Kleine hotelsWeer vandaag9°4°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor La Ferme de Lann Hoëdic voor je op een rij gezet:

33 reviews over Camping La Ferme de Lann Hoëdic in het Nederlands

Super fijne camping op een mooie plek!

Familie Baas,
11-8-2018

We (gezin met 2 meiden van 6 en 4) hebben 3 weken gekampeerd op deze camping. We hebben het ontzettend naar ons zin gehad! De kinderen hebben in de erg leuke speeltuin snel contact met elkaar. De omgeving leent zich goed voor het maken van fietstochten. Houd er wel rekening mee dat de hoogteverschillen soms best pittig zijn en dat niet alle fietspaden verhard zijn. Ook zijn er leuke wandeltochten in de omgeving. Het strand ligt op loopafstand/fietsafstand. Het kasteel in de buurt is leuk. Evenals de vele mooie stranden in de omgeving.

* De ruime kampeerplekken (de meesten met zon en schaduw)

* Vriendelijk ontvangst

* De grote, leuke speeltuin

* De gemoedelijke sfeer

* Lekker brood en voldoende keus

* Goed warm afwaswater

* Het eetaanbod (lekker, afwisselend en betaalbaar)

* De ligging

* De omgeving en alles wat er te doen is

* De hoeveelheid wc's en douches

* Er wordt (met name door de Fransen) erg hard gereden

Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige camping

Nanda en Jan,
5-6-2018

Prachtige groene camping met heel ruime plaatsen. Vriendelijke behulpzame mensen. Je kunt hier heerlijk kamperen zonder op elkaars lip te zitten.

Vanaf de camping wandel je zo naar de kust, waar ook weer prachtige wandelpaden zijn. Kortom een heerlijke plek, we komen zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2018

Erg prettige camping vlakbij zee

J. Berens,
6-8-2017

Fijne ontvangst. Mevrouw bij de receptie is gastvrij en geïnteresseerd. Camping heeft verschillende plekken/velden, waardoor je niet het gevoel hebt op een grotere camping te zitten (ik ben gewend aan campings met max 40 plekken). Leuk campingpubliek (allerlei nationaliteiten en van jong tot oud). Handig dat er iedere avond een andere foodtruck staat of dat er gegeten kan worden in de binnenruimte achter de receptie. Sanitair had van mij schoner gemogen en dat het gemengd is vind ik ook niet prettig (geen aparte man/vrouw-hokken). Douches waren wel goed warm en ruim. Het strand ligt op 800 meter lopen. De speeltuin is ruim en leuk. Veel te doen in de directe omgeving. Verder is Vannes een leuke stad om te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtig gelegen, vriendelijke camping

Roelie
19-9-2016

Op 800 meter vanaf het strand gelegen camping in Zuid Bretagne. Mooie plaatsen, goed sanitair, vriendelijk receptie personeel waar elke dag brood te bestellen was en waar iedere dag (andere) afhaalmaaltijden te verkrijgen waren. Landelijk gelegen met een klein dierenparkje met een big die zich iedere avond onder het stro verstopte om te slapen. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2016

Fijne vakantieplek

Fam. Doornbos
1-8-2016

In het voorseizoen 2 weken op een zonnige plek op de camping doorgebracht. De ontvangst door de eigenaar van de camping was bijzonder gastvrij. We ontvingen een kaart van de omgeving en een uitgebreide uitleg over wat er zoals te doen en te zien was. De camping ligt centraal op Presqu'ile de Rhuys en biedt daarom de mogelijkheid om de diverse uitstapjes op de fiets of te voet te maken. De fietspaden zijn goed onderhouden en aangegeven en het uitzicht vanaf de wandelpaden langs de kust van de Golf van Morbihan zijn prachtig. Één van de vele strandjes op het schiereiland ligt op 800m vanaf de camping. Te bereiken via een mooi wandelpad.

De camping zelf is ruim opgezet met een mooie speelruimte voor kinderen. Of de sanitaire voorzieningen voldoende zijn in het hoogseizoen vragen wij ons af maar op het moment dat wij er waren was het ok en werd het netjes bijgehouden.

Tip: een drankje bij de hippe bar aan het strand van Penvins!

Gereisd met partner in juni 2016

Eeen prachtige bloemrijke verzorgde camping.

Roel de Boer
14-6-2016

Goede fietsmogelijkheden en dichtbij het strand.

De receptie is vriendelijk en gaf ons veel uitleg over de fietsmogelijkheden.

Mooie fietsroutes in de omgeving.

Gereisd met partner in mei 2016

Dit jaar teruggekomen op Presque Ile de Rhuys. Prachtig schiereiland met een warme Golfstroom, dus zacht klimaat, perfect voor de meivakantie. Wederom een zeer comfortabele Mobile Home gehuurd op de camping. De huisjes zijn zo gesitueerd dat je veel privacy hebt en tussen het groen verblijft. De kinderen vinden het heerlijk om in de mooie speeltuin te spelen met luchtkussen! De boerderijdieren eten geven vinden ze ook geweldig, maar het babypoesje knuffelen was wel de topper van de vakantie. Tien minuutjes door het bos lopen en je bent op het strand aan de Atlantische oceaan. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Prachtige, bloemrijke, gastvrije camping.

Gerard ten Thij
12-1-2016

Vroeger vaak in het hoogseizoen hier gekampeerd met caravan. We hebben de opbouw van de camping meegemaakt van een echte Camping á la Ferme tot een prachtige, bloemrijke camping.We hadden niet verwacht, dat de camping half juni bijna geheel bezet zou zijn. Mireille en Tim , de huidige eigenaren, hebben er m.b.v. haar ouders, Mr. et Mme. Rio iets moois van gemaakt. De emplacements zijn zeer ruim; daar omheen struiken en bomen, die hier en daar te hoog zijn uitgegroeid. Daar mag wel een keer flink gesnoeid worden. De twee sanitairgebouwen worden goed onderhouden; de moderne kampeerder verwacht tegenwoordig echter wel toiletpapier.

De camping is een goede uitvalsbasis voor wandelingen, vooral langs de kust en fietsend het schiereiland te verkennen. Niet vergeten een overheerlijk ijsje te eten in de Port St. Jacques. Kortom: een camping waar je terugkomt, gelegen op een prachtig schiereiland, waar je een beetje verliefd op wordt.

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijke camping

Rachel
7-1-2016

Een prima uitvalsbasis voor het verkennen van het schiereiland en zijn omgeving. Je kunt er prachtig wandelen en fietsen op meestal van de autoweg gescheiden fietspaden.

Meeste plaatsen op de camping afgebakend en zijn groot genoeg voor grote caravan met voortent, bijzet-tent en auto. Het sanitair is netjes en wordt regelmatig schoongemaakt. Het personeel van de camping is zeer vriendelijk en gastvrij.

In juli en augustus kan eten bij een eetkraampje worden afgehaald, elke dag van de week iets anders. Brood kan worden besteld voor de volgende dag.

Zeker jonge kinderen kunnen zich prima vermaken in de speeltuin en bij het kleine kinderboerderijtje met geiten, kippen en varkentje. Het strand is op 10-15 min loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Een camping om langere tijd te verblijven.

Rinus Mieras
5-1-2016

De camping ligt midden op het schiereiland de Ruys op 800m van het strand en in de nabijheid van Sarzeau met vele winkels, restaurants en een gezellige weekmarkt. De gezellige dorpen in de omgeving zijn allemaal over goede fietspaden te bereiken. Er is veel te zien en te doen op het schiereiland. De camping eigenaars zijn erg vriendelijk en spreken ook zeer goed engels. De camping is rustig en goed onderhouden. De toiletten zijn schoon. Door de eigenaar wordt regelmatig diverse aktiviteiten georganiseerd vaak met een lokaal onderwerp met eten en drinken.

Gereisd met partner in augustus 2015

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Ferme de Lann Hoëdic in Sarzeau (Morbihan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Ferme de Lann Hoëdic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.