Camping Huttopia Les Châteaux

7.6Goed

Frankrijk, Centre, Bracieux (Loir et Cher)

7.6Goed

• 7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Huttopia Les Châteaux voor je op een rij gezet:

Meer camping info

43 reviews over Camping Huttopia Les Châteaux

• 2019
    6Hilhorst14-08-2019

Het was het allemaal net niet.

Mooi van opzet, maar het is het allemaal net niet. Het is overduidelijk een onderdeel van een grote keten.

• vriendelijk personeel +mooie opzet, natuurlijk +nieuw sanitair +erg lekker brood -douches vies, wc’s kon er mee door. Helft vd toiletten buiten bereik. Ik heb nog geen 1 keer warm kunnen douchen. Kinderen ook niet, alleen mijn man 2 x redelijk (allemaal verschillende tijdstippen. Dat terwijl het afwaswater erg heet was. -zwembad te klein, ondiep en te druk. Niet leuk voor grotere kinderen. Je kon wel gebruik maken vd muncipal zwembad, maar daar mocht je alleen met zwemslip in. -we kregen eerst een plek toegewezen tussen meters hoge haagjes en een buurman die zijn caravan strak en dwars op de erfgrens had gezet, dus we kregen een aantal andere opties: uiteindelijk voor een xl plek gekozen die uiteindelijk een kleine xl plek was voor €15 p/n extra . Enfin: €65 voor 2 volw,2 tieners, hond + electra: veel te veel.
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7J10-08-2019

Prima camping

Prima camping. Met een verblijf van 5 dagen is het een camping waar alles is wat je nodig hebt. Niet al te groot zwembad, naast de camping het gemeentelijke zwembad waar de toegang gratis is voor campinggasten. Lekkere pizza’s als je veel geduld hebt😊, anderhalf uur moeten wachten, maar dat werd van tevoren gemeld, dus dat is dan wel weer netjes. Sanitair ziet er goed uit, maar is vies, lauw water en maar 1 punt waar je het chemisch toilet kan legen. Camping ligt dichtbij een enorm kasteel; chateau de Chambord. Leuk om te bezichtigen. Interieur vonden we tegenvallen maar rondrijden met een golfkarretje door de kasteeltuinen met de kids was echt leuk!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7R & H19-07-2019

Wij vonden het geen gezellige camping

Het sanitair was goed, echter was er constant een rij bij de wc's omdat het andere sanitairgebouw gesloten was... De camping was dor en kaal. Geen gezellige aankleding met bloemen en/of bloeiende struiken. Het zwembad is half overdekt en kan helemaal overdekt worden. Het gemeentelijk zwembad ligt naast de camping en dat was groter en kon je gratis gebruik van maken. Bij het restaurant is gratis wifi. Wij werden goed en vriendelijk geholpen. De kastelen zijn prachtig. Begin juli was het nog heel rustig... Wij vonden weinig verschil tussen de 'grote' plaatsen en de gewone plaatsen. Behalve de prijs en de picknicktafel.

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

7Annik23-08-2017

Slecht onthaal

Mooie, natuurlijk uitziende camping met ruime plaatsen. Het onthaal viel erg tegen. We hadden iets heel anders verwacht obv de Website. Er stond een lange rij mensen te wachten in de receptie. Er was maar 1 persoon aan het werk. De verantwoordelijke en een andere medewerker kwamen langs in de receptie, zagen de rij maar deden niets. Het meisje dat ons heeft ingeschreven zuchtte diep toen we vroegen of we zelf een plaats mochten kiezen. Ze leek vermoeid en zei dat het te druk was. Er is hier werk aan de winkel om het personeel te motiveren!

Het kampeerteam, Responsable Réservation, 20-09-2017

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw feedback over het verblijf. In het hoogseizoen is het waar dat het kiezen van een staanplaats iets lastiger wordt in verband met de drukte en de planning. Wanneer gasten alsnog een ander staanplaats wensen, kan dat natuurlijk geregeld worden mits de beschikbaarheid dat toelaat. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen op één van onze Huttopia campings.
    Het kampeerteam

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Marjolijn19-08-2017

Fijne camping met grote ruime plaatsen

Nette camping, wij hadden een extra grote plaats met picknicktafel gereserveerd en kregen keurige plek achter op de camping. Hier waren wij wel blij mee want dit is het rustige stuk van de camping, voor is het drukker. Ook zijn deze plekken ruim terwijl de gewone plekken soms wat krap kunnen zijn. Sanitair was goed schoon en keurig. Door de vele regen was de camping half leeg dus er was altijd plek vrij als we wilden douchen. Of dit ook zo is als hij vol staat kunnen we niet beoordelen. Personeel was correct en aardig, dames aan de receptie waren wel wat formeel, had wat persoonlijker gekund. Aanrader is het huren van fietsen, deze waren voor huurfietsen zeker goed te noemen en prima onderhouden. Nadeel is wel dat er een borg van € 600 wordt gevraagd, dat vonden wij erg veel maar dit werd wel keurig gelijk terug geboekt bij het inleveren. Zwembad op de camping is klein en ondiep (1.10 m) maar naastgelegen gemeente zwembad is fijn. dorpje zelf is erg leuk en op het marktplein is een leuk en goed restaurant. Restaurant van camping zelf hebben we niet gebruikt maar zag er goed uit.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Kristof11-08-2017

