Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Vernières

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Vernières voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 163 reviews

8.1FantastischScore uit 163 reviews
  • 8Staat v/h sanitair

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

163 Reviews over Les Vernières

• 8Margreet15-08-2020

Fijne tijd gehad

We zijn uiteindelijk 2 weken op deze camping gebleven, terwijl we er 1 hadden geboekt. Het is ons heel goed bevallen. Zeer schoon sanitair, veel te doen in de omgeving, camping met veel faciliteiten. Enige minpunt is het hout rondom het zwembad, daardoor een paar keer een splinter in onze voeten.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Carina en Ronald05-10-2019

Fantastische plek !

Wij vonden deze camping heel goed. Helaas was er juist geen warm water door externe werken aan de gasleiding in La Bourboule. Daarvoor hebben we een korting gekregen. Zeer vriendelijke ontvangst ! Het sanitair was heel netjes. De dame, die aan het poetsen was, gebruikte eerst een stofzuiger, waardoor al het losliggend vuil (zoals bladeren, zand, spinnewebben,...) al weg was alvorens er met nat gepoetst werd. Resultaat = spic en span !!! Misschien nog een ideetje voor andere campinguitbaters... Ja, voor ons, een echte aanrader !!!

• 10Ducos24-09-2019

Camping agréable... sanitaire d'une très grande propreté ( juste pas d'eau chaude un matin à 8 heures). accueil excellent rien a dire ...on reviendra dès que l'occasion se présentera.

• 9Aude23-09-2019

Camping au top!

Super week-end dans ce camping, accueil au top, nous étions sur un emplacement avec notre van, c'était génial! Les sanitaires sont géniaux, spacieux, propres et en plus avec de la musique!!! Nous conseillons vivement ce camping!

• 7OURS21-09-2019

bonne appreciation

tres bonne acceuil mobilhome du fond un peu trop pres de la route ! assez passagere

• 8Fam. Kanis18-09-2019

Prachtige omgeving

Nette camping, sanitair was zeer netjes en vrij nieuw en steeds warm water. Overdekt zwembad met een aparte waterglijbaan. Naast het zwembad ligt een voetbalveld van kunstgras. Onze plek was ruim en netjes. Op loopafstand zitten een Auchan en Lidl. Verwacht van de Dordogne niet te veel, hij is hier nog een smal, snel stromend riviertje. De omgeving is super mooi om te wandelen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Danielle Odouard16-09-2019

Je suis satisfaite de mon séjour, très bonne accueil.

• 8Valerie05-09-2019

Camping adapté pour des vacances en famille écologique Propriétaires sympathiques et dynamiques. Nos enfants ont adoré Merci

• 9Stephanie04-09-2019

Super week-end entre filles

Tout était super la région, les gens, le personnel du camping très sympathique. Nous étions en fin de saison donc nous n'avons pas connu les animations, la restauration. Nous reviendrons certainement en famille! Un week-end est court pour tout voir

• 5aimeti02-09-2019

les emplacements pour toiles de tente sont mal placés. pas de pédiluve a la piscine et le lino est mal positionné

• 4Staat v/h sanitair

Camping Les Vernières info