Camping Yelloh! Village Château de Fonrives

Camping Yelloh! Village Château de Fonrives

7.3Goed

Frankrijk, Aquitaine, Villeréal (Lot et Garonne)

7.3Goed

• 6.6Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Château de Fonrives voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Op Yelloh Village Château de Fonrives heeft het hele gezin een leuke tijd. Er zijn activiteiten voor kinderen van alle leeftijden en in het zwembad zijn de grote glijbanen favoriet. De camping heeft ook een speeltuin en springkussens. Camping Yelloh Village Château de Fonrives ligt vlakbij Biron, waar je een middeleeuws kasteel kunt bewonderen.

147 reviews over Camping Yelloh! Village Château de Fonrives

• 7Wil Breda25-08-2020

Leuk voor 1 keer

Leuke camping. Met prima zwembaden. Wel pijnlijke vloer met open tenen tot gevolg. Middelste zwembad heeft een gladde vloer waardoor je uitglijd bij het instappen. Glijbanen zijn goed. Leuke kampeerplekken. Laantje van plek 154 is rustig en ruim. De plekken in het bos zijn ruim met schaduw maar hier is het erg druk en lawaaierig. Veel vaste staande bbq's, waardoor veel bbq rook over het gehele terrein hangt. Restaurant matig, niet echt gezellig, was ook uit de keuken van de snack. Pizza was zwart aan de onderkant. Ook geen plek om overdag rustig te zitten en een drankje te kunnen bestellen. Avond animatie is geheel in het frans. In het sanitairgebouw moest je de douche knop om de 15 seconden weer ingedrukt worden wilde je warm water houden.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9S. Huisman31-07-2020

Was geweldig

8 dagen naar deze leuke camping geweest.wij zaten in een 4 per caravan.recht tegen over het vismeertje.lekker veel zon.mijn man heeft 33 vissen gevangen.mooi formaat camping.lekker eten bij take away .en restaurant.wel kleine camping winkel.lekker ijs bolletjes, verschillende smaken.zwembad ruim en leuke glijbanen.Boogschieten is gratis, net als mini golf.klimbos geweldig.omgeving weinig van gezin.supermarkt op 3.5 km.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 7Leonie25-01-2020

Mooie camping, Fransen worden flink voorgetrokken.

Geen plek voor oudere kinderen om te hangen na 11u. Er wordt verwacht dat je met 50 man op de grond gaat zitten. Overal ruimte over, een hardstikke groot grasveld in het midden waar niemand last van ze zouden hebben. Maar nog steeds mochten ze daar niet hangen. De Franse animatie heeft mijn dochters en hun vrienden recht in het gezicht gezegd dat ze de Fransen voortrekken omdat ze Nederlanders haten. Heel erg matig, echter verraste dit ons niet. De Franse voorkeur was over de hele camping voelbaar. Gelukkig hadden mijn dochters een leuke vriendengroep opgebouwd. Anders hadden ze niks te doen op de camping. Dit hebben ze wel helemaal zelf moeten aanpakken. Vanuit de camping is er geen initatief voor jongeren. Mijn dochters kenden met de mensen die weggestuurd zijn van de camping, en ik kan niet meer zeggen dan dat dit volledig onterecht was. Dit was weer een gevalletje Fransen voor. Belachelijk. Een geweldig aangelegd zwembad!!!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2019
    9Hilde24-12-2019

fantastisch!

Mooie, ruime en schone camping, met een heel goed zwembad + glijbanen. Voor kinderen een groot feest, de speeltuin op het grote veld vlakbij het zwembad is dé plek waar eigenlijk de hele dag wordt gespeeld, gevoetbald en vermaakt. 's Avonds altijd iets te doen, maar als je daar geen zin in hebt, dan heb je ook geen overlast van geluid. Wij hadden een staanplaats achterop de camping op een wat recenter aangelegd gedeelte. Wij vonden dit een goede plek. Het al wat langer bestaande deel achter het zwembad vonden wij persoonlijk wat dicht op elkaar allemaal.

• 4Mandy Pina04-10-2019

Nooit meer, vreselijke eigenaar, geen woord Engels

De camping is erg Frans, de Fransen krijgen hier overal voorrang. Onze Nederlandse pubers werden zeer kort gehouden en er was geen inlevingsvermogen. Franse jeugd mocht op bepaalde plekken hangen (met de bewaking) en de Nederlandse jeugd werd steeds overal weggestuurd. Er is dus geen plek om in de avond nog lekker te chillen voor de jeugd.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

La direction, gerant, 12-11-2019

Geachte mevrouw,

Wij ontvangen met veel plezier families met kinderen op onze camping, en de jeugd van verschillende nationaliteiten kunnen het

prima met elkaar vinden. Echter, uw tieners hebben zich restpectloos gedragen :

ze bezigden racistische uitspraken, tekenden hakenkruizen, waren geweldadig, mishandelden gehandicapten,

pleegden identiteitsfraude en gedroegen zich erg vervelend tegen ons personeel.

Dus ja, na 4 dagen hebben wij jullie van onze camping verwijderd en daarmee hebben wij al onze andere gasten en ons personeel

een groot plezier gedaan. En trouwens, wij hebben ook al het vuinis en de lege bierflesjes opgeruimd, die jullie hebben

laten liggen......

De directie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Kim10-08-2019

Aanrader!

