Camping La Grande Tortue

• Onvoldoende: 1 - 5

Oase van gezelligheid

Dirk De Schuyter
4-7-2018

Waren hier voor de tweede maal en u 11 dagen met de caravan . Ontvangst in de receptie héél vriendelijk, ik voelde mij hier direct thuis. Mooie grote schaduwrijke plaatsen en keuze genoeg. Ligging van de camping ideaal om de Loire af te fietsen. Verwarmd zwembad is voor mij een super pluspunt. Zeker in juni. Christian en zijn team doen hun uiterste best om je te verwennen in de bar restaurant. Gewoon een super goeie camping. Bedankt aan het totale team, wij komen zeker terug. Voor de kids is het hier geweldig wat inrichting betreft, zwembadatracties enorm luchtkasteel enz..

Een fantastische camping

Ronald van Mierlo
4-7-2018

Een fantastische camping. Vriendelijke mensen. De camping is goed onderhouden en de plekken zijn groot.

Wij hadden een plaats met eigen privé sanitair echt super. De omgeving is prima met de fiets te verkennen.

De camping winkel is voor de eerste levens behoefte prima voorzien. En je kon voor de volgende morgen je brood bestellen tot laat in de avond. Dus al met al een prima 14 dagen vakantie gehad. Zeker een rede om hier nog eens terug te komen.

Prima camping met jonge kinderen,

Fam. Brandt
4-9-2017

Wij verbleven in een nieuwe stacaravan, deze oogt juist heel modern en is compleet. Tevens is het Wifi signaal prima. (Wij zaten dichtbij de speeltuin, maar er niet direct naast).

De animatie was gezellig, soms wat luid maar het ging nooit heel lang door meestal was het om 23.00 wel weer stil/rustig. Ook onze kinderen (3 en 5) hebben zicht goed vermaakt in de speeltuin, zwembad en de mini club.

Er is elke dag wel een activiteit voor kinderen in alle leeftijden dus ook voor oudere kinderen.

De ligging is precies goed, midden tussen de bezienswaardigheden. Het winkeltje heeft de belangrijkste spullen te koop voor redelijke prijzen en op loopafstand (ca 1.5 km) zit een heel goede bakker. Tevens is de supermarkt minder dan 10 min met de auto.

Via de reisorganisatie kan je zelf het type stacaravan kiezen.

We hebben een aantal aanbieders voor La Grande Tortue voor je op een rij gezet:

Vriendelijk personeel en super behulpzaam

Nienke LUBBERS
30-8-2017

Vriendelijk personeel en super behulpzaam. Enthousiast animatieteam. Staat van het sanitair is een beetje verouderd. Warm water voor afwassen is matig.

Geweldige camping om met kinderen tot een jaar of 10 te verblijven.

Personeel is geweldig, vriendelijk en zeer behulpzaam.

Wij hopen volgend jaar weer terug te komen.

Leuke camping voor de kinderen

Jasper BISDOM
28-8-2017

slechte douches, zeer weinig water

Tot in de late avond lawaaiig als je naast de speeltuin staat

Hygiene

M en m
24-8-2017

Hele leuke familiecamping. Wel aandachtspunt voor de hygiëne. Echt onder de maat. Vieze toiletten. Missende wc brillen. Etc.

Leuke camping

Hans VAN DEN BERG
23-8-2017

Leuke camping. Leuke animatie en aardig personeel.

Kindvriendelijke camping

Hans
22-8-2017

De camping moet het vooral hebben van het middengedeelte: speeltuin, luchtkasteel, zwembad. Vooral geschikt voor kleine kinderen. Animatie is ook goed, vooral 's avonds een leuk aanbod. Animatie ook in het Nederlands. Een redelijk rustige camping. Relatief veel Nederlanders met jonge kinderen tot 10 jaar. Zwembad ook gevarieerd en kindvriendelijk. De omgeving is ook prachtig, mooie stadjes en kastelen. Voor alles wel een auto nodig, de meeste activiteiten zijn op ongeveer 20 minuten rijden. Mobile home niet groot en wat gedateerd, matrassen goed. Wifi-signaal erg belabberd, is de 15-20 euro per week niet waard. Het weer was niet geweldig, maar deze camping is voor herhaling vatbaar.

Aanrader

Gezin met kids
21-8-2017

Als je wat meer nachten blijft is een huisje die niet aan de rand staat ( aan de parkeerplaats) wel wat fijner..verder prima camping..

We hebben een aantal aanbieders voor La Grande Tortue voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grande Tortue in Cande sur Beuvron (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grande Tortue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Grande Tortue scoort een 8.14 uit 10 op basis van 319 reviews.