Camping Domaine des Ormes (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°12°
Camping Domaine des Ormes (Glamping)

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Ormes (Glamping) voor je op een rij gezet:

239 reviews over Camping Domaine des Ormes (Glamping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Meer geschikt voor ouders met kinderen

Yook
10-7-2018

Het is een erg grote camping en op het moment dat wij er waren was het erg druk met vooral Engelse mensen/kinderen. De camping op zich ziet er goed uit en er is voldoende ruimte tussen de stacaravans. De stacaravan waarin wij zaten had een erg krappe toiletruimte en een erg krappe ruimte naast het bed, vooral voor mensen die een iets zwaarder figuur hebben is dit erg lastig. Een zwembad ging pas om 14.00 uur open en sloot om 18.00 uur.

Het plaatsje Dol de Bretagne is de moeite van het bekijken zeker waard. Ook zit je betrekkelijk dichtbij St. Malo en Mont St. Michel.

genoten van een fijne vakantie

Van Herreweghe
20-6-2018

veel activiteiten mogelijk op het domein zelf: zwembad, paardrijden, muurklimmen, golf, minigolf...er is een parkshop aan schappelijke prijzen en ook het pizzarestaurant is betaalbaar én de pizza's zijn vers! Eigenlijk kan je gerust een week op het domein verblijven zonder uitstapjes te plannen.

Minpuntje :onze bungalowtent was niet helemaal netjes.

Super genoten!

Willem
15-5-2018

Een hele fijne camping met super veel voorzieningen. 2 mooie visvijvers met grote karpers erin. Goed te vangen met mais. Ik heb wel het idee dat het in het hoogseizoen erg druk kan zijn en als alle accommodaties in gebruik zijn de voorzieningen overvol zullen zijn.

heel fijn

Werner
8-5-2018

Mooie camping die alles heeft en ook dichtbij veel interessante plaatsen (St Malo, Dinan, Rennes, Le Mont St Michel etc). De grote manage maakte het compleet. In mei was het gezellig en niet te druk, zal in de zomer wel iets anders zijn

Mooie omgeving, vele activiteiten op de camping.

Maud Verbruggen
7-5-2018

Bretagne is een mooie streek met vele mogelijkheden tot uitstapjes in de buurt waar wij zaten: St Malo, Dinan, kust bij Pléneuf-Val-André, Cancale en Mont St Michel. De voorzieningen op het het park zijn goed: o.a. zwembad, betaalde activiteiten, sportvelden, SPAR supermarkt en bar. Daarnaast is de ligging met uitzicht op het kasteel en de golfbaan prachtig. Helaas is het weer wat minder in deze Franse streek.

Geweldige camping

Willem
6-5-2018

Prachtige camping waar echt veel te doen is. Zaten in een stacaravan Aspect van touroperator, voorzien van alle gemakken en lekker ruim. Meerdere visvijvers aanwezig.

Nooit meer

Annemarie
4-2-2018

We zijn hier geweest in de zomer vakantie. Bij aankomt ging t al mis helaas. We mochten heel laat pas in ons chalet . Half 7 i.p.v. half 5. De bedden waren echt zo slecht dat ik niet naast me man heb geslapen. De wc was zo klein! Wie bedenkt dat!! Als je groter bent is het niet te doen. De BBQ wat je dr bij kreeg was donker zwart ,

daar ga je niet relax je eten op bereiden.

Het park zelf is prachtig maar ,

het hart is

te klein geworden voor al de mensen wat dr zijn.

Zwembad zit dus zo vol, met kapotte stoelen. Koffie niet te krijgen op t zwembad, alleen bij t restaurant wat daar dan weer een stuk vanaf ligt.

