Géén boekingskosten

Camping La Grande Tortue

FrankrijkCentreCande sur Beuvron (Loir et Cher)

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Grande Tortue voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 595 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 595 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping La Grande Tortue maken kinderen makkelijk vriendjes doordat er veel gezinnen komen. Het zwembad is groot genoeg voor het aantal gasten en er zijn altijd leuke activiteiten. Op Camping La Grande Tortue (Cande sur Beuvron) kun je ook lekker eten in het restaurant. Tips in de buurt zijn Zoo de Beauval en het kasteel Chateau de Chambord.

595 Reviews over La Grande Tortue

• 8Vera11-09-2022

Goede camping, schoon en nieuw sanitair

Goede camping, grote plaats. Nieuw en schoon sanitair. Veel kunnen fietsen langs de Loire en via fietsroutes rond gefietst.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Van den Berg24-08-2022

Fijne camping voor jonge kinderen

Mooie schaduwrijke plekken. Mooi, nieuw sanitair gebouw. Veel speel-faciliteiten voor jonge kinderen en een fijn zwembad! Kortom een heerlijke camping voor gezinnen met jonge kinderen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Drenth22-08-2022

Mooie kleinschalige camping. Nederlandse animatie. Sanitair heel erg schoon! Hele ruime plekken. Prachtige omgeving. Heerlijk brood te verkrijgen. Leuk zwembad, goed overzichtelijk..sfeer is prima! Leuke livemuziek! Wil je iets rustiger zitten, dan zou ik voor een voorkeursplek gaan in de buitenste ring van de camping, aan de bosrand. Bij het zwembad is het tot 22.30 wat rumoeriger.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Ronald18-08-2022

Pizza’s waren duur en slecht belegd. Bij de pizza zalm moest je de zalm echt zoeken… ook de familiebak friet was half gevuld en dus duur daarom. De wc-brillen waren te klein voor de toiletten en ook was vaak (lang) het wc papier op. De douches waren niet goed te regelen en warm water was er niet altijd. Ook bij het afwassen was er vaak geen warm water.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Niek17-08-2022

Niek en Esther Kerkhof Jonkman

Leuke week gehad. We hebben ons elke dag erg goes vermaakt.

• 9Mime11-08-2022

Top camping in de Loire

Prachtig nieuw chalet type Mimosa, compleet ingericht. Twee slaapkamers (goede bedden), badkamer, apart toilet, keuken met vaatwasser. Buitenruimte grote veranda met grote eettafel en twee liggelden. Alle voorzieningen op de camping aanwezig, goed kindvriendelijk zwembad en veel speel mogelijkheden. Vooral een camping voor kinderen tot 12 jaar. Wij gaan zeker nog eens terug ook omdat de Loire streek veel te bieden heeft zoals de prachtige kastelen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Van Brummelen10-08-2022

Prima camping

Mooie kindvriendelijke camping. Niet specifiek voor jonge kinderen. Het geluid ging s’avonds door tot zeker 22.30 uur. De camping heeft een ruim zwembad met leuke waterglijbaan. Het winkeltje en het brood waren duur en beperkte keuze. Het restaurant was prima, eigenlijk moet hier van tevoren gereserveerd worden. Mooie ruime en groene staanplaatsen. Het privé sanitair viel ons wat tegen. Douche was snel koud en moest om de 5 sec ingedrukt worden, wc bril zat los en kraantje was een hogedrukreiniger (is later vervangen), wc deur klemde. Algemeen sanitair zag er mooi uit. Veel bezienswaardigheden in de buurt.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Annemiek05-08-2022

Fijne vakantie, zoals die moet zijn!

Hele fijne, gemoedelijke, kindvriendelijke camping. Wij verbleven in een chalet met airco. Fijn met de warme dagen! Een top ligging qua bezienswaardigheden / activiteiten. Wij hebben lang nog niet alles gedaan/ gezien. Wie weet komen we volgend jaar gewoon weer terug.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Matthijs05-08-2022

Matig restaurant, verder goede voorzieningen

Goed verblijf gehad, alles aanwezig en nette camping. Plekken zijn over het algemeen ruim. Speeltuin en zwembad zijn mooi en goed. Van de 3 sanitair gebouwen zijn 2 vernieuwd en goed en netjes. Het oude gebouw oud en klein en vaak koud water, toe aan vervanging.

Restaurant eten matig, bediening slecht. Glazen en bestek smerig en bij bestellen drinken regelmatig verkeerde bestelling gekregen.

Broodjes service bijna elke dag gebruikt. Twee keer van de week dat we op de camping waren ontbrak er wat bij de bestelling en hadden ze dat ook niet meer.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8elf04-08-2022

Hele fijne kleinschalige camping voor jonge gezinnen

Wij hebben een hele fijne vakantie hier gehad. de camping is kleinschalig en alles dik voor elkaar. bezienswaardigeheden allemaal met 20/30 min rijden. Heel erg fijn. Het seizoen kwam voor ons wat laat op gang. Eerst hebben we helemaal niet lekker gegeten in het restaurant, maar later was er meer personeel en een andere kok, een wereld van verschil. De animatie was onder de maat, maar ze kampten met personeelstekort net als in nederland

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar