Camping Domaine des Ormes (Glamping)

Camping Domaine des Ormes (Glamping)

7.3Goed

Camping Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

In Bretagne op Camping Domaine des Ormes heb je altijd iets te doen. Vissen in de visvijver, zwemmen of (mini)golfen bijvoorbeeld. Fan van paarden? Verzorg de pony's in de manege of maak een ritje. Let wel op dat je voor sommige activiteiten moet betalen. Ook is er een pizzarestaurant en animatieteam. Op 40 minuten afstand van havenstad St. Malo.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Ormes (Glamping) voor je op een rij gezet:

Go4Holiday.nl

278 reviews over Camping Domaine des Ormes (Glamping)

• 6A.07-09-2019

Nooit meer. Wel goede entertainment

Camping was fijn rustig na hoogseizoen. Wel het allerslechtste, meest ranzige stacaravan die ik ooit heb gezien. Zelfs de kraan zat aangekoekte troep aan. Schimmel overal. Zeurde voorderest niet omdat we ook het goedkoopste huisje hadden dus vind niet dat ik daar al teveel over moet klagen. Wij zijn een stel maar mocht ik kids hebben had ik hier meteen weggegaan.

• 1Staat v/h sanitair

• 8Fam. Den Breejen28-08-2019

mooi, maar geen tienercamping

Mooie grote camping. We stonden in een laantje met 20 tenten op zeer grote plaatsen bij een nieuw toiletgebouw welke 3 maal daags schoon gemaakt werd. Genoeg douches, maar te weinig toiletten. Zeer mooi zwembad, jammer dat het nog niet helemaal af was. Overdag genoeg te doen op de camping overdag, zwemmen, paardrijden, klimmen, vissen, golfen etc. Ook in de buurt zat te bezichtigen en te doen. Helaas was er voor de tieners geen chillplek in de avond, terwijl er meer dan zat afgelegen plekken voor waren, waar ze geen (geluids)overlast konden bezorgen. In de avond hebben ze alleen de gamehal, want de disco zit vol met ouderen. De security gaat ze vanaf 10 uur al achterna met golfkarretjes. Ze worden opgejaagd als konijnen, heel flauw want het staat als tienercamping te boek. Ondanks dat, hebben we een zeer geslaagde vakantie gehad, mede namens Rita van de TO !!

• 7Eetgelegenheden

• 8Menno blaauwbroek28-08-2019

Fantastiche tijd gehad!

Heel mooi ruim opgezet resort. De entree is al heel mooi en ontvangst erg goed. De mobile home van touroperator was enigzins gedateerd, maar niet storend. Op de camping zijn heel veel activiteiten en meerdere zwembaden, waaronder de nieuwe aquadome! Paardrijden was erg leuk. De camping is echt een aanrader.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 6JKS01-08-2019

Niet meer

Wij verbleven in een stacaravan van touroperator. Niet nieuw, kleine gebreken maar goed te verblijven. Er zit wel heel weinig keukengerei in (niet eens een koekenpan). Camping is prachtig veel faciliteiten. Je moet er wel steeds voor betalen maar dat vonden wij niet erg. De bar op de camping is weinig sfeervol. Geen feestsfeer ofzo. Animatie van de camping is slecht. Goh wat kunnen die weinig sfeer brengen en dan die superheldenshow verschrikkelijk. Wat amateuristisch. Weinig dynamiek. Mensen achter de bar kleden zich prachtig naer thema maar brengen geen sfeer. Voetbalveld is te goed bezocht. En het toernooitje (2x per week) wordt door een slechte animator verzorgd.

Weinig keuze aan restaurants voor zo'n grote camping.

De zwemdome is geweldig, alleen erg jammer dat hij niet af is.

Het buitenzwembad is klein en vooral op jongere kinderen gericht.

En bovenal Bretagne is onbestendig qua weer. Wij komen niet terug.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 8Familie blom24-07-2019

Fijne 2 weken gehad op deze camping

Een mooie groene camping, ruim opgezet. Caravan gehuurd (esprit), zat veel schimmel in huisje waardoor het stonk. Na drie dagen en klagen konden we naar een nieuwe caravan. Deze was heel schoon:)) erg ruime caravan prettig omdat het savonds frisser werd. Camping was erg leuk voor onze tieners, met disco voor 16+. In tweede week veel Nederlanders. Zwembad was nog niet helemaal af, maar erg leuk! Een binnen en buitenbad. Genoeg te doen voor de kids. Al gingen ze bij ons alleen chillen. Leuk kasteel met een erg mooi landgoed / golfbaan. Als je aan komt rijden denk je "wauw dit is gaaf". Fijne camping 2 weken is voldoende voor de omgeving te bezoeken. Wij zijn daarna nog 1 week naar de Normandië geweest ook aanrader. 2 hele fijne weken gehad op de camping.

• 8Belgiës24-07-2019

Leuke vakantie

Super camping met veel waterpret en activiteiten voor de kinderen. Buitenzwembad van de Dome nog niet af wat jammer was. Tent touroperator wel verouderd en onze sanitaire blok ook maar de andere op de camping waren vernieuwd. Veel leuke dorpjes in de buurt st-malo en Dinan zijn wel de moeite om te bezoeken.

• 6Staat v/h sanitair

• 7Smits16-07-2019

Fijne, rustige camping

mooie ruime camping. zwembad word nog verbouwd maar is erg mooi. 's avonds bij de pizza ria gegeten. niet al het personeel spreekt Engels en duurde erg lang. pizza was snel koud,weinig smaak. huisjes zijn fijn opgezet, alles is op loopafstand van het zwembad. huisje van binnen mag wel een opknapbeurt gebruiken. behang is er half af en de ramen zijn lek.planken op de veranda zitten los en steken stukken hout uit. niet echt kind vriendelijk.

• 8Erwin04-06-2019

Heerlijke week gehad op een prachtige camping.

Mooie camping met ruime plekken. Genoeg te doen voor kinderen. Op dit moment wordt er zelfs nog een gloednieuw binnen zwembad gebouwd.

• 8Eetgelegenheden

• 5N.06-05-2019

Mooi park met een teleurstellende bungalow

Camping Domaine des Ormes is een groot en groen park. Er zijn veel voorzieningen op het park aanwezig (speeltuin wat verouderd, komt een nieuw zwembad maar die was helaas nog niet klaar) . Alleen in het voorseizoen is niet alles open. Het was nu ook erg rustig op het park. Kritiekpunt dat er op het park hard werd gereden. Overal bordjes met 10km/h maar helaas was dat niet zo, met kleine kinderen niet zo veilig. De "luxe" Avant 3 slaapkamer viel erg tegen. Op de kinderkamers geen verduisteringsgordijnen en kapotte horren, kon ook niet meer geregeld worden. Wc bril stuk, gootsteen verstopt dat kon gelukkig wel opgelost worden. De geleende babyspullen waren vies. De verlichting bestaat uit 6 led spots (idee bouwlamp aan of uit) totaal geen sfeerverlichting. Deuren sluiten slecht/niet. Geen deurmat (helaas regen) dus veel troep naar binnen gelopen. Ouderbed piepte en kraakte bij elke beweging. Had van het huisje dus meer verwacht.

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 8Gerald ten hove23-04-2019

Super

Prachtig domein, rustig en super voor kids

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

LUX-camp

33 tips over Camping Domaine des Ormes (Glamping)

• Blom, 25-07-2019

Leuke omgeving!! Bezoeken dinan. Dinard, st. Malo, (auto p&r)rennes ( auto geparkeerd bij metro station en met metro naar het centrum. Cap frehel (auto kun je voor 3 euro pakeren bij de kazerne. Vandaar uit lopen naar fort la latte erg mooi. Neem eten en drinken mee. Is 1.5 uur heen en terug lopen en je komt onderweg niks tegen. Maar wel echt een aanrader. Wadlopen bij mont saint michel met gids, ook erg mooi! Je loopt dan om saint michel heen over de zeebodem. Leuke omgeving voor 2 weken.

• gerben673, 04-09-2013

Strand bij St Coulomb, camping la Touess

• Sylvia, 30-07-2013

st Malo, of St Mont Michel

40 vragen over Camping Domaine des Ormes (Glamping)

• berend Weg, 07-07-2019

vissen

hoe is het vis bestand op de vijvers . en heeft iemand nog tips

berend van der weg, 11-08-2019

helaas geen reactie op de vraag gekregen wij zijn nu terug van vakantie en hebben een leuke tijd gehad je kan leuk vissen op de camping in vijver bij het zwembad karpers gemiddeld rond de 10 pond maar er zitten ook genoeg andere soorten in vis je gericht op karper neem dan een goeie werphengel mee .

• Syl, 20-07-2018

Zwemmen

Mogen er luchtbedden etc in het zwembad op deze camping??

• Nicole, 18-01-2018

Welk vliegveld dichtbij?

Iemand die ervaring heeft met een vliegreis er naar toe? Waar vlieg je dan naar toe en hoelang rijden is het van het vliegveld naar de camping?

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig