Camping Kawan Resort Le Lac d'Orient

Camping Kawan Resort Le Lac d'Orient
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Kawan Resort Le Lac d'Orient voor je op een rij gezet:

91 reviews over Camping Kawan Resort Le Lac d'Orient in het Nederlands

Een schone en goed verzorgde camping.

H. en E.
21-6-2018

Prima ontvangst. Ook Nederlands en Engels gesproken. Plekken met schaduw als ook zonnige plekken. Mooie plaatsen. Mooi zwembad. Schone douches en toiletten. Ook speelmogelijkheid voor kinderen. Vanuit de campingingang de weg oversteken en je staat op het dagstand van de Lac 'd Orient. Fiets mogelijkheden in de omgeving. Wel uitkijken je kunt niet helemaal rond het lac. Beperkt restaurant en winkeltje op de camping. 20 km van Troyes. Voor ons een camping om nog eens terug te gaan.

Prima camping.

Annelies
24-10-2017

Nette ontvangst. Prachtige camping met grote plekken, ook voor campers.

Modern, zeer schoon sanitair gebouw.

Groot honden uitlaat gebied op de camping.

Mooi zwembad en spel-en sport gelegenheden en het Lac d'Orient voor de deur!

Bosrijke omgeving, fijn om te fietsen.

Hele aangename camping

Marij
1-10-2017

Ruime plaatsen op een redelijk kale camping maar met zeer nieuw, schoon en luxe sanitair

Prachtige locatie, schone camping, restauratie en bar ondermaats, animatie voldoende, voor herhaling vatbaar

Toppertje!

Dorien Teeling
        23-8-2017

Mooie, goed verzorgde camping met een prachtige ligging naast het meer. Ruime, lichte plekken en met een duurzaam, modern en groot sanitair gebouw. Schoon, van alle gemakken voorzien. Leuk zwembad, ook voor de kleintjes. Veel speelplezier overal met o.a. een springkussen en een trampoline. Ruim strand bij het meer, waterfietsen, sanitair gebouw, kleine boulevard met kleine snacktentjes en restaurants. Prima zwemwater. Goede uitvalsbasis voor fietstochten of een dagje Troyes, wat echt de moeite waard is!

Redelijke camping, saaie omgeving

silvia
        18-8-2017

Camping was leuk, maar niet iedereen van het animatieteam was even bevlogen met kinderen. Geplande activiteiten waren soms heel anders, veel kleurplaten. Restaurant alleen de laatste 2 avonden open, dure bedoening. Camping had foodtrucks ingezet, heel fijn! Leuk zwembad, goed sanitair. Helaas was voor ons twee weken echt te kang omdat er in de omgeving veel te weinig te doen was.

Hele mooie camping

Mar
        10-8-2017

In hoogseizoen 10 dagen gestaan. Camping was vol, maar merkten we niet echt. Nooit hoeven wachten op wc of douche. Sanitair schoon en nieuw. Zwembad goed maar wel op tijd voor een ligbed zijn! Mooi meer op korte loopafstand met gezellige boulevard met aantal restaurants en midget golf. Supermarkt, bakker ver weg vond ik minpunt. Stadje Mesnil stelt niks voor evenals dorpen in de omgeving. Niks aan. Shopping outlet van Troyes is een topper! Een rondrit om de 3 meren ook.

Wil nog eens terug om er te fietsen.

Mooie camping

Peter
        7-8-2017

Wij stonden hier 5 dagen en hebben ons prima vermaakt. Zwembad is prima, binnen en buiten. Het meer tegenover de camping is ook leuk, wel heel druk in het weekend. Veel watersportmogelijkheden.

Restaurant was dicht, wel elke avond 2 foodtrucks. Veel engelsen op deze camping. Sanitair was prima,soms wel wachttijden. Attractiepark Nigloland ligt op half uurtje rijden, aanrader.

Prachtige camping

F Arts
        6-8-2017

De camping is 4 sterren en dat is het ook echt waard! Wij hebben een week op deze camping gestaan in een mobilhome, super mooi en schoon. De camping wordt goed onderhouden. Het zwembad is prima en leuk voor kinderen. Voor de camping ligt een enorm meer. Je hoeft alleen de straat (die zeer rustig is) over te steken. Daar kun je kiezen voor zand of gras. Ook het sanitair zag er echt prachtig uit. Goed schoon en ruim opgezet. De meeste kampeerplekken zijn enorm ruim met schaduw.

Het brood moet je inderdaad de dag ervoor al bestellen. Ik zie dit alleen maar als voordeel. Je weet zeker dat je brood hebt en hoeft er niet vroeg je bed voor uit.

Voor ons zeker nog een camping om een keer terug te komen.

Het restaurant was door omstandigheden gesloten. Dit werd goed opgelost door verschillende foodtrucks die er elke avond stonden.

Leuk voor een week of paar dagen

Halevo
        26-7-2017

Prachtig sanitair in gebouw 1 Goed schoon en lekkere douches. Toiletten met bril, toiletpapier en zeep. Als camping vol staat is het veel te weinig. Wachten op toilet en douche. Eten niet bijzonder en duur op de camping 8 euro voor klein bakje patat met kipnuggets. zwembad klein masr voldoende. Voor kids veel te doen. Camping ligt afgelegen. Eerste supermarkt op 8 km. Meer is prachtig maar grenst niet aan de camping en ligt aan overkant van de weg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kawan Resort Le Lac d'Orient in Mesnil Saint Pere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kawan Resort Le Lac d'Orient zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kawan Resort Le Lac d'Orient scoort een 7.65 uit 10 op basis van 117 reviews.