Camping de Boyse

Camping de Boyse
8,1

Op Camping de Boyse (Jura) word je vriendelijk ontvangen. De staanplaatsen zijn ruim en de voorzieningen goed geregeld. Er worden wel wat activiteiten georganiseerd, maar er is niet de hele dag vermaak. Dat is geen probleem, want de kinderen zoeken elkaar op in het zwembad. Op 25 minuten rijden liggen de indrukwekkende watervallen van Hérisson.

108 reviews over Camping de Boyse in het Nederlands

Een fijne rustige camping

Hans Wagenmakers
9-12-2018

Een prettige ontvangst door de eigenaar, bij aankomst. Keurig begeleid door de eigenaar op zijn golfkarretje Een ruime plek, half schaduw. Op diverse plaatsen zijn er watertappunten. Prima overzichtelijke camping, met 2 sanitairgebouwen, welke dagelijks 2 maal schoongemaakt werden. Toiletpapier aanwezig. Voor kinderen van diverse leeftijdscategorieen voldoende te doen. Animatie aanwezig. Vanaf +/- 22.00 nachtrust. Wifi in de buurt bij receptie. Dagelijks verse broodjes. Een heerlijk zwembad, met toezicht door een badmeester. Het naast gelegen restaurant is makkelijk, maar geen aanrader, vwb. de prijzen. Direkt naast de camping stroomt een heerlijk riviertje, waar je kan zwemmen en eventueel kan vissen. Dit gebied nodigt uit, om een wandeling te maken, waarbij je uiteindelijk door het stadje weer terugkomt bij de camping. Ook honden zijn welkom op de camping. Een mix van Nederlanders en Fransen, maakten dit een aangenaam verblijf.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer deze camping

Felicia
11-9-2018

Eerst veel gegevens invullen voordat je je plek mag zien.We kregen het eerste kwartier letterlijk vier keer te horen dat de kinderen op deze camping wel stil moesten zijn en dat terwijl de kinderen nog geen kik hadden gegeven.Fijn welkom denk je dan.Mochten alleen bij het wc hok en in de buurt van de afvalcontainers staan.Met als reden dat we niet hadden gereserveerd.Die reden kregen we een aantal keer te horen.Er waren op de camping nog zat andere lege plekken die niet bezet waren(en ook niet bezet zijn geweest)Het chemisch toilet lag maar een paar meter van onze plek wat erg smerig was.Het sanitaire was vies omdat er elke dag maden over de vloer en mat kropen die de schoonmaakster lekker uit klopte.Onze kinderen mochten niet alleen naar het zwembad,werden er direct uitgestuurd!terwijl andere kinderen van dezelfde leeftijd wel werden toegelaten.We wilden 2 weken maar zijn na 2 dagen heel snel weer vertrokken!€110 voor 2 nachten absurd!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Frank
30-8-2018

Sinds 2 jaar weer eens op de camping. Camping is aanzienlijk verbeterd. Zwembad is aangepast en ziet er mooi uit. Omgeving is rustig en camping ook. Zeer aardige eigenaar. Omgeving is fantastisch. Broodservice perfect. Heerlijke douches gewoon top.

Heerlijke rustige gezinscamping

Hanneke
26-8-2018

Heerlijke camping om onze vakantie mee te beginnen. We hebben hier een paar dagen gestaan. Het was zo rustig dat ik me in het begin afvroeg of er wel kinderen op de camping waren... Vriendelijk welkom bij de receptie. Mooie grote plekken met zowel schaduw als zon. Leuk zwembad met goed oplettende badmeester. Als de kinderen erom vroegen kregen ze slurfen om mee te spelen. Achter de camping ligt nog een riviertje, altijd leuk voor de kinderen; visjes vangen, dammetjes bouwen. Prachtige omgeving in de Jura. Mooie fiets en wandelroutes gezien. Zelf zijn we door Haute Vallée gereden met prachtige uitkijkplaatsen en een wandeling langs de watervallen van Langouette. Dagelijks verse broodjes en supermarkten in de buurt. Sanitair schoon en netjes; met de harde douchestralen meteen rugmassage ;-) wel lekker warm water. Hele plezierige camping met een rustige en prettige sfeer. Had voor ons nog wel wat langer mogen duren.

