Camping Yelloh! Village Château de Fonrives

Camping Yelloh! Village Château de Fonrives
7,8

Omschrijving
Op Yelloh Village Château de Fonrives heeft het hele gezin een leuke tijd. Er zijn activiteiten voor kinderen van alle leeftijden en in het zwembad zijn de grote glijbanen favoriet. De camping heeft ook een speeltuin en springkussens. Camping Yelloh Village Château de Fonrives ligt vlakbij Biron, waar je een middeleeuws kasteel kunt bewonderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Château de Fonrives voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooie camping, grote plaatsen en prachtig zwembad.

Waar ik van baal is dat je verplicht een armbandje van de camping om krijgt die je niet afkunt doen en dat je een sticker op de auto moet plakken. Alsof je gevangen bent op je eigen camping en "buiten" de camping te herkennen bent.

Een visvijver,speeltuintje, voetbalveld en volleybalveld centraal op de camping.

Er staan altijd springkussens opgesteld waarin groot en klein zich kan vermaken.

Wij stonden op de laatste rij van vrije staanplaatsen, waarbij de sanitaire voorzieningen verder weg was (er was wel een klein alternatief gebouwtje, maar hier zijn de mannen en vrouwen voorz. niet geschieden).

Verder is het lopen naar de centrale voorzieningen relatief ver. We stonden bijna tegen het zwembad en overige voorzieningen aan, maar je moet er helemaal omheen lopen om er te komen. Erg onlogisch. Binnendoor weggetjes zou erg handig zijn.

Omgeving beetje saai , 1x leuk, niet nogmaals

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Sauna

107 reviews over Camping Yelloh! Village Château de Fonrives in het Nederlands

Mooie camping, grote plaatsen en prachtig zwembad.

Omgeving beetje saai , 1x leuk, niet nogmaals

Heerlijk!

Fam Bekebrede,
2-9-2018

Ruime plekken met schaduw, eigen kraantje en stroompunt. Leuke dorpjes, kastelen en mooie omgeving.

Fijne camping, altijd brood te verkrijgen, basisbenodigdheden in de campingwinkel.

Mooi springkussen en speelveld, coole glijbanen, mooi zwembad, leuke midgetgolf. Onze jongens (7 en 9 jaar) hebben zich uitstekend vermaakt.

Mooie camping, goed verzorgd. Ruime kampeerplekken. Vriendelijk personeel. Prachtig zwembad met geweldige glijbanen.

Omgeving vonden wij saai.

Yelloh! Village

Super vakantie! op een geweldige camping!

fam. Toorn,
15-8-2018

Super mooie en vriendelijke camping. Wij hadden een ruime plek tot de beschikking voor de vouwwagen. Het sanitair was niet modern maar was wel schoon. Zwembad echt geweldig met een 3-tal glijbanen voor de allerkleinste (0-5 jaar) en een 3-tal hoge glijbanen voor alle leeftijden mits je kind er maar vanaf durft (vanaf 3 jaar). Personeel erg vriendelijk, er was animatie waar wij geen gebruik van hebben gemaakt. Supermarkt binnen 5 minuten met de auto. Mocht je wat willen ondernemen dan zijn er 2 chateaus dicht in de buurt, verschillende andere activiteiten op 45 minuten rijden (chapeau, kano, dierentuin). Ons betreft is de camping een echte aanrader voor gezinnen voor de kinderen in alle leeftijden.

Prima camping

Onno,
13-8-2018

+ mooi zwembad

+ grote plaats

+ veel schaduw (oude gedeelte)

- animatie op Fransen gericht

- café/restaurant niet echt gezellig

- staat sanitair verouderd

Twee weken verbleven. Over het algemeen erg tevreden. De luxe stacaravan overtrof onze verwachtingen. Wel weinig schaduw met dit hete weer. Prima bedden, maar aan de harde kant. Horren voor de ramen. ’s Nachts koelt het af.

De speeltuin was helaas niet uitdagend genoeg voor onze kinderen van bijna 8 en 11 jaar (een houten speelkasteel en twee schommels). Ze hebben zich wel heel erg vermaakt in het zwembad, maar verder was er met name voor de oudste niet zoveel te doen.

Het zwembad was heel mooi en netjes. De kinderen zijn ontelbare keren van de grote glijbanen geweest. Handdoeken van handdoekleggers werden verwijderd, dus stoelen voor iedereen; ook regelmatig in de schaduw. Wel voeten verbrand aan de hete vloer.

Voor uitstapjes moet je een eind rijden. Wij deden o.a.: geocache van Terra Avontura bij Chateau Gavaudun, Bergerac, Kayakken op de Dordogne. Wij hadden overigens met die hitte ook niet veel zin om op pad te gaan.

Leuk, maar niet nog een keer

Fam van den heuvel,
6-8-2018

Wij hadden stacaravan bergerac 4 bloemen. De stacaravan voelde als nieuw aan en was heel netjes ,de stacaravan stond op het nieuwe gedeelte maar gelukkig hadden wij wel veel schaduw en een grote plek .

Op het oude gedeelte heb je heel veel schaduw maar alles staat heel dicht op elkaar.

Je moet maar net geluk hebben waar je stacaravan zich bevind.

Het zwembad ziet er schitterend uit voldoende ruimte voor heel de camping.

Voor onze kinderen van 2,5 en 4 jaar was er weinig te doen. Geen kleine speeltuintjes op de camping te vinden. De enige speeltuin die er is daar hangen de spijkers uit.

De springkussens waren overdag met 40 graden te warm dus wij vragen ons af waarom ze om 20:00uur uit gaan.

Mini disco is binnen bij de bar. Heeft geen sfeer en weinig enthousiaste kinderen. Veel kinderen waren op het grasveld te vinden terwijl daar ook een podium zit.

Een keer, niet weer

Mw,
1-8-2018

Net terug van een redelijk teleurstellende vakantie, we hadden een stacaravan type Biron geboekt. Bij aankomst bleek gelijk al dat de caravan er anders, veel ouder uitzag, ook het interieur. Totaal niet zoals ze de caravan op de website aanbieden!! Wij stonden op het oudere gedeelte van de camping. Ook de bedden zijn slecht, uitstekende/prikkende veren in je rug, veel ongedierte in caravan, niet fris. Er zijn een klein aantal caravans type Biron zoals getoond op de website aanwezig op de camping (nieuwe gedeelte). Onze klachten geuit bij de receptie maar werden totaal niet serieus genomen, alles werd tegengesproken, ze konden niks voor ons doen, absoluut zeer klantonvriendelijk! Dus wees gewaarschuwd voordat u boekt: zorg dat u zeker weet dat u ook krijgt wat u boekt! Het positieve aan de camping: groot speelveld(grasveld), springkussens, mooi zwembad en glijbanen waar de jeugd zich prima kan vermaken.

Leuke ruime camping

Lw,
25-7-2018

Mooi overzichtelijke camping veel groen.

Leuke speeltuin en speelveld voor de kinderen ook zwembad leuk en geen handdoeken leggers bedjes genoeg.

Kinderen vanaf een jaar of 6/7 kunnen hun eigen gang gaan en zelf de camping over.

Zijn wat leuke dingen in de buurt maar ook veel op ongeveer 1 uur rijden.

Restaurant en bar niet echt gezellig.

Eten afhaal oké

Wij zijn aan onze laatste dagen van onze 19 nachten op de camping bezig. Goede camping. Onze kinderen zijn 7,3,2 jaar. Voor de oudste fantastische camping. Is gericht op kinderen van 6/7 jaar en ouder niet voor kinderen jonger vinden wij. Zwembad is geweldig alleen moet je je schoeisel uit bij de deur met als gevolg dat je voetzolen verbranden op de vloer.

Nu is de camping vol en lijkt wel een wagenpark, er wordt erg hard gereden en zeker ook door de golfkarretjes van het camping personeel.

Plaatsen zijn mooi groot en schaduwrijk(op het oude gedeelte, plaats 73)

Lijkt negatief maar zijn kleine puntjes die opvallen maar we hebben het heerlijk gehad. Een aanrader voor gezinnen met kinderen vanaf 6/7 jaar.

Yelloh! Village

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Château de Fonrives in Villeréal (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Château de Fonrives zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.