Tijdelijk €25 aanbetaling

• 5.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

423 Reviews over Lac de Panthier

• 8Edith Kempkes21-08-2022

Prachtige camping met veel mogelijkheden

Fijne camping. Zeer ruime plaatsen. Via rustige tussenweg direct aan groot meer waar je kan zwemmen, suppen, kanoën en vissen. Restaurant met uitzicht over het meer waar je prima kunt eten. Modern en schoon sanitair. Muziekavonden, bingo en karaoke voor wie er van houdt en kinderactiviteiten Binnen- en buiten zwembad. ' s Avonds geen geluidsoverlast

• 7Eetgelegenheden
  • 8Niels Markvoort15-08-2022

Heerlijke vakantie met een geweldig meer.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad van 1,5 week. Leuke internationale camping met vriendelijke medewerkers. Onze plek met uitzicht op het meer was uitstekend. Ondanks de vaak negatieve recensies hebben wij de gok toch gewaagd. Het sanitair was over het algemeen in het oude gebouw op het eerste gedeelte van de camping schoon, maar wat gedateerd. Vooral het nieuwere sanitair gebouw bij de receptie is goed met ruime douches en schoon. Het zwembad is wel te klein en gedateerd, echter wij kwamen voor het meer en dat was heerlijk inclusief 2 vriendelijke strandwachten. De animatie (lokale bandjes) waren leuk en stopten keurig voor 23:00 uur ivm de nachtrust op de camping. Het restaurant stelt niet veel voor is niet hoogstaand, wat wij ook niet verwachten op een camping. Wij hebben hier een prettige vakantie gehad en zijn blij, dat wij toch geboekt hadden.

• 7Kyrana de jong08-08-2022

Alles beschikbaar op camping met grote plekken

Enigszins bevreesd door de ervaringen hadden we voor twee nachten deze camping uitgezocht. Als tussenstop naar het zuiden en om Beaune te bezoeken. We vonden het een prima camping. Enorm ruime plekken! Alles aanwezig, meertje, zwembad, receptie, restaurant. Camping bestaat uit twee delen. 1 deel met zwembad, 1 deel met restaurant. Gegeten in restaurant, was oké, niet hoogstaand. Op de camping Fransen, Belgen en Nederlanders. Wij vonden de sfeer op de camping erg prettig. Geen geschreeuw in de avond.

• 6Staat v/h sanitair
  • 4Corine Eilander24-12-2021

Prachtige plek, camping in verval

Camping lijkt voornamelijk gericht op Fransen, onze kinderen hebben geen gebruik gemaakt van de animatie omdat deze op de Franse kinderen gericht was. Sanitair vreselijk vies, onze jongste dochter wilde er niet plassen ivm de stank. Zwembad is vervallen, glijbaan ronduit gevaarlijk. Wij hebben erg veel overlast gehad van feestvierende bouwvakkers (?) in de stacaravans een eindje verderop. Dit ging tot diep in de nacht door, er werd vanuit de camping niets aan gedaan. Echt jammer, want de camping heeft echt wel potentie en ligt in een schitterende omgeving. Maar zoals het nu is; zoek een ander plekje!!

• 1Staat v/h sanitair
  • 3Marlijn Fleer11-08-2021

Vergane glorie

Voor een 4 sterren camping is het zeer teleurstellend. Vies en verouderd sanitair, buitenzwembaden vervallen, gevaarlijk maar vooral veel te koud (zeker voor kinderen). Wij werden met 2 jonge kinderen op plek vlakbij feest/activiteitencentrum geplaatst. Toen we vroegen naar andere plek kregen we die niet. We hebben tot 22.30 geluidsoverlast gehad van luidruchtige bingo waardoor kinderen niet konden slapen. We hadden 2 nachten geboekt maar zijn na 1 nacht met gierende banden vertrokken. Omgeving is prachtig maar zoek vooral een andere camping .

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 9HUBERT26-09-2019

un peu decu pour la tele pas de reception

• 10Eetgelegenheden
  • 7GILBERT16-09-2019

bonjour mobilhome duo tres bien pour 2 personnes, mais trop de vis a vis avec celui d a cote

cordialement mr sanlaville

• 6MAGALI RAYNAL09-09-2019

Septembre triste

Sona cassé, accès piscine intérieure interdite aux enfants le matin alors que le camping est vide et que les bassins extérieurs fermés ( eau verte alors que fermées DP une semaine beurk), chauffage en panne dans le bungalow donc pas d eau chaude et pas de remise. Restaurant super. Acceuil mou, peu souriant, peu réactif ( même pas désolée pour une prestation sans eau chaude 24h de suite .sur un WE) autant prendre moins cher. Bref en septembre c est triste

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 5Elodie06-09-2019

Cher pour la prestation

Mobile home propre très bon accueil mais très déçu de la prestation piscine qui est fermée hors saison sans avoir été prévenu..,l’eau était verte pas très bien entretenue...camping vieillissant Très peu activitées pour les enfants de 2 ans

• 7CANTIN06-09-2019

Bonne accueille piscine extérieure un peu fraîche

Camping Lac de Panthier info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar