Géén boekingskosten

du Buisson

FrankrijkChampagne ArdenneLouvemont

We hebben de beste aanbieders voor Camping du Buisson voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 72 reviews
+105/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 72 reviews
  • 8.7Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

• Recreatieruimte
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

72 Reviews over du Buisson

• 7Rene04-08-2022

Leuke camping

Heerlijke camping waar het ‘s nachts ook echt rustig is. Sanitair was altijd schoon maar niet heel groot, een uitbreiding staat op de planning hoorde ik. Klein afhaal snackbarretje met voldoende keuze, ook lokale producten zijn verkrijgbaar. Op de fiets (die ook op camping te huren is) ben je zo bij de fietsroute om het Lac du Der. Het zwembadje zorgt voor verkoeling maar is niet heel groot. De premium plaatsen zijn groot en liggen hoger onder de bomen maar daar is het wel even puzzelen om vlak te staan met caravan, vouwwagen of camper op sommige plekken. Het personeel is super vriendelijk. De omgeving van de camping is mooi, het dorpje Louvemont is niks te doen.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Babs29-07-2022

Goed verblijf in safaritent met jong gezin

Fijne camping. Wordt veel gebruikt als tussenstop maar ook voor langer verblijf. Zaten 1 wk met 2 kids (6.5 & 9 mnden) in een safaritent.

Pluspnt: camping ligt aan een riviertje (om te vissen, niet zwemmen); dicht bij bos; fijne ruime plekken; erg leuk klimbos (betaald); goede afhaal; safaritenten zijn gloednieuw met afgezet terras. Fijn voor een kruipende baby (wasrek als afrastering). Ze hebben fijn eigen sanitair met eigen boiler. Ook grote koelkast (met apart vriesgedeelte). Bedden zijn hard maar goed.

Plus of Min pnt: veel NLers (met kids), redelijke WiFi (ongeschikt voor work-cation). Er vliegen (op werkdagen) overdag straaljagers over (geweldig voor kind van 6). De safaritenten liggen rustig maar helemaal het eind van de camping, was zo wat lastiger voor onze oudste om vriendjes te maken.

Minpnt: safaritenten zijn onbereikbaar met auto > gesjouw met baby+b’schappen. Bedlinnen is wegwerpsoort (post-Covid), niet huren!

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 7van der Houwen11-07-2022

Valt ligt tegen.

Goede reviews gelezen op zoover, maar ons valt de camping een beetje tegen. Plaats comfort geboekt aan het weggetje bij de rivier. Het is erg droog weer waardoor er continue veel stof opwaait wanneer er een auto langskomt. Ook sta je erg strak aan het weggetje en zijn de plekken niet goed vlak. De camping voelt een beetje aan als een passantencamping. Bovendien stinkt de rivier heel erg waardoor je eigenlijk beter niet te lang op je plek moet zijn. De ontvangst en vriendelijkheid van de medewerkers is wel erg goed. De snacks en het brood zijn ook erg lekker. Tip. Als je hier een plek boekt doe dit dan vlak bij het sanitair. Deze plekken zijn groot en mooi vlak.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Renate20-09-2021

Fantastische camping

Een super mooie camping met grote plaatsen en modern en schoon sanitair. Leuk zwembadje en speeltuintje. De camping doet park-achtig aan en ligt aan een beekje. Een mooie omgeving om te fietsen of te wandelen. Op het terrein van de camping ligt ook een klimpark. Op de camping een ijsvogeltje gezien en tijdens het fietsen 2 vossen. De camping ligt niet ver van het Lac du Der, waar we kraanvogels hebben gezien. De eigenaren van de camping zijn super aardig. We waren er in het naseizoen en ook dan nog iedere morgen lekker vers brood en in het weekend pizza of snacks. Vooral de hamburgers moet je gegeten hebben, deze zijn echt super lekker. Het is zeker een camping om nog een keer terug te komen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Jeroen11-08-2021

Heerlijk camping

Een keurig verzorgde camping. Sanitair is schoon, leuk zwembad voor wat verkoeling er bij en indien gewenst enorm grote camping plekken. De beheerders zijn erg aardig en helpen met elke vraag. Op de camping waren tijdens ons verblijf veel gezinnen met jonge kinderen. Die kunnen de hele dag leuk spelen met elkaar. Het klimbos welke ook op het terrein van de camping zit is erg leuk om te doen. Verder is het grote meer in de buurt. Een grote supermarkt op 20 minuten rijden en een kleine op 10 minuten. Heerlijke tijd gehad op deze camping.

• 8Machteld Schoone23-09-2020

Heerlijk huisje op rustige plek

Heerlijk houten huisje voor 4 personen met z’n tweeen! Veel ruimte erom heen! Mooie rustig gelegen camping. Vriendelijke campingeigenaresse. Heerlijk week gehad!

• 8Familie van Soest19-07-2020

Fijne camping

Domaine du Buisson is een mooi gelegen camping in de natuur. De ligging is gunstig en dicht bij een meertje. Het is er sfeervol ingericht en de campingplekken zijn ruim. De eigenaren zijn vriendelijk. Als je geluk hebt, kan je bevers zien bij het water. Verder is de camping rustig en het sanitair goed en schoon. Een aanrader!

• 9Richard P09-08-2019

Heerlijke camping

We waren hier 10 nachten met onze zoontjes van 3 en 5 jaar. We hebben een prima verblijf gehad op deze heerlijke camping. Ruime plekken, schoon toiletgebouw en prima service. Het sanitair is echt super. Mét wc-brillen én toiletpapier. Het toiletgebouw is alleen wat klein voor het aantal plekken. Daarom is het soms even spits met afwassen of moet je heel even wachten op je beurt bij de toilet.

En onze jongens hebben zich uitstekend vermaakt met andere kinderen in de speeltuin en op het veldje bij de pingpongtafel.

Mooie omgeving ook. De eerste plaatsjes in de buurt zijn wel even rijden. Wellicht komen we nog eens terug.

• 9Ineke Klein Velderman28-07-2019

Geweldig

Hartelijke ontvangst en gelijk informatie ontvangen over de camping. Op ongeveer 13 km ligt een prachtig meer, mooie fietsroute dwars door het bos. Prima camping met grote staanplaatsen.

• 7Anneke28-06-2019

Mooi gelegen camping

Prachtig gelegen camping , redelijk veel schaduw plekken.Lekker zwembadje zonder Parasols.Sta plaatsen met verschillende prijs niveau,s. En leuke huisjes te huur. Redelijk veel overlast van overvliegende straaljagers ook s,nachts.Zeer vriendelijke uitbaters, 2-4 keer per dag aanwezig en rijden dan rond op de golfkar.Bakker komt stipt om 9 uur. Echt voor rustzoekers en fietsers ( E bike) .Niet voor oudere kinderen geschikt.Het meer ligt verder weg dan de site aangeeft op zo,n 18 km is een strand.mooie fiets route rond het meer!Wij vinden dat er erg weinig mooie Stadjes in de regio zijn.Prima camping maar € 28 ,- in Juni voor je tentplaats (bij het Zwembad) vind ik te duur voor deze periode.

Camping du Buisson info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar