Vakantiepark Center Parcs Les Hauts de Bruyères

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Les Hauts de Bruyères voor je op een rij gezet:

93 reviews over Vakantiepark Center Parcs Les Hauts de Bruyères

• 2018
    3Annet De Vries11-09-2018

Verschrikkelijk vies huisje

We zaten in een verschikkelijk huis (premium). Het huis was vies: erg stof onder het bed, spinnenwebben met dode muggen boven het fornuis en in de badkamer, de deur viel uit de vriezer, we hadden een actief muizennest onder de gootsteen, stopcontacten gingen los en schimmel op de muren. Echt het geld niet waard. Park.is verder mooi en groen maar ik raad dit niemand aan.

• 1Onderkomen

• 5Marieke13-08-2018

Voor ons nooit weer!

Wij zijn hier in de zomervakantie geweest. Het hele park zat vol. Het is een enorm groot park. Wij moesten 5 min fietsen van ons huisje naar de parkeerplaats/zwembad/winkel. Het huisje was prima. We hadden een luxe huisje. Schoonmaak was prima en idd luxe. Het is allemaal wel wat verouderd. Doordat het park vol geboekt was, was het overal enorm druk. Het zwembad was niet te doen zo vol. Tot diep in de nacht hoor je grote groepen Fransen schreeuwen en joelen. Bij de receptie konden ze ons geen info geven over de omgeving, zoals fietspaden. Voor alle activiteiten op het park moet je flink extra betalen. Ook komen er veel dagjes mensen naar het zwembad.

• 5Activiteiten

• 4Inge de naeyer06-08-2018

Nooit meer

Bij aankomst was het huisje pas klaar om 16.30u ipv 15.00u , na een lange rit was dit al een teleurstelling dat we niet direct in het huisje konden. Het huisje zelf is vergane glorie, hier en daar beschadigingen maar vooral helemaal niet proper!! Overal spinnenwebben, vuil en dode beesten op de venstertabletten, de vloer vies en smerig,... ook de buitenspeeltuin is niet meer geschikt voor kleine kindjes, veel toestellen zijn kapot. Dan maar naar de binnenspeltuin die vol staat met lunapark speeltuigen, wederom leuk voor grotere kindjes maar niets voor kleintjes, alles geeft een triestige verlaten indruk. Wij zijn helemaal niet tevreden en komen hier nooit meer terug. Jammer.

• 1Onderkomen
    • 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 6martine26-07-2018

Buffetrestaurant niet aan te raden

Bungalow was netjes. Zwembad super. Buffetrestaurant ontbijt en eten en lunch/diner wordt niet aangevuld weinig keuze niet mooi gepresenteerd voldoet zeker niet aan wat je er voor betaald. aanvullen alles is snel op en dan heb je pech. Park kan nog veel leren van nederlandse en belgische parken

• 4Eetgelegenheden

• 7Familie Kroeze06-05-2018

Geen kakkerlakken, wel Engels 😉

We zijn in de meivakantie met veel plezier naar dit park geweest. Prachtige natuur, vooral ook veel activiteiten te doen op het park. Het aantal uitstapjes in de omgeving is wel beperkt en al snel en uur rijden, maar de moeite waard. Wij zijn geen kakkerlakken tegengekomen, maar wel grote meikevers, mogelijk zijn deze door sommigen aangezien voor kakkerlakken, wij twijfelden eerst ook even... 😉 Veel personeel sprak een mondje Engels, is ons een meegevallen. Wat ons betreft een aanrader! Fietsen huren of meenemen is erg handig, ook voor fietstochtjes in de omgeving

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 2017
    5Petra17-10-2017

Nooit meer

Alle restaurants op 1 naar waren dicht,dit werd niet verteld het reserveren. Terwijl wij bonnen hedden gekocht om 6 x te dineren.Alleen in het weekend waren ze alle maal een paar urtjes open.je kon er nog geen ijsje kopen voor de kinderen..Van de engelse taal hebben ze nog nooit gehoord,ook niet aan de receptie.Het huisje was wel schoon.

• 2Eetgelegenheden

• Oude reviews

6Duchamps10-10-2016

Zeker geen vijf "vogeltjes" waard

Heel mooie natuur in en rond het park. Veel bossen om te fietsen/wandelen. De bungalow was prima. De Market Dome vonden wij niet zo aangenaam. De helft van de tijd is alles gesloten. (zeker restaurants) De bar in het zwembad was enkel open op zaterdag en zondag. Dus best je eigen drinken meebrengen. Er is ook geen enkel tafeltje in het zwembad en veel te weinig stoelen aan de kant. En in het weekend zie je hele groepen dagjesmensen binnenstromen. Echt niet leuk ! Parkings stonden overvol! Gelukkig hadden we daarna nog een midweek .

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

• 8Arie09-09-2016

Leuk park, voor herhaling vatbaar.

Het park heeft veel te bieden voor de wat jongere kinderen. Speeltuin, kinderboerderij, zwembad natuurlijk. De huisjes liggen prachtig in de natuur. Iedere dag zie je wel een pauw of eekhoorn voorbij komen. ook kan je goed vissen op het meer. Veel kleine meervalletjes en af en toe een kleine karper. Nadeel zijn de openingstijden van de restaurants. Na 19:00 uur open. Voor kleine kinderen is dat wat ons betreft te laat. Al met al een leuke vakantie.

• 8Onderkomen
    • 9Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 6F van Rijn05-09-2016

Afrader met kleine kinderen.

Net park. Personeel spreekt ALLEEN de Franse taal, enkele uitzondering daar gelaten. Restaurants diverse dagen dicht, wanneer deze wel open zijn is dit vanaf 19u (dit staat niet vermeld op de site van Center Parcs. Zwembad uitstekend voor zelfstandige kinderen, wel lange rijen bij de glijbanen. Wildwaterbaan moet gerepareerd worden. Tv heeft alleen Franstalige zenders.

Al.met al valt park tegen als je gaat voor de volledige voorzieningen.

• 7Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 6Christophe25-08-2016

een keer is voldoende

als je een kleurtje wil op vakantie kan je best elders naartoe gaan.amper 40 zitplaatsen rond het zwembad op 10000? mensen.de mooie bungalows afgebeeld bij vip bungalows zijn enkel de nummers 001 tot 050 de ander zijn gewoon gerenoveerde bungalows.wat met de tijd alle bungalows zullen worden als ze aan de standaard van 2016 willen voldoen.weinig plek rondom de bungalow enkel een terras van 16m2.het monopolie van de carrefourwinkel in het park zorgt voor hoge prijzen.alles is er trouwens vrij duur.mooie fietstochtjes te doen in de buurt.weinig in de dorpjes nabij

• 5Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

6 tips over Vakantiepark Center Parcs Les Hauts de Bruyères

• Beekjes, 13-08-2013

neem een fiets mee of huur er eentje VIP liggen op 20 min. lopen van midden terrein en parkeerterrein Zone 8 ligt nog verder weg....en alles is vals plat.

• Beekjes, 06-08-2013

neem je fiets mee of huur er een. de afstanden op het park zijn echt groot en park is niet echt vlak maar vals plat. gropen 0 en 8 liggen op zeker 20 minuten wandelen van de Dome en Aqua Mundo. Fietsen langs de Loire erg mooi maar te ver van het park dan moeten fietsen op een fietsen rek mee. Neem geld mee want voor veel actievieteiten moet je flink betalen. Veel kastelen in de omgeving om te bezoeken.Stad BLOIS zeker bezoeken erg mooi.

• Desiree, 08-07-2014

dierentuin van beauval - zo mooi zie je het in nederland niet. veel bijzondere dieren in super mooie verblijven. echt een aanrader!

0 vragen over Vakantiepark Center Parcs Les Hauts de Bruyères

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
    • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingOpen haard
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinDisco, Tuin
    • EntertainmentCasino, Karaoke
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Autovrij parkJa