8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Port de Plaisance voor je op een rij gezet:

74 reviews over Camping Yelloh! Village Port de Plaisance in het Nederlands

Heerlijk genoten!

Bassie,
8-8-2018

Heerlijke camping. Groot, maar niet massaal. Goed zwembad, zowel binnen als buiten. Wij zaten met onze drie kinderen (9,7,1) in een family cottage. Ruime stacaravan, ruim terras en ook een ruim stuk gras. Prima bedden.

De schoonmaakploeg van Yelloh Village is heel goed!!

De springkussens bij het Frans café was een leuke speelplek waar de oudsten zelfstandig naar toe konden om te spelen. Het klimparcours was ook een groot succes. Het animatieteam was leuk en spraken Engels.

Wat wij jammer vonden was dat het zwembad al om 8 uur dicht gaat. We hadden gemiddeld 30 graden tijdens onze 2 weken en dan is langer zwemmen wel lekker.

Concarneau en Quimper zijn de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super!

Rinske,
5-8-2018

Receptie is zeer behulpzaam en spreken prima Engels.

De camping ziet er zeer verzorgd uit.

Wij hadden een huisje, wat prima in orde was. Helaas wel eerst even een aantal spinnen weg moeten zuigen!

Er is genoeg te doen voor kleine kinderen. Ons zoontje van 2,5 heeft zich goed vermaakt op de springkussens, in het speeltuintje, in de zwembaden en in de babyclub. Dit was een stacaravan ingericht met veel leuk speelgoed.

Op de camping staan dan ook vooral veel stacaravans.

Vlakbij de camping is een grote supermarkt, de Carrefour, waar je alles kunt kopen!

5/ 10 min rijden met de auto ben je bij de boulevard en het strand. Hier is het strand een baai, wat langzaam afloopt. Fijn voor kleine kinderen dus! Er zijn toiletten aanwezig. Neem wel zelf een parasol mee!

We hebben de omgeving niet echt verkend. Genoeg te beleven op de camping en op het strand!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima vakantie op deze camping

peter_4
7-9-2015

Prima vakantie gehad op deze camping. Uitstekend te doen als uitvalsbasis voor de mooie dingen die Bretagne te bieden heeft. Caravan was prima, jongens hebben zich prima vermaakt. Klimparcours op de camping.

Tegenvaller

Peter
18-8-2015

Zijn er net 2 weken geweest, in een caravan met 3 slaapkamers.

Hier geboekt omdat de vorige vakantie bij Yelloh goed bevallen was.

Caravan was in orde en staplaats was lekker ruim.

Zwembad binnen en buiten was in orde, alleen de steentjes buiten bij het zwembad liepen niet echt fijn en de ligweide was vaak erg vol.

In het restaurant liet vaak op zich wachten en de keuze is niet echt ruim maar was voldoende voor ons en wat we geten hebben smaakte goed.

Het assortiment in het winkeltje was heel beperkt, je loopt net zo snel naar de bakker op de hoek of naar de Carrefour.

De Fitnessruimte was slecht ondehouden en er waren geen dumbels of halters aanwezig.

Mijn kinderen 12 en 14 jaar zijn naar de kennismakings activiteit geweest, echter troffen ze het niet want deze werdt gegeven door een Fransman die geen Engels sprak (hij gebruite zijn telefoon om te vertalen)

In de omgeving is veel te doen, ook even een ijsje halen in benodet is aan te raden.

Geen 5 sterren waard!!

Jacco
7-8-2015

Ze noemen zich een 5 sterren camping, maar bij een aantal aanpassingen kunnen ze volgend jaar misschien net de 4 sterren halen. De aanpassingen kunnen oa. zijn: Ruimere plekken creëren, annimatie aanpassen ( er was maar 1 persoon welke iets engels kon, overige volop frans), Restaurant en bar rookvrij maken, sanitair bij zwembad, bar en restaurant een opknapbeurt geven en iets vaker schoonmaken. De omgeving maakte in ieder geval veel goed. ( mooie stranden en kusten). Al met al voor ons, na 2 prachtige Yelloh campings bezocht te hebben, een mindere helaas!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

10 dagen geweest met 2 kinderen van 9 en 7.

Zo schoon en fris als onze caravan was hebben we nog nooit meegemaakt. Super.

