Vakantiepark Center Parcs Les Hauts de Bruyères

Vakantiepark Center Parcs Les Hauts de Bruyères
6,2

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Les Hauts de Bruyères voor je op een rij gezet:

71 reviews over Vakantiepark Center Parcs Les Hauts de Bruyères in het Nederlands

Geen kakkerlakken, wel Engels 😉

Familie Kroeze
6-5-2018
  • Onderkomen6

We zijn in de meivakantie met veel plezier naar dit park geweest. Prachtige natuur, vooral ook veel activiteiten te doen op het park. Het aantal uitstapjes in de omgeving is wel beperkt en al snel en uur rijden, maar de moeite waard. Wij zijn geen kakkerlakken tegengekomen, maar wel grote meikevers, mogelijk zijn deze door sommigen aangezien voor kakkerlakken, wij twijfelden eerst ook even... 😉 Veel personeel sprak een mondje Engels, is ons een meegevallen. Wat ons betreft een aanrader! Fietsen huren of meenemen is erg handig, ook voor fietstochtjes in de omgeving

Nooit meer

Petra
17-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Alle restaurants op 1 naar waren dicht,dit werd niet verteld het reserveren. Terwijl wij bonnen hedden gekocht om 6 x te dineren.Alleen in het weekend waren ze alle maal een paar urtjes open.je kon er nog geen ijsje kopen voor de kinderen..Van de engelse taal hebben ze nog nooit gehoord,ook niet aan de receptie.Het huisje was wel schoon.

Oude reviews (archief)

Zeker geen vijf "vogeltjes" waard

Duchamps
10-10-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Heel mooie natuur in en rond het park. Veel bossen om te fietsen/wandelen.

De bungalow was prima.

De Market Dome vonden wij niet zo aangenaam. De helft van de tijd is alles gesloten. (zeker restaurants)

De bar in het zwembad was enkel open op zaterdag en zondag. Dus best je eigen drinken meebrengen. Er is ook geen enkel tafeltje in het zwembad en veel te weinig stoelen aan de kant. En in het weekend zie je hele groepen dagjesmensen binnenstromen. Echt niet leuk ! Parkings stonden overvol!

Gelukkig hadden we daarna nog een midweek .

Leuk park, voor herhaling vatbaar.

Arie
9-9-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Het park heeft veel te bieden voor de wat jongere kinderen. Speeltuin, kinderboerderij, zwembad natuurlijk. De huisjes liggen prachtig in de natuur. Iedere dag zie je wel een pauw of eekhoorn voorbij komen. ook kan je goed vissen op het meer. Veel kleine meervalletjes en af en toe een kleine karper. Nadeel zijn de openingstijden van de restaurants. Na 19:00 uur open. Voor kleine kinderen is dat wat ons betreft te laat. Al met al een leuke vakantie.

Afrader met kleine kinderen.

F van Rijn
5-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Net park.

Personeel spreekt ALLEEN de Franse taal, enkele uitzondering daar gelaten.

Restaurants diverse dagen dicht, wanneer deze wel open zijn is dit vanaf 19u (dit staat niet vermeld op de site van Center Parcs.

Zwembad uitstekend voor zelfstandige kinderen, wel lange rijen bij de glijbanen. Wildwaterbaan moet gerepareerd worden.

Tv heeft alleen Franstalige zenders.

Al.met al valt park tegen als je gaat voor de volledige voorzieningen.

een keer is voldoende

Christophe
25-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

als je een kleurtje wil op vakantie kan je best elders naartoe gaan.amper 40 zitplaatsen rond het zwembad op 10000? mensen.de mooie bungalows afgebeeld bij vip bungalows zijn enkel de nummers 001 tot 050 de ander zijn gewoon gerenoveerde bungalows.wat met de tijd alle bungalows zullen worden als ze aan de standaard van 2016 willen voldoen.weinig plek rondom de bungalow enkel een terras van 16m2.het monopolie van de carrefourwinkel in het park zorgt voor hoge prijzen.alles is er trouwens vrij duur.mooie fietstochtjes te doen in de buurt.weinig in de dorpjes nabij

Zalige vakantie gehad

Kimberley
30-7-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Beste centerparks vakantie tot nu toe.

Onze chalet was super proper. Ook onder de zetels of in de hoekjes geen vuiltjes te vinden.

Mooi groot bed en zeker genoeg kussens.

Hadden een bubbel bad en deze was bij het eerste gebruik wel vuil. Maar na twee keer te laten brubbelen en te spoelen was het alsof het een nieuwe was.

Park op zich ook heel proper. Leuke activiteiten voor groot en klein. Juist jammer dat alles in frans word uitgelegd. Ook orry is volledig int frans.

Veel fietsen en golfwagentjes die soms niet altijd even voorzichtig rijden maar dat ligt aan de mensen die er onverantwoord mee rijden :)

Ook het zwembad vonden wij super. Juist de park gasten konden er zwemmen. Dus je had geen ingangpasjes nodig waardoor je meerdere keren op dezelfde dag kon gaan zwemmen. En het personeel was overal even vriendelijk. We voelden ons gewenst.

Hebben er een super weekje op zitten. Zullen het zeker aanraden aan familie en vrienden.

Leuk park in een groene omgeving

Kirsten Kirsten
30-1-2016
  • Onderkomen6

Les hauts bruyères is een leuk park gelegen midden in de bossen van de Loire vallei. Als je van natuur houdt en graag de kastelen in deze mooie omgeving van Frankrijk wilt zien, dan zit je goed. Het park heeft een mooi zwembad met wildwaterbaan en glijbanen, vooral ook een erg fijn buitenbad. Op het park is veel te doen. Ponyrijden is er favoriet lijkt het wel. Op het park ligt een meertje. Rond het meertje/plas kun je wandelen, hardlopen etc. Op het meertje kun je waterfietsen. De huisjes staan mooi midden in het groen, je hebt veel privacy. Wel zijn de huisjes verouderd , klein en erg donker. Dit hebben wij wel anders gezien bij Center Parcs. Bij ons huisje gingen de kinderen vissen, erg leuk. Ook de centrale ligging van het park om de vele kastelen in de omgeving te bezoeken is ideaal! Wij hebben er een hele fijne vakantie gehad!

Goed park in fantastische omgeving

Jelle
22-9-2015
  • Onderkomen6

Park is vergelijkbaar met Nederlandse parken maar de streek is super.

nooit meer

Karin Rigterink
11-9-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Schimmel, nat, kakkerlakken, vies.

In het huisje viel de boiler iedere keer uit. Er bleek ook een leiding in de vloer lek te zijn. Overal vocht en een enorme muffe lucht. In het zwembad liepen kakkerlakken in de kleedkamers. Echt geen aanrader. Andere park Les Trois Forets is wel heel mooi van Center Parcs, maar dit is echt zonde van vakantiedagen en ook van de huurpijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Les Hauts de Bruyères in Chaumont-sur-Tharonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Les Hauts de Bruyères zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Les Hauts de Bruyères scoort een 6.19 uit 10 op basis van 88 reviews.