Camping Yelloh! Village Château de Fonrives

Camping Yelloh! Village Château de Fonrives
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Château de Fonrives voor je op een rij gezet:

131 reviews over Camping Yelloh! Village Château de Fonrives in het Nederlands

Super vakantie! op een geweldige camping!

fam. Toorn
15-8-2018

Super mooie en vriendelijke camping. Wij hadden een ruime plek tot de beschikking voor de vouwwagen. Het sanitair was niet modern maar was wel schoon. Zwembad echt geweldig met een 3-tal glijbanen voor de allerkleinste (0-5 jaar) en een 3-tal hoge glijbanen voor alle leeftijden mits je kind er maar vanaf durft (vanaf 3 jaar). Personeel erg vriendelijk, er was animatie waar wij geen gebruik van hebben gemaakt. Supermarkt binnen 5 minuten met de auto. Mocht je wat willen ondernemen dan zijn er 2 chateaus dicht in de buurt, verschillende andere activiteiten op 45 minuten rijden (chapeau, kano, dierentuin). Ons betreft is de camping een echte aanrader voor gezinnen voor de kinderen in alle leeftijden.

Prima camping

Onno
13-8-2018

+ mooi zwembad

+ grote plaats

+ veel schaduw (oude gedeelte)

- animatie op Fransen gericht

- café/restaurant niet echt gezellig

- staat sanitair verouderd

Twee weken verbleven. Over het algemeen erg tevreden. De luxe stacaravan overtrof onze verwachtingen. Wel weinig schaduw met dit hete weer. Prima bedden, maar aan de harde kant. Horren voor de ramen. ’s Nachts koelt het af.

De speeltuin was helaas niet uitdagend genoeg voor onze kinderen van bijna 8 en 11 jaar (een houten speelkasteel en twee schommels). Ze hebben zich wel heel erg vermaakt in het zwembad, maar verder was er met name voor de oudste niet zoveel te doen.

Het zwembad was heel mooi en netjes. De kinderen zijn ontelbare keren van de grote glijbanen geweest. Handdoeken van handdoekleggers werden verwijderd, dus stoelen voor iedereen; ook regelmatig in de schaduw. Wel voeten verbrand aan de hete vloer.

Voor uitstapjes moet je een eind rijden. Wij deden o.a.: geocache van Terra Avontura bij Chateau Gavaudun, Bergerac, Kayakken op de Dordogne. Wij hadden overigens met die hitte ook niet veel zin om op pad te gaan.

Yelloh! Village

Leuk, maar niet nog een keer

Fam van den heuvel
6-8-2018

Wij hadden stacaravan bergerac 4 bloemen. De stacaravan voelde als nieuw aan en was heel netjes ,de stacaravan stond op het nieuwe gedeelte maar gelukkig hadden wij wel veel schaduw en een grote plek .

Op het oude gedeelte heb je heel veel schaduw maar alles staat heel dicht op elkaar.

Je moet maar net geluk hebben waar je stacaravan zich bevind.

Het zwembad ziet er schitterend uit voldoende ruimte voor heel de camping.

Voor onze kinderen van 2,5 en 4 jaar was er weinig te doen. Geen kleine speeltuintjes op de camping te vinden. De enige speeltuin die er is daar hangen de spijkers uit.

De springkussens waren overdag met 40 graden te warm dus wij vragen ons af waarom ze om 20:00uur uit gaan.

Mini disco is binnen bij de bar. Heeft geen sfeer en weinig enthousiaste kinderen. Veel kinderen waren op het grasveld te vinden terwijl daar ook een podium zit.

Een keer, niet weer

Mw
1-8-2018

Net terug van een redelijk teleurstellende vakantie, we hadden een stacaravan type Biron geboekt. Bij aankomst bleek gelijk al dat de caravan er anders, veel ouder uitzag, ook het interieur. Totaal niet zoals ze de caravan op de website aanbieden!! Wij stonden op het oudere gedeelte van de camping. Ook de bedden zijn slecht, uitstekende/prikkende veren in je rug, veel ongedierte in caravan, niet fris. Er zijn een klein aantal caravans type Biron zoals getoond op de website aanwezig op de camping (nieuwe gedeelte). Onze klachten geuit bij de receptie maar werden totaal niet serieus genomen, alles werd tegengesproken, ze konden niks voor ons doen, absoluut zeer klantonvriendelijk! Dus wees gewaarschuwd voordat u boekt: zorg dat u zeker weet dat u ook krijgt wat u boekt! Het positieve aan de camping: groot speelveld(grasveld), springkussens, mooi zwembad en glijbanen waar de jeugd zich prima kan vermaken.

