Camping Les Grottes de Roffy

8.3Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Ste.Nathalène (Dordogne)

8.3Fantastisch

• 8.5Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

In Sarlat vind je terrassencamping Les Grottes de Roffy. Dit is een leuke camping voor kinderen onder de 11. Dit komt door het zwembad met glijbanen, de Nederlandse animatie en de speeltuinen. Voor mensen slecht ter been is deze camping geen goede keus vanwege de hoogteverschillen. De camping is centraal gelegen waardoor je snel in Sarlat bent.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Grottes de Roffy voor je op een rij gezet:

Contact

108 reviews over Camping Les Grottes de Roffy

• 7Scheers Daan lauwers Dorien30-08-2019

Fijne herinneringen om een leven lang mee te drage

Fijne niet al te grote camping. Wel wat "kuitenbijters" (weggetjes op de camping zijn stijl) goede ligging om heel wat moois vd dordogne te ontdekken. Een lekke bakker in de buurt misten we wel, ook al kon je op de camping alles kopen. De echte Franse bakker was het niet. Voor grotere kinderen is er op de camping zelf niet super veel te beleven, zwembad...de vraag is of het nodig is? We logeerden in een sta caravan voor minstens 6-8pers, met 2 volw. En 2 kinderen. Het was krab en de matrassen waren niet goed. Dit is gewoon jammer maar overschaduwtniet ons positief gevoel. Dordogne is zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Eetgelegenheden

• 8Dirk de Vries19-08-2019

Sfeervolle mooie niet te grote camping

Leuke sfeervolle mooie camping. Zwembad goed onderhouden met schoon water. Niet altijd toezicht, maar dat was gezien de samenstelling vd gasten ook niet echt een probleem. Wel is er een harde kern stamgasten (4-7 stellen) die elke ochtend trouw hun bedje reserveren en daarbij ook de hele boel verbouwen. Vooral grappig om even te kijken als je brood gaat halen ;-) Overigens was er plek zat. De centrale gebouwen hebben authentieke Franse uitstraling waarbij het net lijkt of je op een Frans dorpsplein bent. Restaurant op de camping met normale prijzen. Wij zaten op nummer 75. Ruime plek. Zit je ook gunstig tov beide toiletgebouwen. De een is wat ouder dan de ander, maar de oudere is zo groot dat je eigenlijk nooit op een douche hoeft te wachten. Mijn 4G was waardeloos, vrouwlief had weer super 4G. Omgeving : Lascaux IV, Grotte de Lacave (met treintje in; leuk voor kids), strandje nabij brug Vitrac richting Domme, Chateau Castelnaud.

Met oudere kinderen

• 2018
    7Baranne26-08-2018

Leuke camping

Voor de tweede maal hier een week geweest. Ligging is prima. Alles goed te bereiken. Inderdaad is camping opgebouwd in lagen, dus heuveltjes op en af afhankelijk van waar je staat. Eten in restaurant niet goed bevallen (pizza slap en niet gaar evenals hamburgers) en was met 7 minuten op de tafel vandaar .. maar de afhaal was daarentegen goed te doen. Winkeltje aan de prijs. Zwembad leuk en overzichtelijk. Overlast van schreeuwende kinderen (Engels en Frans) na 23:00u op speelterrein; hier mag wel iets aan gedaan worden. Superaardige eigenaren die sowieso ook goed Engels spreken.

• 6Eetgelegenheden

• 9Monique van Rossum- van Schaik24-08-2018

Gewoon fantastisch

Dat ze op een kindvriendelijke camping. Met een prachtig zwembad. Goede voorzieningen. Restaurant met fantastisch eten. Maar vooral vriendelijke behulpzame eigenaars. En ook veel steeds terugkomende gasten zullen hebben. Het is hier in een woord fantastisch. Veel te doen in de omgeving. Voor kinderen maar ook voor volwassenen. De zaterdag markt in Sarlat mag je zeker niet overslaan. Wij komen hier niet voor niets al ruim dertig jaat. Onze kinderen en zelfs onze kleinkinderen komen hier ook regelmatig. Dat zegt ook heel veel. Ik zou zeggen kom het zelf allemaal ervaren.

• 6Karel14-08-2018

Nooit meer

Toegangsweg naar de camping gaat vanaf de provinciale weg gelijk stijl met een bocht omhoog, dus hoop maar dat mensen die naar beneden rijden niet de bocht omzeilen.. is namelijk geen pretje om stil te komen te staan (zeker niet met je vouwwagen of caravan). Houd er rekening mee dat het een plateaucamping is.. sta je beneden met je vouwwagen/caravan en je gaat naar moet je steil omhoog... eigenaren erg vriendelijk en zijn erg behulpzaam. Winkeltje schreeuwend duur.. geen prettig personeel.. prima afhaal en restaurant is goed te doen.. sanitair beneden hagennieuw (geen zeep om je handen te wassen) boven verouderd maar wel schoon. Zwembad heerlijk! Wel handdoekje leggen.. Veel heel veel Engelsen s'nachts luidruchtig leeftijd 20-25+ komen er ook al jaren.. Veel Nederlanders ons kent ons gehalte.. moeilijk om voor kinderen aansluiting te vinden.. Animatie kan beter.. Camping ligt centraal voor bezienswaardigheden!

• 6Eetgelegenheden

• 9stef14-08-2018

Top camping op een mooie locatie

Leuke camping zeker voor kinderen onder de 11. Onze kinderen zijn 5 en 9 die hebben zich goed vermaakt. Zwembad is overzichtelijk en ze kunnen ook zonder diploma prima redden. Glijbanen op en af. (sommige leggen handdoekjes vooraf beetje jammer) Terras, restaurant, bar liggen centraal bij elkaar met een prettige sfeer. Eten zowel take away als bij restaurant is top. Let op is wel een terrascamping met hoogte verschillen. Goed voor de kuitjes. Jammer dat de auto's op de plek staan. Wij parkeerde bij de receptie omdat onze plek geen genoeg ruimte had voor de auto. Plus ik hoef het stuk blik niet de hele dag te zien. wbt plekken, mooi met schaduw of zon toch grote plekken. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam ook in andere talen mocht je Frans wat minder zijn. Uitstapje naar Dordogne om even te zwemmen of stadjes zoals Sarlat is een aanrader. Mooi nieuw sanitair, echt schoon en fris. Al met al super gehad!

• 9Staat v/h sanitair

• 9Vincent08-08-2018

Goede camping op goede locatie!

De receptie (dame) en het restaurant waren uitstekend! De locatie is ook erg goed, omdat alles dichtbij is. Relatief veel Engelsen ook, wat extra sfeer gaf, omdat er op terras goed geborreld werd. Wij zijn hier geweest eind juli/begin aug 2018 met gezin met jongere kinderen. Sanitair was heel schoon (behalve het oude blok vlakbij de receptie om een of andere reden). Goede voorzieningen en animatie, hoewel we dat niet gebruikt hebben. Als enige minpunten heb ik: bepaalde activiteiten (zoals voetbal) was om 15 uur gepland en dan is het te heet om te voetballen. Zwembad was druk en zou iets groter kunnen, maar zeker nog wel een 7,5 waard. Sommige plaatsen hadden hun voorkant pal in de zon en zaten daar dus ook de hele dag in. Maar dit kun je omzeilen door te vragen naar een schaduwplek, bijv aan de andere kant van de 'weg'. Alle auto's staan bij de plekken zelf, dus de eerste dag oogt het als een wagenpark.

• 9Staat v/h sanitair

• 10C van den Broek03-08-2018

Top camping!

Geweldige vakantie gehad. De kinderen (5,7 en 9) hebben zich prima vermaakt. Leuk zwembad met glijbanen. Mooie omgeving met voldoende bezienswaardigheden. Personeel is erg vriendelijk en de meeste personeelsleden spreken Engels, wat soms ook wel erg handig is als je zelf geen/ minimaal Frans spreekt. Problemen werden direct opgelost. Kortom: top camping.

• 10Staat v/h sanitair

• 9verheyden roel02-08-2018

klein, tof, gezellig een aanrader.

kleine camping met heel verzorgde accomodaties, een heel tof zwembad met 2 welliswaar kleine maar toffe glijbanen. zwembad is verwarmd by the way. prachtige omgeving midden in de natuur, geen last van auto's of andere motorvoertuigen. en bovenal zeer vriendelijke mensen! Wij komen hier terug.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Eldullner17-07-2018

De beste camping tot nu toe!

Heerlijke camping, erg gezellig terras met twee maal per week live muziek. Voor de kids een mooi zwembad met glijbanen. Als je wat verder op de camping staat, is het wel een flinke klim naar het zwembad en terras, maar dat went. Restaurant is echt top! In de omgeving is zoveel te zien en beleven, dat je aan 1 vakantie gewoon niet genoeg hebt. Om elke bocht weer een nieuw kasteel! Aanraders zijn Domme, kanoën op de Dordogne en het kasteel van Castelnaud. En natuurlijk op zaterdag met de bus vanaf de camping naar de markt in Sarlat! Wij hebben deze camping aan meerdere mensen in onze omgeving aangeraden en iedereen is enthousiast.

10 tips over Camping Les Grottes de Roffy

• sprietje1980, 18-07-2013

Het restaurant en de afhaal is zeker een aanrader en goed prijs/kwaliteit. Als uitstap moet je zeker Rocamadour gedaan hebben en ga ook eens langs in het pittoreske plaatsje Saint Amand de Colly. Sarlat is sowieso een aanrader natuurlijk, ook de wekelijkse markt.

• Dini van der Mije, 01-07-2013

Vlakbij ligt Sarlat, een leuk historisch stadje, waarbij je op zaterdag de markt kunt (moet) bezoeken. Wij hebben er heerlijk klaargemaakte paella gekocht. Verder veel prehistorie in het dal van de Vezere een half uurtje rijden Bijvoorbeeld de grotten van Lascaux en voor kastelenliefhebbers is er genoeg te zien.

• Bart Kemp, 31-07-2013
    • met kleine kids aquarium
    • met iets ouder kano of een van de vele gave kastelen

15 vragen over Camping Les Grottes de Roffy

• Chantal Heinhuis-van Putten, 17-01-2018

Hoe is de verkeersdrukte op de naastgelegen weg?

Op de plattegrond is te zien dat er langs de camping een weg loopt. Is dit een drukke weg waar overlast van is als je op de buitenste kampeerplekken staat?

• Martijn , 03-01-2018

WIFI

Ik zie dat de WIFI betaald is, is dit zo op de hele camping of gratis bij de receptie? Wat zijn de kosten voor de WIFI, onze puberzoon kan niet zonder "verbinding"?

• Anneke, 19-01-2016

Zelf plaats kiezen

Mag je bij reservering zelf de plaats kiezen/doorgeven?

Daniel, 17-08-2017

Wij hebben bij onze reservering een plattegrond met beschikbare plekken doorgekregen van de receptie. Vervolgens konden wij zelf een staplaats uitkiezen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig