Camping Domaine de Ker Ys

Frankrijk, Bretagne, St. Nic

9.2Fenomenaal

• 6.3Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Ker Ys voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Domaine de Ker Ys in Bretagne is een kleinschalige camping vlakbij het strand. Het zwembad is wat klein, maar met een fijn gedeelte voor de allerkleinsten. Hou er wel rekening mee dat het in het noorden van Frankrijk flink kan afkoelen in de avond. Een aanrader voor een uitstapje in de omgeving is Oceanopolis in Brest.

211 reviews over Camping Domaine de Ker Ys

• 2019
    6Y.S. Leenders25-08-2019

Redelijk

Caravan van touroperator was prima verzorgd. Op de camping was vrijwel geen wifi ontvangst en geen gsm verbinding. Zeer onhandig i.v.m. ter plekke uitzoeken van leuke dagtripjes. Abonnement voor 1 week (€ 24,--) aangeschaft. Desondanks vrijwel geen bereik. Animatie op de camping uitsluitend frans, wat het voor andere nationaliteiten minder aantrekkelijk maakt. In de directe omgeving van de camping is niet veel te doen. Vrijwel geen winkeltjes of restaurants. Op de camping zelf ook geen winkel. Bij de receptie kan je een paar eerste levensmiddelen kopen, en in de morgen broodjes voor het ontbijt. De omgeving is echt prachtig!, diverse fantastische uitstapjes gemaakt. Wij hebben een prima vakantie gehad, maar qua voorzieningen in/op en rondom de camping hebben wij wel betere locaties bezocht.

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Linda10-08-2019

Voor ons geen tweede keer

Vriendelijke ontvangst. De stacaravans zijn erg dicht bij elkaar gezet. Daardoor is er weinig ruimte om te spelen bij de caravan. Onze caravan was schoon, maar rook erg muf. Deze lucht was helaas niet weg te krijgen. Als je vooraan op de camping zit elke doordeweekse dag een uur lang knetterharde muziek van de aquagym. Niet prettig als je voor je rust op vakantie gaat. Positief is het mooie strand aan de overkant van de weg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5fam. grob09-08-2019

nooi meer

Absoluut geen verblijf voor gezinnen met kinderen ouder dan 11 jaar. Wij hadden voor 2 weken geboekt maar zijn na 1 week al weer naar huis gegaan. Op de camping aangekomen krijg je een welkom map met op de binnenzijde de tekst: tips voor als u vertrekt!!! We zijn er net !!! en een prijslijst van de consumpties op het park. Verder helemaal niets. De animatie is gericht op Franse bezoekers. Geen enkel woord Engels of ook maar een poging daartoe. Ook niet zoals op ander camping bijvoorbeeld leden van het animatieteam die kinderen opzoeken en aangeven wat er die dag te doen is. Het zwembad is erg klein de foto's op de sites en folders zijn absoluut misleidend. In de directe omgeving niets te doen voor de kinderen. Direct aan de weg zijn er nog 2 cafés echter gesloten. Direct aan de camping is er de Mac Dan. Hier kan je een ijsje kopen of friet e.d. Ons advies is duidelijk met oudere kinderen ZOEK VERDER.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Rens23-04-2019

Geweldige vakantie om nooit te vergeten.

Heerlijk verblijf daar gehad. Goede en mooie camping.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    10RIOU11-08-2018

Gereisd in augustus 2018

• 8Famile Caris08-08-2018

Klein en goed geregeld

Leuke camping maar een klein zwembad.verder alles dik inorde

Gereisd in augustus 2018

• 8Lous24-07-2018

Fantastisch, tegenover de zee, mooi uitzicht.

Het is een kleinschalige, mooie camping. Wij waren met 2 pubers en voor hun is er niet zo veel te doen. Voor kleine kinderen is het fantastisch, leuke activiteiten, ook op 't strand. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De camping ligt tegenover de zee, ideaal. Bij de receptie kun je niet pinnen en pinautomaat, niet gelijk in de buurt, dus zorg voor contant geld. Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Fam janssen08-08-2017

Leuke mooie vakantie

Huisjes en camping waren erg schoon wij zaten achteraan op de camping daar was meer plaats om het huisje heen als vooraan op de camping omgeving prachtig strand ook heel mooi en grote schelpen en zeesterren animatie was minder alles in Frans mini disco pas om 20.30 je kunt er iedere dag vers stokbrood halen bij de receptie personeel erg vriendelijk en behulpzaam de temperatuur was ong 20 graden in juli begin augustus en het waait flink dus vesten mee nemen en regenlaarsjes voor kids aan het strand maar evengoed gezwommen in het zwembad echt een leuke vakantie voor als je met kleine kinderen gaat de jeugd heeft er wat minder je kunt er niet gaan stappen weinig te doen oceanopolis in brest is een echte aanrader

• 4Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Fam. Jansen19-08-2016

Een gemoedelijke, klein schalige camping.

De camping ligt op een prachtige locatie. Onze stacaravan stond op het achterste gedeelte van de camping. We hadden een ruime plek met prachtige bloeiende bloemen. Op het voorste gedeelte van de camping zijn de plekken iets kleiner. De caravan (via een Touroperator) was wel degelijk, maar voldeed prima. Het zwembad is klein, maar vooral jonge kinderen vermaken zich prima. Helaas, was het ten tijde van ons verblijf regelmatig te fris.

In de periode waren er veel Fransen op de camping. De camping is ook Frans georiënteerd, maar de medewerkers zijn zeer behulpzaam.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Familie van Rijn16-08-2016

Nette kleinschalige camping op super locatie

Een zeer nette kleinschalige camping. Het zwembad is leuk met kleine (tot 12 jaar) kinderen. Altijd wel een ligbed. Vanaf de camping loop je zo het strand op! Prachtig breed strand. De zee loopt heel geleidelijk af en geen schelpen of stenen op de bodem. In de omgeving is niet heel veel spannends te beleven maar de natuur en de plaatsjes zijn prachtig. Wij hadden op de camping een stacaravan van touroperator maar die was wat gedateerd. De animatie is in het Frans. Geen restaurant op de camping maar bijna elke dag stond er wel een mobiel tentje (brood, pizza, crepes enz.). Al met al een aanrader.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

1 tip over Camping Domaine de Ker Ys

• fam de Jonge, 10-08-2014

Point du Raz Cap de Chevre Crozon

2 vragen over Camping Domaine de Ker Ys

• ans, 31-01-2017

honden op het strand

weet iemand of je hier ook honden op het strand zijn toegestaan in het hoogseizoen

• Bretagne, 24-09-2016

omgeving

Is er in de omgeving voldoende te doen? Leuke stadjes en kastelen om te bezoeken? Ook nog op loopafstand een leuke dorpje met wat eetgelegenheden en gezelligheid?

Camping Domaine de Ker Ys info

• Aantal sterrensterstersterster