Tijdelijk €25 aanbetaling

Domaine des Ormes (Glamping)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine des Ormes (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 310 reviews
+52

7.5GoedScore uit 310 reviews
  • 7.2Staat v/h sanitair
  • 6.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In Bretagne op Camping Domaine des Ormes heb je altijd iets te doen. Vissen in de visvijver, zwemmen of (mini)golfen bijvoorbeeld. Fan van paarden? Verzorg de pony's in de manege of maak een ritje. Let wel op dat je voor sommige activiteiten moet betalen. Ook is er een pizzarestaurant en animatieteam. Op 40 minuten afstand van havenstad St. Malo.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

310 Reviews over Domaine des Ormes (Glamping)

• 7J de Jong29-09-2022

Grote camping veel activiteiten

Gave camping met voor iedereen veel vertier en vermaak. Mooie toilet/douche ruimte die qua schoonmaak nog wel wat aandacht verdienen. Wij waren er een aantal dagen op een camperplaats, ruime plekken maar niet zoveel privacy als je buren hebt, dat is wel jammer want voor de standplaats betaal je 3 dubbele van wat we doorgaans gewend waren op campings in Frankrijk Jammer dat er maar 1 restaurant open was, de aanbevolen app gaf geen duidelijkheid of de andere restaurants ook open waren. De maand september is duidelijk geen hoog seizoen meer de supermarkt biedt voldoende assorti als je zelf wilt koken

• 6T.16-09-2022

Geweldige camping, maar wel muizen

De camping was top, geweldig zwembad (zowel binnen en buiten), klimmen in de bomen, voetgolf, watersport, en een prachtige golfbaan naast de camping. Echter vonden wij muizenkeutels in ons huis én zagen we 's avonds een muis lopen. Om het goed te maken kregen we een kleiner appartement en het verschil in geld terug... belachelijk! Uiteindelijk na veel overleg een premium cottage gekregen, maar weinig respect voor het risico dat onze baby liep (de keutels lagen in de box van ons kind!).

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Familie van Santen23-08-2022

Fantastisch en volgend jaar weer geboekt

Dikke 5 sterren camping voor jong en oud. Keurig netjes. Volgend jaar weer geboekt voor de 5e keer

• 7Jeske Bruijne20-08-2022

Perfecte camping en huisjes.

Als je in het hotel verblijft, check dan goed of je een kamer hebt met balkon of tuintje

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Johan18-08-2022

Ideaal voor een gezinsvakantie

Redelijk grote camping met voornamelijk Engelse gasten (waar je overigens geen last van had, de camping is erg rustig ‘s avonds) en daarnaast Nederlanders en Fransen. De camping heeft veel activiteiten en voorzieningen, het zwembad is top, de horeca is heel erg matig en de golfbaan is fraai (als je er iets mee hebt tenminste 😊) De WiFi is op drukke momenten erg slecht, maar over het algemeen redelijk. Ons sanitair gebouw was top! Modern en wordt meerdere keren per dag schoon gemaakt. (Wij zaten op het Rent-a-Tent veld) de camping is geschikt voor kinderen van alle leeftijden, tot en met pubers en jong volwassenen. In de omgeving is genoeg te doen en te zien, al moet je er soms wel even voor rijden. Met name Saint-Malo, Dinan en Mont Saint Michel zijn het bezoeken waard, evenals Rennes (als je net als mij 2 jonge dames mee hebt die een dagje willen shoppen) Samenvattend, een goede keuze voor een vakantie in Frankrijk.

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Cobi de Bruijn14-08-2022

Mooie camping met veel mogelijkheden

We hebben een fijne vakantie gehad. Jammer genoeg waren een hoop mensen erg op zichzelf en was het contact met andere kampeerders minimaal aanwezig omdat ze met de achterkant van de tent of wagen naar ons toe stonden. In het oudere toiletgebouw was geen handzeep aanwezig en we mistte in beide gebouwen een bankje in de doucheruimtes. Als je iets minder stabiel bent, dan is dat wel zo handig met aankleden. Het nieuwe toiletgebouw stonk heel erg naar oude urine. Waarschijnlijk door het kunstgras dat bij de vuilwater opvang lag en de deuren waren altijd dicht van het gebouw, waardoor de lucht niet weg kon. Vaak waren de ruimtes erg vies. Op andere campings waren er weleens regels dat je onder een bepaalde leeftijd niet alleen naar het toiletgebouw mocht. En er was blijkbaar ook geen avondklok. We hadden regelmatig tot in de nacht last van hard praten en zelfs geschreeuw. Verder hebben we wel een fijne vakantie gehad.

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Anouk Dalhoeven11-08-2022

Fijne camping

Het was er schoon, groot, veel jongeren, weinig geluidsoverlast.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Eefting05-08-2022

Camping met veel vermaak voor kinderen.

Prachtig zwembad en veel animatie

• 7Staat v/h sanitair
  • 9L. Olsthoorn03-08-2022

One night in a tree house and you are recharged!

We stayed in the tree House panoramique. It was a wonderful experience. What a perfect place to relax and the service was great. Lovely breakfast package every morning. Waking up in the tree with the sunrise trough the windows, WOW! What a way to start your day in Bretagne. We had a dinner once at the clubhouse restaurant which was also very nice. Good service. More France than English but one server who spoke even Dutch, our mother tong. We flew together with the owner of the Domaine in a chopper which was the nicest thing we have experienced so far. His attitude and way of providing the experience is absolutely of one who knows hospitality. We only stayed for two nights but are definitely happy to come back to this wonderful place. Thanks a lot and many compliments.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Johan Draijer01-08-2022

Prachtig, wel wat kleine minpuntjes…

Prachtig voor jonge en oudere kinderen. Prachtige huisjes en een prachtig zwemparadijs. Minpuntjes zijn: slechts 4 wasmachines voor zo’n grote camping is veeel te weinig. De wifi is echt slecht te noemen, vooral achter op het park, verbinding word vaak verbroken. Misschien geen gratis wifi aanbieden maar gewoon geld er voor vragen en het dan wél goed voorelkaar proberen te krijgen. Soms is ‘s morgen om 10u het brood helemaal op, misschien wat eerder beginnen met bakken? De druk bezochte winkel heeft slechts 2 kassa’s die achter elkaar zitten, het personeel leek er ook niet altijd heel veel plezier in te hebben. Jammer want het is echt een prachtige locatie.

Camping Domaine des Ormes (Glamping) info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar