Camping Des Menhirs

• Onvoldoende: 1 - 5

Super!

Ingrid
17-5-2018

Wat een ontzettende leuke camping! Wij zaten in een Vivaldi met Lounge meubelen. De caravans in ons straatje lagen zeker niet hutje mudje op elkaar. Met een mooi terras hadden we genoeg ruimte. De nieuee glijbaan vonden onze kinderen geweldig! En het zwembad was verwarmd. Het personeel was ook erg aardig. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat er geen gratis wifi was. De omgeving is fantastisch!

Overgewaardeerde camping bij het strand

Stefan & Sylvia
30-9-2017

Wij hebben het hier 2 nachten volgehouden op een kampeerplek in een tent. Het merendeel van de camping is tegenwoordig sowiso bezet door huisjes die allemaal redelijk dicht op elkaar staan, weinig privacy. De locatie is op zich prima, 5 minuten lopen naar het strand. Er zitten veel Engelsen die redelijk luidruchtig zijn. Daarnaast kwam elke dag een vuilnisauto alle containers legen om 6:00 in de ochtend en dat ging niet geheel zachtjes. De kampeerplekken zijn allemaal in de buurt van de plaats waar de containers staan. Wij zijn verplaatst naar camping Kerabus, ten noorden van Carnac en dat was een verademing.

Mooie camping bij het strand

Klaas Ytsma
12-8-2017

Leuke nette camping op loopafstand van het strand. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Redelijk

Leo
9-8-2017

Weinig privacy, omdat caravans (te) dicht bij elkaar staan. Je kijkt letterlijk bij elkaar naar binnen. Zwembad is klein en er zijn geen 5 zwembaden, zoals Eurocamp meldt. Iets wat als opvangbak voor de glijbaan dienst doet is geen zwembad. Tevens meldt Eurocamp dat de camping aan het strand is gelegen.

Je moet toch een aantal riskante kruisingen oversteken om bij het strand te komen. Strand is absoluut mooi.

Afhaalrestaurant was 1 x goed en 2e x was de vis nog koud van binnen, dus geen constante kwaliteit.

Jongens van 12 en 14 hebben zich wel prima vermaakt met voetballen, zwemmen enz.

Prima locatie

Cordrijfhout
20-7-2017

Zeker een camping om terug te komen

Super vriendelijk personeel op de camping

Kleine, soms rustige camping

Vakantieganger
16-7-2017

Een groot deel van de camping is bezet door een touroperator, wij waren daar ook bij. Op de camping is weinig te doen. Zwembad is eerder klein voor de grootte van de camping. Geen parasols beschikbaar, wel ligbedden. Er is geen restaurant op de camping, enkele snacks te koop aan de bar of enkele afhaalgerechten in de minieme shop. Wijn aan de bar was echt slecht (met water aangelengd?). We zijn daar dan ook geen tweede keer terug geweest. Wifi aan de accomodatie is schandalig duur (€34,-/week), gratis in de bar.

Op de camping wordt aan de auto's gevraagd om max 10km/h te rijden, voor de veiligheid. Groot was dan ook onze verbazing om de kind-fietsers (soms nog met zijwieltjes) dagelijks bergaf te zien racen op de hoofdweg naar/van de zijwegen op de camping, aan veel meer dan 10km/h. De hoofdstraat wordt door heggen afgescheiden van de zijwegen, waardoor het zicht voor auto's én fietsers nihil is aan de kruispunten van de hoofdweg met de zijwegen. Menige near-miss gezien van (te) jonge fietsers die auto's en/of voetgangers niet zagen omdat ze veel te snel door de straten reden. Dat is een redelijk gevaarlijke situatie, maar de camping doet daar niets aan, ze hebben dan ook een fietsverhuur op de camping.

Het dorpje Carnac-Plage is op nog geen 10min wandelen en daar zijn veel (goede) restaurants te vinden, met goede prijs/kwaliteit. Verder ook vele winkeltjes, etc.

Het prachtig strand is 5-10min wandelen, de bewaakte zone is duidelijk aangegeven.

Prima camping

corrie Bolders
4-7-2017

Camping De Menhirs in Carnac Plage is een mooie en schone camping. Onze stacaravan was zeer compleet ingericht en alles was brandschoon bij aankomst. De omgeving is heel mooi. Leuke stadjes met grote markten. De zee is vlakbij en ook de natuur is heel mooi. De menhirs zijn indrukwekkend, ook al omdat het er zoveel zijn. We hadden hier een fijne vakantie.

Geweldige stek :)

Angely Bronkhorst
28-6-2017

Geweldige vakantie stek in ons gehuurde chalet met dank aan de medewerkers van touroperator. In het bijzonder dank aan Bram, geweldige gastheer. Ook de overige medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk.

Zeer moi je camping en vriendelijke en behulpzame staff !

keurige camping, mooie ligging

Dereck van den Heuvel
    28-6-2016

Camping "les Menhirs" is een fantastische vakantieplek, vlakbij zee en winkels.

We hebben een aantal aanbieders voor Des Menhirs voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Menhirs in Carnac/Carnac-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Menhirs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Des Menhirs scoort een 8.43 uit 10 op basis van 147 reviews.