Camping Sandaya Château des Marais

Kleine hotelsWeer vandaag21°
Camping Sandaya Château des Marais
7,7

Sandaya Camping Le Château des Marais ligt op een landgoed. Het sanitair is wat verouderd evenals de stacaravans. Je verblijft op schaduwrijke plekken, ook met je eigen caravan. Voor de kinderen is er een zwembad met glijbanen, springkussen en zijn er sportvelden. Een perfecte doorreiscamping dankzij de ligging op 30 minuten rijden van Orleans.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Château des Marais voor je op een rij gezet:

184 reviews over Camping Sandaya Château des Marais in het Nederlands

Theo Barendrecht
28-4-2019

Hadden een glampingtent gehuurd maar na twee nachten wakker te zin geweest door een boomarter welke s'nachts de tent inkwam gratis door touroperator omgeboekt naar een chalet! Harstikke goede service! Gaan zeker terug!

Gereisd Met partner in mei 2018

Veerle Van Eysenrode
      28-4-2019

Een weekje op deze camping verbleven via touroperator met onze 3 kinderen ( 5,7, 9 jaar ) en hondje. Zeer vriendelijke ontvangst en toen bleek dat de microgolf niet naar behoren werkte , werd deze quasi onmiddellijk vervangen 😀👌. Wij kunnen touroperator en deze camping alleen maar aanraden ! Veel faciliteiten en leuke kinderclub. Ideale ligging om de omringende kastelen te verkennen . Dit jaar gaan we weer naar een touroperator camping in Frankrijk in Jura🤗

Mooie locatie, leuke omgeving

Roos van der vegt
      9-9-2018

Mooi gelegen camping op een landgoed. Hadden via de camping zelf geboekt en daardoor een super nieuwe sta caravan. Goede plek direct achter het tennisveld. Wij vonden het een leuke camping voor kinderen van 4 tot 10 jaar. Onze zoon van 5 heeft genoten. Leuk zwembad, springkussen. Leuke omgeving waar veel te doen is, wij vinden het niet erg om een stukje te rijden. Zijn in blois en Orleans geweest ook de kastelen zoals chambord en cheverney waren prachtig. Niet een super luxe of nieuwe camping maar top vakantie gehad de 3e en 4e week van juli 2018

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

goede bestemming

Adelheid
      5-9-2018

Huisje = caravan !!! Schimmel in de badkamer, keukens, kamers (hoeken) Wifi aanwezig maar betalend aan 15 euro/per apparaat en heel moeilijke ontvangst. Alles is aanwezig op camping maar alles is te betalen aan goede prijzen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke week gehad, maar het blijft bij 1 keer

Familie geluk
      31-8-2018

Leuke camping, prima zwembad maar kan mij voorstellen dat het in het echte hoogseizoen te klein is. Wij waren er in laatste week van de vakantie. Voor 1 week leuk maar zou er niet langer hoeven te zijn. Sanitair is eenvoudig maar was wel schoon. Douchecabines erg klein en ik miste het bankje om je gemakkelijker aan te kunnen kleden. Eten in restaurant was prima. Op de camping werken vriendelijke mensen. Wat wij niet fijn vonden waren de vele Engelsen die het woord zachtjes doen niet hebben uitgevonden en deze camping veel als doorreis camping gebruiken. Hierbij werd er met regelmaat vandag half 7 a 7 uur sochtends het nodige lawaai gemaakt en er geen rekening gehouden met de mensen om hun heen. De omgeving vonden wij redelijk saai.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ok, maar niet nog een keer voor mij

Familie Huren
      22-8-2018

Ontvangst was prima en op het eerste gezicht was de stacaravan ook ok. Met 2 kids is een 3-kamer stacaravan voldoende ruim. De kastjes waren allemaal scheef en het was ook niet erg schoon. De keukeninventaris is echt minimaal met 1 koekenpan en allerlei ontbrekend servies en bestek. Touroperator kwam 2 keer langs om te vragen hoe wij het verblijf vonden, maar er is niets opgeschreven.

