Weer vandaag18°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sunêlia L'Escale Saint Gilles voor je op een rij gezet:

39 reviews over Camping Sunêlia L'Escale Saint Gilles in het Nederlands

Prachtige verzorgde camping in mooie omgeving.

Brenda
14-4-2019

Mooi verzorgde camping, dichtbij een toegankelijk strandje én de plaats Benodet. De camping is mooi verzorgd met planten, bloemen. Plaatsen zijn aardig privé met genoeg begroeiing. Het zwembad heeft vertier voor groot tot klein. Netjes afgezet zodat kleintjes niet zomaar naar een zwembad kunnen rennen. Douches en toiletten zijn netjes en worden prima verzorgd. Ondanks de drukke periode voelde het niet druk. Animatie is in Frans en Engels. Wij zijn niet van de animatie, maar op een regenachtige dag toch gekeken, en er was veel werk in gestoken! De grote speeltuin ligt naast de in/uitgang en strand opgang, voor kleinere avonturiers wellicht minder handig. In de omgeving is ook oa de Lidl aanwezig voor wie 'bekende boodschappen' wil. In de omgeving is vooral qua natuur genoeg moois, Point du Raz en de Hunebedden zijn leuk om te bezichtigen. Ook oude stadjes en grotere winkelstraten zijn niet ver. Ontspanning en natuur staan dus voorop.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017
Stéphanie S. - Customer Relationship Manager, Attachée Commerciale, 16-4-2019

Dear customer, Thank you for your positive and complete review following your stay last year here in L'Escale St-Gilles. What a delight to read your comment and to see that you enjoyed our facilities and surroundings. We sincerely hope that we will have the opportunity to welcome you back in Bénodet again in the near future. Best regards,

ga hier zeker nog een keer heen

de vries
11-8-2018

wij hadden een geweldige caravan van canvas super mooi en netjes. hele mooie camping vlak bij de zee,mooi zwembad. alleen de animatie was in het frans dat was jammer. camping is super goed onderhouden. canvas medewerkers waren echt top echt een fijne vakantie gehad daar.

Was goed

Sabine
2-8-2018

De camping was zeer netjes als ook de caravan zeer proper en ruim, we zaten heel rustig, aan het eind van het straatje, De camping is super dicht bij de zee. En ook op wandelafstand van het stadje. In de omgeving heb je goeie restaurantjes, en verschillende stranden. Het zwembad van de camping is echt wel voor kinderen, en er is eigenlijk niks te doen voor tieners. Omdat we op het eind van de camping zaten hadden we zelfs geen WiFi wat voor de tieners een ramp was. Maar ondanks dit hebben we ons toch geamuseerd, en uitstappen gedaan. Volgend jaar kijken we uit naar een andere camping waar wel wat te doen valt voor tieners. Mvg

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Leuke en schone camping

Familie Bartman
2-8-2018

Het is een schone camping met vriendelijk en Engels sprekend personeel. Dat komt ook omdat het grootste gedeelte van de gasten uit Engelsen en Ieren bestaat. Daarnaast kom je ook Franse en nederlandse gasten tegen. Wij zaten in een stacaravan Esprit genaamd. Deze stacaravan in schoon en groot genoeg voor een gezin met twee kinderen. Het zwembad is groot genoeg met diverse glijbanen, een jetstream en een kinder gedeelte. Bij slecht weer kan een gedeelte overdekt worden. Tegenover de camping is een klein strandje met rotsen. Van Benodet ben je zo in de plaatsen Quimper, Fouesnant en Cornaceau waar je de grotere supermarches vindt. Voor de kinderen is er een kids club met Nederlandstalige begeleiding. Kortom, een leuke familiecamping in een leuke omgeving. Wellicht komen we nog eens terug.

snijders
31-7-2018

Het is een mooie schone camping. Alleen jammer van het restaurant dat het buiten er een beetje arm moedig uitziet. Ook de take a way gaat laat open pas om half 7. De camping is ideaal voor kleinere kinderen voor tieners is er niet veel en toch staat er dat de camping ook voor tieners is en aangezien wij met 2 tieners waren viel dit een beetje tegen. Maar voor de rest een hele mooie camping

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Het was goed.

