Camping Atlantic Club Montalivet

8.1Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Vendays - Montalivet (Gironde)

8.1Fantastisch

• 7.9Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic Club Montalivet voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Op Camping Atlantic Club Montalivet 5* loop je zo vanaf de camping het strand op. Er is ook een zwembad met leuke glijbanen. Naast het gewone restaurant, is er ook een gedeelte met kraampjes waar je lekkere snacks kunt halen. Camping Tohapi Atlantic Club Montalivet ligt bij het dorp Vendays-Montalivet en het is een uurtje rijden naar Bordeaux.

546 reviews over Camping Atlantic Club Montalivet

• 9Marga01-08-2020

Vakantie zoals vakantie hoort te zijn !

Vakantie zoals vakantie hoort te zijn! Vriendelijkste personeel wat we ooit tegen gekomen zijn. Altijd een lach en behulpzaam. Zwembad is geweldig en schoon, hele camping trouwens. Alles vlak en overzichtelijk. Strand is prachtig en op loopafstand. Voor jonge en oudere kinderen genoeg te beleven. Tieners 14 t/m 17 jaar vonden het ook super, veel Nederlandse jongeren die zich in de avond verzamelen. Heel gezellig! Lawaai, echt dat valt mee ze zitten op het strand. Het enige grote minpunt is het bereik. WiFi kun je kopen maar dan nog is het verre van optimaal.

Wij hebben ons plekje gevonden en komen volgend jaar terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 6Caroline05-01-2020

nooit meer vanwege lawaai 's nachts

Wij zijn hier 2 weken geweest; de eerste week was prima maar tweede week slechte nachtrust door luidruchtige jongeren in meerdere stacaravans rondom ons, die lachgas gebruikten. Ondanks herhaaldelijk melden en vragen om extra toezicht, kwam er pas na meerdere keren bellen 's nachts een bewaker langs. Ik zou alleen hierom al nooit meer naar deze camping gaan. Tweede minpunt was dat de activiteiten niet geschikt waren voor kinderen tussen 11 en 16 jaar: te groot voor de miniclub, maar ze mochten ook niet aan de sportieve algemene activiteiten meedoen, omdat ze daar weer te klein voor waren. Erg jammer voor jongens van die leeftijd en op andere campings niet een probleem geweest, hier hadden ze in de organisatie rekening mee kunnen houden. Verder zoals verwacht een grote onpersoonlijk stacaravandorp met alle faciliteiten en direct achter het strand, wat erg fijn was met bewaking. aanmelden en vertrek liep soepel, goed georganiseerd.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2019
    7Roos01-09-2019

Heerlijke plek om te relaxen!

Eigenlijk is het niet echt een camping maar meer een park met vooral stacaravans en een aantal vaste tenten. Wij hadden een ecolodge luxe, mooie tent met alle luxe. Sanitairgebouw was helaas niet schoon en aantal dingen waren kapot die niet gemaakt werden. Er werd weinig schoongemaakt. Wc' s zaten veelal onder de urine en stonken. Verder mooie camping met een fijn zwembad. Pleintje met een aantal leuke tentjes om nog wat te borrelen of te eten. Supermarkt op de camping prima. Restaurant niet bijzonder, afhaalpizza's prima. Strand dichtbij, heerlijk om in de avond de zonsondergang te bekijken. In de omgeving wat weinig te doen maat vonden wij prima tips; heerlijke markt in montalivet, grote supermarkt op 20 minuten rijden, Bordeaux, wijn proeven in omgeving. Karten in Montalivet.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Marloes08-08-2019

Superfijne camping. Gezellig pleintje op de camping met eetkraampjes. Winkeltje met de hele dag door vers afgebakken stokbrood. Cafetaria waar je lekker en betaalbaar eten kan afhalen. Schone camping met vriendelijk personeel. Dicht bij de oceaan wat top is, een lekker drankje gedronken bij het strand, en genoten van de mooie zonsondergangen. Zwembad erg leuk voor zowel jong als oud met veel glijbanen. Onze kinderen hebben zich daar ontzettend goed vermaakt. Wij kijken terug op twee heerlijke weken!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9T08-08-2019

Fantastisch! Eigenlijk klopte alles, schone nieuwe caravan, aan T strand, super leuk stadje Montalivet, waar elke dag een fantastische markt is. Personeel zeer vriendelijk, alles schoon en netjes.

• 8Esther04-08-2019

Heerlijke camping

Leuke camping, goed verzorgd, caravan heel schoon en netjes. Strand op loopafstand en mooi zwembad om af te wisselen. Aldi lekker dichtbij en de campingwinkel is ook goed voorzien. In de avond is het bij het basketbalveld gezellig druk met de oudere tieners. Verder alles goed geregeld op de camping. Geen klagen gehad

• 8Eetgelegenheden

• 8Marc van Kempen03-08-2019

Mooie camping met superzwembad in rustige omgeving

Mooie camping met een leuk ruim zwembad en mooie glijbanen. Alle animatie en communicatie is 100% frans, maar dat was voor ons geen bezwaar. 4G is belabberd op de camping maar daar is de vakantie ook voor bedoeld :). Montalivet is leuk voor een bezoekje aan de dagelijkse markt en een keer uit eten maar het is feitelijk een straat met winkeltjes en restaurant. Bordeaux is een leuke dagtrip maar wel 1 1/2 rijden tussen de wijnvelden maar wel zeker de moeite waard. Aldi op 3 km van de camping, erg handig. Grote Franse supermarkten op 20 autominuten. Voor het overige is de omgeving mooi maar weinig echte bezienswaardigheden. Royan aan de andere kant van de Ferry is wel een bezoekje waard. Tenslotte was onze accommodatie (safaritent groot) super!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Desiree19-07-2019

Super camping! Misschien komen we nog eens terug.

Mooie verzorgde camping. Deze camping heeft veel tenten te huur in verschillende maten en soorten. Wij zaten in een lodge tent en hebben hier heerlijk geslapen en genoten van het zonnetje. Strand was direct aan de camping, s'nacht hoorde je de golven heel goed als je in bed lag. Dat is een heerlijk geluid. We hebben heerlijk gesurft op de hoge golven. Zwembad is echt super. Ook het voetbalveldje was erg in trek. Aldi op 5 min rijden met de auto. In het stadje Montalivet kun je heerlijk door de straten slenteren en lekker eten, er is iedere dag markt. De grote stad bordeaux ligt op 1.5 uur rijden van de camping, maar dan moet het niet druk zijn op de weg. Verder is er in de omgeving weinig tot niets te zien wat de moeite waard is. Maar de camping was echt super!! Toilletten zijn altijd schoon, er is daar altijd iemand aan het schoonmaken.

• 9Staat v/h sanitair

• 2018
    7Fam01-12-2018

Mooie camping direct aan de Atlantische kust.

Camping direct aan het strand. Leuk zwembad en gezellige sfeer. Kinderen ontmoeten elkaar bij de animatie en panna kooi.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Gijs20-08-2018

Schoon-netjes-mooi-prachtig gelegen-goede service.

Boven verwachting. Zeer schoon sanitair dat de hele dag door wordt schoongemaakt. Normale toiletten incl wc papier. Strand mooi en dichtbij. Personeel aardig en klantvriendelijk. Zwembad met nieuwe glijbaan heel mooi. Wel druk! soms even zoeken naar een bedje. Maar al met al echt een prima camping die er mooi en verzorgd uitziet. Ik denk dat er afgelopen jaar veel verbeteringen zijn doorgevoerd want wij hadden echt niks te klagen en zijn zeker kritisch. 1 puntje: wifi is idd slecht.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018