Camping Lac de Panthier ****

Camping Lac de Panthier ****

Camping Lac de Panthier

109 reviews over Camping Lac de Panthier in het Nederlands

Heerlijke vakantie in een cocosweet

JCB, 25-12-2017

Het is een fijne niet al te grote camping. Het is er overzichtelijk ook voor kleinere kinderen. Mooi gelegen aan het stuwmeer. Zwembad kan wel wat onderhoud gebruiken. De wanden en de bodem liggen los en voel je golven onder je voeten. Veel kromme houte planken op het dek bij het zwembad en gevaarlijk trapje met doorgezakte treden bij het glijbaantje. Wel voldoende ligbedden! Het sanitair is vooruit gegaan ten opzichte van de foto's op zoover. Echter het blijft er oud uit zien, maar voor ons volstaat het prima. Het blijft kamperen!! We hebben genoten van de coco sweet! Heerlijk gegeten in het restaurant en een goede prijs kwaliteit. De avond met de goochelaar was erg leuk. Onze zoon heeft genoten, dus wij ook!! Bedankt!!

ligging camping is perfekt,

toiletgebouw is aan vernieuwing toe

plaatsen van camping zijn zeer ruim

Oude douches zijn te klein, nieuwere zijn groot genoeg. Toilette' s vaak vies, worden zeer oppervlakkig schoongemaakt. Tijdsduur van water in douches met automatische kranen zeer verschillend, bijna altijd veel te kort. Verlichting en elektrische aansluitingen zeer gedateerd en soms onveilig. Dit zijn observaties van het achterste veld.
Marianne, Front Office Manager, 16-10-2017
Goedendag en bedankt voor uw review. Wij hebben uw opmerinken genoteerd. Wij blijven ieder jaar, naast onze andere winter werkzaamheden, onze sanitairgebouwen verbeteren. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, Marianne

Goed voor kortverblijf

BJORN, 7-10-2017

Wijzelf hebben er reeds drie maal verbleven en komen daar tot rust . Heel mooi uitzicht maar 1 minpunt is de vele hoge bomen waardoor er maar een aantal plekken zijn voor satelietontvangst . Heel goed voor een paar dagen te verblijven . De ontvangst van het personeel en zeker Marjanne is super heel behulpzaam. Ook zeker is er genoeg te verkrijgen wat eten of snacks betreft . Toch de moeite om eens te doen
Marianne, Front Office Manager, 16-10-2017

Bedankt voor uw lieve reactie. De mooie natuur is hier voor de TV ontvangst een nadeel. Toch nemen wij uw opmerking serieus en hebben wij voor komende winter flinke snoeibeurten op de planning staan.

Geef bij reserveren gerust uw wensen door, hier proberen wij altijd zo veel mogelijk aan te voldoen en wij willen vooral een val van de camper om de TV te regelen voorkomen. Wij hopen dat het inmiddels beter gaat met het been. Tot ziens! Vriendelijke groeten, Marianne

Was erg leuk maar het zwembad buiten had een groene kleur. Plaats perfect en ook de ontvangst. Jammer dat het twee delen zijn
Marianne, Front Office Manager, 16-10-2017
Bedankt voor uw review. Helaas heeft iemand een fel groene kleurbom in ons buitenbad gegooid. Na 2 dagen proberen het schoon te maken hebben wij besloten het water te vervangen. Wij betreuren het dat 1 buitenbad 4 dagen buiten gebruik was. Wij hopen dat u heeft genoten van het meer en ons verwarmde binnenzwembad. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, Marianne

Mooie camping met een goede sfeer,aanrader

de Vos, 29-8-2017

Voordat wij deze camping boekten waren wij nog bezorgd over de slechte (gedateerde) reviews op zoover, maar deze zorgen waren direct weg

bij aankomst. Wij (vooral de kids) hebben 6 nachten in een familie cabin geslapen en hebben een hele goede vakantie gehad. Aangezien wij een eigen douche en

wc hadden kan ik niet oordelen over de gemeenschapelijke ruimtes.

Goede punten:

- Uiterst vriendelijk personeel

- Prijs/kwaliteit goed

- Schone camping en faciliteiten

- veilige omgeving voor kinderen

- Voldoende activiteiten voor de kids en volwassen

- fijne zwembad

- Mooi natuurgebied

- familie camping met rustige nette mensen(40% Nederlanders)

- goed restaurant

- schone cabin met goede tv,verwarming,keuken,etc.

- prachtig meer waar je kunt zwemmen, zeilen,kanooen,etc.

Slechte punten:

- dichtstbijzijnde supermarkt is 20min rijden

- matrassen waren best hard en de kussens plat

- wifi is prijzig

- campingsupermarkt is klein en beperkt

Kortom, de camping kan ik erg aanraden en wij komen zeker terug!

Marianne, Front Office Manager, 16-10-2017
Met enorm veel plezier lezen wij uw reactie, maar vooral die van uw kinderen. Wij zijn erg blij te vernemen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad bij ons op Lac de Panthier en dat jullie genoten hebben van de activiteiten. Wij zullen jullie reactie en complimenten doorgeven aan het hele team. Voor de volgende keer, er is een kleine supermarkt op 6km en een grote suptermarkt op 8 km van de camping. Tot ziens! Vriendelijke groet, Marianne

Leuke camping. Zwembad met glijbaan en aan de andere kant van de rustige weg een strandje aan een meer. Huren van zeilboten mogelijk. Wel merk je dat het tijd is voor onderhoud aan sanitair en zwembad dat enigszins is verouderd. 's Avonds lekker rustig op de camping, die in een mooie streek ligt.
Marianne, Front Office Manager, 25-8-2017
Bedankt voor uw retour. Dit jaar bestaat de camping 40 jaar. Wij blijven investeren en vernieuwen. Graag tot een volgende keer.

Niet bijzonder maar goed te doen.

Anita, 5-8-2017

Een aantal dagen hier gestaan. Heerlijk van de rust genoten en lekker gezwommen in het meer. Het sanitair is oud maar de douches waren redelijk schoon. Kortom goed voor een paar dagen. De dames van de receptie waren super vriendelijk!
Marianne, Front Office Manager, 25-8-2017
Bedankt voor uw review en uw complimenten voor mijn collega's aan de receptie. Graag tot een volgende keer.

grote plekken, slecht en vaak vies sanitair

Anoniem, 1-8-2017

Camping in groene vallei gelegen, met een aantal plekken die fraai uitkijken over het meer. Meeste plekken zijn vrij groot.

Veel jonge (Nederlandse) kinderen.

Sanitair is verouderd, trekt vaak niet goed door. Jonge kinderen mogen zelf naar het toilet, maar kunnen niet goed doortrekken (kunnen niet bij het touwtje of het werkt niet goed) daarom vaak vieze boel. Ook naar mijn idee weinig en oppervlakkige schoonmaak, niet altijd toiletpapier aanwezig.

Afwasplekken zijn klein en onhandig, geen ruimte om je droge spullen te plaatsen.

Winkeltje met brood is vrij prijzig. De supermarkt is een prima alternatief.

Zwembad buiten is prima. Binnenzwembad zijn we niet geweest.

Marianne, Front Office Manager, 25-8-2017
Bedankt voor uw bezoek aan ons mooie Bourgogne! Wij noteren uw opmerkingen. Wij blijven onze 4 sanitair gebouwen vernieuwen. Graag tot een volgende keer.

bourgondie

Edwin en Marleen, 13-4-2017

We hadden hier een prachtige week met fantastisch weer! Mooie camping maar spijtig van de problemen met het sanitair.
    Marianne, Front Office Manager, 25-8-2017
    Bedankt voor uw review en bezoek aan ons mooie Bourgogne. U heeft wellicht ook de vrachtwagen gezien die wij hebben moeten laten komen om handdoeken, t-shirts etc. te laten verwijden. Wij ontvangen u graag een volgende keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lac de Panthier in Vandenesse-en-Auxois (Cote d'Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lac de Panthier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lac de Panthier scoort een 6.97 uit 10 op basis van 220 reviews.