waar je niks aan hebt, geen echt gezellig centrum. Handige armbandjes om deuren te openen en te betalen, maar dan moeten ze het wel doen. We konden pas op vrijdag om 5 uur ons huisje in want schoonmaak liep uit. . Veeeeel lopen. Mooi park, 12 pers VIP cottages (2 stuks) mooiste die ik ooit gezien heb en bij ons redelijk netjes schoon. Alleen insecten in de lampen en in het bubbelbad kwam zwarte rommel uit het systeem. Winkels erg duur (als je verse broodjes wil elke dag) en niet eens simpel snoepjes of chips te krijgen in het zwembad. Paninis waren op en betaal armband deed het niet. Juist in t zwembad wil je niet met geld rondlopen.

• 5Eetgelegenheden

• WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen7

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages