Camping Le Vorlen

KinderhotelWeer vandaag23°11°
Camping Le Vorlen
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Le Vorlen voor je op een rij gezet:

Allcamps
Allcamps
Go4Holiday.nl
Go4Holiday.nl
Lux-camp
Lux-camp

1 review over Camping Le Vorlen in het Nederlands

2005

L Vorlen is prachtig gelegen, op loopafstand naar de witte zandstranden van Beg-Meil. De camping is verder vrij eenvoudig maar het sanitair is prima. Voor weinig geld heb je een prima camping.

De omgeving van Beg-Meil is prachtig en een bezoekje aan Concarneau en in het bijzonder les iles Glénan is zeker de moeite waard.

Gereisd anders in Sat Apr 30 2005 18:15:04 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Vorlen in Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Vorlen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.