Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping)

Weer vandaag1°-4°
Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping)

Omschrijving
Camping Yelloh Village Domaine de Louvarel is dé camping/glamping voor familievakanties. Voor kids van 5 tot 17 is er genoeg om zich mee te vermaken zoals de tokkelbaan, de trampoline, het skatepark, het meer en een overdekt zwembad. Deze Yelloh! Camping is gelegen in de Bourgogne waar je kastelen, wijngaarden en prachtige natuur vindt.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping) voor je op een rij gezet:

130 reviews over Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping) in het Nederlands

Tot volgend jaar!!!

Familie de Vries,
30-8-2018

Wij zijn hier naartoe gegaan omdat onze geboekte camping totaal niet beviel en we dus op zoek waren naar een andere in dezelfde omgeving. Dagje wezen kijken en wat een rust en overzichtelijke camping. Onze dochter van 5 konden we haar gang laten gaan, alles is omgeven door hekken en kunnen dus over de hele camping spelen. Ook voor ons gaf dat rust en een fijn gevoel. Plekken zijn mooi ruim. Sanitair is ontzettend schoon en netjes. Eten in het restaurant is heerlijk, vooral de kip en de pizza’s. Ontzettend lief en meedenkend personeel. Ze willen je echt een fijne vakantie geven, onze dochter was gevallen en daar was direct de EHBO doos en verzorging. Animatie is top! Nederlands en Frans, lieve meiden en jongens. Zwembad vonden wij prima, dochter heeft nog geen glijbanen e.d nodig. Als het goed is, is er volgend jaar een buitenbad bij. Voor ons was dit dus echt vakantie!! Jullie zien ons in 2019 terug!

Fantastische camping (voor herhaling vatbaar)!

Roger Wiltinge,
13-8-2018

Fantastische camping! Op deze camping een goede mix tussen kamperen en verhuur. Mooie ruime plaatsen, schoon sanitair, vriendelijke en betrokken eigenaren, super animatie (Nederlands en Frans), heerlijke zwem gelegenheden (binnen & buiten (plas)), broodservice, en erg goed restaurant. Geluid trein en snelweg overdag niets van te merken, in de avond niet noemenswaardig. Leuke mix tussen Nederlandse kampeerders, Franse, Engelse en Duitse. Min punten kunnen wij niet benoemen, ga zo door. Wij hebben hier 2,5 week gekampeerd, en komen volgend jaar graag weer terug. Met speciale dank aan het animatieteam (top) en Marije en Christoff (eigenaren).

Mooie kleinschalige camping met veel activiteiten voor de kids. Onze zoontjes van 3 en 5 hebben genoten! Het zwembad was favoriet, ook hier geen vragen waarom er geen glijbaan was. Het meertje zijn we maar twee keer geweest. Wij vonden het vies water. Door het mooie weer niet helder meer vanwege de algen. Het was nog goedgekeurd omdat het nog geregend had. Maar je kan er heerlijk liggen en leuke speeltuin. De meeste bezienswaardigheden liggen wel wat verder van de camping af. Tip om wel een staanplaats te reserveren met voldoende schaduw. Plaatsen aan het meer staan volledig in de zon. 2de tip om te douchen bij sanitairgebouw 1 bij het zwembad. Daar is het en heel rustig en je kan het temperatuur van het water op warm zetten. Bij het andere gebouw geen constante temperatuur wat onze kids niet prettig vonden.

Yelloh! Village

Leuke kleine camping in prachtige omgeving

patrick,
5-8-2018

Mooie camping in een mooie omgeving.

Plus :

Omgeving

Grote plekken

Zwemmeer

"binnen"zwembad

Camping restaurant goed ( op de vliegen naar zie onder )

Zeer vriendelijk personeel !

Leuke kinder animatie

Kleinschalig

Minder:

Wc bij de heren geen WC bril ( als je dan als glamping adverteert kan er vast een wc bril af )

In het grote meer mag niet gezwommen worden.

Zwem meer wat klein

Camping restaurant behoorlijk aan de prijs ( bv fles water €5 dessert niet onder de €8 )

Mega vliegen en wespen plaag ( weet niet of dat alleen dit jaar is maar ik heb nog nooit zoveel last van vliegen gehad. we hebben regelmatig binnen in de caravan gegeten omdat we er helemaal gek van werden )

Camping vrij kaal en op veel plekken weinig beschutting.

En jammer dat het zwembad een vast dak heeft, kan dus alleen aan de zijkanten open ( bij warm weer )

Prijs van deze camping is voor wat je krijgt iets aan de hoge kant voor dat geld is er beter te vinden.

een aanrader

oma,
22-7-2018

een geweldig mooie camping met vriendelijk personeel, de kwaliteit prijs verhouding is correct

Een geweldige camping.

Jan,
14-7-2018

Een prima camping in de bourgogne, geleden aan een meertje van zo`n 30 hectare. Mooie natuur in de buurt, zeer geschikt voor een fietstocht.

Beschikt over een aantal geweldige mobilhomes, de Taos.

Vooral de nieuwe Taos is een aanrader, luxe ingericht en gelegen aan de rand van de camping met zicht op het meer.

Er is het laatste jaar veel geïnvesteerd een speeltoestellen voor de jeugd.

Het zwembad is overdekt , en op 100 meter buiten de camping is een kristalhelder zwemmeertje.

In het grote meer mag men niet zwemmen, maar wel vissen.

Het meer bevat een goede visstand: grote karper, snoek, baars en ook een ruim bestand aan mini meerval.

De supermarkten in de buurt zijn goed bereikbaar.

Rond het meer kan men prima wandelen.

Ik bezoek al een aantal jaren deze camping en ga zeker weer terug.

Top en top

Anita van Dellen,
7-5-2018

Wij verbleven hier in de mei vakantie 2018 in een splinternieuwe stacaravan voor 6 personen.

Geweldig. Met een nespresso apparaat wat eventueel om te ruilen voor een "gewoon" koffiezet apparaat. Alles lag klaar, mooie handdoeken in plastic verpakt, evenals de dekbedovertrekken.

Prachtig uitzicht over het meer, met zicht op een mooie zonsondergang.

Als je van disco en veel vermaak houdt, ga dan niet. Als je heerlijk rustig wilt genieten, ga dan vooral!

Echt een ideale camping voor gezinnen met jonge kinderen. De camping is heel overzichtelijk waardoor de kids lekker rondjes konden fietsen en rond konden struinen. De animatieploeg deed het hartstikke leuk en was voornamelijk in het Nederlands. Zwembad is aan de kleine kant en heeft geen glijbaan maar heb onze kids daar niet over gehoord: ze vonden het geweldig in het zwembad. Ook het zwemmeertje naast de camping is een aanrader!

We zijn een paar keer wezen eten in het restaurant van de campings en dit was heerlijk. Ook kindermenu's aanwezig. Heel erg vriendelijk personeel: top! Ze doen hun uiterste best om je verblijf heel aangenaam te maken. Wij kijken terug op een fantastische vakantie op een hele leuke camping! Aanrader :-) We hadden een mooie plek voor onze caravan met uitzicht op het meer: prachtig. Alles goed omheind. Sanitair is heel netjes en schoon! Geen vieze wc's gezien!

Wij komen zeker weren terug!

Fijne vakantie gehad

Irene,
25-8-2017

Middelgrote camping met vriendelijke Frans- Nederlandse eigenaren. Veel nederlanders op de camping, maar ook Fransen, Engelsen en Duitsers. De animatie was erg op nederlanders gericht, de meiden deden het leuk. Onze kinderen hebben genoten van de speeltuin met springkussen, de dagelijkse minidisco, het meertje met zandstrandje en het zwembad. Heerlijk gegeten in het restaurant.

Wij hadden niet gereserveerd (augustus) en er was alleen nog plek op het veld bovenaan, dat veel door doortrekkers wordt gebruikt. Dat geeft toch een iets anders sfeer en dat vonden we wel jammer. Was ook een eind lopen naar het sanitair vanaf daar, maar dat werd keurig aangegeven bij de receptie. Al met al een fijne camping, we hebben er een leuke vakantie gehad!

Kleinschalige en persoonlijke camping

Familie Verlaan,
20-8-2017

Voor de tweede keer hebben wij vakantie gevierd op Camping Louvarel. Het is er werkelijk fantastisch. Een kleinschalige camping, een goed restaurant, lieve, enthousiaste en geduldige meiden van de animatie, een heerlijk houten chalet van alle gemakken voorzien, een lekker meer en zwembad en bovenal hele enthousiaste en vriendelijke eigenaren van de camping die ondanks hun drukke bestaan altijd voor hun klanten klaarstaan en een praatje met je maken. Wij komen zeker weer terug!

Groetjes, familie Verlaan

Yelloh! Village

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping) in Champagnat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.