Camping Domaine de Ker Ys

Camping Domaine de Ker Ys
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Ker Ys voor je op een rij gezet:

24 reviews over Camping Domaine de Ker Ys in het Nederlands

Anders

RIOU
11-8-2018

Klein en goed geregeld

Famile Caris
    8-8-2018

Leuke camping maar een klein zwembad.verder alles dik inorde

Het is een kleinschalige, mooie camping. Wij waren met 2 pubers en voor hun is er niet zo veel te doen. Voor kleine kinderen is het fantastisch, leuke activiteiten, ook op 't strand. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De camping ligt tegenover de zee, ideaal. Bij de receptie kun je niet pinnen en pinautomaat, niet gelijk in de buurt, dus zorg voor contant geld. Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad!

Leuke mooie vakantie

Fam janssen
      8-8-2017

Huisjes en camping waren erg schoon wij zaten achteraan op de camping daar was meer plaats om het huisje heen als vooraan op de camping omgeving prachtig strand ook heel mooi en grote schelpen en zeesterren animatie was minder alles in Frans mini disco pas om 20.30 je kunt er iedere dag vers stokbrood halen bij de receptie personeel erg vriendelijk en behulpzaam de temperatuur was ong 20 graden in juli begin augustus en het waait flink dus vesten mee nemen en regenlaarsjes voor kids aan het strand maar evengoed gezwommen in het zwembad echt een leuke vakantie voor als je met kleine kinderen gaat de jeugd heeft er wat minder je kunt er niet gaan stappen weinig te doen oceanopolis in brest is een echte aanrader

Een gemoedelijke, klein schalige camping.

Fam. Jansen
      19-8-2016

De camping ligt op een prachtige locatie. Onze stacaravan stond op het achterste gedeelte van de camping. We hadden een ruime plek met prachtige bloeiende bloemen. Op het voorste gedeelte van de camping zijn de plekken iets kleiner. De caravan (via een Touroperator) was wel degelijk, maar voldeed prima. Het zwembad is klein, maar vooral jonge kinderen vermaken zich prima. Helaas, was het ten tijde van ons verblijf regelmatig te fris.

In de periode waren er veel Fransen op de camping. De camping is ook Frans georiënteerd, maar de medewerkers zijn zeer behulpzaam.

Nette kleinschalige camping op super locatie

Familie van Rijn
      16-8-2016

Een zeer nette kleinschalige camping. Het zwembad is leuk met kleine (tot 12 jaar) kinderen. Altijd wel een ligbed. Vanaf de camping loop je zo het strand op! Prachtig breed strand. De zee loopt heel geleidelijk af en geen schelpen of stenen op de bodem. In de omgeving is niet heel veel spannends te beleven maar de natuur en de plaatsjes zijn prachtig. Wij hadden op de camping een stacaravan van touroperator maar die was wat gedateerd. De animatie is in het Frans. Geen restaurant op de camping maar bijna elke dag stond er wel een mobiel tentje (brood, pizza, crepes enz.). Al met al een aanrader.

genieten!!

fam de Jonge
      10-8-2014

Camping pal aan zee, super!! Wifi bij het infopunt eind vd straat gratis. Sanitair verouderd, maar werd 4x per dag schoongemaakt.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Kleine plaats voor caravan, maar ging prima. Ligging fantastisch, omgeving ook!! Point du Raz, Cap de Chevre, Crozon...aan te bevelen. Wij hebben iig genoten!!

Goed te doen

Marijn
      27-8-2013

Kleinschalige camping vlak aan zee. Meer stacaravans als staanplaatsen.

Als het mooi weer is, hoef je alleen de weg maar over te steken voor het strand!!

Uit eten/ boodschappen: minimaal 6 km rijden. Brood is wel bij de receptie te krijgen. Personeel is heel vriendelijk. Klachten, vragen worden vrij snel verholpen.

Voor de camping is een kebabtent, maar dat heb je na 1 keer ook wel gezien.

Voor kinderen (3-10) genoeg te doen. Franse animatie, maar daar moet je maar aan wennen. Tot 12 uur soms lawaaiig.

Mooie omgeving, leuke Franse plaatsjes.

Qua afstand/ reistijd toch nog best een eind rijden.

De stacaravans worden via meerdere touroperators aangeboden, vaak nog prijsverschil.

Je mag op de camping gewoon met kooltjes BBQen!!

Zee: vrij groot verschil tussen eb en vloed. Strand is soms wel 150 m breed/ 3 km lang. Met name veel Fransen uit de omgeving in het weekeinde.

Leuke camping direct aan zee

K. van Dijk
      28-7-2013

Prima camping, direct aan zee, goede voorzieningen, Intermache, op 5 km afstand, brood op de camping. Leuk maar klein zwembad. Wat niet van deze tijd is zijn de Wi-Fi voorzieningen. Kosten voor 14 dagen 35 euro. Wat men er niet bij vermeldt is dat je maar een apparaat per code kunt gebruiken. Wij als modern gezin beschikken over een I-pad, laptop en 3 mobiele telefoons. Wil je van allen gebruik kunnen maken op Wi-Fi ben je 175 euro kwijt. Dus je koopt één code voor alles denk je maar komt bedrogen uit. Touroperator, pas dit aan, vele vele campings bieden al gratis Wi-Fi aan en dat zal bij onze keuze voor de volgende vakantie zeker mee gaan spelen. Bovendien is de aangeboden Wi-Fi hopeloos traag, ook nog een domper extra voor dat geld.

Het mooi strand maakt veel goed.

vakantie-fanaat
      26-7-2013

Positief: ligging bij het strand, redelijk ruime plaatsen, receptiemedewerkers.

Negatief: sanitair (3 wc's is echt te weinig), hangjongeren op bepaalde gedeeltes van de camping, zwembad aan de kleine kant (wel schoon en leuk).

Allcamps

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Ker Ys in St. Nic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Ker Ys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.