Camping Bois Guillaume

8.1Fantastisch

Frankrijk, Bourgogne, Villeneuve-les-Genêts (Yonne)

8.1Fantastisch

• 8.5Staat v/h sanitair
  • 6.5Eetgelegenheden

Meer camping info

80 reviews over Camping Bois Guillaume

• 9Erik13-09-2020

Top camping

Heel leuke nette camping met super vriendelijke mensen. Kom hier zeker terug.

Gereisd in september 2020

• 10Liewi10-09-2020

Uitstekend! Excellent!

Heel vriendelijke ontvangst. Prima voor rustzoekers die graag een ree tegenkomen op hun wandeling, vanaf de camping. In september was alleen het wintersanitair beschikbaar, dit is iets gedateerd, maar superschoon. Het zomersanitair ziet er modern uit. Er is een mooi zwembad bij en er zijn voldoende speelmogelijkheden voor kleine kinderen. Wij gaan zeker terug als de camping op onze route ligt. Accueil chaleureux. Ici, on trouve le calme absolu de la campagne; un paradis pour les promeneurs. Les sanitaires d'hiver, ouverture en septembre, sont très propres; les sanitaires d'été ont l'air plus modernes. Une belle piscine et des jeux pour les petits enfants ne manquent pas. Nous reviendrons sûrement!

Gereisd in september 2020

• 8Fam D.13-08-2020

Fijne camping

Goede tijd gehad, riante kampeerplek, rustige camping, vriendelijk personeel, lekker stokbrood.

Gereisd in augustus 2020

• 2018
    8AHE07-10-2018

Prima camping.

Ik stond er slechts één nacht, op weg naar huis. Prachtig halfweg in Frankrijk. Ik ga er zeker een keer langere tijd doorbrengen.

Gereisd in oktober 2018

• Oude reviews

9Fam. Ros09-08-2017

Relaxed, schoon sanitair en een grote plek: prima!

Deze camping kenmerkt zich door een vriendelijke ontvangst (Engelssprekende hostess), relaxte atmosfeer, schoon sanitair - de goede schoonmaak inspireert de gasten blijkbaar ook om 't netjes te houden - en ruime plekken met veel bomen. We hebben hier twee weken genoten van de camping en het typisch Franse landschap dat uitnodigt om te gaan wandelen, wild spotten (reeën!) fietsen, hardlopen of juist helemaal niets doen... Op de camping zelf is van alles te doen, zoals tennis, jeu de boules (beter bekend als pétanque), badminton, zwemmen (lekker warm water), vissen of jumpen op de trampoline. En mocht je je hersens willen laten kraken is er de locale attractie op de camping: de Escape Game (zelf niet gedaan).

Mocht je absoluut afhankelijk zijn van Wifi, check dit dan vooraf goed. Er is betaalde WiFi, maar wij waren snel door onze credits heen. Een eigen data bundel is dan wel handig.

Brood vers te bestellen voor de volgende dag en er is een restaurant aanwezig.

Veel mensen kwamen hier op doorreis voor 1 a 2 nachtjes maar wij wilden na twee weken eigenlijk nog niet weg :-)

Speciale tip voor een to-do: fietsen op een oud spoor vanuit Charny. Isabelle heeft ons geholpen om de activiteit te boeken, we kwamen er met ons school-Frans niet helemaal uit :-)

Isabelle & team: dank jullie wel en wie weet tot ziens!

Fam. Ros.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Schot23-05-2017

Mooie camping in mooie omgeving.

Fijne camping, in het voorseizoen is het er erg rustig . In de weekenden wat vaste gasten, in de week stond er verder niemand. Wat wij heerlijk vonden. Verder mooie camping met zeer schoon sanitair. Speeltuintje voor de kinderen, met aangrenzend een bosje wat helemaal omheind is, ideaal met kleine kinderen. Ook is er een grote vijver waar je kan vissen. Het dorpje is op 3 km afstand, met supermarkt. Zeer vriendelijke en hulpvaardige eigenaars.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 10Margreeth06-08-2016

rustige camping met super grote plaatsen

Grote plaatsen waarvan je er zelf één mag uitzoeken.Klein zwembad, div speeltuintjes. Veel huuraccomodaties. Mooi toiletgebouw dat heel erg schoon gehouden wordt 30 minuten met de auto naar Guedelon.Aardige dame bij receptie die goed Engels spreekt.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Suzanne van Dam18-08-2012

Heerlijke plek, veel ruimte.

Erg netjes en rustige camping. Goed schoon sanitair. Voor kleine kinderen zeer geschikt en overzichtelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 5de Boer09-05-2011

weinig te doen in voor seizoen

Wij zijn in de mei vakantie naar deze camping gegaan. Helaas was er voor de kinderen alleen een speeltuin. Verder alleen maar vaste fransen gasten die je letterlijk alles bekijken wat je aan het doen bent. Je voelt je echt bekeken. De camping zelf is netjes met grote plekken en veel rust. Zwembad gaat pas in juni open als deze open was geweest had het voor de kinderen veel leuker geweest. In de omgeving weinig te doen en ook in naats gelegen dorpjes weinig te zien. Ipv 2 weken zijn we maar 2 dagen gebleven.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 9JvdV21-08-2008

Zeer mooie rustige camping

Mooie, goedkope en rustige camping, met nieuw en schoon sanitait. Restaurant mey goed eten, vriendelijke bediening. Lekker zwembad. Tentplaatsen liggen aan bosrand, met kinderspeeltuintje.

Gereisd met familie in augustus 2008

Camping Bois Guillaume info