Camping Airotel La Pommeraie de L'Océan

Camping Airotel La Pommeraie de L'Océan
9,1

Omschrijving
Vlakbij de kust in Bretagne ligt vier sterren Camping Airotel La Pommeraie de L’Océan. Bij het waterpark hoort een binnen- en buitenzwembad, bubbelbad en peuterbad. Op de camping zijn ook verschillende speelvoorzieningen te vinden. Op 900 meter afstand ligt de zee met fijn zandstrand. De haven van Concarneau is fascinerend.
Laatste review

11-8-2018

Ver boven verwachting!!!

C. Pennock
      30-7-2013

We wilden een low-budget vakantie en vonden een aanbieding op touroperator van €140 voor 7 nachten. Eigenlijk verwachtten we niet al te veel voor dat bedrag maar wat een ontzettende leuke camping is dit! Twee hele mooie verwarmde zwembaden, pony rijden en een speeltuin voor de kleintjes, en mooie ruime standplaatsen (wij waren met de tent).

De toiletten en douches waren over het algemeen zeer schoon. Ze werden meerdere keren per dagen schoongemaakt maar tegen sommige campinggasten valt gewoon niet op te poetsen. Wat kunnen sommige mensen vies zijn! Maar nogmaals, dat ligt meer aan deze gasten dan aan de camping.

Het personeel was vriendelijk ofschoon er maar één dame was die Engels sprak. WiFi was aan de dure kant (€24 voor 7 dagen) maar wel erg betrouwbaar en snel.

In de buurt waren meerdere erg leuke (en rustige) strandjes. Concarneau was een leuk plaatsje in de buurt. De andere dorpjes in de buurt zijn typisch Bretons.

Betaalbare camping met vnl Franse gasten

Fam. Kloosterman
      26-7-2013

Camping is mooi gelegen vlakbij diverse mooie stranden. Op de fiets ca.1500 meter. Trevignon is typisch bretagnese dorpje. Gasten zijn vnl Fransen. Standplaatsen zijn groot genoeg en keuze uit zonnige of schaduwrijke plaatsen. Veel stacaravans ook van particulieren. Zwembad is goed met zowel een overdekt gedeelte as verward buitenbad. Geen restaurant echter bijna dagelijks komt er een snackwagen op de camping; ene dag pizza andere dag crêpes en meer. Wifi is alleen mogelijk via een externe aanbieder wat kostbaar is. Wij hadden fietsen mee en was redelijk goed fietsbaar. Animatie is aanwezig echter alleen gericht op Franse gasten. Bij de receptie wordt redelijk Engels gesproken. Er is bij de receptie een klein winkeltje.sanitair redelijk modern maar te weinig douches beschikbaar voor het aantal gasten. Boodschappen op ca 6 km(Intermarche in Nevez) of 8 km(Lidl in Tregunc)

Hou je van Bretagne en een camping met weinig Nederlanders dan is deze camping aan te bevelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Airotel La Pommeraie de L'Océan in Trégunc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Airotel La Pommeraie de L'Océan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.