Drukke camping

Drukke camping, niet echt verzorgde indruk (gras, begroeiing,... )
    Onthaal was zeer onpersoonlijk, gewoon betalen en niets uitleg (zoals dat er polsbandjes zijn voor gemeentezwembad...) en wij praten FR! Best OK voor enkele dagen om Chambord te bezoeken (met fiets!) maar ons te druk voor langer te blijven staan. Sanitair vrij nieuw allemaal, maar eerder onvoldoende voor de bezetting en steeds druk. Lang niet altijd warm water om te douchen! Wel vrij goedkoop en best lekker eten in de kantine (een restaurant ga ik het niet noemen) Op wandelafstand lekkere bakker, superettes en restaurants.

The Camping Team, Responsable Réservation, 22-08-2017

Dear client, We thank you to let a comment about your stay in our camping and took into consideration all your remarks. The flooding of last year had some impacts on the ground and facilities, but be sure that we do our best to give our client the best services. We hope to see you again in a Huttopia’s camping, Best regards

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Rob07-05-2016

Een mooi gelegen camping

Een mooie camping die zich leent voor een bezoek aan alle kastelen in het Loire-dal. Je kunt de natuur in maar ook de stad (Blois) en lekker shoppen. We mochten na aanmelden zelf een plekje uitzoeken op de camping, het was er nog niet druk en we kozen voor 2 caravans mooie plekken waar normaal 3 caravans staan. maar dit was geen probleem. Wifi is alleen in de ontspanningsruimte / Tv-ruimte bij het zwembad. Doucheruimte is prima alleen opletten met kleine kinderen want als er wordt doorgetrokken wordt het douchewater plots enorm heet. Alleen een noodsprong onder het water vandaan helpt. Verder een prima camping, vriendelijk personeel die zich inzetten voor de vakantie van hun gasten.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 4jansen11-09-2015

nooit meer

De camping was op zich prima, de accommodatie van binnen (stacaravan) ook. De klantvriendelijkheid liet meer dan te wensen over. We stonden met 3 kinderen in de brandend hete zon (zonder enige schaduw), en terwijl er om ons heen meerdere stacaravans met schaduw leeg stonden was hier niks aan te veranderen. De receptioniste werd zelfs boos waarom wij dat uberhaupt niet begrepen. Het was niet mogelijk om dit om te boeken op de computer, als je dat niet begrijpt ben je wel erg dom. Op een klacht van ons hierover naar het hoofdkantoor is nooit gereageerd. Zo'n behandeling verwacht je niet als vaste klant van Indigo en als je twee weken lang bij hen op de camping staat (en daar dan ook het nodige voor betaalt). De gezamenlijke ruimte is prettig, zeker voor als het slecht weer is. Het eten was slecht, het vet droop van de pizza's en de patat.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Kampeerfan04-09-2015

Geweldig mooi gelegen!

Wij verbleven in een tente bois et toile met vide. Deze zijn prijziger dan de gewone safaritenten. Persoonlijk zou ik de volgende keer liever voor een safaritent kiezen. Eigen toilet is fijn, maar wij maakten geen gebruik van de douche, veel te klein. Campingdouche is prima. Alle tenten liggen super mooi in het dennenbos. Dat ruik je meteen als je het bos in komt, heerlijk! Ze staan ruim opgesteld. Er is een zwembad, maar het ruime zwembad naast de camping vonden wij prettiger. Omgeving is prachtig! Wij verbleven 5 dagen, veel te kort. Maar je merkt dat meer mensen dat doen. Veel mensen zijn en route naar andere bestemmingen, dan maakt het elke dag wel rommelig met vertrekkende campinggasten en nieuwe bezoekers.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Yvonne16-08-2015

Verrassend leuke camping

Mooi gelegen camping, onder de bomen. Fijn zwembad, gezellig terras, goede wifi. Leuke huuraccomodaties verspreid over de camping. Toileggebouwen schoon, goed verlicht en leuk opgezet. Achterste deelvan de camping 's nachts niet verlicht. Zaklamp mee! Personeel oogde vermoeid. Het was ze al snel te veel. Maar niet onvriendelijk. Spraken Engels, heel fijn. Mooie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Wij hebben er drie dagen gestaan en dat was prima. Mooie plek als eerste stop vanuit Nederland.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Camping Huttopia Les Châteaux info