Camping Lac de Panthier

Camping Lac de Panthier
7,2

124 reviews over Camping Lac de Panthier in het Nederlands

Ik zou iets anders zoeken

Ron
10-9-2018

Op zich een aardige camping, met fantastisch uitzicht over het meer.

Helaas is zijn de sanitaire voorzieningen behoorlijk gedateerd. de schoonmaakmevrouw doet haar uiterste best, maar krijgt die stank echt niet meer verwijderd zonder grondige renovatie. Alles is gewoon OUD.

oh ja... dat is waar ook, het water is voornamelijk koud, ook het afwaswater.

Het bad ziet er leuk uit, maar ook hier zou e.e.a vernieuwd moeten worden.

Er staat een tent en er is animatie, maar dat dit geen volle zalen trekt heeft ook te maken met het na- seizoen waarin wij deze camping bezochten en niet alleen met de kwaliteit van de zanger.

Na 4 dagen hadden wij het wel gezien

Heerlijke vakantie gehad

Alex
22-8-2018

We hebben met 2 kleine kinderen 3 weken een heerlijke vakantie beleefd! Prachtige omgeving, erg leuke en kindvriendelijke camping, heerlijk gespeeld in de verschillende zwembaden en op het strand en in het meer. Twee keer gegeten in het restaurant en twee keer pizza afgehaald, erg goed bevallen. Al met al een super fijne vakantie.

We hebben een fijne tijd gehad tijdens ons verblijf op de camping. Wat wel vervelend was dat ons zoontje door de houten vloer in het zwembad meerdere splinters heeft opgelopen.

CATHERINE
20-8-2018

SÉVERINE
19-8-2018

JULIETTE

Dim

Chris.
18-8-2018

Leuk voor een paar nachten, prima doortrekplekken.

Fam. v. Linder
15-8-2018

Deze camping is gelegen aan een mooi meer waar je kunt varen en voor zwemmen is een stuk afgezet. Aan de receptie wordt Frans en Engels gesproken en er is een kleine winkel waar je vers brood kunt bestellen. Het sanitair direct naast de receptie is slecht maar de andere 2 sanitairruimtes zijn beter, grote warme douches (geen muntjes). Helaas geen afgesloten wasruimte. Schoonmaak kan beter. De camping is opgedeeld in 2 delen, het gedeelte waar ook de receptie en het restaurant gelegen zijn heeft een aantal plekken voor doortrekkers, zo groot dat je met gemak je caravan aan de auto gekoppeld kunt laten om de volgende ochtend zo weg te rijden. In dit gedeelte van de camping is onder het restaurant een overdekt zwembad. In het tweede gedeelte van de camping (terrassen maar goed begaanbaar) bevinden zich nog een aantal zwembaden, niet heel groot maar voor de kinderen prima, leuke glijbaan erbij.

WiFi lag enkele dagen plat

JACQUES
11-8-2018

WiFi lag enkele dagen plat. Binnenzwembad was buiten gebruik. Toilettenaantal aan magere kant (aan de receptiezijde). Animatie voor de kinderen erg leuk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lac de Panthier in Vandenesse-en-Auxois (Cote d'Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lac de Panthier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.