Camping Bois Guillaume

8 reviews over Camping Bois Guillaume in het Nederlands

Prima camping.

AHE,
7-10-2018

Ik stond er slechts één nacht, op weg naar huis. Prachtig halfweg in Frankrijk. Ik ga er zeker een keer langere tijd doorbrengen.

Gereisd anders in oktober 2018

Deze camping kenmerkt zich door een vriendelijke ontvangst (Engelssprekende hostess), relaxte atmosfeer, schoon sanitair - de goede schoonmaak inspireert de gasten blijkbaar ook om 't netjes te houden - en ruime plekken met veel bomen. We hebben hier twee weken genoten van de camping en het typisch Franse landschap dat uitnodigt om te gaan wandelen, wild spotten (reeën!) fietsen, hardlopen of juist helemaal niets doen... Op de camping zelf is van alles te doen, zoals tennis, jeu de boules (beter bekend als pétanque), badminton, zwemmen (lekker warm water), vissen of jumpen op de trampoline. En mocht je je hersens willen laten kraken is er de locale attractie op de camping: de Escape Game (zelf niet gedaan).

Mocht je absoluut afhankelijk zijn van Wifi, check dit dan vooraf goed. Er is betaalde WiFi, maar wij waren snel door onze credits heen. Een eigen data bundel is dan wel handig.

Brood vers te bestellen voor de volgende dag en er is een restaurant aanwezig.

Veel mensen kwamen hier op doorreis voor 1 a 2 nachtjes maar wij wilden na twee weken eigenlijk nog niet weg :-)

Speciale tip voor een to-do: fietsen op een oud spoor vanuit Charny. Isabelle heeft ons geholpen om de activiteit te boeken, we kwamen er met ons school-Frans niet helemaal uit :-)

Isabelle & team: dank jullie wel en wie weet tot ziens!

Fam. Ros.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie camping in mooie omgeving.

Schot,
23-5-2017

Fijne camping, in het voorseizoen is het er erg rustig . In de weekenden wat vaste gasten, in de week stond er verder niemand. Wat wij heerlijk vonden. Verder mooie camping met zeer schoon sanitair. Speeltuintje voor de kinderen, met aangrenzend een bosje wat helemaal omheind is, ideaal met kleine kinderen. Ook is er een grote vijver waar je kan vissen. Het dorpje is op 3 km afstand, met supermarkt. Zeer vriendelijke en hulpvaardige eigenaars.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

rustige camping met super grote plaatsen

Margreeth
6-8-2016

Grote plaatsen waarvan je er zelf één mag uitzoeken.Klein zwembad, div speeltuintjes. Veel huuraccomodaties. Mooi toiletgebouw dat heel erg schoon gehouden wordt

30 minuten met de auto naar Guedelon.Aardige dame bij receptie die goed Engels spreekt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke plek, veel ruimte.

Suzanne van Dam
18-8-2012

Erg netjes en rustige camping. Goed schoon sanitair. Voor kleine kinderen zeer geschikt en overzichtelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

weinig te doen in voor seizoen

de Boer
9-5-2011

Wij zijn in de mei vakantie naar deze camping gegaan.

Helaas was er voor de kinderen alleen een speeltuin.

Verder alleen maar vaste fransen gasten die je letterlijk alles bekijken wat je aan het doen bent.

Je voelt je echt bekeken.

De camping zelf is netjes met grote plekken en veel rust.

Zwembad gaat pas in juni open als deze open was geweest had het voor de kinderen veel leuker geweest.

In de omgeving weinig te doen en ook in naats gelegen dorpjes weinig te zien.

Ipv 2 weken zijn we maar 2 dagen gebleven.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

2008

Zeer mooie rustige camping

JvdV
21-8-2008

Mooie, goedkope en rustige camping, met nieuw en schoon sanitait. Restaurant mey goed eten, vriendelijke bediening. Lekker zwembad. Tentplaatsen liggen aan bosrand, met kinderspeeltuintje.

Gereisd familie in augustus 2008

Wat een rust!

Rita Woudenberg
11-7-2008

Wat een rust! In de verste verte geen verkeer te horen....In juni hebben wij 6 dagen op deze camping doorgebracht en hebben genoten van de rust en de vriendelijkheid van de eigenaren. Met onze tent hadden we een zeer riante plaats, nog nooit zoveel ruimte gehad! Het is een camping met vrij veel vaste staanplaatsen en mobilhomes, maar in het voorseizoen was dit niet hinderlijk.Het sanitair is werkelijk supergoed en netjes. Kortom een mooie, verzorgde,vriendelijke camping in een rustige, landelijke omgeving.

Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bois Guillaume in Villeneuve-les-Genêts (Yonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bois Guillaume zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.