Vakantiepark Villages Nature Paris

Vakantiepark Villages Nature Paris
7,2

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen7,7

Wil je een dagje Disneyland Paris bezoeken, dan is Villages Nature de perfecte uitvalsbasis. Op het park is een fantastisch zwembad, een indoorspeeltuin, een kinderboerderij en kun je zelfs chocola maken. Vanaf treinstation Marne la Vallee pak je de trein voor een dag Parijs. Naar Disneyland rijden er continue bussen.

We hebben een aantal aanbieders voor Villages Nature Paris voor je op een rij gezet:

61 reviews over Vakantiepark Villages Nature Paris in het Nederlands

Zeer mooie vakantie gehad

Astrid,
10-4-2019
  • Onderkomen7

Het inchecken 20 min wachttijd.Vip appartement mooi maar helaas ook enkele minpunten. Te kleine keuken om deftig te koken ( zijn gelukkig steeds gaan uiteten)Alles was proper alleen zie je wel dat het appartement na een dik jaar open te zijn al goed uitgeleefd is, vochtschade in badkamer, kitranden die loskomen, vlekken op de muur en zetels.Pluspunten zijn zeker de bedden (vooral de matrassen), het mooie uitzicht op het meer en de nodige privacy.Het park op zich zeer mooi en proper, lijkt groter op kaart dan in werkelijkheid. Zeer vriendelijk personeel.Lekkere eetgelegenheden, zeker de bakker is top. Jammer dat Vapiano's veel duurder en beperkter in kaart is als bvb Nederland, maar evenzeer lekker gegeten.Supermarkt eerder beperkt maar toch de noodzakelijke dingen verkrijgbaar.Dagtrip wat ze aanbieden naar Parijs veel te duur voor wat je krijgt, je kan beter op eigen houtje. Zwembad prachtig en warm water alleen steeds 2 glijbanen toe.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Schitterend komen dit jaar terug

Conny vanparys,
30-3-2019
  • Onderkomen9

Prachtig verblijf zeer proper en verzorgt

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Evy,
28-3-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Een heel mooi park met een prachtig zwembad. Er is buiten ook een leuke speeltuin voor de kinderen. En als het weer wat minder is, dan kunnen de kinderen zich amuseren in de grote binnenspeeltuin. We hebben ons er geen minuut verveeld. Nog een voordeel: het park ligt op 5 minuten rijden van Disneyland.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Neckermann

Wij gaan hier nooit meer naar toe

Familie Hendriks,
28-3-2019
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Geen center parcs gevoel Heel onvriendelijk ontvangen op het park.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Eens maar nooit meer

Otto,
7-3-2019
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Wij vinden het park erg tegen vallen. Huisje was smerig bij aankomst. Prijzen zijn veel te duur. Wij komen hier nooit meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij komen zeker terug!

Inge Hoek,
6-3-2019
  • Onderkomen9

Wij hebben ons verblijf hier gebruikt als uitvalsbasis naar de stad Parijs en naar Disneyland. Wij waren erg tevreden over ons premium appartement. Licht, modern, schoon en heel compleet. Heerlijke bedden en douches. Twee badkamers en apart toilet. Het park is nog wat kaal omdat het nog zo nieuw is, maar er is heel veel aanplanting met bijv. bamboe, heel mooi. Onze kinderen van 10 en 12 hebben genoten van het zwembad, speelbos en de boerderij. Extra bij te boeken activiteiten zijn wel erg duur. Zwembad was gedurende ons verblijf schoon en warm en niet erg druk. Zeven glijbanen, die onze kids geweldig vonden, maar ook voor jonge kinderen veel te doen. Naar Parijs is heel goed te doen vanaf Disneyland of vanaf Val d'Europe. Belangrijke tip, pak op het station de toeristische kaart mee, daar staan alle attracties duidelijk op een de metro en trein verbindingen daar naartoe. Koop ticket aan loket, er zijn regelmatig prijs acties!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Het was geweldig

Monique Hageman,
27-12-2018
  • Activiteiten8

Wij hebben 2 nachten geslapen in den huisje vlakbij de boulevard.. het huisje was echt supper mooi. Wij hadden comfort geboekt. we hadden een supper mooi uitzicht en het bed lag heerlijk!! Het zwembad is echt een pluspunt ze hebben een supper mooi verwarmd buiten zwembad met stroming heerlijk om daar in te zwemmen!!! Een avondje gegeten bij vapiano dit duurde allemaal wel erg lang.. wel was het erg lekker! Ook even naar de kinderboederij geweest wat ik alleen wel jammer vond is dat je niet de verblijven in kunt en geen dieren kunt aaien behalve de paarden die er staan! Wederom een top park wij komen zekker terug!

Gereisd met partner in december 2018

Betalen als een VIP, behandeld als een Premium...

WAM Huijbers,
17-12-2018
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten7

We waren hier om ons 40-jarig huwelijk te vieren. Helaas hebben we een erg slechte ervaring: bij aankomst duurde het 4 uur voor we in ons huisje konden; er bleek wat mis met het slot. In het Welcome House, waar je dan moet zijn, stond je wel een uur in de rij, en die kwamen ook niet direct met de oplossing zodat we wel 3 keer in de rij hebben gestaan. Toen we eindelijk in ons huisje konden bleek het ronduit smerig te zijn! Overal etensresten, stop, zand, etc. Hondenpoep op de veranda, bah. Weer naar het Welcome House, nu de rij voorbij gegaan. De poetsploeg heeft uiteindelijk 's avonds acht uur de boel schoon gemaakt, maar typisch met de Franse slag. Want al snel bleken de douches niet goed af te wateren, waardoor de hele zaak blank kwam te staan. We hadden het kunnen weten, want de afwateringsroosters stonden al overeind tegen de muur en de schoonmaakploeg liet het zo. Resultaat: iedere ochtend dweilen na het douchen. Ja, natuurlijk gemeld in het Welcome House, maar tot donderdag niks mee gedaan. Eerst flink boos worden, da's het enige dat helpt. Gordijnen stuk, vieze lakens, gaten in de muur, sfeerverlichting rondom die niet werkt, alles gemeld, niks opgelost. We kregen ook het idee dat het Welcome House dit niet interesseerde en de notitie achter ons in de prullenbak verdween.

Als klapstuk misschien nog wel dat we per ongeluk bij het verkeerde huisje stonden, en dat dit wél openging met onze electronische sleutel. Achteraf alles gemeld bij CenterParcs en inderdaad hebben ze het verschil tussen VIP en Premium terugbetaald, maar dan snappen ze het (gemis aan) beleving ook niet goed.

Geen aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Mooi park, eetgelegeheden tamelijk geprijsd

Josien Crijns,
9-12-2018
  • Onderkomen8

Wij waren 4 dagen op dit park. Aangezien wij veel file hebben gehad , kwamen wij s'avonds in het donker aan. Er was een hele lange randweg , alles weinig velicht , ook op het park zelf. Wij hadden het idee, het een heel groot park was, maar viel gelukkig achteraf mee. Wij hadden het minst luxe huisje en hier was werkelijk niets op aan te merken. Heel netjes onderhouden , met zelfs 2 badkamers. Park opzicht is ook heel mooi , met een soort van boulevard idee, ipv het gebruikelijke centrum van Centerparcs. Leuke mooie winkels en eetgelegen, maar aan de prijzige kant. En misschien omdat het dec. was , buiten de schoolvakanties een beetje doods. Weinig beweging op park. In zomer waarschijnlijk wel heel mooi en druk? Super mooi zwembad , met tal van glijbanen binnen en buiten. Echt geweldig. Verder op korte afstand van Disney. Met pendelbusje ongev. 20 minuten rijden. Echt super dit!!! Kosten van dit ritje , maar €2,-p.p . Dus geen geld!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Genieten!

Rutje78,
7-12-2018
  • Activiteiten8

Wat een toppark! Mooie architectuur, veel voorzieningen, goede appartementen met prachtig uitzicht. Wij gebruikten het vooral als uitvalsbasis voor Disney, maar kwamen echt tijd tekort! Het is niet goedkoop, maar vergeleken met de Disneyhotels echt een goed alternatief!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen7

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villages Nature Paris in Bailly Romainvilliers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villages Nature Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.