Vakantiepark Chez Jem

Contact

70 reviews over Vakantiepark Chez Jem

• 2019
    10Sommer23-09-2019

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad bij Chez Jem. De plek waar je verblijft is geweldig. Een perfecte plek om tot rust te komen, heerlijk midden in natuur. Echt een paradijs! Ons zoontje van anderhalf keek zijn ogen uit; honden, katten, ezels, kippen. En natuurlijk niet te vergeten het zwembad en een beekje waarin hij met de steentjes kon spelen. Monique en Jurgen zijn zeer gastvrij, gezellig en doen er alles aan om te zorgen dat je het naar je zin hebt. Ze organiseren leuke activiteiten en hebben ook tips voor de omgeving. Vichy en Moulins zijn leuke steden om te bezoeken. Ook de brocante markten zijn een favoriet bij ons. Lieve Monique en Jurgen, we hebben ook dankzij jullie, een super vakantie gehad!! Ontzettend genoten. En wie weet tot ziens :)

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Laurens Koenraadt27-08-2019

Meer dan geweldig

Je leeft midden in de natuur met om je heen (ook zichtbaar ) de reeën en de vossen op afstand. Geweldige gastvrije eigenaren die je,maar ook de kinderen het naar de zin willen maken. Heb tijdens de vismiddag nog nooit zo'n grote forel gevangen/schoongemaakt en laten roken om heerlijk met elkaar op te eten TOP!!

Chez Jem, Eigenaar, 29-08-2019

Laurens, hartstikke bedankt voor je mooie review !!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Hans, Marjon en Thyra26-08-2019

Geweldige kleinschalige camping

Super mooie kleinschalige camping met geweldige glamping tenten. Lekker onthaasten. Jurgen en Monique weten hoe je de gasten het naar hun zin kunt maken. Veel plezier ook met de dieren: de honden, de katten en de ezels gehad. Het stadje Vichy is zeer de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Van Avermaet26-08-2019

Zalig!!

Wat een bijzondere plek! Wij verbleven 2 weken met onze dochters van 9 en 11 en hadden een super tijd. De ontvangst, de rust van het terrein en de rivier, de sfeer die er hangt, de gezelligheid onder de gasten, de klik tussen de kinderen (thanks aan Jurgen die daar een groot aandeel in heeft!), etentjes, aperitieven met de voeten in de rivier, het vissen met Jurgen, samen pizza's bakken, ... Voor activiteiten is het evende wagen in, maar zeker voldoende te doen bv klimbos in St Clement is super, Vichy is heerlijke stad en heeft prachtig binnen en buiten zwembad, wij gingen 2 dagen naar de Chaîne des puys, ... Bedankt Monique en Jurgen (en Jem, Olivia en Paco de berner sennes :))

• 8Eetgelegenheden

Chez Jem, Eigenaar, 29-08-2019

Lieve familie van Avermaet, hartstikke bedankt voor jullie mooie review!! Hopelijk tot ziens !!! Groetjes van ons

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Jo en Anniek Broos Timmermans22-08-2019

Je loopt het bruggetje over en komt terecht op een geweldige plek. We werden super hartelijk ontvangen en voelde ons thuis en goed. Voor de kinderen een waar speelparadijs! Wij hebben het chez jem virus te pakken !

Chez Jem, Eigenaar, 29-08-2019

Beste familie Broos, wat een leuke review! hartstikke bedankt !! Hopelijk tot ziens volgende zomer!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Laurain Bremer22-08-2019

Prachtig

Prachtige grote tenten met alle luxe die maar kunt wensen. Hele mooie natuur omringt je.

• 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Imke20-08-2019

Uniek, prachtig , adembenemend ❤️

Chez jem.. het paradijs bestaat echt! gewoon geen woorden voor... ik kan mensen alleen maar de raad geven ga er zelf naar toe en beleef het zelf! Adembenemend !! En wat Jürgen en Monique betreft .. pracht mensen met het hart op de juiste plaats en met super veel passie geven ze je het vakantiegevoel!! 2de keer dat we er zijn geweest .. gewoon thuis komen is het. En volgend jaar gaan we terug!

• 1Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Jantien en Cor19-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Heerlijk verblijf gehad bij Chez Jem! Hier komen we zeker nog wel eens terug. De gastvrijheid, het lekkere eten, het prachtige domein, lekker in het riviertje, koel slapen en geen muggen. Kortom Heerlijk !!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Familie Spapens18-08-2019

Zeer relaxte vakantiebestemming

Wij zijn hier 1 week geweest op doorreis naar Spanje. Genoten van de mooie locatie en de Brabantse gastvrijheid en gezelligheid

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Ton van Alem18-08-2019

Chez Jem, is fantastisch.Dit moet men echt ervaren

Wij hebben super genoten. Dat deze plek in de heerlijke natuur je zoveel energie kan geven hadden wij echt geen idee van. Bij Chez Jem hebben wij dit beide ervaren. Heerlijk om eens te genieten van echte natuurlijke rust. De vriendelijkheid en de gastvrijheid van de eigenaren waren hier zeker van invloed. Wij gaan hier echt regelmatig terugkomen. Als men van echte rust wil genieten en van de gastvrijheid van de eigenaren, ga echt naar deze plek toe. Kom even los van je drukke leven en ga genieten bij Chez Jem. Ervaar het. 👍🏻👌

Gereisd met partner in juni 2019

Vakantiepark Chez Jem info