Nathalie Bruneel
22-7-2018

De camping was heel goed. Heel vriendelijk personeel. Het sanitair was heel proper. Het zwembad is iets aan de kleine kant daardoor niet veel plaats aan het zwembad is als er veel volk is. Gelukkig is de zee heel dichtbij waardoor je er te voet heen kan gaan.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

redelijk

Janneke
18-1-2018

Wij zaten in een safaritent van touroperator, deze tenten zijn altijd erg fijn! Alle safaritenten van deze camping staan in 1 straat. het sanitair is redelijk ver lopen vanaf de tent, om te plassen was 5 minuten weg. Er staan veel Engelsen en Ieren op de camping. De animatie was ver weg minimaal 10 minuten lopen (het is ook niet op de camping), wat onze kinderen hebben meegedaan vonden ze wel leuk. Geen garantie op Nederlands sprekende animatie. Wel een super mooi zwembad, winkeltje heeft de basis dingen en dat is prima. Er is een klein strandje vlakbij. De omgeving is mooi en wij hadden het idee dat het weer in Benodet altijd iets beter was dan verder landinwaarts. We hebben een leuke vakantie gehad maar de camping was niet zo ingericht dat je snel contact maakt met anderen en dat de kinderen snel vriendjes maken, het was te onoverzichtelijk. Sanitair werd redelijk goed schoon gehouden alleen als het in het zwembad druk was werd het sneller vies en dan miste een extra schoonmaakbeurt.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Stéphanie S., Attachée Commerciale, 25-1-2018

Dear customer, Thank you very much for choosing the Sunêlia L’Escale Saint-Gilles campsite and for taking the time to share your comments with us! From what we can see, you booked your stay through one of the Tour Operators on site and we are happy to read you enjoyed your accommodation as well as their kids club; you can be sure we will pass on your comments to them. As far as our site is concerned, it is always a pleasure to learn that our guests enjoy our facilities and amazing location! We would be happy to welcome you once again in Bénodet soon (and feel free to mention any special wish, e.g. pitch location, as we always try our best to satisfy our customers' request!)!

Best regards,

Geweldige camping alles naar wens.

Fam Berentsen
28-7-2017

Alles is schoon en netjes. Douches en toiletten worden meerdere malen per dag schoongemaakt. Personeel is heel vriendelijk. Genoeg te beleven voor jong en oud word veel georganiseerd en tevens een geweldig zwembad. Zeker een aanrader. Camping ligt pal aan zee zeker de moeite waard.

Dear Family Berentsen,

Many thanks for taking the time to leave such a positive comment on Zoover about Sunêlia l'Escale St-Gilles! It is always a pleasure to read that our guests enjoy their stay with us and that our facilities and location are up to they expectations!

Hoping we will have the pleasure to welcome you once again in Bénodet soon!

Best regards,

Mooie omgeving, mooie stranden, mooie stadjes, top

Herman
28-7-2017

Camping l'escale saint Gilles is top, netjes en goed verzorgd en moooi zwembad. Sanitair rond het zwembad trekt het niet op een drukke zonnige dag, verders alles top en goed geregeld. Goede uitvalsbasis voor regio zuid Finistere. Mooie stranden rond Bénodet met in de regio mooie stadjes zoals Quimper en Concarneau, mooie wandel gebieden rond point de Raz en Point de Van.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Dear customer,

Thank you very much for choosing Sunêlia L’Escale Saint-Gilles for your holidays! We were glad to read you spent some nice holidays with us and that you also had time to enjoy Bénodet and South Finistère!

We will be more than happy to welcome you again soon! Best regards,

Kindvriendelijk, voor volwassenen weinig te doen

Bren
26-7-2016

toileten niet goed schoongemaakt, mannen en vrouwen delen de douches en toiletten. Spa is redelijk duur, 25 euro entree zonder behandeling. Omgeving is niet veel te doen. Benedot is leuk voor een wandeling maar dat is het dan ook. Strand aan oostkust mooier

Gereisd Met partner in juli 2016
Camping St Gilles, Attachée Commerciale, 19-8-2016

Dear customer, Many thanks for taking the time to share your comments with us! We've taken good note of your various remarks and are sorry to learn you have not been fully satisfied with your holidays on a pitch with us. As far as the cleaning of the sanitary block is concerned, our team pays the greatest attention in it; should this not be satisfactory, you can mention it to the main reception and immediate action is taken. Then, regarding the spa, we propose a preferential rate for our campsite customers (€22 for 2h in our spa with: steam room, Turkish bath and heated pool with bubble bath, water massage jets, swan-neck shower...); besides, you can also buy a card with 6 sessions to benefit from an even cheaper rate (€130 for 6 sessions). Best regards,

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Peuterbad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunêlia L'Escale Saint Gilles in Bénodet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunêlia L'Escale Saint Gilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.