Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping)

Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping)

9.2Fenomenaal

Frankrijk, Bourgogne, Champagnat

9.2Fenomenaal

• 9.2Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping) voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Yelloh Village Domaine de Louvarel is dé camping/glamping voor familievakanties. Voor kids van 5 tot 17 is er genoeg om zich mee te vermaken zoals de tokkelbaan, de trampoline, het skatepark, het meer en een overdekt zwembad. Deze Yelloh! Camping is gelegen in de Bourgogne waar je kastelen, wijngaarden en prachtige natuur vindt.

155 reviews over Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping)

• 10Sandra03-08-2020

Geweldig

WAT een fijne vakantie hebben we hier gehad ! Er hangt hier een echte vakantie sfeer, heel relaxed.. zwembad super fijn en overzichtelijk. Fijne ligbedden voor de ouders :) Zwemmeer ook prima. Omgeving prachtig, al moet je er wel even voor rijden. De mooiste blauwe bergmeertjes op 45 minuten rijden.. genoeg te doen en te bezichtigen in de omgeving. Met andere woorden; goeie ligging en super camping. Wij zaten in een premium verblijf met airco, top! Restaurant ook een aanrader, paar keer heerlijk gegeten..

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Robin28-07-2020

kapot goed!!

Het is dat ik nooit terug ga naar dezelfde spot, anders zou ik hier nog zeker 10 keer heen zijn gegaan. Perfecte camping. Wij zaten in de nieuwe huisjes uit 2020. Zeer netjes en luxe. De hele camping is ruim opgezet en alles is schoon en goed onderhouden. Sport veldje is leuk! Nabije omgeving is verder niet zoveel te doen. De Nederlandse eigenaresse is vriendelijk en behulpzaam. Deze camping krijgt een dikke 10.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Jaap Appelman10-07-2020

Hele mooie camping

Ivm Corona hebben we op het laatste moment toch gekozen om naar Frankrijk op vakantie te gaan. We vonden op deze camping prachtige mobile-homes, heel netjes en goed onderhouden, leuk zwembad en een prima restaurant met uitzicht op het meer. Eigenaren (Frans/ Nederlands) zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Camping ligt aan een meer waar je heerlijk kunt zwemmen en geschikt is voor zowel kleine als grotere kinderen. Kortom we hebben een hele fijne vakantie gehad en raden hem dan ook van harte aan.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Roobaert Sylvain08-06-2020

Prachtig en we gaan zeker terug

Camping op zichzelf is goed , netjes en restaurant zeker ok . Bazin is nederlands wat mee valt maar wat een grote meerwaarde is en te weinig over gesproken word is het grote fantastische meer ernaast , je kunt er helemaal rond wandelen , gras en omgeving ernaast heel goed onderhouden , er staan ook banken en voor de sportieven allerhande toestellen . Je hebt er plaats om eerlijk te picknicken . Gewoon top

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2019
    8Caroline12-09-2019

Fijne camping, heel netjes onderhouden, leuk zwembad, goed sanitair en een uitstekend restaurant. Eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Frans/ Nederlands echtpaar. Camping ligt aan een meer waar je heerlijk omheen kunt wandelen b.v. met de hond. Er is ook een natuurbad en speelgelegenheid voor de kinderen groot en klein. Internet ontvangst was helaas niet geweldig.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Marten27-08-2019

heerlijk

met onze tent aan het einde van onze vakantie 5 relaxe dagen hier door gebracht.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Familie Blom22-08-2019

Fantastisch!!

We hebben een fantastische vakantie gehad (27 juli t/m 10 aug 2019) op deze kleinschalige familiecamping. Onze kinderen van 4 en 2 jaar hebben zich uitstekend vermaakt. Elke ochtend gestart met gezellig dansen en knutselen, wat door de enthousiaste meiden van het animatieteam super werd georganiseerd! De minidisco om 18:00 uur was erg leuk voor de kinderen! Het (binnen)zwembad is klein, maar groot genoeg voor deze camping. Met de buitenglijbanen en buitenbaden hebben wij en de kinderen ons hier prima vermaakt! Het ziet er allemaal heel verzorgd uit! Naast het zwembad, zijn er nog voldoende speelgelegenheden voor de kinderen (trapveldje met kunstgras, speeltuin op de camping en bij het zwemmeer, trampolines, etc). In het restaurant kan je gezellig en lekker eten, maar je kan ook bijv. pizza's afhalen. De kampeerplaatsen zijn ruim opgezet en netjes. Leuke uitstapjes zijn de watervallen, klimbos (v.a. 2jr tm volw.) en speelhal 1055.

• 9Fam. van der Linden19-08-2019

Heerlijke kleinschalige familiecamping

Een heerlijke kleinschalige familiecamping voor vooral jongere kinderen met een top animatieteam/-programma en veel speelgelegenheden voor de kinderen. Elke dag worden er dingen georganiseerd en omdat het kleinschalig is kent het animatieteam bijna alle namen van de kinderen. Het zwembad, met de nieuwe glijbanen, vonden de kinderen ook heel leuk.

Het restaurant is wel wat aan de dure kant, zeker voor campingbegrippen. met z'n vieren eten kost al snel tegen de 50 euro. Een simpel patatje mayo afhalen is niet mogelijk helaas (we blijven Hollanders tenslotte).

Het huisje was prachtig. In ons geval een huisje uit 2019 en voorzien van airco en vaatwasser en een mooi overdekt groot terras.

In de omgeving is er ook genoeg te doen. Speelhal (1055.fr) bij slecht weer op een half uurtje rijden, mooie grotten en watervallen op een uurtje rijden. Grote supermarkt is nog geen 10 minuten rijden.

• 8Eetgelegenheden

• 9Fam. van Zimmeren12-08-2019

Fantastisch, zeker met jonge kinderen

Heerlijke relax vakantie gehad hier! Prachtige camping, ruim opgezet, verbleven in een TAOS huisje en waren van alle benodigde gemakken voorzien. Zeer behulpzame en toegankelijke, aardige, eigenaren (eigenaresse is Nederlandse), dochters helpen ook mee waarvan er 1 ook goed Nederlands spreekt. Restaurant is fantastisch, leuk en aardig personeel, voldoende goed zwembad + bubbelbank voor verkoeling, kinderen (13/16 jaar) hebben zich goed vermaakt op de 2 kleine maar leuke glijbanen. Zwemmeertje is klein maar lekker om op te dobberen met een luchtbed. Het is zeker voor kinderen tot 12 jaar een paradijs. Lyon (± 75 minuten rijden) is prachtig en zeer de moeite waard, klimpark ook geweldig. Minder was het grote aantal vliegen en de forse wind maar wij begrepen dat het dit jaar ook wel extreem was. Al met al een echte aanrader, Team Louvarel, dank jullie wel voor de heerlijke 14 dagen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Dijstelbloem05-08-2019

Een fantastische vakantie!!

Last minute besloten om de Jura op te zoeken in het hoogseizoen. Aan de telefoon kon je de gastvrijheid van deze camping al voelen. Kom maar deze kant op werd gezegd, we regelen wel een plekje voor jullie. De camping is een fantastische plek, een echt familiebedrijf waar aandacht voor de gasten voorop staat. Mooie ruime campingplekken en op een speelse manier ingedeeld. Het sanitair is super netjes. De kinderen hebben zich erg vermaakt in het zwembad, leuke glijbanen en een waterspeeltuin voor de allerkleinsten. En dan de toppers van het animatieteam, wauw!!!lieve meiden die vol energie elke dag leuke dingen ondernemen met de kids. Onze dochter van 4 kon haar geluk niet op! Het restaurant van de camping is ook top, je kunt ook maaltijden afhalen, dus van alle gemakken voorzien. Verder hebben we de omgeving maximaal kunnen verkennen door goeie tips van eigenaresse en dochter. Kortom wij gaan nog eens terug.

Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping) info

• SchaduwplaatsenAanwezig