Camping De Vieux Verger-Ty Noul

Camping De Vieux Verger-Ty Noul
9,1

13 reviews over Camping De Vieux Verger-Ty Noul in het Nederlands

Anders

Rustige camping in een mooie streek

Suzy
25-8-2017

Wie houdt van rust en natuur moet zeker naar deze camping gaan. Wij logeerden in een stacaravan/bungalow. De camping is super netjes en goed onderhouden, de uitbaters zijn supervriendelijk. In de stacaravan is alles aanwezig, de bedden zijn zeer goed, er is een microgolf en een koelkast met een apart vriesvak, wat wel handig,is want voor een supermarkt moet je wel een 3-tal km rijden. Brood kan je elke dag bestellen aan de receptie, voor de dag na. Er komt 1 keer per week een pizza wagen staan en 1 keer per week een pannekoekenwagen, een echt streekproduct daar. Die laatste 2 wel echter maar vanaf begin juli. In juni is de camping nog vrij verlaten, maar wij vonden dat niet erg. Er is ook gratis WiFi. Een verwarmd zwembad was er ook. De camping bestond uit 2 delen, wij zaten op het tweede deel wat een 100 meter verderop ligt, maar wij vonden dat geen probleem. Het strand ligt op ongeveer een kleine 500 meter. Eigenlijk kunnen we niets negatief zeggen, wij vonden deze camping perfect voor ons. Er stond ook een verrassing in de caravan bij aankomst, enkele streekproducten. Je kan op de camping ook met je eigen tentje of caravan komen staan.

Rustige camping, good verzorgd, mooie tuin, receptie Zeer

marieke
26-7-2017

Rustige camping, good verzorgd, mooie tuin, receptie altijd open. Zeer vriendelijke eigenaars.

Fantastische streek en zeer rustig

Suzy
    29-6-2017

Hou je van rust en mooie plaatsen , wandelen of fietsen hier kan je dat vinden.

Rustig en mooie camping

Danny
    17-9-2016

De mooie grote plaatsen en vriendelijke eigenaars, het internet was wat minder.

leuke kleinschalige camping

Fam. Vrolijk
    8-9-2015

Leuke camping, bestaat uit 2 delen gescheiden door een stukje weg. Je kunt een groot deel door de tuin van de eigenaar. Mooi en schoon zwembad geheel verwarmd met leuke glijbanen en peuterbadje. Eigenaar doet erg zijn best. 's Avonds na 23.00 uur is het stil. Plekken op 2e deel mooi groot en afgescheiden door groen. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Camping heeft geen winkel of restaurant. Er staat wel geregeld een pizza- of hamburgerwagen en die zijn goed.

Centraal gelegen en fijne camping

Van Unen
    7-9-2015

Wij hebben een erg goed verblijf gehad. Centrale ligging dicht bij allerlei strandjes. Broodjesservice was erg fijn, een paar avonden per week kon je pizza's of patat kopen bij een karretje. Mooi en leuk zwembad, en verwarmd! Helaas niet altijd mooi weer gehad maar genoeg te doen in de omgeving. Geen animatie maar zeker niet gemist. Leuke gemixte nationaliteiten en gemoedelijke mensen! Camping bestaat uit 2 delen, wij stonden op het 2e deel met grote plekken, was prima. Alleen nadeel dat je een stukje (ong 5 meter) langs een drukke weg moest om bij de receptie of zwembad te komen. Al met al een fijne camping voor weinig geld en heerlijk relaxed!

Lieven
    24-8-2015

Postief:

Zeer vriendelijke eigenaars, kleinschalig, prachtig zwembad voor een 2* -camping, grote plaatsen, mooi onderhouden, sanitair goed onderhouden, mooie regio (prachtige rotskusten vlakbij), ....

Wat me minder vonden is dat de camping in 2 delen is gesplitst en dat die niet vlak bij elkaar liggen. Je moet altijd toch even via de (soms gevaarlijke) hoofdweg stappen om naar het andere deel te gaan. Met kleine kinderen soms toch gevaarlijk (auto's rijden soms iets te snel).

Ook vonden we de camping net iets te ver van het strand gelegen: de kortste weg is door een andere camping, maar dat is eigenlijk niet toegestaan. Het is toch 1,3 km stappen via de gewone autoweg (niet echt aangenaam). Wij gingen meestal toch met de auto (om ook het strandgerief vlot mee te nemen). Ook is het sanitair op het tweede deel iets te beperkt voor de vrouwen.

geweldig

de ruiter
    5-8-2015

weer geweldige vakantie gehad en natuurlijk alweer vast gelegd voor volgend jaar.

Geweldige camping

Miranda Bol
    8-8-2012

Hele leuke, kleinschalige, keurig onderhouden camping. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Leuke mix van nationaliteiten onder de gasten. Er is geen animatie en geen restaurant of winkel, maar dat mis je helemaal niet. Je kunt iedere ochtend heerlijke verse broodjes bij de receptie kopen en een grote supermarkt is op 2 km afstand. De camping bestaat uit 2 delen, eentje bij de receptie en het zwembad en eentje op 50 m afstand, met hele grote plaatsen. Allerlei leuke stranden op loop-/fietsafstand.

Geweldige camping

Sneijers
    6-8-2012

Dit jaar voor de 3e keer op rij onze vakantie op de camping doorgebracht. Ook dit jaar weer dezelfde stacaravan, lekker dicht bij het speeltuintje, gescheiden door een mooie dikke heg.

De plaatsten zijn er heerlijk groot en zien er zeer verzorgd uit door de mooie aankleding met bloemen en planten.

Het niet overdekte zwembad is een paradijs voor de kinderen met verschillende hoekjes op te zwemmen en spelen en een leuke glijbaan.

Aan het einde van de weg zijn verschillende stranden te vinden. Van groot naar klein, dus voor ieder wat wils.

De camping ligt op een uitstekende plaats om uitstapjes te maken door Bretagne, Brest, Heulgoat, Quimper, Concarneau, Lorient, La Faout.

En ook de eigenaren zijn heel vriendelijk, dus wat wil je nog meer....... gelijk boeken!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vieux Verger-Ty Noul in Nevez (Finistère), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vieux Verger-Ty Noul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.