Leuke ruime camping

Lw
25-7-2018

Mooi overzichtelijke camping veel groen.

Leuke speeltuin en speelveld voor de kinderen ook zwembad leuk en geen handdoeken leggers bedjes genoeg.

Kinderen vanaf een jaar of 6/7 kunnen hun eigen gang gaan en zelf de camping over.

Zijn wat leuke dingen in de buurt maar ook veel op ongeveer 1 uur rijden.

Restaurant en bar niet echt gezellig.

Eten afhaal oké

Wij zijn aan onze laatste dagen van onze 19 nachten op de camping bezig. Goede camping. Onze kinderen zijn 7,3,2 jaar. Voor de oudste fantastische camping. Is gericht op kinderen van 6/7 jaar en ouder niet voor kinderen jonger vinden wij. Zwembad is geweldig alleen moet je je schoeisel uit bij de deur met als gevolg dat je voetzolen verbranden op de vloer.

Nu is de camping vol en lijkt wel een wagenpark, er wordt erg hard gereden en zeker ook door de golfkarretjes van het camping personeel.

Plaatsen zijn mooi groot en schaduwrijk(op het oude gedeelte, plaats 73)

Lijkt negatief maar zijn kleine puntjes die opvallen maar we hebben het heerlijk gehad. Een aanrader voor gezinnen met kinderen vanaf 6/7 jaar.

Aangenaam verrast!

CR
28-1-2018

Deze camping heeft ons aangenaam verrast. Ruim opgezet, veel groen, een hele leuke "speelweide" voor jonge en oudere kinderen. Onze caravan stond op het nieuwe deel van de camping, minder groen, maar zeer ruim opgezet. Weinig schaduw, maar door luifel bij de caravan weinig last van gehad. In de avond koelde het ook heerlijk af. Zeer vriendelijk personeel, een klacht over gebrek aan warm water werd meteen opgelost. Wij hebben een aantal keer eten afgehaald en dat was prima voor ons. In het restaurant hebben wij niet gegeten. Zwembaden heerlijk en fijn ook die overkapping waardoor er op hele warme zonnige dagen toch wat beschutting was. Genoeg ligbedden bij het zwembad. Wij hebben hier een hele fijne tijd gehad!

Mooie camping maar toch niet nog een keer

Corinne
7-9-2017

Wij waren er van 26 juli t/m 9 augustis, kinderen 12 en 9.

+ veel ruimte op de camping maar daar kunnen ze meer mee doen

+ veel ruimte bij mobiel home en ook grote kampeerplekken (oude gedeelte niet)

+ mooie mobile home (wij hadden 6 pers met 2 badkamers)

+ zwembad prima en wordt uitgebreid in 2018

+ divers vers brood 's ochtends en hele dag door stokbrood

+ ingehuurde animatie (in augustus meer dan in juli)

+ infopunt geeft ook echt goede informatie en verwijst je naar kwalitatief goede plaatsen (zoals een manage, ferme-auberge)

+ supermarkt op 2,5 km (Villereal zelf is niets te doen)

- animatieteam beetje duf

- animatie pas om 21:30 uur, daarvoor (en daarna) niets te doen in bar: die is geheel overdekt en saai (barman zit om 21:00 uur op zaterdag een boekje te lezen omdat er niets is te doen)

- geen (gezellig) terras

- zwembad en speelgelegenheid ging vroeg dicht

+/- restaurant wisselend: 1 keer echt slecht, daarna toch nog een kans gegeven en 2 keer heerlijk gegeten, lijkt afhankelijk van de kok en bediening

+/- rustige en beetje saaie omgeving, wel zijn Monpazier en Monflaquin erg leuk

Niet meer laat in het seizoen

Bob
4-9-2017

Eind aug begin sept geen aanrader. Camping sluit 9 sept en voor die tijd wordt alles al dicht gedaan . Halve wc blokken. Restaurant dicht ( al is dit sowieso geen aanrader) winkel dicht brood dag van te voren bestellen en als je dit vergeet heb je dus niks. Door de nieuwe eigenaar is het er niet op vooruit gegaan. Komen hier nu 20 jaar, maar het wordt er niet beter op. En sinds yellow de scepter zwaait is het een commercieel gebeuren geworden. Gelukkig weten we de weg zo kalm aan wel buiten de camping. Want Anders zou dit echt ons laatste jaar hier zijn.

Yelloh! Village

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Château de Fonrives in Villeréal (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Château de Fonrives zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Château de Fonrives scoort een 7.8 uit 10 op basis van 131 reviews.