Camping Sandaya Château des Marais

7Goed

Frankrijk, Centre, Muides-sur-Loire (Loir et Cher)

7Goed

• 6.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Château des Marais voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Sandaya Camping Le Château des Marais ligt op een landgoed. Het sanitair is wat verouderd evenals de stacaravans. Je verblijft op schaduwrijke plekken, ook met je eigen caravan. Voor de kinderen is er een zwembad met glijbanen, springkussen en zijn er sportvelden. Een perfecte doorreiscamping dankzij de ligging op 30 minuten rijden van Orleans.

394 reviews over Camping Sandaya Château des Marais

• 7Joyce02-08-2020

Prima camping

Mooie kampeerplaatsen. Twee hoofdlanen, allemaal zijstraatjes met veel chalets en kampeerplaatsen. Veel bomen, schaduw. En duiven. Langs een weg waar veel motoren rijden. Bediening restaurant is matig, gehaast en inefficient. Kaart is prima, lekkere pizza’s. Bar is open na 1200. Schoon en voldoende sanitair. Leuk zwembad, niet zo groots als de fotos doen vermoeden, maar evengoed, leuk! Geen overdreven animatie, wel een dansende en zingende koala met vaste liedjes. Ons kind trekt er niet aan, dus geen ervaring verder. Pingpongtafels. Jeu de boules baan. Balspelveld. En een groot speelveld. Mooie omgeving, kastelen chambord en cheverny in de buurt. Orleans is een wat stadser gevoel in de buurt. Al met al goed voor een week plezier. Ook in corona tijd, mondkapje binnen en overal handsanitizer. Het zwembad moet je reserveren via een app:iliberty. Prima te doen. Of het helpt... geen idee.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Ben21-07-2020

Centraal gelegen in de Loirestreek

Als je jezelf een 5-sterrencamping noemt schep je verwachtingen en die kwamen niet helemaal uit. Positief: de ligging, de netheid van de camping, het winkeltje, de vriendelijkheid van het meestal jonge personeel (geen gebruik gemaakt van zwembad of eetgelegenheid) Negatief: er zijn huurfietsen maar die zijn duidelijk aan vervanging toe. Het is aan te raden elders te huren of eigen fietsen mee te nemen. Als je met een paar mensen een klein tochtje wil maken kan het wel. We betaalden 50 euro voor 2 toestellen wifi 2 weken. De wifi was waar wij zaten zeer zwak tot afwezig. Na een gesprek hierover was er 2 dagen later wel wat verbetering maar eigenlijk is dat niet meer van deze tijd. Vreemd vonden we dat verhuurhuisjes en kampplaatsen naast elkaar lagen. Kampeerders en mensen met een mobilhome hebben een andere dagritme dan mensen in een huisje.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 8Hans15-07-2020

Mooie camping, vriendelijk personeel.

We hebben het top gehad. Mooie camping, zeer vriendelijk personeel. Jammer dat er mensen zijn die continu ligbedden bij t zwembad bezet houden terwijl ze niet aanwezig zijn.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    10Berteke L.09-09-2019

Mooie camping met ruime schaduwrijke plekken

Mooie camping, fijne ruime plekken onder de bomen. In het naseizoen lekker rustig. Prima restaurant en bar op het terrein, dorpje op loopafstand met bakker en slagerij met heerlijke paté. Enige, wat ons betreft, grote nadeel waren de bij elke caravan aanwezige én gebruikte BBQ's.... We werden elke avond uitgerookt door BBQ enthousiastelingen. Volgend jaar op zoek naar camping met BBQ verbod.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 10Van Hessche09-09-2019

Super goed, met woorden niet te beschrijven.

Mooie locatie Met de natuur verbonden Rustig Inspirerend

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 6Linda Schuiteman - de Wit24-08-2019

Goed verblijf gehad

Wij zijn van 1tm16 augustus 2019 op deze camping geweest met onze drie zoontjes (8,6,4jaar) Wij gingen kamperen met onze vouwcaravan. De plek die wij hadden was qua ligging echt perfect (Q9) maar de ondergrond van onze plek was drama. Zand/steentjes. Geen gras. De haringen sloeg je krom omdat de grond keihard was. Wij zaten tegenover de speeltuin en het sanitairgebouw. Prima plek. Het sanitair gebouw is verouderd, maar je kunt er prima douchen. De toiletten ook verouderd, maar dat werkte verder ook prima. De schoonmaaksters spuiten ‘s morgens de vloeren in van het sanitair gebouw, maar de wanden laten zij links liggen. Het zwembad is kleiner dan op de foto’s. Mensen pas op voor de zwembad vloer, veel scherpe deeltjes, dus toen wij er waren haalden veel mensen hun voeten open aan de bodem. Haal geen take away pizza;smerig! Voor de kids was het een camping waar zij veel vriendjes gemaakt hebben en lekker konden voetballeN! Relax!