Wij , gezin met 2 jongens van 11 en 13 jaar, hebben een hele fijne vakantie gehad. Wij stonden op plaats 148. Achter het zwembad , bij kleinschalig sanitair gebouw. Plaats was groot met veel schaduw. Geen last gehad van geluiden zwembad en van avondprogramma. Het zwembad is fantastisch! Schoon, veel glijbanen. Het zwembad is groot met veel ligbedden, altijd plaats. Verschillende nationaliteiten op de camping. Onze jongens hadden veel vrienden gemaakt. Kinderen geen gebruik gemaakt van animatie ivm alleen in Frans. Maar ze hadden genoeg te doen ( zwemmen, vissen, voetballen, springkussen, spelletjes doen) Dus ze hebben het niet gemist. Ik vond de sfeer heel ontspannen, geen rijen bij het brood, weinig handdoeken leggers, vriendelijke behulpzame medewerkers. Supermarkt dichtbij, mooie naast gelegen dorpjes. Voor andere dingen wat verder rijden. Goed wifi, voor pubers erg fijn ;) Gehele camping was goed onderhouden en zag er netjes uit

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Red09-08-2019

Practige camping,prachtig gebied, veel frustraties

Mooie,schone camping.Prachtig zwembad.Staanplaatsen zijn erg scheef tent/caravan opzetten is dus een flinke klus.Er zit veel verschil in plekken. Wij stonden tussen de stacaravans,dat was wel jammer.kinderdisco begint om half 9 pas. Animatie is erg leuk maar allemaal in het Frans. zelfs het programma(hangt bij infobalie) regels bij het zwembad zijn streng. met 40 graden brand je je voeten echt aan de vloer maar slippers/ waterschoenen zijn absoluut verboden. oplossing: dan gaat u maar niet zwemmen mevrouw.(badmeester loopt op oude gympen) kinderen gingen klimmen.2 uur is de Deal maar eerst de Fransen hun pakje aan en uitleg met oefenparcours. Dan de Nederlanders.Na een uur kon het klimmen beginnen.Na een klein half uurtje moesten ze stoppen want ze gingen het parcours vast niet nog een keer redden. Kinderen waren wel verdrietig daarover. Mooie visvijver! uitstapjes minstens een uur rijden. Fransen hebben per definitie voorkeurspositie

• 8Eetgelegenheden

• 8Robbie09-08-2019

Camping goed, omgeving saai (persoonlijk)

Mooie, schone en bovenal goede camping. Zwembad is schoon. De glijbanen zijn geweldig voor jong en oud. Winkeltje op de camping is prima voor de basiszaken. Geen woekerprijzen. Sterk punt is de aanwezigheid van het info point. Nederlandstalige dame (Khimia) kan je overal bij assisteren.
    Wij stonden en een Gavaudun caravan aan het grote veld. Caravan oud maar prima. Plaats 212 en deze was ongelooflijk groot. Springkussens zijn geweldig. Andere pluspunten: pizza afhalen, het immense speelveld voor de kids, ponyrijden, klimbos en het circus op de camping. Ligging met het chateau in het midden is prachtig.

Animatie was matig, tenminste voor de NL kids. Ik heb geen NL kids gezien. NL animatie is doorgaans beter. Ligging van de camping is m.i. wat saai. Vlakke omgeving. Leuke dorpjes en kastelen in de buurt, maar dat is het. Echte highlights op 45 min. Vond de afwisseling voor 3 weken vakantie wat matig. Camping top, omgeving matig.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Angelique01-08-2019

Mooie camping, super zwembad. Fijne vakantie gehad

Net terug na 2 weken op Fonrives. heerlijke tijd gehad met 2 kinderen van 6 en 11 jaar. Wij hadden plek 117 net achter het zwembad, plek was heel groot met nog mooi groen gras. Ik heb geen overlast ervaren van geluid uit zwembad. Je hoort het avondprogramma wel heel goed, dit duurt tot ongeveer 23.15 en dan gaat de muziek zachter. Ik vond het wel luidruchtig een paar avonden door terugkerende jonge lui. Vlakbij een klein sanitair gebouw, ik werd wel wakker door schoonmakers om 06.15. Toen het drukker was op de camping was het wel snel vies. Echt top altijd heet water met douchen en afwassen. Ik mis wel een wasbakje met zeep voor je handen te wassen. Zwembad is echt top, glijbanen zijn super en veel fijne lig bedden. Animatie en avondprogramma alleen in frans, dit was erg jammer zeker omdat er veel NL en Engelse zijn. Streek viel tegen, veel in Dordogne gedaan vaak wel uur rijden. supermarkt vlakbij. Camping zeker aanrader!

• 7H.K.31-07-2019

Luidruchtig, geweldig zwembad. Geen 3e x.

Paar jaar geleden nog op Fonrives geweest. Wat een voortreffelijke camping was het toen. Hoe anders is het nu. De camping zelf is mooier en verder ontwikkeld. Prachtig zwembad..goed sanitair..goed onderhouden, allemaal niks op aan te merken. De camping zelf is echter zeer luidruchtig geworden. Heel veel overlast gehad van meerdere gezinnen, groepen om ons heen oa door luid pratend..feestend , ondersteund door luide muziek. Regelmatig alle ramen en deuren van de caravan moeten sluiten door de vaste bbq van de buren, welke op de grote dure plaatsen zijn geplaatst. Samen met vaste picknik tafels. Deze zijn echter zo geplaatst dat ze pal onder het raam van de buren staan en zo veel overlast verzorgen. Kies je plaats dus zorgvuldig uit als je hier boekt. De luide animatie stopt om 23:30 waarna het pas zoetjes aan rustig wordt. De camping opzich is geweldig maar doordat de rust hier verdwenen zullen wij niet gauw meer terugkomen.

• 6Eetgelegenheden

Camping Yelloh! Village Château de Fonrives info