Camping Yelloh! Village Le Fayolan

Camping Yelloh! Village Le Fayolan
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Fayolan voor je op een rij gezet:

442 reviews over Camping Yelloh! Village Le Fayolan in het Nederlands

Met jonge kinderen

Te doen.

G.Schrotenboer
2-9-2018

Tja, ligging camping goed, aan een meer waar je heerlijk in kunt zwemmen. Kan over het zwembad niets vertellen, niet geweest (zag er overigens groot genoeg uit). Camping winkel minimaal, restaurant oke, barretje ook goed.

Toiletgebouw: dat vonden wij wat minder. Was wel schoon, voldoende toiletten, maar de douches: aan de mannenkant 4. Dus wachtrij 's avonds. Aantal douches minimaal (maar als dit dan weer het enige is..). Verder waren de camping plaatsen groot genoeg (wij waren met vouwwagen), echter om een haring in de grond te slaan: veel stenen en harde grond.

Voor onze kinderen (14 en 16) was er zeker 's avonds een disco in de " kelder". Kan hier verder niets over vertellen, allen dat onze jongens enthousiast waren. En wat lekker was, omdat het in de kelder is wij geen last van muziek en zo.

Voor ons niet weer. Strenge regels die je een week voor vertrek krijgt toegestuurd. Kinderen onder de 12 mogen niet alleen bij de washokken of naar het zwembad. Omdat wij ook vakantie hebben zijn onze kinderen wel alleen gegaan. Op de heenweg moet je opletten bij Lons, je mag met caravan niet de weg met helling nemen en moet daar dus niet de navigatie volgen. Sanitair was slecht, niet altijd schoon, te weinig voor al die mensen, douches dames waren vaak koud, verouderd, wc's verstopt. Zwembad veel te streng, de blonde jongen liep als een agent heen en weer, niet eten en dringen, niet rennen, niet met zwembanden, snorkels, duikbrillen van de glijbaan, kinderen met bandjes mogen er ook niet af. Eten restaurant niet goed. Animatie veel in Frans. Staanplaatsen klein, plek achter het zwembad in het meer gedeelte, geluid vonden wij meevallen 23.00 is het stil, muziek en levendigheid vinden wij juist gezellig. Vriendelijk personeel.

Grote en gezellige camping

Esther Pool -Wolbert
26-8-2018

Het is een prima camping voor de iets oudere kinderen. Er is veel te doen. Het is jammer dat je niet spontaan met dingen kunt meedoen. Je moet je voor alles aanmelden. De animatie is vaak in het Frans. De muziek is om 23.00 afgelopen. De strenge regels van het zwembad zijn echt niet nodig. Onze jongens mochten op een regenachtige dag niet in het binnenbad snorkelen. In het binnenbad mag eigenlijk niets alleen zwemmen. Buiten mag wel wat meer. Als er animatie wordt gedaan in het zwembad zijn die mensen alleen druk met hun telefoon en niet met het spel. Het eten in het restaurant is prima maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. In de buurt is veel te doen en te zien. Verder is alles prima maar het sanitair is echt GOOR RANZIG SMERIG. Veel haar en alles nat. Kijkgaatjes waar oude dingen hebben gezeten. Verder een drukke/gezellige camping.

Vacanceselect

Leuke camping, aan de prijzige kant

Wilfred
25-8-2018

Wij waren lekker op tijd (9:30) op de camping maar mochten niet naar de plek omdat hij nog niet was vrij gegeven. Pas na 3 x vragen om rond 13:00 uur mochten wij op de plek terwijl bleek dat deze plek al 2 dagen leeg was, jammer. Plek was wel ruim met een boom voor schaduw en precies tussen zwembad en meer in, ideaal. Het sanitair is verouderd met matige douches en vaak was het water niet warm, hier moet wat aan gebeuren. Het was wel redelijk schoon. Als je geluk had waren er 's morgens naast stokbrood ook croissants of choco croissants maar vaak waren deze al op, het zou mooi zijn dat hier wat meer keuze zou zijn. De verlichting langs de paden is zeer matig, veel mensen liepen met het licht van de mobiel. Al met al, wel een leuke camping maar aan de prijzige kant voor het gebodene.

prima camping maar entertainment viel tegen

victor
24-8-2018

Goed: zwembad, speeltuin, personeel, meer.

