Géén boekingskosten

Camping Sandaya Château des Marais

FrankrijkCentreMuides-sur-Loire (Loir et Cher)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sandaya Château des Marais voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 431 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Sandaya Camping Le Château des Marais ligt op een landgoed. Het sanitair is wat verouderd evenals de stacaravans. Je verblijft op schaduwrijke plekken, ook met je eigen caravan. Voor de kinderen is er een zwembad met glijbanen, springkussen en zijn er sportvelden. Een perfecte doorreiscamping dankzij de ligging op 30 minuten rijden van Orleans.

Contact

431 Reviews over Sandaya Château des Marais

• 8Mo30-08-2022

Mooie overzichtelijke camping

Mooie camping met grote beschutte plaatsen. Zwembad is leuk voor de kids, soms wat druk. Een speeltoestel voor de kids is nog wel een aanrader. Toilet gebouwen zijn nieuw, alleen wel weinig toiletten.

• 9Gerben26-08-2022

Erg mooie, boomrijke camping

We hebben als gezin een heerlijke week gehad in een safaritent met sanitair. Mooie ruime tent met heerlijke bedden en kussens. Het is een erg mooie en nette camping met veel bomen, dus veel schaduw (die we in de hitte goed konden gebruiken). Het zwembad is erg mooi en vonden de kinderen geweldig. De plekken van de safaritenten zijn ruim opgezet, dus met voldoende privacy. Enige minpuntje was dat we achter een ‘friends’ plek stonden, dus daar hoorden we soms tot 0.00 nog wel eens gepraat. Ook zijn er wel heel veel honden op de camping. Daar zijn strenge regels voor en hondenpoep lag er nergens, maar ze lopen soms wel eens los en ’s nachts blaft er wel eens een hond. De camping zelf ligt zoals anderen ook al aangeven aan een doorgaande weg. Je hoort wel eens wat verkeer, maar daar hebben wij geen last van gehad. Overall erg tevreden.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8S. Van Dijk25-08-2022

Prima camping voor een week kamperen

Wij hebben gekampeerd met de tent met twee pubers van 12 en 15. Na het lezen van de reviews waren we een beetje in mineur, maar het viel alleszins mee! Het sanitairgebouw was splinternieuw en super schoon. Zelfs een regendouche. De plaatsen zijn mooi ruim en schaduwrijk met veel groen. Enige jammere waren de vele duiven in de bomen die je wakker maakten en alles onder poepten :s. Het zwembad is prima, niet groot idd. Enige wat voor de puberjongens echt niet te doen was, was de verplichting van strakke zwembroeken. Hierdoor zijn ze bijna niet het zwembad in geweest (badmeesters zijn erg streng). Geen last gehad van luidruchtige animatie. Wel jammer dat de animatie alleen in het Frans was en er weinig voor de oudere groep wordt gedaan. Voor een week kamperen een prima mooie camping. Omgeving iets minder mooi dan elders aan de Loire. Afhaal of restaurant hebben wij geen gebruik van gemaakt.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Jorge06-08-2022

Prima vakantie gehad

Wij hadden een stacaravan (4 schelpjes) gehuurd. Prima ligging en van binnen zag het er echt netjes uit. Wel vreemd was dat bij aankomst de deur was dichtgeplakt maar later bleek dat er een kapotte ruit was die ze al vrij snel hadden gemaakt. Kregen keurig een telefoontje van te voren. Zwembad is inderdaad iets aan de kleine kant als het echt druk is. Afhaal varieerde erg qua tijd. Al met al hebben wij en de kinderen echt een leuke vakantie hier gehad. Als je kleine kinderen hebt dan zijn er wel te weinig speeltuinen.

• 7Eetgelegenheden
  • 6Ronald16-07-2022

Leuke camping

Kut horeca afhalen is alleen mogelijk als je s ochtends al besteld

• 1Eetgelegenheden
  • 6Ronald16-07-2022

Leuke camping

Leuke camping, alleen het afhaal restaurant is helemaal kut. Als je pizza wilt moet je de pizza al om 11.00 s ochtends bestellen.en dat voor een afhaal restaurant. Ze zeggen dat dit algemeen bekend is, al denk ik dat ze vooral hun eigen personeel bedoelen

• 1Eetgelegenheden
  • 7Wil van der windt26-06-2022

Goed lekker zwembad

Mooi camping mooie caravans vriendelijk personeel Het restaurant was goed lekker eten

• 7Nagtegaal11-06-2022

Redelijk mooie camping

Grote plaatsen jammer dat het groen niet onderhouden wordt gras stond erg hoog heggen niet gesnoeid. Mooi zwembad maar erg koud in juni Weinig tot geen speeltoestellen voor kinderen alleen bij restaurant1 wipje. Restaurant matig en weinig keus. Takeaway slecht. Toiletten en douches beetje weinig maar wel schoon.

• 9Niels G30-05-2022

Mooie verzorgde camping

Mooie leuke camping om de Loire te verkennen. Dicht bij chateau Chambord , de camping is niet al te groot met een mix van staancaravanen en staanplaatsen. 2gloednieuwe sanitairblokken voor als je met je eigen caravan trekt. Zwembad mist een peuterbad met glijbaantje , wel ideaal voor oudere kinderen. Elke avond animatie , geluid viel vrij goed mee , niet al te luid van muziek. Wij zaten in een staancaravan , die kon wel iets netter , er was duidelijk niet grondig gepoetst. Al bij al hebben wij genoten van 5dagen de Loire op deze camping.

• 10Staat v/h sanitair
  • 2Dirk01-05-2022

Nooit meer

Very old accomodation (type newton). The shower and toilet is behind a curtain in the bedroom. So you're litteraly sitting within 1 metre next to the person sleeping. The stove is only working for 50% and the inventory is far from complete. Just a couple of things grabbed together. Besides that the accomodation was far from clean. Brown drips and stripes everywhere, broken showerhead, bad closing frisge and so on. See pictures. And that while we booked something called premium. There are 4 places at a table but a couch forn2. Doesn't make sense. The heated pool isn't heated. Or it's heated to 15 degrees. If so, don't advertise with it. The spaces are fine, so is the small grocery and reception. We don't recommend this Sandaya location. The smaller one in Paris was except from small a whole lot better.

• 2Staat v/h sanitair

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar

Hygiëne