De camping heeft een wat geïsoleerde ligging waardoor je snel de auto of fiets moet pakken. De camping heeft veel schaduw en is leuk aangelegd. Een aantal speeltoestellen was kapot. Het zwembad is een 'handdoekje leggen' plek voor vooral de Engelse bezoekers die dan de hele dag het bedje gereserveerd houden. De capaciteit van de 5 baden is ook niet echt ruim voor de hoeveelheid bezoekers. Toezicht op gedrag ontbreekt. Doordat wij elke dag uitstapjes maakte is het een prima vakantie geweest, maar een te massale camping voor mijn smaak.

Achterstallig onderhoud.

petr
      15-8-2018

Heeft mooie grote kampeerplaatsen, velen met aardig tot veel schaduw. Wij stonden redelijk in midden vd camping en hebben dus geen last gehad van de drukke weg. Maar ja, wij zijn vliegtuigen gewend non stop ;-). Nav reviews hier, wat huiverig voor het sanitair, dat is heel eerlijk, flink veroudert, zeker de vloeren en wandtegels. De tussenwanden en deuren zijn duidelijk al een paar keer vervangen. Alleen het eerste sanitairblok heeft hangende toiletten, de rest nog niet. Dat is zeker wel nodig. Wel 3x per dag schoonmaak, maar wanden en deuren worden overgeslagen. Zwembad kan renovatie gebruiken en zorg er voor dat al het tegelwerk om de baden heen geen kleine hoogteverschillen heeft, echt enkelbrekertjes nu. Zwembad is met erg warm weer te klein en ruimte er omheen ook. Haal wat gras weg en betrek het bij t zwembad. Hekwerk rond zwembad kan een lakje gebruiken. Restaurant was onze 1e week gesloten, met drukke avonden bar onderbezet.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, de rest was bedroevend, echt vergane glorie. De website geeft absoluut geen reëel beeld. Zwembad stonk enorm, was vervuild. De caravans waren vervallen, gordijnen kapot en aan een drukke doorgaande weg. Wij zijn eerder weggegaan ondanks de boeking die nog stond. Personeel gaf aan dit commentaar heel vaak te horen maar er niets mee te kunnen dat moest via customer ‘care’. Het Loire gebied is daarentegen ontzettend de moeite waard maar zeer zeker op een andere camping!

Leuk voor een keer.

Heidi
      11-8-2018

Een prima camping in een leuke omgeving. Minpunt vond ik de vele stacaravans. Heel veel echt jonge kinderen. Ander minpunt vond ik het sanitair. Wel voldoende maar niet schoon. Ook het tennisveld kan een opknapbeurt gebruiken.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit geen 5* waard!

Steve
      8-8-2018

Hebben reeds meerdere malen dergelijke type camping gedaan, maar deze is echt zijn 5 niet waard. De chalets zijn vrij nieuw, maar de onze (n5) had heel weinig privacy. Alsook de terrasafdekking stond slecht gemonteerd, zodat we niet de deuren volledig konden openzetten. Het zwembad is een mierennest van mensen, veel te klein voor de grote van de camping. Qua animatie was dit echt beneden alle pijlen... zoals wij kennen bij de organisatie CapFun, heb je een zekere 'Carabouille' die voor de jongere op iedere camping van hun super animatie brengen heel de dag door(tot +/- 7/8 jaar). Wifi is aanwezig, zoals ze schrijven op de site, maar wel betalend = 3€/dag of 14€/week!!!!! Dit kan toch niet, maak dan ergens (bv: aan de bar) een gratis zone voor iedereen??? Laatste punt is de receptie... de keren die ik de nodige info vroeg over van alles en nog wat, was dit steeds een heel jong dametje die me van weinig antwoord kon bieden. Deze camping heeft s'nachts ook geen privé bewaking.

• RokenToegestaan
      • SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
      • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• BalsportenBadminton, Volleybal
      • TennisbaanAanwezig
      • Tennisbaan informatieBinnen
      • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Château des Marais in Muides-sur-Loire (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Château des Marais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.