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 6Suzanne21-08-2019

Niet verkeerd, maar niet voor herhaling vatbaar

De camping is niet verkeerd om een paar daagjes te verblijven met kleine kinderen. Wel moeten ze écht 5 jaar zijn om met de mini-club mee te doen, 4 jaar en 11 maanden valt niet te accepteren (erg flauw!) Verder waren er tijdens ons verblijf veelal Engelsen, Fransen en Nederlanders. Na het lezen van de vele negatieve reviews was ik bang dat we de verkeerde camping hadden uitgekozen, maar de stacaravan maakte weer wat goed. Die was niet splinternieuw, maar wel schoon. Veel schaduw bij de stacaravan, waardoor het ‘s ochtends en ‘s nachts wel enorm koud was. De zwembaden waren ook steenkoud (ook de verwarmde) en sowieso was er geen ligbedje beschikbaar vanaf 10:00. Advies: Ga zelf koken, take-away en restaurant zijn van slechte kwaliteit en duur. Château Chambord en Blois zijn in de omgeving zeker de moeite waard een bezoekje te brengen. Geen verkeerde camping, maar ik denk niet dat wij hier nog terugkomen.

• 4Eetgelegenheden

• 7Guido Carmen19-08-2019

Goede camping maar geen 5 sterren waard

Matig voor een '5 sterren camping'. De aangeboden plek was te schots en scheef voor een tent, gelukkig was er een alternatief. Stoffige, droge, harde, rotsige grond. Waterpark is in t echt minder imposant dan op de foto. Sanitair was gewoon Frans, beneden de maatstaf van een gemiddelde NLse camping. Gewoon goed, leuke sfeer maar absoluut niet 'luxe'. De marketing is luxe.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 3Daan17-08-2019

Matig

Te hoog gewaardeerd, matige ervaring bij (zelfs) lage verwachtingen. Je kunt sanitair wel schoonmaken maar als je geen onderhoud pleegt wordt het toch vies en is dan ook slecht onderhouden en vervallen.

De ligging is niet top maar goed daar kies je zelf voor op het moment van boeken.

Het zwembad en de campingwinkel is prima maar daar is al het positieve dan ook mee gezegd. Wij komen hier niet meer terug.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, directrice, 24-10-2019

Hallo Daan Het spijt ons te horen dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij nemen nota van uw opmerkingen om ons te richten op de gebieden die voor volgend seizoen voor verbetering vatbaar zijn, Wij zijn toegewijd aan het tevredenstellen van onze klanten en dus aan het verbeteren van de Wij hopen daarom de kans te hebben om uw vertrouwen terug te winnen tijdens een toekomstig verblijf,

• 3Jorrit15-08-2019

Nooit meer

Onbegrijpelijk dat dit verkocht wordt als 5-sterren camping. Faciliteiten misschien allemaal aanwezig, maar staat waarin ze verkeren zijn soms dubieus. We zaten in een Mobil home van touroperator, vergane glorie, oud, muf, al heel lang geleden afgeschreven. Waren ook mobil homes (ik denk van sandaya zelf) die nieuw waren, wellicht als je daar verblijft dat je een ander beeld van de camping krijgt. Wij zijn na 1 nacht (gepland twee nachten) met piepende bandjes weer doorgereden.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, directrice, 24-10-2019

Hallo Jorrit, Wij betreuren het dat uw verblijf niet is verlopen zoals u had gewild. Wij raden onze vakantiegangers aan om hun accommodatie direct bij Sandaya te boeken zodat ze niet voor onaangename verrassingen komen te staan. Elk jaar vervangen we onze oudste huisjes door nieuwe. We hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen tijdens een toekomstig verblijf,

Camping Sandaya Château des Marais info

• RokenToegestaan
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer