Camping Atlantic Club Montalivet

8Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Vendays - Montalivet (Gironde)

8Fantastisch

• 7.7Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Op Camping Atlantic Club Montalivet 5* loop je zo vanaf de camping het strand op. Er is ook een zwembad met leuke glijbanen. Naast het gewone restaurant, is er ook een gedeelte met kraampjes waar je lekkere snacks kunt halen. Camping Tohapi Atlantic Club Montalivet ligt bij het dorp Vendays-Montalivet en het is een uurtje rijden naar Bordeaux.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic Club Montalivet voor je op een rij gezet:

544 reviews over Camping Atlantic Club Montalivet

• 7Roos01-09-2019

Heerlijke plek om te relaxen!

Eigenlijk is het niet echt een camping maar meer een park met vooral stacaravans en een aantal vaste tenten. Wij hadden een ecolodge luxe, mooie tent met alle luxe. Sanitairgebouw was helaas niet schoon en aantal dingen waren kapot die niet gemaakt werden. Er werd weinig schoongemaakt. Wc' s zaten veelal onder de urine en stonken. Verder mooie camping met een fijn zwembad. Pleintje met een aantal leuke tentjes om nog wat te borrelen of te eten. Supermarkt op de camping prima. Restaurant niet bijzonder, afhaalpizza's prima. Strand dichtbij, heerlijk om in de avond de zonsondergang te bekijken. In de omgeving wat weinig te doen maat vonden wij prima tips; heerlijke markt in montalivet, grote supermarkt op 20 minuten rijden, Bordeaux, wijn proeven in omgeving. Karten in Montalivet.

• 4Staat v/h sanitair

• 8Marloes08-08-2019

Superfijne camping. Gezellig pleintje op de camping met eetkraampjes. Winkeltje met de hele dag door vers afgebakken stokbrood. Cafetaria waar je lekker en betaalbaar eten kan afhalen. Schone camping met vriendelijk personeel. Dicht bij de oceaan wat top is, een lekker drankje gedronken bij het strand, en genoten van de mooie zonsondergangen. Zwembad erg leuk voor zowel jong als oud met veel glijbanen. Onze kinderen hebben zich daar ontzettend goed vermaakt. Wij kijken terug op twee heerlijke weken!

• 8Eetgelegenheden

• 9T08-08-2019

Fantastisch! Eigenlijk klopte alles, schone nieuwe caravan, aan T strand, super leuk stadje Montalivet, waar elke dag een fantastische markt is. Personeel zeer vriendelijk, alles schoon en netjes.

• 8Esther04-08-2019

Heerlijke camping

Leuke camping, goed verzorgd, caravan heel schoon en netjes. Strand op loopafstand en mooi zwembad om af te wisselen. Aldi lekker dichtbij en de campingwinkel is ook goed voorzien. In de avond is het bij het basketbalveld gezellig druk met de oudere tieners. Verder alles goed geregeld op de camping. Geen klagen gehad

• 8Eetgelegenheden

• 8Marc van Kempen03-08-2019

Mooie camping met superzwembad in rustige omgeving

Mooie camping met een leuk ruim zwembad en mooie glijbanen. Alle animatie en communicatie is 100% frans, maar dat was voor ons geen bezwaar. 4G is belabberd op de camping maar daar is de vakantie ook voor bedoeld :). Montalivet is leuk voor een bezoekje aan de dagelijkse markt en een keer uit eten maar het is feitelijk een straat met winkeltjes en restaurant. Bordeaux is een leuke dagtrip maar wel 1 1/2 rijden tussen de wijnvelden maar wel zeker de moeite waard. Aldi op 3 km van de camping, erg handig. Grote Franse supermarkten op 20 autominuten. Voor het overige is de omgeving mooi maar weinig echte bezienswaardigheden. Royan aan de andere kant van de Ferry is wel een bezoekje waard. Tenslotte was onze accommodatie (safaritent groot) super!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Desiree19-07-2019

Super camping! Misschien komen we nog eens terug.

Mooie verzorgde camping. Deze camping heeft veel tenten te huur in verschillende maten en soorten. Wij zaten in een lodge tent en hebben hier heerlijk geslapen en genoten van het zonnetje. Strand was direct aan de camping, s'nacht hoorde je de golven heel goed als je in bed lag. Dat is een heerlijk geluid. We hebben heerlijk gesurft op de hoge golven. Zwembad is echt super. Ook het voetbalveldje was erg in trek. Aldi op 5 min rijden met de auto. In het stadje Montalivet kun je heerlijk door de straten slenteren en lekker eten, er is iedere dag markt. De grote stad bordeaux ligt op 1.5 uur rijden van de camping, maar dan moet het niet druk zijn op de weg. Verder is er in de omgeving weinig tot niets te zien wat de moeite waard is. Maar de camping was echt super!! Toilletten zijn altijd schoon, er is daar altijd iemand aan het schoonmaken.

• 9Staat v/h sanitair

• 2018
    7Fam01-12-2018

Mooie camping direct aan de Atlantische kust.

Camping direct aan het strand. Leuk zwembad en gezellige sfeer. Kinderen ontmoeten elkaar bij de animatie en panna kooi.

• 9Gijs20-08-2018

Schoon-netjes-mooi-prachtig gelegen-goede service.

Boven verwachting. Zeer schoon sanitair dat de hele dag door wordt schoongemaakt. Normale toiletten incl wc papier. Strand mooi en dichtbij. Personeel aardig en klantvriendelijk. Zwembad met nieuwe glijbaan heel mooi. Wel druk! soms even zoeken naar een bedje. Maar al met al echt een prima camping die er mooi en verzorgd uitziet. Ik denk dat er afgelopen jaar veel verbeteringen zijn doorgevoerd want wij hadden echt niks te klagen en zijn zeker kritisch. 1 puntje: wifi is idd slecht.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Hans Dirven10-08-2018

Heerlijk

Heerlijke camping. Fijne (eco)lodge tent. Veel tieners (ook nederlanders) die fijn en veel met elkaar optrokken. Superstrand op loopafstand. Volgend jaar absoluut weer!

• 6Eetgelegenheden

• 6VD LOOSDRECHT08-08-2018

Super voor de kinderen, jammer van de kakkerlakken

Tja, dan maar even objectief review van van een gezin met 2 zonen (6 en 4 jaar) en de nodige Frankrijk-ervaring: PLUSPUNTEN: - Groot en diverse zwembaden/glijbanen - Kampwinkel met noodzakelijke dingetjes (stokbrood 'smorgens) en een Aldi praktisch om de hoek (Carrefour op 20km) - Mooi strand + eigen strandwachten (alleen hoogseizoen) - Goed pad om te hardlopen

MINDER GOEDE PUNTEN: - Caravan niet 5 sterren waard (verouderd en met de 'franse-slag' schoongemaakt) - Zwembad in hoogseizoen te klein voor de hoeveelheid gasten van de camping. De foto's van internet zijn niet representatief en ligbedjes zijn er echt niet genoeg) - Personeel spreekt voornamelijk Frans, logisch voor conservatieve FR maar jammer. - Niet veel te doen in de omgeving (Montalivit markt is leuk voor een paar keer en Soulac een leuk touristisch plekje). - Het ergste KAKKERLAKJES (gewoon leuke kevertjes) en nog erger bij het melden werd er niet van opgekeken :-(

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

9 tips over Camping Atlantic Club Montalivet

• Jacqueline, 17-09-2013

Lacanau en Soulac sur mer zijn leuke strandjes om naar toe gaan.

• M.Gerrits, 07-07-2013

als je niet van roken houd ga dan zeker niet hier naar toe, overal in de caravans wordt gerookt, wij hebben een kind met astma, wij zijn 2 keer naar de dokter geweest omdat hij bijna stikte van de rooklucht, het is echt een schande.

• Roland, 06-08-2013

Voor tijden mbt de veerdienst in Royan. Website: www.bernezac.com

Houd in het hoogseizoen rekening met lange wachttijden. Prijs auto: €23,50 Prijs personen. €. 3,20

8 vragen over Camping Atlantic Club Montalivet

• Natalie, 22-07-2019

Airlodge select

Ben enkele jaren geleden op deze camping geweest, dus weet ongeveer de indeling. Ik ben alleen benieuwd waar nu de airlodges select staan. Weet iemand dat? Nog mooier, heb je je verblijf hierin gehad, hoe was dat?

• Linda, 10-07-2019

3G 4G

Ik lees dat het bereik 3 en 4G slecht is op de camping, klopt dat? Alvast bedankt!

Marc, 29-07-2019

Klopt, heel slecht bereik. Heb je wel echt vakantie daardoor :)

• marion, 08-05-2019

ligging mobile homes

Graag zou ik willen weten of de Waikiki 1 en 2 d (van vacansoleil) dicht bij het zwembad liggen, of in welke zone. Is er iemand die dit mij kan vertellen?

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig