Camping La Grande Tortue

Camping La Grande Tortue
8,1

• Sfeer in stad8,5
  • Activiteiten8,3

Op Camping La Grande Tortue maken kinderen makkelijk vriendjes doordat er veel gezinnen komen. Het zwembad is groot genoeg voor het aantal gasten en er zijn altijd leuke activiteiten. Op Camping La Grande Tortue (Cande sur Beuvron) kun je ook lekker eten in het restaurant. Tips in de buurt zijn Zoo de Beauval en het kasteel Chateau de Chambord.

187 reviews over Camping La Grande Tortue in het Nederlands

Prima

Kim
15-9-2018

Fijne camping, wij kwamen hier aan zonder geboekt te hebben. Mochten een plek zelf uitkiezen. Heel vriendelijk en meedenkend aan de receptie. Goed te eten in het restaurant. Leuk zwembad groot genoeg. Sanitair was minimaal, verouderd maar wel schoon!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Vakantie 2018

Bauke
13-9-2018

Wij hebben op doorreis 4 nachten op een kampeerplaats gestaan met privé sanitair , dit is ons goed bevallen, we hebben ons goed kunnen ontspannen bedankt daarvoor, sommige produkten uit de winkel zijn extreem duur, zoals 6 flessen drinkwatervoorziening bijna 5 euro, bij een andere exclusieve camping heb ik hiervoor 1,56 euro betaald groot verschil, zou hierin iets veranderen.

Voor de rest is het ons prima bevallen

Gereisd anders in september 2018

We zijn met 2 volwassenen geweest in een stacaravan. Deze was netjes en schoon. Erg vriendelijk personeel bij de receptie, het winkeltje en het restaurant. Camping is voor zien van alle gemakken. Speel en zwemgelegenheden. Winkeltje met verstrooid elke ochtend, en het hoognodige. Restaurant en afhaal gelegenheid. In de omgeving is ruim voldoende te doen wat ze je bij de receptie kunnen vertellen en je erbij willen helpen te reserveren. Minpuntje zijn de slechte wifi en tijdens onze periode loslopende honden. Het was voor ons de 2e keer op deze camping en komen zeker weer terug.

Gereisd anders in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed

Wouter
5-9-2018

Mooie camping met alle faciliteiten die je nodig kan hebben. Onze plaats (nr 83 als ik me niet vergis) was redelijk groot maar de grond was vol oneffenheden, putten en deksels, er was zo goed als geen gras en bijna nooit schaduw. Wij moesten ons telkens verplaatsen met tafels en stoelen om in de schaduw te kunnen zitten. Er was zo goed als geen omheining tussen de andere plaatsen. Het waterreservoir was midden tussen de 4 campingplaatsen, niet zo een evidente plaats moet ik zeggen. Speeltuin en zwembad allemaal dik in orde, hoewel de 'openingsuren' van het speeltuin aangepast mogen worden (voor 8 uur en na 21 uur geen kids in de speeltuin). De optredens mogen ook minder lang duren ( tot 22 uur of 23 uur is te lang voor families met kleine kindjes). Het 'Verloren voorwerpen' systeem mag ook beter gecoördineerd worden (wij zijn vanalles kwijt geraakt aan het zwembad...)

Gereisd anders in september 2018

Erg fijn verblijf gehad

Ragna
30-8-2018

Erg fijn verblijf gehad. Onze dochter van 4 heeft haar prima vermaakt in de speeltuin. Vriendelijk personeel, mooie ruime staplaatsen.

Gereisd anders in augustus 2018

alles was erg goed geregeld

gezin 2 jonge kids
29-8-2018

alles was erg goed geregeld. zéér vriendelijke medewerkers en animatieteam. schoonmaak sanitair ook goed.

Super!

Joke
29-8-2018

Super camping! Alles was prima in orde. Vlotte boeking, aangenaam verblijf, ...

Gereisd anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Over het algemeen een fijne vakantie gehad

Gerrit Willem
27-8-2018

Over het algemeen een fijne vakantie gehad. Camping is hier en daar wel toe aan een opknapbeurt.

Een drukke camping

25-8-2018

Wij hebben 3 dagen op deze camping gestaan toen we op doorreis waren. Wij vonden de animatie nogal luidruchtig, het was over de hele camping te horen. Het geluid van het zwembad en de speeltuin is door de centrale ligging ook duidelijk te horen. Het zwembad was erg vol, er was ook geen lege stoel meer te vinden. Onze plaats was ruim, maar er stond een boom midden op de plek. Het sanitair was niet zo fris.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantie

Stephan
23-8-2018

Gezellige en leuke camping vooral met kleine kinderen ook voor de kleinste. Restaurant is prima de animatie leuk maar niet spannend. De omgeving is mooi en ook zeker leuk om te fietsen. De enige opmerking/minpunt is het sanitair welke naar onze mening matig tot slecht schoongemaakt wordt.

Gereisd anders in augustus 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grande Tortue in Cande sur Beuvron (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grande Tortue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.