Niet Goed: ondergrond rondom zwembad, entertainment, gebrekkige service op terras

Super

P
24-8-2018

Hebben een leuke vakantie gehad en onze zoon van 15 vond het ook super. Veel voetballen, zwemmen in disco en chillruimte. Ook de springtoren was hij elke dag. Deze ligt alleen niet op de camping maar op 15 a 20 minuten loopafstand. Op internet lijkt het alsof deze op de camping staat maar dat is dus niet het geval. Had een leuke groep met veel nederlanders, leeftijd tussen de 12 en 18 jaar. Ze waren idd streng na 23:00 maar dat is denk ik wel nodig bij tieners/pubers 😉. Herrie op de camping viel dus wel mee mee om 23:00 was alles rustig. Voor die tijd hoor je het geluid van muziek en de activiteiten en spelende kinderen en tieners/pubers maar daar is het ook een camping voor. Hadden een tent een nieuwe dus echt schoon en mooi, wel hele slechte bedden die door zakte. Het sanitairgedeelte was echt wel verouderen en niet altijd schoon. Ze kwamen er wel regelmatig schoonmaken. Al met al een topvakantie!

Leuke camping

Manon
21-8-2018

Leuke camping niet te groot, niet te klein.

Sanitair gebouw is prima.

Staanplaatsen bij het meer zijn de leukste!

Elke avond entertainment.

Dorpje Clairvaux le Lacs stelt niet veel voor.. paar supermarkten, 2 restaurantjes...

Wij hebben 5dagen op camping Le Fayolan gestaan ivm doorreizen. Het is een prachtige camping, ligging is mooi aan het meer. Zwembad is prima, onze meiden 6 en 9 hebben zich er prima vermaakt. Veel Nederlanders op de camping. Het dorpje stelt op zich niet veel voor. De hoognodige dingen zijn aanwezig (pin, supermarkt).

Het sanitair is echt verouderd en aan vervanging toe, het was echt vies jammer!

Leuke camping voor pubers

Sandy
17-8-2018

Voor oudere kinderen zeker wel een leuke camping. Onze zoon van 15 zat elke avond bij het voetbalterrein/jeugdhonk/disco. Geluidsoverlast daarvan valt heel erg mee. Veel leeftijdsgenoten. Hij heeft een topvakantie gehad. Overdag veel bij het heerlijke meer geweest want was erg warm toen wij er waren: helder en niet te koud water. Top! Zwembad heeft veel te streng toezicht, hij is de hele dag bezig iedereen te corrigeren, je mag er niks. Daar zijn we dus niet veel geweest. Zoals vaker geschreven 's avonds veel herrie dus hou daar rekening mee als je met kleine kinderen gaat, plek in bos of bij meer is dan fijner. Restaurant prima. Brood in de ochtend lekker maar wel lange rij elke dag.

Sanitair kan ik niet beoordelen want we zaten in huurcaravan. Dorpje aardig, markt op woensdagochtend.

Prachtige omgeving toeristisch en rust in 1

Cindy fam
16-8-2018

Prachtig meer mooie ligging met supermarkten dichtbij. Blauw meer en mogelijkheid tot huren van kano.s en bootjes met glijbaan. Watervallen en grotten in de buurt. S.avonds wel herrie van animatie tot 23.00 en disco. Veel jonge kinderen maar ook tieners. Mooie speeltuin en lekker ijs. Zwembad ok maar niet heel spectaculair. Water is fris. Het eten van snackbar en restaurant is niet zo goed. Vanavond restaurant verbrande pizza en rauw vlees gekregen. Doen we anders nooit, En ook nooit weer hier. Sanitair op achter gedeelte vies en oud maar wel warm. Weer was ok mooie dagen en geen muggen nu. Tent van Venue mooi maar veel te kleine bedden. Reis is goed te doen in 1 dag.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Fayolan in Clairvaux-les-Lacs (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Fayolan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.