Camping Huttopia Les Châteaux

Camping Huttopia Les Châteaux
7,5

36 reviews over Camping Huttopia Les Châteaux in het Nederlands

Met jonge kinderen

Kamperen zoals het hoort! Fijn!

Embee
16-9-2018

Tweede week september voor slechts een nacht bezocht. Zeer prettige correcte ontvangst,Sanitair was zeer schoon! Mooi rustig gelegen,leuk dorpje,Goede uitvalsbasis voor bezoek aan diverse kastelen en bossen. Komen hier zeer zeker (in naseizoen) terug, en zullen op langere termijn ook andere Huttopia campings gaan bezoeken.

Slecht onthaal

Annik
23-8-2017

Mooie, natuurlijk uitziende camping met ruime plaatsen. Het onthaal viel erg tegen. We hadden iets heel anders verwacht obv de Website. Er stond een lange rij mensen te wachten in de receptie. Er was maar 1 persoon aan het werk. De verantwoordelijke en een andere medewerker kwamen langs in de receptie, zagen de rij maar deden niets. Het meisje dat ons heeft ingeschreven zuchtte diep toen we vroegen of we zelf een plaats mochten kiezen. Ze leek vermoeid en zei dat het te druk was. Er is hier werk aan de winkel om het personeel te motiveren!

Het kampeerteam, Responsable Réservation, 20-9-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw feedback over het verblijf.

In het hoogseizoen is het waar dat het kiezen van een staanplaats iets lastiger wordt in verband met de drukte en de planning. Wanneer gasten alsnog een ander staanplaats wensen, kan dat natuurlijk geregeld worden mits de beschikbaarheid dat toelaat.

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen op één van onze Huttopia campings.

Het kampeerteam

Fijne camping met grote ruime plaatsen

Marjolijn
19-8-2017

Nette camping, wij hadden een extra grote plaats met picknicktafel gereserveerd en kregen keurige plek achter op de camping. Hier waren wij wel blij mee want dit is het rustige stuk van de camping, voor is het drukker. Ook zijn deze plekken ruim terwijl de gewone plekken soms wat krap kunnen zijn.

Sanitair was goed schoon en keurig. Door de vele regen was de camping half leeg dus er was altijd plek vrij als we wilden douchen. Of dit ook zo is als hij vol staat kunnen we niet beoordelen.

Personeel was correct en aardig, dames aan de receptie waren wel wat formeel, had wat persoonlijker gekund.

Aanrader is het huren van fietsen, deze waren voor huurfietsen zeker goed te noemen en prima onderhouden. Nadeel is wel dat er een borg van € 600 wordt gevraagd, dat vonden wij erg veel maar dit werd wel keurig gelijk terug geboekt bij het inleveren.

Zwembad op de camping is klein en ondiep (1.10 m) maar naastgelegen gemeente zwembad is fijn.

dorpje zelf is erg leuk en op het marktplein is een leuk en goed restaurant. Restaurant van camping zelf hebben we niet gebruikt maar zag er goed uit.

Drukke camping

Kristof
11-8-2017

Drukke camping, niet echt verzorgde indruk (gras, begroeiing,... )

Onthaal was zeer onpersoonlijk, gewoon betalen en niets uitleg (zoals dat er polsbandjes zijn voor gemeentezwembad...) en wij praten FR!

Best OK voor enkele dagen om Chambord te bezoeken (met fiets!) maar ons te druk voor langer te blijven staan.

Sanitair vrij nieuw allemaal, maar eerder onvoldoende voor de bezetting en steeds druk. Lang niet altijd warm water om te douchen!

Wel vrij goedkoop en best lekker eten in de kantine (een restaurant ga ik het niet noemen)

Op wandelafstand lekkere bakker, superettes en restaurants.

The Camping Team, Responsable Réservation, 22-8-2017

Dear client,

We thank you to let a comment about your stay in our camping and took into consideration all your remarks. The flooding of last year had some impacts on the ground and facilities, but be sure that we do our best to give our client the best services.

We hope to see you again in a Huttopia’s camping,

Best regards

prima camping om kastelen te bezoeken

Mirjam
6-8-2017

Wij hadden een grote plaats genomen, de normale plaatsen vonden wij er wat krap uitzien (grote vouwwagen). Camping is schoon, sanitair ook heel schoon. Douche en afwaswater niet altijd heet.

Kleine supermarktjes in het centrum en een grotere supermarkt op 10 km. Er zijn fiets- en wandelroutes in de omgeving.

Zwembad op de camping is slechts 1,10 mtr "diep", maar bij de receptie kun je een polsbandje krijgen voor het naast de camping gelegen gemeente zwembad.

The Camping Team, Responsable Réservation, 22-8-2017

Dear client

Thank you for your nice comment.

We are looking forward to see you in our camping or one of Huttopia’s group.

Best regards,

Een mooi gelegen camping

Rob
7-5-2016

Een mooie camping die zich leent voor een bezoek aan alle kastelen in het Loire-dal. Je kunt de natuur in maar ook de stad (Blois) en lekker shoppen.

We mochten na aanmelden zelf een plekje uitzoeken op de camping, het was er nog niet druk en we kozen voor 2 caravans mooie plekken waar normaal 3 caravans staan. maar dit was geen probleem.

Wifi is alleen in de ontspanningsruimte / Tv-ruimte bij het zwembad.

Doucheruimte is prima alleen opletten met kleine kinderen want als er wordt doorgetrokken wordt het douchewater plots enorm heet. Alleen een noodsprong onder het water vandaan helpt.

Verder een prima camping, vriendelijk personeel die zich inzetten voor de vakantie van hun gasten.

nooit meer

jansen
11-9-2015

De camping was op zich prima, de accommodatie van binnen (stacaravan) ook. De klantvriendelijkheid liet meer dan te wensen over. We stonden met 3 kinderen in de brandend hete zon (zonder enige schaduw), en terwijl er om ons heen meerdere stacaravans met schaduw leeg stonden was hier niks aan te veranderen. De receptioniste werd zelfs boos waarom wij dat uberhaupt niet begrepen. Het was niet mogelijk om dit om te boeken op de computer, als je dat niet begrijpt ben je wel erg dom. Op een klacht van ons hierover naar het hoofdkantoor is nooit gereageerd. Zo'n behandeling verwacht je niet als vaste klant van Indigo en als je twee weken lang bij hen op de camping staat (en daar dan ook het nodige voor betaalt).

De gezamenlijke ruimte is prettig, zeker voor als het slecht weer is. Het eten was slecht, het vet droop van de pizza's en de patat.

Geweldig mooi gelegen!

Kampeerfan
4-9-2015

Wij verbleven in een tente bois et toile met vide. Deze zijn prijziger dan de gewone safaritenten. Persoonlijk zou ik de volgende keer liever voor een safaritent kiezen. Eigen toilet is fijn, maar wij maakten geen gebruik van de douche, veel te klein. Campingdouche is prima. Alle tenten liggen super mooi in het dennenbos. Dat ruik je meteen als je het bos in komt, heerlijk!

Ze staan ruim opgesteld. Er is een zwembad, maar het ruime zwembad naast de camping vonden wij prettiger. Omgeving is prachtig! Wij verbleven 5 dagen, veel te kort. Maar je merkt dat meer mensen dat doen. Veel mensen zijn en route naar andere bestemmingen, dan maakt het elke dag wel rommelig met vertrekkende campinggasten en nieuwe bezoekers.

Verrassend leuke camping

Yvonne
16-8-2015

Mooi gelegen camping, onder de bomen. Fijn zwembad, gezellig terras, goede wifi. Leuke huuraccomodaties verspreid over de camping. Toileggebouwen schoon, goed verlicht en leuk opgezet. Achterste deelvan de camping 's nachts niet verlicht. Zaklamp mee!

Personeel oogde vermoeid. Het was ze al snel te veel. Maar niet onvriendelijk. Spraken Engels, heel fijn.

Mooie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Wij hebben er drie dagen gestaan en dat was prima. Mooie plek als eerste stop vanuit Nederland.

Wij kwamen vanaf een zuidelijker gelegen Indigo camping. De camping ligt mooie, is rustig en mooie plekken tussen de eiken en dennenbomen. We hebben er 5 dagen gestaan. Perfect om de twee mooiste chateaus te zien en daarbij een bezoekje aan Blois te brengen. Ook lekker gefietst in de omgeving. De camping is prachtig in zijn eenvoud. Basis is aanwezig en prima. Toiletgebouwen zeer schoon (zeker tov eerdere camping). Restaurant/ binnenruimte en buitenruimte waren prima. Pizza's heerlijk en goede prijs. Zwembad ook prima en goed ontvangst.

We zijn alleen wel eerder weggegaan. Dit omdat de camping veel bezocht wordt door mensen die er overdag op uit trekken. Hierdoor waren er niet zoveel vriendjes voor de kinderen en na 3 dagen weg van de camping vonden wij het voldoende.

Kortom een aanrader, zeker als je lekker actief wilt wandelen, fietsen, chateaus wilt bezoeken e.d. Alleen met kids van 4 en 6 niet echt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huttopia Les Châteaux in Bracieux (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huttopia Les Châteaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.