Camping Lac de Panthiersterstersterster

7.7Goed

Frankrijk, Bourgogne, Vandenesse-en-Auxois (Cote d'Or)

7.7Goed

Tonen op kaart

438 reviews over Camping Lac de Panthier

• 2019
    8MARCEL03-09-2019

Het plaveisel voor de douches begint te verzakken, waardoor we bijna struikelden.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2019

• 6MIchel17-08-2019

Verouderd sanitair

Camping heeft een mooie ligging vlak bij het meer met een strandje.

Het sanitair is sterk verouderd, en het stink naar riool in en rond de sanitaire gebouwen. Meerder toiletten zonder wc bril, na kan dit voor de Fransen normaal zijn maar voor Nederlanders niet. Douches met matige waterdruk en verroeste afvoergoten.

Als het sanitair een opknapbeurt gaat krijgen dan is het een 4 sterren camping waardig nu zeker niet..

• 2Staat v/h sanitair

• 4Sylvia10-08-2019

Nooit meer

Wat is deze camping ons tegen gevallen!! Op de terugweg van de Ardèche hadden wij deze camping voor een lang weekend geboekt. We hadden een Coco sweet en deze staan op het rechtse gedeelte. Helaas geen kookplaatje alleen een vieze BBQ. Het restaurant was vol dus besloten we een pizza te halen bij de take away. Om 19.00 uur besteld en deze zou om 19.45 uur klaar zijn. Dat werd een half uur later wat op zich jammer is maar te doen. Toen we de pizza’s uitpakten schrokken we. Hele verbrande stukken. 1 pizza super klein en 2 van de 4 koud. Het sanitair echt heel erg verouderd en vies evenals het zwembad. Personeel restaurant was of heel vriendelijk of echt ronduit onvriendelijk. Al met al besloten er 1 nacht te slapen en de volgende dag naar huis te rijden. Toen ik uit checkte bij de receptie en over de pizza’s vertelde zei het meisje; oké. Jammer want ik denk dat er meer van te maken is op deze camping. Ligging is mooi.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Fleur06-08-2019

Prima voor paar nachten

Personeel bij de balie was erg vriendelijk en behulpzaam. Het meer is mooi. Sanitair vonden wij gedateerd en niet erg schoon. Brood hebben wij op aanraden van onze buren in het dorpje verderop gehaald. Chateauneuf is leuk om heen te gaan en een hapje te eten. Ook een dagje naar Beaune is aan te raden.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8YVO05-08-2019

Mooie en gezellige camping

Prachtige locatie. Onderhoud kon iets beter.

• 6Staat v/h sanitair

• 8YVO05-08-2019

Mooie en gezellige camping

Prachtige locatie. Onderhoud kon iets beter.

• 6Staat v/h sanitair

• 5Esmee19-07-2019

Niet nog eens, slecht sanitair, veel lawaai.

Grote camping met veel faciliteiten echter zitten er wel redelijk wat haken en ogen aan deze camping. Camping is verouderd, met name het sanitair is zeker wel aan vervangsbeurt toe. Douches zijn geen aanrader, ze worden opeens koud en dan weer gloeiend heet, zo heet dat je je bijna verbrand. Tevens zaten wij op t linkerdeel van de camping, naast de stacaravans van het werkend personeel, wat voor ons (maar ook voor onze buren, tot irritatie leidde. In een van de stacaravans is een drumstel verstopt waar hij letterlijk op elk uur van de dag gebruik van maakt. (zelfs tot in de vroege uren, 1.00/2.30. Na meerdere malen aangegeven te hebben blijft hij doorgaan. Mooie plek met schaduw en uitzicht over de bergen, we bleven maar twee nachten en dat was ook meer dan genoeg. Wij zullen hier niet nogmaals terugkeren.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 4J S15-07-2019

Verouderde camping

Bij aankomst i.e.i. enthousiast. We hadden een leuke staanplaats met uitzicht op het meer. Echter enthousiasme verdween snel. Sanitair is zeer gedateerd en er hangt een vieze lucht in het gebouw. In de avond wilde we eten, maar omdat restaurant vol geboekt was, take away gedaan wat ook tot de mogelijkheden behoorde. Bestelling gedaan welke we om 19.00 uur op konden halen. 19.00 uur moest bestelling nog gemaakt worden wat ongeveer 20 min zou duren. Toen we later terugkwamen bleek de frites die we besteld hadden er niet bij te zitten (frites op of frituur kapot was niet duidelijk). Er werd naar onze mening geen goed alternatief geboden en eigen alternatief werd niet geaccepteerd (broodjes uit winkel als service). Wel geld terug gehad. Zwembad ligt helemaal weggestopt op achterste gedeelte van de camping en is verouderd. Wel een heerlijk meer. Wij waren blij dat het voor ons een tussenstop was, voor ons geen tweede keer Lac de Panthier

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Hans16-06-2019

Prachtige ligging, sanitair outdated.

Ligging van de camping is schitterend. Helaas is het sanitair totaal verouderd maar het lijkt wel schoon. Te doen dus. Voor Internet moet je apart betalen. Dat kan alleen met een creditcard en die hebben wij niet. Dus zijn we na één nacht vertrokken. Aanrijroute is smal.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 6MARIANNE11-06-2019

Prachtige ligging, de camping zelf is gedateerd, maar heeft wel leuke voorzieningen; springkussens, skelters, zwembad binnen en buiten. De 'extra's' (wifi, skelter huur etc) zijn in verhouding erg duur. Het sanitair was tijdens ons verblijf heel erg vies (er waren verschillende gasten met braken en diarree) en ondanks 2 keer vragen bij de receptie werd hier geen actie op ondernomen. We komen hier graag vanwege de mooie ligging aan het meer, maar het sanitair is een reden om niet meer te komen.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd in juni 2019

7 tips over Camping Lac de Panthier

• Fietser, 03-08-2018

De camping ligt prachtig aan een waterbekken waar gezwommen kan worden. Personeel van receptie en winkel bijzonder vriendelijk. De 3 toiletten waren zeer verouderd. 1 kindertoilet (retro) 1 toilet met papier maar met vreselijke stank en 1 toilet zonder papier waarvan de bril loszat. Wasjes doen? Het water komt knijterhard de verouderde kraan uit met een lekkend slangetje zodat je zelf ook meteen behoorlijk nat bent. Kortom, 4 sterren? Ja, aan de hemel toen we gingen slapen :-)

• Arie Olree, 04-08-2014

Niet heengaan en zeker niet bij aankomst alles al betalen.

• Kristiaan , 12-08-2014

Disco avond > apparatuur kapot, etc. Alleen de stoelendans ging goed. Totale desinteresse richting de campinggasten en alles is slecht geregeld en onderhouden. Verhouding prijs-kwaliteit is totaal scheef en Pharos reizen dient zich werkelijk te realiseren dat dit een slechte camping is.

2 vragen over Camping Lac de Panthier

• Ap, 22-06-2018

Niet menselijk

We hadden geboekt op deze camping. Leek ons echt super leuk. Maar helaas werd mijn man ziek en moet aan de chemotherapie, dus helaas de vakantie valt in duigen. We hadden n annuleringsverzekering afgesloten, maar nu moet ik bijna het hele ziekenhuis opsturen om mijn aanbetaling terug te krijgen. Ze zijn daar helemaal niet menselijk.

• raymond, 02-10-2013

zwembad

wij willen graag weten hoe oud je kinderen moeten zijn , zodat ze alleen naar het zwembad mogen onze dochter is namelijk 9 en heeft dan geen zin meer dat mama /papa mee gaat daar voelt deze dame zich te groot voor.

wie kan ons hier bij helpen

patrick, 19-10-2013

Vanuit de camping zijn hier geen regels voor. Gaat dus puur om wat jullie zelf denken wat verstandig is.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig