Camping Les Saules

166 reviews over Camping Les Saules in het Nederlands

Ideale locatie.

Schot
18-8-2018

Op zich prima camping, wij vonden hem nogal kolossaal en erg dicht op elkaar. Er zijn voldoende schaduw plekken. Het zwembad is prima en lekker groot. Gratis midgetgolf is leuk. Er is een klein winkeltje, hier is wel alles erg duur, zo ook de ijsjes en drankjes bij het restaurant. Het Sanitair was niet altijd via de kortste weg te bereiken, omdat je in laantjes staat. Je moet eerst je laantje uitlopen. Het was op zich aardig schoon, de water hoeveelheid in de douche was soms bedroevend. Tevens het babybad in het ene toilet gebouw super heet en in het andere koud. De eigenaar is een aardig man, die helpt als het nodig is. Het is een ideale locatie voor het bezoeken van kastelen en fiets tochtjes.

Ks
10-8-2018

Ruime schaduwrijke plaatsen, geweldig zwembad, net sanitair, heel vriendelijke eigenaars en gemoedelijke sfeer op de camping. Ideaal gelegen in de prachtige regio rond de Loire.

Prima camping!

Evelien
9-8-2018

Prima camping voor een paar dagen. We verbleven er 3 nachten, kort van tevoren geboekt. Aardig personeel, aardige plek onder de bomen, prima restaurant en leuk zwembad (3: een overdekte en twee onoverdekt). Broodjes avond van tevoren bestellen bij de bar. Omgeving is erg leuk; kasteel Cheverny is erg mooi, en handig dat je kaartjes met korting kan kopen op de camping (ook voor Chambord)! Sanitair is ok, alleen wc-papier bij de ingang vh sanitairblok. Verschillende nationaliteiten, wat ook wel leuk is.

Volgend jaar weer!

Joséphine R.
8-8-2018

Op de heen- en terugreis naar het zuiden weer hele fijne dagen gehad op deze camping. De plaatsen zijn mooi en ruim met zowel schaduw als zon. Het is een camping, waar je je thuis voelt. De eigenaar en personeel zijn heel vriendelijk. In de omgeving is veel te doen. Blois verveelt nooit, vooral de markt is leuk. Ieder jaar zijn er vernieuwingen. Volgend jaar komt er nieuw sanitair. De toiletten en douches zijn erg schoon. Ze worden meerdere malen per dag schoongemaakt. De toiletten zijn schoon, maar sommige mensen zijn vies! Je kan geen kleine kinderen alleen naar een toilet sturen. Onze zoon en zijn vriendin verblijven nu ook weer een paar dagen op deze camping. Gisterenmiddag zijn ze aangekomen en het eerste bericht wat ik van hem kreeg, was dat hij zich welkom voelde.

Mooie camping met ruime plekken. Alle plaatsen gelegen onder bomen die ook genoeg zon doorlaten. Mooie mix dus van zon en schaduw. Aardige campingeigenaar die altijd lacht. Zeer goed gelegen om vanaf de camping een aantal kastelen te bezoeken. Wij vonden Cheverny een aanrader en Chambord natuurlijk ook niet te missen. Prima zwembad waarvan eentje overdekt. Wel een beetje saai. Plant er wat groen en bloemen en je hebt ineens een heel andere uitstraling (komt waarschijnlijk ook omdat wij net van een camping kwamen die dat had en contrast wel erg groot was!). Ik vond het sanitair wel onder de maat. Douches gingen wel, maar wc's niet. Het waren er (te) weinig en het stonk er altijd. Alleen wcpapier bij binnenkomst dus je moet vantevoren (genoeg) pakken. Ik was blij dat we eigen sanitair in de caravan hadden. Midgetgolf met kinderen leuk en gratis. Speeltuin stelde niet veel voor. Verder wel een prima plek als uitvalsbasis voor kasteelbezoek.

Prima!

Poeka80
28-7-2018

Prima camping waar wij drie dagen verbleven. Dagje extra was geen probleem. Wel hadden wij een paar dagen van te voren gereserveerd.

De meeste plaatsen groot genoeg. Staat wel allemaal een beetje in een rijtje.

Leuk zwembad. Vooral leuk dat je tot 21.00 kon zwemmen. Het was heel heet toen wij er waren dus verkoeling was lekker. Misschien iets meer bedjes neer zetten omdat deze vaak bezet waren.

Leuk om te fietsen naar kasteel Chevery. Kasteel Chambord ook indrukwekkend.

Genoeg te doen in de buurt.

Ik denk dat je het mooiste zit aan het voetbalveld of aan de eind van de camping. Geloof dat het bij plaats 14 was. Rijtje bij de speeltuin.

Er gaat wel een iets drukkere weg langs de camping. Niet echt last van gehad.

Voor herhaling vatbaar.

Monique
10-7-2018

Een fijne camping, mooie ruime plekken met veel schaduw. Elke ochtend vers brood, een bescheiden campingwinkel. Kaarten te koop voor de uitjes in de buurt met korting. Lekker zwembad met voldoende ligbedjes. We zijn 3 weken gebleven.

Prima camping

Gerard
31-5-2018

Een fantastische camping met een eigenaar die altijd lacht. Ruime (vlakke)plaatsen, veelal onder de bomen, hetgeen zowel een voordeel als een nadeel kan zijn. Mooie omgeving. Zéér redelijke prijzen.

Fijne camping wij komen graag terug!

Marianne
6-9-2017

Deze camping ligt in een prachtige streek van Frankrijk. Er zijn een aantal kastelen in de directe omgeving te bezoeken en ga je iets verder dan zijn er nog meer prachtige kastelen te bezoeken en leuke plaatsjes. De camping is goed, sanitair voldoet goed en wordt ook schoon gehouden. Het terrein is goed en ruime plaatsen. Mooi zwembad ook overdekt gedeelte. Het restaurant voldoet prima als camping restaurant, geen uitgebreide kaart maar gewoon een aardige kaart en een ruim voldoende maaltijd. Eenvoudige campingwinkel maar op zeer korte afstand zijn supermarkten aanwezig. Zeer aardige campingbaas! Wij zijn er een week geweest en op terugreis nog een keer overnacht in augustus. Helaas was het weer niet zo geweldig maar dat doet niets af aan deze recensie. Wij komen graag terug!

A shady spot

Steve and Hazel Lunnon
21-8-2017

As we arrived at lunchtime in low season we expected reception to be shut for lunch and were pleasantly surprised to find it open and a welcome waiting, especially as it was raining heavily.

On the plus side, there are two warm swimming pools, one indoor and one out. On the minus side, the site roads are rather narrow and there are a lot of trees. However, at the time of our visit, early in May, there weren't many visitors, so not many vans to manoeuvre around.

The site prides itself on its care of the environment and has solar heated facilities. Sometimes we didn't find the water as warm as we would have liked.

There are a few places to walk and cycle close by, however, be aware of signs restricting some paths. Chateau Cheverny is just a short trip up the road. The house is interesting, supposedly the template for Marlinspike Hall in Herges Tintin stories. The park is extensive and you can take a boat ride. We also visited Blois and, a little further away Amboise (Clos Luce, home of Leonardo de Vinci)

Nearest supermarket, a SuperU straight down the road, to the first roundabout on the outskirts of Contres, about a 15 minute drive.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Saules in Cheverny ( Val de Loire ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Saules zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Saules scoort een 8.67 uit 10 op basis van 166 reviews.