Camping Domaine des Ormes (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°6°
Camping Domaine des Ormes (Glamping)
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Ormes (Glamping) voor je op een rij gezet:

251 reviews over Camping Domaine des Ormes (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heel mooie en grote camping.

Familie Zuid
21-9-2018

Fijne ontvangst door touroperator.

Mooie camping, veel (betaalde) activiteiten, veel mogelijkheden voor kinderen om vrij te spelen en te sporten.

Veel zwembaden, volgend jaar het golfslagbad ook overdekt, volgens mij. Dat kan goed of juist minder uitpakken, dat is immers volledig aan het weer... Wij boften dit jaar echt heel erg. Het zou dan dus jammer zijn om binnen te moeten zitten met 28 graden buiten. Gelukkig zijn er meer zwembaden op dit grote park.

Gevarieerd en internationaal publiek.

Super plek wat betreft de omgeving.

Campingsfeer is wel wat minder als je in een mobile home zit. Maar de vrijheid/blijheid dezelfde!

Wij gaan zeer zeker weer!

groot, koud maar mooi

Moos
3-9-2018

Wij waren met drie kinderen een kindje van bijna 2, 12 en 16. De oudsten hebben zich met leeftijdgenoten vermaakt op het voetbalveld. De buitenzwembaden waren te koud en niet diep genoeg om te kunnen duiken. Het binnenbad was lekker warm maaR daardoor druk en echt zwmmen kon daar niet. Wel van glijbanen, door waterstroom, liggen id bubbels etc. De camping is mooi aangelegd. Als je aan komt rijden een dynasty sfeer met de witte houten hekken en golfbaan. Wij zaten in een mobile home van een touroperator met 3 slaapkamers. De kamers en bedden waren klein. Het kinderbedje ook. Het matras lag niet lekker. In de avond en nacht was het alsof je in de koelkast lag zo koud en vochtig. Dit deed ons besluiten een dag eerder te vertrekken. Er waren vooral Engelsen. Het restaurant biedt eenvoudige pasta, pizza en patat met kip. De omgeving is prachtig en het plaatsje dol de bretagne sfeervol. Ik zou de houten ronde cabin hutten aanbevelen of in juli gaan

Echt een belevenis maar voor één keer

Jess
28-8-2018

Geboekt via touroperator. Caravan was ronduit vies en erg oud. 8 - persoons caravan was gewoon een 6- persoons caravan. Twee slaap plaatsen op bedbank Maar daar is echt niet op te slapen! Met 8 personen heb je een serieus probleem. Zware teleurstelling. Maar dit staat allemaal los van Domain les Ormes. De camping is perfect wat betreft zwembaden en activiteiten. Al moet je voor veel dingen ( klimmen, ziplijnen, waterfiets, evt) extra betalen. Met gezin met meerdere kinderen en activiteiten kunnen de kosten behoorlijk oplopen. Ze steken wel energie in de shows. Vooral de vuurwerk- en lichtshow zijn erg indrukwekkend. Animatieprogramma en team zijn top! Er zijn 2 eetgelegenheden maar die zijn niet echt geweldig. Wel een redelijk goede prijs. Veel mooie dingen in omgeving. ( Saint Malo, Mont Saint michel, Dinard ) Zeker de moeite waard! Al met al een aanrader. Maar wel voor één keer.

Canvas Holidays

Uitgemolken, ga hier niet naar toe

Marieke
25-8-2018

Mooie foto’s van het park lokten ons, maar achteraf teveel betaald voor een weekje in een stacaravan. Schimmel in de badkamers, meubels die uit elkaar vallen, te kleine bedden met dunne matrassen en smerig servies in de keuken waar de sigarettenas nog op zit. Naast weinig aandacht voor de stacaravans (we zaten in de zogenaamd “nieuwste” stacaravans) zijn de zwembaden ook niet best. Bijvoorbeeld vlijmscherpe randen langs het bad maken het uitklimmen gevaarlijk.

Er zijn veel dingen te doen, maar voor de prijs die we voor een week betaald hebben is het schandalig dat alleen de baden gratis zijn. Voor alles rekenen ze een fee. Er zijn zogenaamd meerdere restaurants, maar eigenlijk is Chez Madeleine de enige gangbare keus. Weinig variatie dus en het is er altijd druk.

Wij gaan hier nooi meer naar toe, we voelen ons uitgemolken.

Grote camping met veel voorzieningen. Het zwembad is echter klein en druk (hoogseizoen). De kinderen (tieners) hebben veel te doen, mits je bereid bent om daar extra geld voor uit te geven en ook een paar dagen van te voren te reserveren want anders is het allemaal vol. Zelfs het golf op de driving range kon niet omdat alle clubs waren verhuurd. Het meest vervelend is de herrie 's nachts door de jongeren die niet tot de orde geroepen worden, de beveiliging kan zo'n grote camping niet aan. De omgeving is prachtig, allemaal vestingstadjes, St. Malo en Dinand zijn we veel geweest, en ook er zijn veel prachtige stranden in de buurt.

Nooit meer in hoogseizoen

Ed Brekelmans
23-8-2018

Mooi aangelegde camping. Goede wegen. We waren met 2 caravans. 2 grote plaatsen, 23 x 12 meter. 1 plaats scheef en veel kuilen, dan maar met 2 caravans op 1 plaats.

Zeer grote camping, 700 plaatsen. Heel veel activiteiten, echter meeste extra betalen.

Onvoldoende verlichting op de paden. Diverse eetgelegenheden, redelijk grote supermarkt.

Zeldzame watertappunten. Alleen in sanitairgebouwen vuilwater afvoer. Chemisch toiletstort zeer smerig, 2 dagen onbruikbaar. Zeer kleine afvoerroostertjes in de douches. In gemeenschappelijke ruimte sanitairgebouw 3 veruit elkaar geplaatste wastafels aan een aanrecht met rechts één zeepdispenser en links één elektrische handdroger. Meestal vies sanitairgebouw, hoewel gezien het gedrag van de gasten er eigenlijk niet tegenop te werken is, vaker moet worden schoongemaakt. In één urinoir lag b.v. 3 dagen eenzelfde snoeppapiertje.

Prijs/kwaliteit verhouding slecht, 2 volw en 2 kind € 92,00 p/n

Prachtige camping!

Agnes
        19-8-2018

Prachtige camping. Om en rond het kasteel is een prachtig mooi landgoed. Heerlijk om te wandelen.

Gestaan in het hoofdseizoen, drukte in de voorzieningen prima te doen.

Uitstekend voor tieners!

Omgeving is geweldig.

Wij stonden er met eigen caravan. Plaatsen zijn perfect, super groot.

Super leuk!!

Ellen
        19-8-2018

Leuke camping met leuke activiteiten.

Begin augustus hier een week verbleven en we hebben een heerlijke week gehad. De stacaravan was modern en best wel nieuw en dus ook lekker schoon. Enige nadeel wat we hadden was dat we in een straat met alleen maar Engelse en Franse gasten lagen maar dat komt waarschijnlijk doordat we bij een engelse maatschappij geboekt hadden. Deze waren overigens wel stukken goedkoper. Mooie stacaravan met mooie vlonder met overkapping!

Op de camping is veel te doen, wij hebben in de avonden heerlijk genoten aan het viswater. 2 van ons aan het vissen, 2 van ons op het grote veld aan het voetballen, vliegeren of gewoon een boekje lezen.

De zwembaden zij prima en de andere activiteiten zijn leuk, je moet voor de meeste inderdaad betalen maar de prijzen vond ik erg mee vallen.

Goede basis ook voor leuke dagtriojes naar st malo, dinan en mount st Michel!

Heerlijke vakantie gehad, genoeg gerust en genoeg actie!

Versleten camping tenten erg dicht bij elkaar

familie Dupont
        16-8-2018

sanitair was oud en niet proper.

lang aanschuiven voor restaurant

alle activiteiten betalend

personeel niet heel vriendelijk

Prachtig, maar is het ook het geld waard?

Dennie
        1-8-2018

Hele mooie en gezellige camping met erg vriendelijk personeel. De camping en omgeving zijn echt super voor gezinnen met jonge kinderen. Speeltuinen en zwembaden maken het voor de kids een waar paradijs. De accommodatie's zijn echter gedateerd en slecht onderhouden. Bij aankomst muf en oud en in slechte staat. De koelkast deur staat bol door vocht vorming en het meubilair zou prima volstaan in een studentenhuis. Geen tv, wel een fluitketel en ouderwets koffiezetten op een vuurtje (heeft ook wel weer wat). De wifi die we gekocht hebben valt continu weg. Wij hebben trouwens via touroperator geboekt. Wel is er voldoende ruimte rondom de stacaravans waardoor de kids prima kunnen ravotten. Op de camping is overdag en s'avonds beveiliging die er voor zorgen dat na 22.00 ook daadwerkelijk rustig is. Een prachtige camping maar of het nou ook ruim €2000 waard is daar zijn wij mede door de accommodatie nog niet helemaal over uit.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine des Ormes (Glamping) in Dol-de-Bretagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine des Ormes (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.