Circus op het park! Leuk ! Maar wel even 10 euro pp betalen als gast op t duur park. De kantine is omgebouwd tot Engelse pub , alleen maar mensen aan de grote glazen bier ( de hele dag)

Mijn conclusie een onlogisch park alles is ‘ te koop’ voor een leuke vakantie . Wij zijn een week eerder weg gegaan😕

Fijne vakantie

El
6-10-2017

Een erg grote camping, veel accomodaties die in sommige gevallen wel erg dicht bij elkaar staan waardoor privacy niet altijd gewaarborgd is.

De camping ziet er verzorgd en goed onderhouden uit. Accomodaties ook.

Heel veel faciliteiten en (betaalde) activiteiten voor alle leeftijden.

Animatie in onze vakantieweek was op vrijdagavond geweldig, met kinderdisco, voorstelling in het zwembad en als afsluiter groot vuurwerk. Dit was overigens kosteloos.

Mooi zwembad, verdeeld over meerdere plekken. Jammer dat 1 deel pas 's middags na 14.00 open ging. Dat zorgde ervoor dat het in het andere zwembad 's morgens wel erg vol was.

Diverse reisorganisaties hebben hun eigen incheck- en servicebalie. Die van touroperator is goed.

Winkel is heel krap opgezet voor zo'n grote camping. Voor grotere boodschappen ben je een kwartiertje onderweg.

Goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes, zoals Grand Aquarium Saint Malo en Mont St. Michel.

Voor een rustige vakantie ook even de vakanties in Groot Brittannie checken. Tijdens half-term is de camping echt vol. Niet alle gasten dan even sociaal helaas.

Maar goed, ergeren mag, genieten ook. En dat kan zeker.

Viel tegen alles was dicht

E.B
16-9-2017

Qua park is het een mooi groot park.

Er is maar 1 grote speeltuin voor de kinderen deze is voor in het park.

Alles was dicht. 1 restaurant was wisslend open.

Supernarktje heeft zeer schaars aanbod.

Kinderboederij met 1 geit noem ik geen kinderboederij.

Pony rijden leuk voor een keer, ponys zijn er gehospitaliseerd qua loop route wijken totaal biet af.

Bos was er bij zit is leuk om te lopen.

We verbleven in een stacaravan via touroperator. Deze was erg netjes. Grote koel/vrieskast. Voldoende slaapplek mooie veranda die een stukje overdekt was.

We waren er in september en we troffen het qua weer zeer slecht we waren er 2 weken waarvan 4/5 dagen wisselend droog waren.

Je zit dan opgesloten in je stacaravan je kan nergens heen op de glamping omdat alles dicht is.

"Binnen" zwembad viel vies tegen. Op de plaatjes leek het héél wat in het echt vrij klein en laat het verwarmde maar weg was gewoon koud zowel water als omgeving.

Daarbij vond ik het voor kinderen onveilig omdat de tent waar het zwembad in is op palen stond die gemeen naar binnen uitsteken.

Mensen van de receptie & medewerkers van touroperator erg vriendelijk spraken goed engels.

Super leuke en mooie camping

Nien
31-8-2017

Mooie, nette,schone, ruim opgezette camping.

Veel te doen voor kinderen en volwassenen zowel betaald als onbetaald.

Kwaliteit van de tenten de touroperator was prima, sanitair schoon, en genoeg warm water.

Campingwinkel is redelijk goed gevuld, en in de buurt ook supermarkten (groot) en dorpjes met leuke weekmarkten.

In de buurt is de krokodillenfarm erg leuk, en Saint Malo is een indrukwekkende vestingstad.

Stranden zijn ook nog redelijk dicht in de buurt.Mooi om te wandelen.

De klimroute op de camping is super leuk, en de tokkelbaan ook erg leuk.

Vanuit de animatie ook regelmatig een super grote waterglijbaan, voor iedereen.

Pony en Paardrijden ook aan te raden. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine des Ormes (Glamping) in Dol-de-Bretagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine des Ormes (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine des Ormes (Glamping) scoort een 7.95 uit 10 op basis van 254 reviews.