Camping Les Vernières

8.4Fantastisch

Frankrijk, Auvergne, La Bourboule (Puy de Dome)

Op vakantie geweest naar Les Vernières?

8.4Fantastisch

Meer camping info

178 reviews over Camping Les Vernières

• 8Margreet15-08-2020

Fijne tijd gehad

We zijn uiteindelijk 2 weken op deze camping gebleven, terwijl we er 1 hadden geboekt. Het is ons heel goed bevallen. Zeer schoon sanitair, veel te doen in de omgeving, camping met veel faciliteiten. Enige minpunt is het hout rondom het zwembad, daardoor een paar keer een splinter in onze voeten.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2020

• 2019
    9Carina en Ronald05-10-2019

Fantastische plek !

Wij vonden deze camping heel goed. Helaas was er juist geen warm water door externe werken aan de gasleiding in La Bourboule. Daarvoor hebben we een korting gekregen. Zeer vriendelijke ontvangst ! Het sanitair was heel netjes. De dame, die aan het poetsen was, gebruikte eerst een stofzuiger, waardoor al het losliggend vuil (zoals bladeren, zand, spinnewebben,...) al weg was alvorens er met nat gepoetst werd. Resultaat = spic en span !!! Misschien nog een ideetje voor andere campinguitbaters... Ja, voor ons, een echte aanrader !!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 8Fam. Kanis18-09-2019

Prachtige omgeving

Nette camping, sanitair was zeer netjes en vrij nieuw en steeds warm water. Overdekt zwembad met een aparte waterglijbaan. Naast het zwembad ligt een voetbalveld van kunstgras. Onze plek was ruim en netjes. Op loopafstand zitten een Auchan en Lidl. Verwacht van de Dordogne niet te veel, hij is hier nog een smal, snel stromend riviertje. De omgeving is super mooi om te wandelen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Renate30-07-2019

Topcamping

Prima camping, schoon sanitair, 3 gebouwtjes, wordt vaak schoongemaakt, heerlijke douche en nog niet in de rij hoeven staan. Leuke speelweide voor de kids, broodservice, wat eten af te halen, zwembad met leuke glijbaan. Zwembad kan dicht zodat je ook als het wat frisser is lekker kunt zwemmen. Veel mooie wandelingen in de omgeving en het parc fenestre in het dorp vinden onze kinderen fantastisch. Klein minpuntje: er wil nog weleens een buitje vallen...Maar als je niet van extreme hitte houdt is dit een goede plek om een beetje af te koelen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Teun29-07-2019

Aanrader!!

Heerlijke tijd gehad, alle ingrediënten voor een ontspannen vakantie.

Gereisd in juli 2019

• 6Els27-07-2019

Kampeerplek

Slechte ondergrond: hobbelig met molshopen. Het was óf veel schaduw, óf veel zon. Erg klein, geen plaats voor de auto.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2018

• Oude reviews

7Aryaen14-05-2017

Ruime camping met opstartproblemen

Een mooie ruime camping aan de voet van de Puy de Sancys gelegen direct aan de weg van La Bourboule naar Le Mont Doré. De camping krijgt een grote opknapbeurt, het grote middenveld is opnieuw ingericht met nieuwe speeltoestellen en een weide voor de vijf (muil)ezels. De staanplaatsen worden alle voorzien van hagen die één of meerdere staanplaatsen omringen. Er worden ook nieuwe huur-chalets gebouwd. Het verouderde sanitair wordt verbeterd maar niet afdoende. Nadelen: De weg veroorzaakt overdag veel geluid ('s nachts is het stil) en ook een nabijgelegen vliegbasis geeft op sommige dagen veel geluidsoverlast van proefdraaiende en laag overvliegende straaljagers ook tot in de nachtelijke uren. Een in het stikdonker door het dal vliegende straaljager is bijna angstaanjagend en men verwacht ieder moment het vuur van de boordkanonnen of inslaande bommen. In het voorseizoen is de camping slechts beperkt geopend, geen zwembad en slechts één toiletgebouw ook de receptie is nauwelijks bezet. Helaas laat de hygiene in het toiletgebouw te wensen over soms is de onfrisse geur vanuit het herentoilet door het gehele gebouw te ruiken (1 keer per week schoonmaken is zelfs bij weinig gasten niet genoeg).

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

Camping Les Vernières info

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentKaraoke