Camping Kawan Resort Le Lac d'Orient

Camping Kawan Resort Le Lac d'Orient
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kawan Resort Le Lac d'Orient voor je op een rij gezet:

94 reviews over Camping Kawan Resort Le Lac d'Orient in het Nederlands

Met jonge kinderen

Ongezellige camping

Fam. Verhoeven
21-8-2018

Wij vonden deze camping ongezellig. De meeste mensen zetten de rug van tent, camper of caravan naar de weg toe. Het personeel vonden wij ook niet erg vriendelijk. De camping is ook niet erg gericht op jonge kinderen. Dat vonden wij, met onze kids van 5 en 3, wel jammer. Camping is 30% Fransen, 30% Engelsen en 30% Nederlanders. En dan nog een verdwaalde Duitser. Over het algemeen wel mooie grote plekken. Heel dichtbij het meer. In de verdere omgeving is bijna niets te doen. We hadden het idee dat de camping ook veel door trekkers gebruikt wordt. Veel campers en camperplaatsen.

Prima camping aan mooi meer

Marcel en Yvette
9-8-2018

Ruime staanplaatsen (helaas plek 9 had weinig schaduw). Mooi zwembad met apart kindergedeelte. Met mooi weer is het hoofdbad wel snel vol (had wel groter gemogen). Sanitair van het hoofdgebouw was (savonds) erg smerig. Pizza van het restaurant was duur en niet bijzonder. Leuke speeltuintjes op de camping, maar met mooi weer wel de hele dag vol in de zon. Vanaf de camping kon je gemakkelijk richting het meer lopen. Mooi strand! Camping vonden wij wel luidruchtig. Met name in de buurt van het restaurant nog tot laat in de avond harde muziek en lallende Engelsen.

Luidruchtige camping

Bart
14-7-2018

Mooie camping ,met mooi zwembad.

Niet aan te raden voor gezinnen met jonge kinderen die vroeger willen gaan slapen want het lawaai van de jeugdige campingbezoekers stopt niet voor middernacht , er wordt niets aan gedaan of op toegekeken . Heel veel overdreven luidruchtigefransen op de camping

Villatent

Een schone en goed verzorgde camping.

H. en E.
21-6-2018

Prima ontvangst. Ook Nederlands en Engels gesproken. Plekken met schaduw als ook zonnige plekken. Mooie plaatsen. Mooi zwembad. Schone douches en toiletten. Ook speelmogelijkheid voor kinderen. Vanuit de campingingang de weg oversteken en je staat op het dagstand van de Lac 'd Orient. Fiets mogelijkheden in de omgeving. Wel uitkijken je kunt niet helemaal rond het lac. Beperkt restaurant en winkeltje op de camping. 20 km van Troyes. Voor ons een camping om nog eens terug te gaan.

Prima camping.

Annelies
24-10-2017

Nette ontvangst. Prachtige camping met grote plekken, ook voor campers.

Modern, zeer schoon sanitair gebouw.

Groot honden uitlaat gebied op de camping.

Mooi zwembad en spel-en sport gelegenheden en het Lac d'Orient voor de deur!

Bosrijke omgeving, fijn om te fietsen.

Hele aangename camping

Marij
1-10-2017

Ruime plaatsen op een redelijk kale camping maar met zeer nieuw, schoon en luxe sanitair

Prachtige locatie, schone camping, restauratie en bar ondermaats, animatie voldoende, voor herhaling vatbaar

Toppertje!

Dorien Teeling
      23-8-2017

Mooie, goed verzorgde camping met een prachtige ligging naast het meer. Ruime, lichte plekken en met een duurzaam, modern en groot sanitair gebouw. Schoon, van alle gemakken voorzien. Leuk zwembad, ook voor de kleintjes. Veel speelplezier overal met o.a. een springkussen en een trampoline. Ruim strand bij het meer, waterfietsen, sanitair gebouw, kleine boulevard met kleine snacktentjes en restaurants. Prima zwemwater. Goede uitvalsbasis voor fietstochten of een dagje Troyes, wat echt de moeite waard is!

Redelijke camping, saaie omgeving

silvia
      18-8-2017

Camping was leuk, maar niet iedereen van het animatieteam was even bevlogen met kinderen. Geplande activiteiten waren soms heel anders, veel kleurplaten. Restaurant alleen de laatste 2 avonden open, dure bedoening. Camping had foodtrucks ingezet, heel fijn! Leuk zwembad, goed sanitair. Helaas was voor ons twee weken echt te kang omdat er in de omgeving veel te weinig te doen was.

Hele mooie camping

Mar
      10-8-2017

In hoogseizoen 10 dagen gestaan. Camping was vol, maar merkten we niet echt. Nooit hoeven wachten op wc of douche. Sanitair schoon en nieuw. Zwembad goed maar wel op tijd voor een ligbed zijn! Mooi meer op korte loopafstand met gezellige boulevard met aantal restaurants en midget golf. Supermarkt, bakker ver weg vond ik minpunt. Stadje Mesnil stelt niks voor evenals dorpen in de omgeving. Niks aan. Shopping outlet van Troyes is een topper! Een rondrit om de 3 meren ook.

Wil nog eens terug om er te fietsen.

Villatent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kawan Resort Le Lac d'Orient in Mesnil Saint Pere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kawan Resort Le Lac d'Orient zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.