Camping Le Domaine de Mesqueau

• 8.3Staat v/h sanitair
  • 5.8Eetgelegenheden

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine de Mesqueau voor je op een rij gezet:

156 reviews over Camping Le Domaine de Mesqueau

• 7John08-07-2019

mooie rustige camping

mooie camping, rustige ligging waar je helemaal tot rust komt.

• 8Staat v/h sanitair

• 2018
    7Fam. Bouwman15-08-2018

Nette, eenvoudige camping

Nette, maar enigzins basic camping. Er is een klein (sterk gechloreerd) maar wel overdekt zwembad, een groot sportveld en er is veel spelmateriaal te leen bij de receptie. De ontvangst was hartelijk en de standplaats (voor een grote tent) zeer ruim en mooi gelegen onder bomen. Het sanitair werd goed schoongehouden. Minpunten: onverlicht badhuis in de avond (pas licht bij beweging en een aardedonker pad ernaartoe) en toen de kleine extra douche/toiletunit op het tentenveld verstopt raakte, kwam er alleen een briefje op met 'buiten werking'. De (kleine) wasmachine stond vast op één programma, waarin de was niet werd gecentrifugeerd. We zijn daarom alsnog naar een wasserette gereden.

• 6Staat v/h sanitair

• 6Ad de Kleuver13-08-2018

Vanwege gebrekkig sanitair gaan we hier niet weer

Kampeerplaatsen liggen op 200-400 meter lopen van douche/wc. Geen wifi op terrein. Grote plekken.

• 5Staat v/h sanitair

• 6Tamara Allard30-07-2018

Ik betaalde 622.5 euro voor 1 week. Via de site van flowercampings was dit 522. Daar ik geen visa had moest ik het via de camping zelf doen en lieten me 100 euro meer betalen. De stacaravan was oud en gammel. Was niet schoon en kon de waarborg die veel te hoog was 300euro niet pinnen. Moest deze cash voldoen. De prijs kwaliteit van de stacaravan is zeer minimaal!! De poort was continue dicht ook overdag welke je telkens met een code moest openen. Dit was overdreven. Je kon niet voor 8uur s ochtends uitchecken waardoor onze reis naar Nederland erg lang heeft geduurd wegens drukte onderweg. Rustige camping maar weinig of niets te doen.

• Oude reviews

9Wendy18-08-2016

Mooie kleine familie camping

Wij zijn in juli/augustus 2016 1 week op deze camping geweest. Het is een wat kleinere camping met ongeveer 100 plaatsen. De camping is in opbouw en komt nog vrij nieuw over. Onze stacaravan was super schoon (en ook nog vrij nieuw), met goede bedden en een prima keuken. De plek had voldoende privacy.

De eigenaren van de camping zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ze runnen met zijn tweeën de camping en zijn altijd aanwezig. Ze spreken redelijk Engels. Bij de receptie is een heel klein winkeltje en je kunt er ijsjes kopen. Ook kun je elke ochtend verse broodjes ophalen.

Voor onze kinderen van 3 en 5 was er voldoende te doen. (voor de oudere kinderen lijkt het mij minder leuk) Er is een mooie speeltuin en er zijn twee zwembaden. Het buitenbad was alleen wel heel erg koud dus daar zijn we niet in geweest. (we hadden ook niet echt mooi weer) Er is ook een overdekt zwembad waarvan de kap open kan. Dat was geen groot zwembad maar voor de grote van de camping goed te doen.

Er was ook een animatieclub maar die spraken geen Engels. Onze kinderen wilde er ook nog niet heen maar ik zag ze wel elke dag in de weer met een hoop kinderen.

Er zitten vooral Fransen op de camping maar er waren ook een aantal Nederlanders.

Bij mooi weer voldoende te doen in de omgeving (zie tips)

Vlak naast de camping zit een 'snackbar' daar zou ik niet! heen gaan. Ontzettend vies daarbinnen. (die hoort niet bij de camping)

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 10Albert06-08-2015

Heerlijke relax camping voor jong en oud !

Mooie rustige camping met alle benodigde faciliteiten ! Mooi Landelijk gelegen in een geweldige streek van Bretagne. Alles op de camping wat je nodig hebt is voldoende aanwezig. Leuke animatie maar niet overdreven gewoon gezellig. Super Schoon sanitair ,ruime grote plekken. zeer vriendelijke leuke eigenaren. Kortom een heerlijke vakantie voor jong en oud .

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8Paulien04-08-2014

Kindvriendelijke rustige camping

Een heerlijke week vakantie gehad met onze kinderen van 11 en 8 jaar. We hadden een mooie en schone 4 persoons stacaravan. De camping is ruim opgezet. Er is een klein maar mooi aangelegd buitenzwembad. Sinds dit jaar is er ook een binnenzwembad. Ook niet zo heel groot, maar wel lekker warm en voor de kinderen leuk genoeg voor een paar avonden waterpret. Zwembaden zijn allebei netjes afgeschermd met hekjes, zodat kleine kinderen niet onverhoopt alleen bij de zwembaden kunnen komen.

De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Spelletjes, tennisrackets, minigolf, alle attributen zijn gratis te lenen. Iedere dag is er lekker vers stokbrood en (chocolade)croissantjes. Wel even de dag van te voren bestellen.

De camping ziet er verzorgd uit. Regelmatig wordt er wat georganiseerd. Zoals kampvuur met marsmallows (gratis) of tegen betaling crepesavond of mosselen.

De omgeving is mooi, veel mooie uitzichtspunten en mooie dorpjes en haventjes. Strand op een kleine 10 minuten

Met oudere kinderen

• 9Ruth28-08-2013

Zeer vriendelijk en lekker rustig

Deze camping paste ons perfect: rustig, niet te groot, niet te klein met alle gewenste voorzieningen. Hij is wel nog in uitbreiding van zo'n 70 naar 100 plekken; maar dat lijkt ook prima mogelijk. Zeer vriendelijk ontvangst en de wens voor een schaduwplek was geen probleem. De eigenaren spreken vooral Frans, een klein beetje Engels, maar doen hun best om je terwille te zijn. Knutselen voor kinderen (Nle juf), beetje sport, een enkele keer savonds iets te doen zoals bretonse crepes eten. Niet teveel, maar wel leuk. Niet te groot zwembad, maar wel fijn en leuk aangelegd. Het sanitair is wat eenvoudig, maar prima, hoewel ik benieuwd ben of het voldoende is bij uitbreiding. Stacaravans ook hier dicht op elkaar; huurtenten lijken erg leuk en ruimer opgezet. Tenslotte leuke uitstapjes te doen en gezellig veel nationaliteiten.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

1 tip over Camping Le Domaine de Mesqueau

• Paulien, 04-08-2014

De kinderen vonden de hoogtepunten: chateau du Tauraux, village de gaullois (parc du radome) en het vele klimmen en klauteren op de rotsen.

0 vragen over Camping Le Domaine de Mesqueau

• SchaduwplaatsenAanwezig