Op het park is voor jong en oud erg veel te doen. Veel gezelligheid.

Voor yelli's a 5 euro pst kunnen kinderen de duurdere activiteiten doen zoals klimparcours (2 yelli's) of klimwand, trampoline etc. Het zwembad is netjes en schoon en lekker groot binnen bad.

De plaatselijke bakker zit direct naast de camping even als de carrefour.

Tips om te bezoeken zijn: point du raz, stad concarneau, met de boot naar de bounty eilanden vanuit benodet (neem je snorkel mee). Kortom... Aan te raden dit park.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Hoezo vijf sterren?

Janet
25-6-2015

Wij zijn hier in juni twee weken geweest. Mazzel gehad met het weer, want dat kan varieren. Op zich een prima camping.

Ik verbaas me over het feit dat je verplicht een polsbandje moet dragen. Daar moet toch iets anders op te verzinnen zijn?Daarnaast wordt voor wifi 30 euro per twee weken gevraagd voor maximaal 2 devices. 2 telefoons, een i Pad en een laptop = 60 euro!!

Wat bepaalt het aantal sterren? Mooi zwembad (binnen en buiten), verzorgd terrein, een wellnes, maar een matig restaurant, geen tot weinig animatie in het voorseizoen.

We hebben al een flink aantal Yelloh villages in Frankrijk bezocht, maar deze krijgt geen top 3 notering.

Gereisd met partner in juni 2015

Gewoon weg "Goed" !

Michel
24-9-2014

Al heel wat Campings van Yelloh Village bezocht, maar deze was toch wel uitmuntend. Voor ieder leeftijd animatie, oké vooral frans- en engelstalig, maar de kinderen hebben zich toch goed vermaakt. Prachtig overdekt zwembad, ook regelmatig gebruik maak van het apart sanitair, wat tweemaal per dag zuiver gemaakt werd. Overal vriendelijk en behulpzaam personeel en vooral de schuimparty was geslaagd. Ook in de buurt valt er van alles te beleven, met mooie stranden.

Le Port de Plaisance is zeker een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Heerlijk rustige camping en mooie streek!

Matthieu1826
10-9-2014

De camping is vrij groot maar door de ligging van onze caravan (nr. 212) hadden we daar geen erg in. Camping is mooi aangelegd en biedt goede ruime plaatsen en veel groen. De stacaravan was dik in orde! De stenen BBQ is vaak gebruikt en de overdekte veranda is ideaal met een baby van 4 maanden. Zwembaden zijn top en zowel het binnen- als buitenzwembad zeer netjes en schoon. Wij kunnen ons wel voorstellen dat als je hier in het hoogseizoen komt het er erg druk kan zijn. Hoewel de kaart van het restaurant vrij pretentieus is, is de kwaliteit van het eten redelijk. De pizza is echter een uitzondering, deze zijn heerlijk en goed gemaakt! Ondanks dat het het eind van het seizoen was, was het personeel vriendelijk, behulpzaam en er was bijna elke avond animatie (voor de ouderen; mosselavond, salsa dansen, karaoke etc.). Strand van Benodet is prima echter zijn er mooiere stranden te vinden in de buurt (Cap Goz, Fouesnant en Beg Meil). Concearneau is zeker de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Leuke camping

Anke
31-8-2014

Wij zijn van 6 tot 20 augustus op deze camping geweest. We hebben wisselvallig weer gehad vooral 's avonds was het erg koud. Onze caravan stond niet op een gezellige plek, we hadden totaal geen leuk uitzicht en zaten dicht op onze voorburen. De caravan zelf was niet zo groot maar wij zaten eigenlijk alleen maar op de veranda overdag. De camping zelf was leuk voor de Kids van 11 en 12 vooral het binnenzwembad vonden ze geweldig. Wij hebben 2x een schuimparty gehad en 2x het circus. Vooral de schuimparty was een groot succes. In de bar had je WiFi maar dit werkte traag vooral savonds. Het strand van benodet was ook mooi en je kon er lekker eten alleen tijdens ons verblijf vond ik het te koud om erin te zwemmen. Point du Raz is ook een echte aanrader, wat een uitzicht en een mooie wandelroute. De Carrefour ligt op loopafstand van de camping dat was ideaal. Wij hebben genoten op deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Port de Plaisance in Bénodet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Port de Plaisance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.