Camping Sandaya Château des Marais

Camping Sandaya Château des Marais
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Château des Marais voor je op een rij gezet:

164 reviews over Camping Sandaya Château des Marais in het Nederlands

aanrader

Jaap Leunis
13-6-2018

prima mobilhome , schoon

prima service medewerkers touroperator, restaurant

minder

teveel bomen

Prima!

Ellen
3-6-2018

Wij hadden een gloed nieuwe mobile home via touroperator. Prima camping voor een paar dagen. Wij zijn er met ons zoontje geweest alles was aanwezig. Ook peuterbedje en kinderstoel, badje. Helaas was het zwembad niet super geschikt het ontbrak aan een peuterbad. Wel is er een deel wat geleidelijk afloopt dus daar zaten we dan ook. Ook een min puntje is dat de receptie en het winkeltje niet altijd open zijn en dus rekening moet houden hiermee. Bij aankomst stonden we ook vrij lang te wachten om in te checken, er was maar 1 iemand om te helpen bij de receptie.

Hygiene sanitair/ douches zeer achteruit gegaan.

Camp Hollandia
24-9-2017

Op zich een Leuke camping. Wij waren hier voor de tweede keer. Vergeleken met vorig jaar is de hygiene van de toiletgebouwen zeer achteruit gegaan. Alle doucheputje waren verstop, water stroomde daardoor door de douchehokjes en de algemene ruimte in. Vloer sowieso vies. Dit alle dagen van ons verblijf. Jammer. Twijfel of we nogmaals zullen terugkomen. Zonder men hier niet meteen iets aan doet.

Redelijk, maar zeer duur

Jari
    17-9-2017

Ruime plekken, maar ook veel huisjes met voornamelijk Engelsen. Goed zwembad, locatie vlakbij Chambord (te fietsen). Maar: de tarieven zijn onacceptabel hoog. 8 euro per dag voor een hond, 6 euro voor electriciteit en 37 euro voor de plaats (in hoogseizoen). Zelfs na 1 september waren de tarieven nog bijna het dubbele van het tarief op en Acsi (campingcard) terrein. We zijn niet erg kritisch op prijzen, maar dit was/is echt te gek

Camping Château des Marais is goed bevallen

Jan Verstoep
    5-9-2017

Wij hebben met ons gezin, waaronder 2 tieners, een prima vakantie gehad op de camping Château des Marais. Het sanitair werd goed bijgehouden. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de animatiegroepen. Dichtstbijzijnde supermarkt is in Mer of eventueel de Auchan net ten zuiden van Blois. Veel mooie kastelen in de omgeving en je kunt mooi fietsen langs de Loire. Kayakken op de Loire is ook leuk om te doen.

Er wordt een vijfsterren camping voorgespiegeld, de waardering van 5 sterren is ons niet geheel duidelijk.

Mooie en prachtig gelegen camping, fijn zwembad en goede voorzieningen. Een paar verbeterpunten: toiletgebouwen zijn niet voldoende schoon en wat verouderd. Betegeling zwembad, Engelse communicatie.

Rustige camping , leuk zwembad . De kinderen vonden het leuk , ze hebben er minigolf , gocarts het zwembad met glijbanen . Een spelletjesruimte . Leuke animatie s'avonds aan de bar . Het eten was er ook lekker .

Zee bad was top en heerlijke douches

Gaby VAN DEN BOLD
      28-8-2017

Zee bad was top en heerlijke douches.

Wel veel lawaai door de vele kleine kinderen

Prima tijd gehad, maar camping is geen 5 sterren w

FIJNVANDRAAT
        24-8-2017

We hebben het heerlijk naar ons zin gehad. Mooie ruime kampeerplekken. Het zwembad was voor ons de reden om te boeken. Maar we vinden het park echt verouderd. Hierdoor is het geen 5 sterren waard, vinden wij. Het sanitair is nodig aan een opknapbeurt toe. Het was wel schoon gelukkig. En ook het zwembad oogt verouderd.

Prima geen klachten

Dre LODEWICK
          22-8-2017

In lijn wat er op de site is aangeboden, kortom tevreden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Château des Marais in Muides-sur-Loire (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Château des Marais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sandaya Château des Marais scoort een 7.84 uit 10 op basis van 351 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: