Vakantiepark Chez Jem

• Onderkomen9,3
  • Activiteiten9,6

Laatste review
  • Onderkomen8

Alsof ik bij mijn familie op bezoek was. Een warme persoonlijke ontvangst, supergoed verzorgd en alles tot in de puntjes geregeld. Het feit dat Jurgen en Monique zo persoonlijk betrokken zijn, ook qua heerlijke maaltijden en activiteiten, maakt het een mooie ervaring. Zelf je pizza maken, een visje vangen en schoonmaken voor het avondeten, samen met andere gasten rond het kampvuur. Een van mijn mooiste vakanties ooit!

33 reviews over Vakantiepark Chez Jem in het Nederlands

Fario!

Kim en Hugo,
11-9-2018
  • Activiteiten10

Geweldige twee weken gehad op een fantastische plek! Fijn huisje, heerlijk eten (Moniek!) en erg gezellige avonden met M&J en de overige gasten.

De rivier die o.a. langs Chez Jem loopt is een prachtig (privé-)vistraject waar we een paar mooie flinke wilde beekforellen hebben gevangen (heerlijk op de BBQ, bedankt voor de tips Jurgen!)

Het feit dat we aan konden schuiven bij het eten terwijl onze kleine van acht maanden lekker lag te tukken in het huisje (prima babyfoon-afstand), zorgde voor het ultieme vakantiegevoel.

Hier zijn geen woorden voor!

Astrid,
24-8-2018
  • Activiteiten10

Hier zijn geen woorden voor!!! Zoooo geweldig aardig, leuk, enthousiast , attent, gastvrij etc. Zijn de eigenaren Jürgen en Monique . Super middag en avond gehad met forrelvissen en s avonds op de BBQ . Ook kampvuur 👍. Gezellige borrelavonden! Mooi in de natuur waar de kids heerlijk kunnen spelen met andere kids in de rivier die bij het domein hoort. Ik zeg ga zo door! Liefs van die Brabantse en die noord Hollander 😜

Chapeau!

Gerard en Margriet,
23-8-2018
  • Activiteiten9

Een heel fijne plek om vakantie te vieren, zelfs voor een kleine 2 weken; heerlijk rustig met het geluid van de rivier als achtergrond en zo je wil op de voorgrond. Goede looppaden gemaakt op het grasveld. Lieve gastvrouw en gastheer, die (je) nabij zijn. Gezellige avonden, met de andere gasten wordt je alras één familie. Bijzonder dat het een kleinschalig vakantiepark is met veel ruimte rondom en volop natuur, dus ook ezeltjes, lieve honden, katten en libellen.

De omgeving is behoorlijk heuvelachtig, dus zal je fiets goede versnellingen moeten hebben. Rustige, soms pittige wandelweggetjes waarlangs allerlei veldbloemen bloeien met mooie uitzichten.

De fraaie brug naar ons huisje gaf het al aan: "Route du Paradis". C'est ca.

Unieke plek met unieke mensen!

Michiel de Boer,
17-8-2018
  • Activiteiten9

Wat een heerlijke bestemming is dit. Gelegen op een fantastische locatie en in alle rust! Jurgen en Monique zijn fantastische mensen die er alles voor over hebben om je verblijf bij Chez Jem onvergetelijk te maken. Hun enthousiasme is aanstekelijk en oprecht.

Onze jongste dochter mag geen gluten en Monique heeft hier rekening meegehouden tijdens de heerlijke diners. Ook Jurgen zorgde ervoor dat op de Pizza-avond er een glutenvrije pizza gemaakt kon worden.

De activiteiten die georganiseerd worden zijn ontzettend leuk om te doen en met de verhalen van Jurgen wordt het nog interessanter.

Kortom een plek om naar terug te gaan

Echt relaxen. Toffe gastvrouw en -heer.

Maurice en Manon,
23-7-2018
  • Activiteiten9

Héél mooi gelegen. Het zou zo maar kunnen dat we volgend jaar terugkomen terwijl we nog nimmer 2x naar hetzelfde adres op vakantie zijn geweest.

Wij geven een 9 omdat een 10 volgens onze principes onmogelijk is. Het kan altijd beter, ook al weten we nu niet wat ;-)

Een goddelijk plekje op aarde!

Sara , Rudy , Louis & Maurice,
1-7-2018
  • Activiteiten10

Met Jurgen als perfecte gastheer en gids die leuke activiteiten organiseert met de nodige interessante uitleg , moet je zeker meegedaan hebben !

Monique als ideale gastvrouw , die zorgt voor het super lekker eten en alles wat je hartje maar begeert

Een prachtig en liefdevol koppel die altijd voor je klaar staan😍 dus kortom: niet twijfelen en gaan!

Uniek!

Scott, Imke, Thobe,
27-6-2018
  • Activiteiten10

Chez jem gewoon adembenemend, uniek en charmant! Om dan nog maar te zwijgen over de toegangsbrug! Je voelt de passie en liefde van Monique en Jurgen in alles wat ze doen; van het 1ste telefonisch contact,het onthaal,de heerlijke maaltijden tot de activiteiten die ze hebben bedacht en organiseren en dat allemaal met de kennis die ze bezitten! Het forelvissen was niet zomaar een lijntje werpen. De doordronge kennis die Jurgen zomaar en vol passie deelde is onbeschrijflijk! Ook de tent is compleet met in de tent eigen sanitair, keuken, bbq. Alles om je er thuis te voelen is er! Met onze zoon van 15 maanden hebben wij een Heerlijke vakantie gehad in de natuur, in een luxe safaritent aan het riviertje. Kortom bij chez jem, zoveel rust, zoveel mogelijk, zoveel liefde en passie! Echt een Pareltje! Welverdiende complimenten en een dikke dankjewel aan Monique en Jurgen! Tot de volgende wij komen zeker terug!

Mooie locatie, hier kom je tot rust

B. Rademaker,
31-10-2017

Erg geschikt voor gezinnen met jonge kinderen die kunnen zich prima vermaken.

Je kunt ‘s-avonds aanschuiven aan een heerlijk diner, Monique kookt voortreffelijk, je maakt dan tevens kennis met de andere gasten, en daar ontstaan soms ook weer vrienschappen uit.

Wij gaan volgend jaar zeker weer terug omdat we van een rustige vakantie houden, graag wandelingen maken en van de mooie omgeving genieten.

Monique van Geijn / Chez Jem, Eigenaar, 27-12-2017
Dankjewel voor deze mooie aanbeveling. Echter wil ik erbij vermelden dat de jonge kinderen een leeftijd vanaf 7 jaar moeten hebben.

Dit is relaxen

jacqueline en willem,
17-9-2017

Onze complimenten aan Jurgen en Monique super jullie weten hoe het moet

Monique haar heerlijke kookkunst en dan de gezelligheid

Jurgen die altijd wat weet te bedenken voor de kinderen

De fijne safaritenten goede inrichting en superschoon

Dit is vakantie ten top bedankt Monique en Jurgen !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Chez Jem in Le Breuil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Chez Jem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.