Ideaal punt om de Jura te verkennen

Jarno
15-8-2018

Prima camping met ruime, schaduwrijke plaatsen. Wel doet het geheel wat gedateerd aan. Het lijkt alsof de camping na jaren van achterstallig onderhoud nu langzaam maar zeker weer opgeknapt wordt. Het zwembad is hier een goed voorbeeld van. Super mooi aangelegd, maar de afwerking rondom en aansluiting met restaurant is maar karig. Alsof dit nog eens afgemaakt moet worden. We stonden zelf dicht bij sanitair gebouw 2 en deze is wel echt voorbij zijn houdbaarheidsdatum. Het eerste sanitair gebouw is prima in orde en we hebben er ondanks top drukte op de camping nooit in de rij hoeven staan. Misschien goed om te weten, er zijn geen indoor (speel)voorzieningen, dus als het eens een dag slecht weer is zul je je vermaak elders moeten zoeken. Maar dat moet in de schitterende regio zeker lukken.

Als we weer in die buurt zijn, komen we terug

Frans en Petra
9-8-2018

Heel prettige sfeer, rustige familiecamping met schaduwrijke plaatsen, mooie omgeving om te wandelen en fietsen. Aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2018

Wat een leuke camping!

@nna
7-8-2018

Wat een leuke en charmante camping. Het echtpaar dat de camping runt werkt keihard en is enorm gastvrij en hartelijk. Een mooi zwembad met toezicht, ruime plekken, goed en schoon sanitair en dagelijks verse broodjes van de plaatselijke bakker. Ook veel te doen in de omgeving.

Gezinscamping, prima met mooi zwembad.

Emmy
30-7-2018

Een ruim opgezette camping. plussen: - ruim toilet gebouw, redelijk nieuw. Wc papier aanwezig. Geen toiletbrillen. Aantal grote douches, harde straal, altijd warm water en verstelbaar. - mooi zwembad (let op! Eerste foto op zoover is niet het huidige zwembad!). - schaduw op de plekken, grote plekken. - niet duur. - veel jonge gezinnen, veel baby's/peuters gezien. Ook wat oudere kinderen. Aantal pubers.

Plus/min, afhankelijk van je voorkeur: - bbqen is toegestaan, dit wordt ook veel gedaan. - geen animatie, alleen een kinderclubje 's morgens. - vanaf 2 uur vaak een badmeester aanwezig. Dan mogen luchtbedden, duiken en muziek niet. - weinig privacy door ontbreken hagen. Wij vinden dit niet erg, wel iets om rekening te houden. - veel Nederlanders.

Min: - ik vond de hygiëne in de toiletgebouwen minimaal, veel plas lucht. Schoonmaak in het hoogseizoen 2x per dag, mag echt wel vaker. Schoonmaken met de 'Franse slag'.

Gereisd Met partner in juli 2018

Mooie vakantie!

Familie St.
29-7-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. Het is er redelijk rustig. Het zwembad is prima om af te koelen en de kinderen vermaakten zich er goed. Banden, balletje en dergelijke mag je mee spelen in het zwembad. Sanitair is prima. Toen het drukker werd op de camping was het wc papier weleens op. De omgeving is echt prachtig, je kunt veel uitstapjes maken. Naar verschillende watervallen, meren, grotten. De eigenaars van de camping zijn vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk ruime ontspannen camping in het dorp.

Marc Braaksma
27-7-2018

Bijzonder ruim opgezette parkachtige camping. Ook de sanitaire voorzieningen zijn ruim opgezet. De auto staat nabij de plaats, niet er op, waardoor je van de hele 110 m2 kunt genieten. Het restaurant bij het zwembad, dat er goed uit zag maar niet door ons is gebruikt, heeft een behoorlijke kaart, maar ook (meeneem) pizza's. Wifi is alleen bovenaan bij de receptie. In het hoogseizoen animatie en soms muziek. De camping ligt in de plaats en je loopt in enkele minuten naar het centrum. Er zijn vele grote supermarkten nabij. Op de camping elke ochtend vers brood en broodjes. Bij de receptie spreekt men ook fatsoenlijk Engels. De mensen zijn behulpzaam en plezierig in de omgang. Tot slot zijn de sanitaire voorzieningen grnderneutraal. En schoon. Douchen gaat met drukknop. Toilet is een pot maar geen bril. Er is veel te doen en te zien in de omgeving. Wij hebben wandelkaarten bij de receptie gekocht en elke dag 3 tot 9 km gelopen.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de Boyse in Champagnole (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de Boyse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.