Géén boekingskosten

Camping La Grande Métairie

FrankrijkBretagneCarnac/Carnac-Plage

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Grande Métairie voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 104 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 104 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair
  • 6.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping La Grand'métairie in de Franse Vendée won in het verleden een Zoover Award. De sfeer is hier gemoedelijk. Knuffelen met boerderijdieren en elke ochtend een rondje maken over de camping op de aanhanger achter een trekker. Er is een goed restaurant en bij het zwembad is altijd een ligbed vrij. Bezoek Le Bernard (6 kilometer).

104 Reviews over La Grande Métairie

• 9M Van Jaaren21-08-2022

Topcamping

Net terug van 2 weken met onze dochters van 15 en 21 van le grande metairie. Was geweldig. Topcamping met een geweldig zwembad in tropische sferen. Wij hadden de standaard stacaravan. Prima, ruim en op een grote plek. Animatie prima maar alleen in het frans maar dat was ons bekend. Schitterende omgeving!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Saskia13-09-2021

Leuke omgeving om een keer geweest te zijn.

Grote camping met veel stacaravans. Wij hadden een stacaravan met jacuzzi en buitendouche. Caravan en jacuzzi waren schoon bij aankomst. Jacuzzi werd dagelijks gecontroleerd. Wifi was uitstekend. Kampwinkeltje was voldoende, maar na het hoogseizoen minder bevoorraad. Lakenset voor bedden was bijgeleverd, maar niet helemaal vlekkeloos schoon. Restaurant was een slechte ervaring, een schotel met entrecote, salade, frites en pepersausje hebben wij teruggestuurd. Entrecote was van een slechte kwaliteit met veel zenen en vellen, salade was 5 blaadjes groen met een scheutje balsamico, de frites waren bruin en dubbel opgebakken, het pepersausje was water. Menukaart was ook in het Engels, maar zonder prijzen (? waarom) en een aantal gerechten waren hier niet op vermeldt. Personeel is jong, onervaren en spreekt slecht Engels. Als tip voor de camping, vertaal de voorschriften ook in het Nederlands! Omgeving; mooie stranden/geschiedenis.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Tessa10-08-2021

Mooie camping, netjes, schoon

Wij waren echt blij verrast toen we op de camping aankwamen. We hadden een super schoon huisje(privilege 4pers), ik denk gloednieuw. Alles was echt nog super netjes en schoon. De camping zelf werd ook echt heel goed onderhouden, het zwembad, alles was netjes. Gratis tennissen, veel pingpong tafels. Wel veel meer huisjes dan kampeerplekken. Toiletgebouw III zag er schoon uit. Wat wij fijn vonden was dat er weinig entertainment was, dus het was ‘s avonds lekker rustig en bij het zwembad geen gezeur van animatie. Gewoon internet is echt ruk op de camping en de WiFi ook. Wij vonden de plaatsen Carnac en la Trinite sur met ook prima. Klein, maar genoeg restaurantjes. Restaurant Britannia in Trinite is echt een aanrader. Verder schrijft iedereen over restaurant Aux terrasses de la plage. Het eten en uitzicht super, maar het restaurant zelf is wel toe aan een opknapbeurt. Klimparkje en springen op de camping is ook leuk om een keer te doen.

• 3Manon10-08-2021

Belachelijk slechte camping

Wij zijn met 3 kinderen van 12, 18 en 20 jaar op bezoek geweest bij deze camping. Maar dat doen we NOOIT weer. 1. De regels in het zwembad zijn erg streng, dat is tot daaraantoe. Maar hoe de badmeesters je aanspreken is asociaal en erg onvriendelijk 2. WiFi op de camping is niet gratis en bijkopen kan maar voor maximaal 3 apparaten. Niet prettig als je met z’n 5en op reis bent.3. De camping zit vol met Fransen, die geen Engels kunnen 4. Je mag pas vanaf precies 17.00 uur je huisje in, dit is veel te laat als je op doorreis bent 5. Het zwembad is prachtig, maar veel te weinig bedjes aanwezig voor het aantal bezoekers6. De indeling van de camping is niet sfeervol, stacaravans staan boven op elkaar en weinig privacy. Totaal anders dan op de foto’s van de website 7. We hebben allemaal nekklachten overgehouden van de slechte beddenOmgeving wel leuke dingen te zien maar voor ons geen La Grande Metairie meer!

• 8Marco11-08-2019

Fijn vakantie adres midden tussen de menhirs!!

Als je voor veel te doen in de omgeving gaat ben je hier aan het juiste adres. Verder voorziet de camping in de meeste behoeftes. Zwembad is prima, en in de buurt meer dan voldoende bezienswaardigheden en activiteiten.

Hier moet je echt niet komen voor intensief internet verkeer. Het bereik via de provider is slecht, en de aangeboden (betaalde) WiFi door de camping idem dito. Ruimte dus voor echte vakantie!

Pluspunten: veel vertier (voor de kids), nette en schone camping. De pizza’s bij de afhaal zijn super, de bar is wel wat duur maar gezellig.

Minpunten: patat bij de afhaal is slappe hap, restaurant bij het zwembad te duur.

Wel veel Britten en Fransozen op de camping, maar wel vriendelijk en netjes.

Aanrader: Cote Sauvage!!!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Thomas10-08-2019

Heerlijk grote camping, neem een step mee!

Bij aankomst schrokken we enigszins van de grootte van de camping maar dat maakte al gauw plaats voor bewondering van hoe groen en rustig het is. Wel waren we heel blij dat we aan de rand van de camping zaten en dat we voor beide kinderen een step meehadden. Er is genoeg voor de kinderen te doen en ook het avondprogramma voldoet prima! Eigenlijk hebben we, afgezien van het beetje wisselvallige weer en weinig golven, een topvakantie gehad!

• 6Debby07-08-2019

Prima vakantie als je weekje zonder WiFi kan 😁

Leuke camping! Let op, WiFi a 30 euro werkt NIET ook niet bij de receptie 🤨

• 6Muller05-08-2019

Camping was mooi

Mooie camping zeer veel te doen stacaravans waren smerig niet schoon

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5jb16-07-2019

Niets voor pubers, slechte service. Zeeer matig!

Goede camping met vnml Fransen. Weinig te doen behalve standaard animatie die je overal in Europa voorgeschoteld krijgt. voor ons de eerste keer met familie in Frankrijk en meteen de laatste keer. Wat een arrogant volkje is het toch. Bah! Je spreekt zaken af maar die komen ze gewoon niet na. Ik had WiFi nodig voor m'n werk (gaat nou eenmaal door in mijn geval). Forget it. Je hebt wifi voor 1 device. Handig met 2 pubers! dus WiFi bijgekocht. Maar ontvangst? Ho maar. Caravan de luxe gehuurd met bubbelbad via touropeator. Bedden als planken of zodanig instabiel zijn dat je gelanceerd wordt als je partner zich omdraait. Na een week slapen weer dagelijks last van m'n rug. Waardeloos! Plastic tuinstoelen die we in NL 15 jaar geleden als bij het grofvuil gooiden. Foto's op de site van touroperator die in het geheel NIET overeenkomen met de werkelijke situatie. Niks Glamping!! Kortom: Klaar met Frankrijk en klaar met touroperator. Nooit meer!

• 4Godelieve27-08-2018

Nooit meer

Veel, mischien wel alle, huisjes hebben een barbecueset op kolen. Dit betekent dat je vanaf ongeveer 11.30 uur tot circa 21.00 uur in de rook zit. Vooral vanaf 17.30 uur is de stank verschrikkelijk. Het is schandalig dat in 2018 deze milieuvervuilende barbecues nog gebruikt mogen worden. Verbied het koken buiten op de camping of sta alleen elektrische kookgerei toe! Verder is de wifi waarvoor je nota bene extra moet betalen, erg slecht en staan de huisjes die soms geen airco hebben, meestal erg dicht op elkaar.

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar