Camping L'Arquebuse

30 reviews over Camping L'Arquebuse in het Nederlands

Helaas niet meer...

Jacqueline van Doorn
12-1-2019

Wij waren op doorreis. Dus voor 1 nacht daar geslapen. Voor kinderen is er wel voldoende speelgelegenheid. Niet gebruik gemaakt van het naast liggend zwembad. Hier moet je nog apart voor betalen. Sanitair is oud en vervallen. Voelden ons erg onveilig door andere personen op de camping. Helaas was dit je onze laatste keer daar...

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

slechte camping

hp
25-9-2018

Slechte camping ,veel te duur , vies sanitair ,koude douches, vervallen camping. begrijp niet dat zo'n camping drie sterren heeft bij Acsi, jammer dat ik de recensies niet van te voren gelezen heb.snel voorbij rijden

Gereisd Met partner in september 2018

Aardige camping met vreselijke caravans

Mike
8-8-2018

Als doorreis camping met eigen kampeermiddel een prima camping. Mooie grote plekken. Wij huurden een sta caravan, deze was viezer dan vies. Diverse andere caravans bekeken, zelfde laken een pak. Geen geld terug dus door de zure appel gebeten. Caravans staan op een aarde donker deel wat een minder veilig gevoel geeft omdat je vlakbij een open poort staat naast een drukke doorgaande weg. Voor ons nooit meer maar met een eigen caravan de moeite waard. Auxonne aardig stadje met beetje vergane glorie. Veel leegstand helaas.

We hebben een aantal aanbieders voor L'Arquebuse voor je op een rij gezet:

Prima voor een paar nachten

Rene Vroom
2-8-2018

Makkelijke overblijf- en doorreiscamping, veel ruimte, flexibel

Gereisd Met partner in juli 2018

Helaas laatste bezoek. Te slecht

Marion
7-6-2018

Camping in verval. Ongeinteresseerde campingbaas. Sanitair smerig. Geen warm water douches. Veld aan rivier weer ondergelopen. Baas was meer bezig met bier drinken dan klanten helpen. Verhuur tenten aan werkenden. Voelden ins niet prettig meer op deze camping. Jammer. Vaak geweest. Mooie doorgangsplek vanuit Nederland. Helaas geen aanraader meer

Gereisd Met partner in juni 2018

Rotcamping

Twee zwervers met ervaring
14-4-2018

smerig sanitair + veel lawaai (drukke baan en aanvliegroutes voor vliegveld Dijon). Veeeeeel te duur voor wat het maar is. Marginale onverzorgde en gevaarlijke oude rommel. Plaatselijke snotneus kwam bovendien ook nog op een zitmaaier rondracen terwijl we probeerden te ontbijten. Na ons ontbijt had hij ook gedaan met racen. Lompe aap. Mijden als de pest.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Bart en Loes
18-8-2017

Grote mooie plaatsen. Pal aan de Saône, dorp op loopafstand. Springkussen en speeltoestellen voor de kinderen. Trein naar Dijon op loopafstand (viel erg tegen, Nancy is veel mooier). Sanitair ongelooflijk slecht. Oud, te weinig en vies. Daarom eerder vertrokken. Achteraf ook een dure camping.

Zelden zo'n grote pachtige plaats gehad!

elisabeth
3-7-2017

We konden gewoon kiezen: een heeeele grote plaats onder de prachtigste bomen aan de rivier de Saone. Met uitzicht op het haventje van Auxonne. Okee, we hebben wel eens beter sanitair gezien ;) maar wij gebruiken alleen de douches en die zijn goed. En de mensen aan de receptie zijn heel aardig en behulpzaam!

Gereisd Met partner in juni 2017

Nooit meer

Ben Zwaans
27-11-2016

Op doorreis 20 november 1 nacht, stonden helemaal alleen, niemand aanwezig, voelde heel onveilig en heb dan ook geen oog dicht gedaan, echt onverantwoord , 25 euro betaald, had me overal veiliger gevoelt, kwam laat aan, echt niet doen, wij zijn geen zeurders

Gereisd Met partner in november 2016

Afzetters! Echt NOOIT meer!

Anijs
17-8-2016

Wc's oud en vies. Het is een trekkerscamping, maar dat konden we niet echt ergens terugvinden...... Gemeentelijk zwembad tegen betaling, alleen een bad om banen te trekken en verder niets, en alleen toegankelijk met een zwembroek (geen boxer, maar dat vertellen ze je pas als je binnen bent en dan krijg je je geld niet terug). Wij kwamen aan en moesten een aanbetaling doen (onze buren niet, hoorden we later van hen). Hij rekende €200 omdat wij eerst dachten misschien twee weken te blijven, maar hij gaf aan dat eerder vertrekken wel mogelijk was. Toen we dat, na twee nachten inderdaad deden, omdat de camping voor onze kids nix aan was, en ons geld terug vroegen, bleek dit niet mogelijke! Betaald is betaald! Dit was dus eens en NOOIT meer!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Arquebuse in Auxonne (Cote d'Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Arquebuse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.