Géén boekingskosten
FrankrijkBourgogneChampagnatCampings ChampagnatCamping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping)

Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping)

FrankrijkBourgogneChampagnat

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping) voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 179 reviews
+57/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 179 reviews
  • 8.4Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Yelloh Village Domaine de Louvarel is dé camping/glamping voor familievakanties. Voor kids van 5 tot 17 is er genoeg om zich mee te vermaken zoals de tokkelbaan, de trampoline, het skatepark, het meer en een overdekt zwembad. Deze Yelloh! Camping is gelegen in de Bourgogne waar je kastelen, wijngaarden en prachtige natuur vindt.

Contact

179 Reviews over Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping)

• 8seppion20-09-2022

verzorgde camping

verzorgde camping met zeer vriendelijk personeel en eigenaars, sanitairgebouw wordt regelmatig gepoetst,kinderanimatie door entousiaste animators,voor uitstapjes moet je wel een eindje rijden want de omgeving is tamelijk saai.mooi meer waar je rond kan wandelen (3,5 km) en vissen (wel verschrikkelijk veel katvis) restaurant gezellig met mooi terras wel spijtig een tamelijk kleine kaart (als je langere tijd op de camping verblijft)mooi niet al te groot zwembad met mooie zone voor zonneaanbidders, kortom aan te bevelen

• 9Eeke29-08-2022

Fijne camping

Wij hebben op de terugweg naar Nederland als tussenstop twee dagen op deze camping gestaan, in een premium huisje. Heel goed bevallen. De camping is kleinschalig en gezellig, zeer vriendelijke eigenaren, en luxe huisjes. Helaas had ons huisje, helemaal aan de achterzijde van de camping geen WiFi - signaal. Op de rest van het terrein wel. Onze kinderen vonden de geitenweide erg leuk, en ook in het zwembad lekker gespeeld. Het zwembad is vrij klein maar prima voor verkoeling en met leuke glijbanen. Het nabijgelegen meer hebben we niet uitgeprobeerd. De animatie was ook erg leuk, het restaurant en broodjes service top en verder hebben onze kinderen eindeloos gesprongen op de trampolines. De camping ligt vlakbij de A39, en wij waren zeker niet de enige doorreizigers. Dat zou een nadeel kunnen zijn voor mensen die langer blijven maar voor ons was de afstand tot de snelweg perfect. Al met al een zeer geslaagd verblijf.

• 10Stijn Lauwers26-08-2022

Fijne familie camping met leuke animatie en meer

Leuke, aangename, kleine camping aan een meer. We hebben hier net 2 weken gestaan met onze 3 kids (6-4-1 jaar). Staanplaatsen mooi en groot genoeg met half zon, half schaduw. Zwembad is prima met leuke glijbaantjes. Doordat er ook een deel van het zwembad overdekt is kan je er altijd zwemmen (ook bij regen). Bij warme dagen is het wel druk aan het zwembad. Heb je geen zin in de drukte aan het zwembad dan kan je naar het meertje vlak naast de camping waar het ook heerlijk was. Het sanitair was zeer goed onderhouden en zeer proper! De uitbaters (frans/nederlands) doen dit duidelijk met veel passie en plezier. Tenslotte de animatie, die was gewoon top! Elke ochtend om 10u knutselen, in de namiddag een activiteit (spelletjes, buikglijden,..), om 16.30u mini disco en savonds om 20u nog eens sport en spel. Animatie is in frans/nederlands/engels. Omgeving was ook best mooi. (Watervallen, lac de vouglans, dierentuin, hoogte parcours).

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Franciska van harten21-08-2022

Super fijne camping/huisjes

Wij zijn met onze 2 kinderen van 8 en 6 jaar 2 weken op Louvarel verbleven. We hadden een prachtige gloednieuwe accomodatie waar alles tip top in orde was. Het zwembad zou wat groter mogen maar je kunt uitwijken naar het heerlijke zwemmeertje naast de camping. Het restaurant was super! De gastvrijheid ook. Leuke animatie voor de kinderen in het Nederlands! Het enige minpunt was de bedroevend slechte wifi. Als dat belangrijk is tijdens je verblijf is dit niet de beste keuze

• 10Eetgelegenheden
  • 9Paul19-08-2022

Zeer nette camping met luxe zwemgelegenheden

Zeer net onderhouden camping met luxe zwembad met bubbelbad. Camping licht aan een recreatieplas, waar ook veel mensen uit de regio hun verkoeling komen zoeken. Broodservice bij de receptie met ruime keuze. Naast een ruim restaurant kun je ook snacks bestellen buiten de camping (friet, kroketten, pizza's). Sanitair is goed en wordt regelmatig schoongemaakt. Kunt er mooi om het meer, wat tegen de camping aan ligt, wandelen. In de buurt is niet heel veel te doen, je moet al snel een 45-60 minuten rijden om iets te bezichtigen. Verder wordt de camping ook gebruikt als doorreiscamping. Eigenaresse is Nederlandse dus dat maakt het voor de Nederlanders die gebrekkig Frans spreken wat aangenamer.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Rick Hoevenaars14-08-2022

Prima camping, wel veel 'doorreizers'

Leuke gezinscamping met voldoende faciliteiten. De helft van de plaatsen zijn kampeerplaatsen, de andere helft huuracco’s. De grootte van de kampeerplaatsen varieert nogal, veel plaatsen hebben voldoende tot redelijk veel schaduw. Het sanitairgebouw is modern, maar met name de wc’s werden niet altijd voldoende schoongemaakt. Enerzijds door de (jonge) kampeerders, anderzijds mocht de schoonmaakfrequentie iets hoger liggen. Het animatieteam (NL en Fra) was erg enthousiast, het animatieprogramma mocht wat ons betreft iets gevarieerder zijn. Het zwembad is wat aan de kleine kant, al is het naastgelegen meer is echt een pluspunt! Op <10min rijden (en 15-20min fietsen) ligt een prima supermarkt. Uitstapjes zijn soms iets verder weg. Aanraders: markt in Louhans en Lac de Vouglans. Nadeel: in 10 dagen tijd hebben we 5 verschillende buren en 4 verschillende overburen gehad, omdat het ook een prima doorreiscamping voor Zuid-Frankrijk is.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Streekie13-08-2022

Super leuke camping!

Wij zijn net terug van een super vakantie! Toen we aankwamen konden we gelukkig al direct in onze chalet, dat was al stuk eerder dan 5 uur. We krijgen ook een fles rose en een fles Sinas bij aankomt. Super leuk! De kinderen hebben zich ook alledrie heel goed vermaakt! Er is een zwembad en een zwemmeer bij, dus leuk voor de afwisseling. Ook was er een hele leuke animatie voor de kinderen. Wij hebben verder weinig ondernomen omdat het erg warm was de afgelopen 2 weken. Maar als je ergens heen wilt, is het toch wel een stukje rijden. Maar al met al een super vakantie gehad hierzo!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Robert03-08-2022

Fijne camping!

We hebben hier een erg fijne vakantie gehad! Aankomst was geweldig, met een fles wijn en frisdrank in de koelkast en Nederlands sprekend personeel. Lekker gegeten in het restaurant, fijne snackbar, alles goed geregeld. Zwembad was niet groot, maar toch leuk (en schoon), en je kon ook heerlijk zwemmen in het naastgelegen meertje. Stacaravan (nr 101) was super! Heel veel opbergruimte en 2 badkamers, schoon! We hebben veel gedaan in de omgeving, zijn zelfs een dagje naar Genéve geweest. Aanraders: het mooie Lac de Vouglans, Baume-les-Messieurs en de markt van Louhans. Enige minpuntjes: veel last van wespen en 's avonds zaten we op ons terras in de snikhete zon (zonnescherm was niet toereikend). Maar we zouden zeker nog wel een keer terug willen komen!

• 9Leen09-07-2022

Heerlijk verzorgde camping

Propere camping, heerlijk zwembad, animatie programma zeer leuk, stil na 22u30, behulpzame eigenaren. Supermarkt op 6 minuten rijden, activiteiten iets verder weg maar wel de moeite

• 9Eline Mensink20-10-2021

Fijne, schone camping

Prettig verblijf, onze accommodatie was super schoon en goed ingericht. Het was goed weer met een enkele bui. In de avond koelt het af, prettig met slapen. Ook de camping zelf wordt goed onderhouden. Brood service in de ochtend goed geregeld. Zwembad netjes en overzichtelijk. Goed vertoeven met een kleine. In de buurt wat minder te beleven maar dat wisten we. Ontzettend vriendelijk personeel. Onze zoon kreeg een koortsstuip avonds en er is door Marije, de eigenaresse adequaat gehandeld. Nogmaals dank daarvoor. Animatie was al weg toen wij aankwamen (eind aug), wij hebben het niet gemist. Supermarkt (SuperU) is een kwartiertje rijden, alles te koop wat je nodig hebt.

Al met al, fijne betaalbare vakantie gehad. Verwacht geen spectaculaire entertainment vakantie maar wel rust, een mix van nationaliteiten en een warm onthaal.

Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar