Camping La Grande Tortue

179 reviews over Camping La Grande Tortue in het Nederlands

Prima

Kim
15-9-2018

Fijne camping, wij kwamen hier aan zonder geboekt te hebben. Mochten een plek zelf uitkiezen. Heel vriendelijk en meedenkend aan de receptie. Goed te eten in het restaurant. Leuk zwembad groot genoeg. Sanitair was minimaal, verouderd maar wel schoon!

Een drukke camping

25-8-2018

Wij hebben 3 dagen op deze camping gestaan toen we op doorreis waren.

Wij vonden de animatie nogal luidruchtig, het was over de hele camping te horen.

Het geluid van het zwembad en de speeltuin is door de centrale ligging ook duidelijk te horen. Het zwembad was erg vol, er was ook geen lege stoel meer te vinden.

Onze plaats was ruim, maar er stond een boom midden op de plek.

Het sanitair was niet zo fris.

Super leuke, kindvriendelijke camping

Lenny
21-8-2018

Wij hebben een superleuke tijd op deze camping gehad. Bij aankomst werden we heel vriendelijk geholpen en onze plek bleek enorm groot. Super mooi aan de bosrand en net ver genoeg weg van het 'centrum' om 's avonds geen last te hebben van de animatie. De camping zelf vonden onze kids van 5 en 3 geweldig. Genoeg Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes, een leuke speeltuin en het springkussen was favoriet. Heerlijk (niet al te groot) zwembad. Wel wat weinig plek om te zitten of zonnen. In de omgeving is ook veel te doen. Aanraders zijn Chateau de Chambord (leuk met Ipad tour voor de kids en paardenshow!) en Zoo de Beauval. Wij zouden zeker nog eens naar deze camping terug gaan.

Canvas Holidays

Animatie is ook leuk voor oudere kinderen( 10,12 en 14)

Bryan
16-8-2018

Animatie is ook leuk voor oudere kinderen( 10,12 en 14)

Zwembad te klein voor aantal gasten!

Nancy
13-8-2018

Zwembad te klein voor aantal gasten.

Dure camping, voor kleine hond 15 euro betalen, terwijl de ontlasting opgeruimd wordt en er geen overlast is van de hond.

Hele leuke camping voor kinderen. Mooie speelplaats, mooi zwembad en leuke animatie, alles voor alle leeftijden. Er zijn ook veel kinderen, dus ze hoeven zich geen moment te vervelen. Verder hadden we een grote Grande confort plek met watervoorziening (wel naast het toiletgebouw en te dicht bij het 'centrum' van de camping). Er is een snackvoorziening bij het zwembad en een leuk restaurantje, waar je best prima kan eten. Goede service bij de receptie en tips over activiteiten in de buurt. De omgeving is prachtig en er is van alles moois te zien en te doen zoals mooie kastelen.

Wat ons echter flink tegenviel is hoe rumoerig de camping was tot laat in de avond. Gillende kinderen na 23u, regelmatig harde muziek vanuit het restaurant en mensen die tot laat in de avond nog hard praten lopend op de camping. Er wordt zelfs nog afgewassen na 00u (dat geeft overlast). Het sanitair is verouderd, klein en niet altijd even schoon.

Zeer fijne vakantie met gezin

Yvette
13-8-2018

Kindvriendelijke en zeer gastvrije camping! Voor kleine en grotere kinderen is genoeg vertier aanwezig. Het zwembad met overkapping is ideaal om bij goed en slecht weer te kunnen zwemmen. Genoeg te beleven en doen in de buurt van de camping. Een aanrader voor jonge gezinnen! Ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

er zouden meer wc's en douches mogen komen te weinig voor het aantal gasten.

op veel plaatsen staan te veel bomen waardoor een caravan niet genoeg ruimte heeft en soms dus raar moet staan en dus stuk van de plaats daardoor kwijt is....

te weinig ligbedjes bij zwembad en word aan handoekje leggen gedaan waardoor wij bijna nooit op een ligbed konden liggen.

animatie wel aardig maar erg jong en te weinig ervaring.

ook misten we animatie voor boven de 10 jaar.

Top camping!

Rianne
12-8-2018

Leuke en gezellige kleinschalige camping met ruime plaatsen. Onze dochter heeft genoten van het zwembad en de speeltuin waar veilig gespeeld kon worden.

Restaurant en bar was een gezellig middelpunt van de camping met vriendelijke mensen.

Sanitair is klein en wat verouderd maar werd met regelmaat schoon gemaakt. Alhoewel het niet altijd even schoon was. Animatie was een beetje rommelig, maar de kinderen vonden het geweldig!

Wij hebben een super vakantie gehad, en zouden graag nog is naar deze camping terug gaan.

Goede camping voor kleinere kinderen

Ad
12-8-2018

Camping is verhoudingsgewijs duur in vergelijking tot andere soortgelijke campings. Faciliteiten zijn goed genoeg. Veel Nederlanders met kleine kinderen wat zn voor en nadelen heeft. Op drukke momenten was het zwembad te vol. Zwembad is in vergelijking tot andere campings klein. Receptie/ontvangst is heel goed. Vooral de hoeveelheid informatie over wat er te doen is in de omgeving, inclusief inschatting afstand. Restaurant is gezellg dicht bij zwembad en heeft goed eten voor een redelijke prijs.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grande Tortue in Cande sur Beuvron (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grande Tortue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.