Camping Les Grottes de Roffy

Camping Les Grottes de Roffy
8,3

In Sarlat vind je terrassencamping Les Grottes de Roffy. Dit is een leuke camping voor kinderen onder de 11. Dit komt door het zwembad met glijbanen, de Nederlandse animatie en de speeltuinen. Voor mensen slecht ter been is deze camping geen goede keus vanwege de hoogteverschillen. De camping is centraal gelegen waardoor je snel in Sarlat bent.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Grottes de Roffy voor je op een rij gezet:

Contact

81 reviews over Camping Les Grottes de Roffy in het Nederlands

Leuke camping

Baranne,
26-8-2018

Voor de tweede maal hier een week geweest. Ligging is prima. Alles goed te bereiken. Inderdaad is camping opgebouwd in lagen, dus heuveltjes op en af afhankelijk van waar je staat. Eten in restaurant niet goed bevallen (pizza slap en niet gaar evenals hamburgers) en was met 7 minuten op de tafel vandaar .. maar de afhaal was daarentegen goed te doen. Winkeltje aan de prijs. Zwembad leuk en overzichtelijk. Overlast van schreeuwende kinderen (Engels en Frans) na 23:00u op speelterrein; hier mag wel iets aan gedaan worden. Superaardige eigenaren die sowieso ook goed Engels spreken.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewoon fantastisch

Monique van Rossum- van Schaik,
24-8-2018

Dat ze op een kindvriendelijke camping. Met een prachtig zwembad. Goede voorzieningen. Restaurant met fantastisch eten. Maar vooral vriendelijke behulpzame eigenaars. En ook veel steeds terugkomende gasten zullen hebben. Het is hier in een woord fantastisch. Veel te doen in de omgeving. Voor kinderen maar ook voor volwassenen. De zaterdag markt in Sarlat mag je zeker niet overslaan. Wij komen hier niet voor niets al ruim dertig jaat. Onze kinderen en zelfs onze kleinkinderen komen hier ook regelmatig. Dat zegt ook heel veel. Ik zou zeggen kom het zelf allemaal ervaren.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Karel,
14-8-2018

Toegangsweg naar de camping gaat vanaf de provinciale weg gelijk stijl met een bocht omhoog, dus hoop maar dat mensen die naar beneden rijden niet de bocht omzeilen.. is namelijk geen pretje om stil te komen te staan (zeker niet met je vouwwagen of caravan). Houd er rekening mee dat het een plateaucamping is.. sta je beneden met je vouwwagen/caravan en je gaat naar moet je steil omhoog... eigenaren erg vriendelijk en zijn erg behulpzaam. Winkeltje schreeuwend duur.. geen prettig personeel.. prima afhaal en restaurant is goed te doen.. sanitair beneden hagennieuw (geen zeep om je handen te wassen) boven verouderd maar wel schoon. Zwembad heerlijk! Wel handdoekje leggen.. Veel heel veel Engelsen s'nachts luidruchtig leeftijd 20-25+ komen er ook al jaren.. Veel Nederlanders ons kent ons gehalte.. moeilijk om voor kinderen aansluiting te vinden.. Animatie kan beter.. Camping ligt centraal voor bezienswaardigheden!

Direct boeken

Top camping op een mooie locatie

stef,
14-8-2018

Leuke camping zeker voor kinderen onder de 11. Onze kinderen zijn 5 en 9 die hebben zich goed vermaakt. Zwembad is overzichtelijk en ze kunnen ook zonder diploma prima redden. Glijbanen op en af. (sommige leggen handdoekjes vooraf beetje jammer) Terras, restaurant, bar liggen centraal bij elkaar met een prettige sfeer. Eten zowel take away als bij restaurant is top. Let op is wel een terrascamping met hoogte verschillen. Goed voor de kuitjes. Jammer dat de auto's op de plek staan. Wij parkeerde bij de receptie omdat onze plek geen genoeg ruimte had voor de auto. Plus ik hoef het stuk blik niet de hele dag te zien. wbt plekken, mooi met schaduw of zon toch grote plekken. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam ook in andere talen mocht je Frans wat minder zijn. Uitstapje naar Dordogne om even te zwemmen of stadjes zoals Sarlat is een aanrader. Mooi nieuw sanitair, echt schoon en fris. Al met al super gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Goede camping op goede locatie!

Vincent,
8-8-2018

De receptie (dame) en het restaurant waren uitstekend! De locatie is ook erg goed, omdat alles dichtbij is. Relatief veel Engelsen ook, wat extra sfeer gaf, omdat er op terras goed geborreld werd. Wij zijn hier geweest eind juli/begin aug 2018 met gezin met jongere kinderen. Sanitair was heel schoon (behalve het oude blok vlakbij de receptie om een of andere reden). Goede voorzieningen en animatie, hoewel we dat niet gebruikt hebben. Als enige minpunten heb ik: bepaalde activiteiten (zoals voetbal) was om 15 uur gepland en dan is het te heet om te voetballen. Zwembad was druk en zou iets groter kunnen, maar zeker nog wel een 7,5 waard. Sommige plaatsen hadden hun voorkant pal in de zon en zaten daar dus ook de hele dag in. Maar dit kun je omzeilen door te vragen naar een schaduwplek, bijv aan de andere kant van de 'weg'. Alle auto's staan bij de plekken zelf, dus de eerste dag oogt het als een wagenpark.

Top camping!

C van den Broek,
3-8-2018

Geweldige vakantie gehad. De kinderen (5,7 en 9) hebben zich prima vermaakt. Leuk zwembad met glijbanen. Mooie omgeving met voldoende bezienswaardigheden. Personeel is erg vriendelijk en de meeste personeelsleden spreken Engels, wat soms ook wel erg handig is als je zelf geen/ minimaal Frans spreekt. Problemen werden direct opgelost. Kortom: top camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

klein, tof, gezellig een aanrader.

verheyden roel,
2-8-2018

kleine camping met heel verzorgde accomodaties, een heel tof zwembad met 2 welliswaar kleine maar toffe glijbanen. zwembad is verwarmd by the way. prachtige omgeving midden in de natuur, geen last van auto's of andere motorvoertuigen. en bovenal zeer vriendelijke mensen! Wij komen hier terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

De beste camping tot nu toe!

Eldullner,
17-7-2018

Heerlijke camping, erg gezellig terras met twee maal per week live muziek. Voor de kids een mooi zwembad met glijbanen. Als je wat verder op de camping staat, is het wel een flinke klim naar het zwembad en terras, maar dat went. Restaurant is echt top! In de omgeving is zoveel te zien en beleven, dat je aan 1 vakantie gewoon niet genoeg hebt. Om elke bocht weer een nieuw kasteel! Aanraders zijn Domme, kanoën op de Dordogne en het kasteel van Castelnaud. En natuurlijk op zaterdag met de bus vanaf de camping naar de markt in Sarlat! Wij hebben deze camping aan meerdere mensen in onze omgeving aangeraden en iedereen is enthousiast.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijk

Annelies,
3-9-2017

Onverwacht kwamen wij hier terecht en kregen wij een prachtige ruime schaduwrijke plek (waar we erg blij mee waren gezien de temperatuur). Een prettige overzichtelijke camping met een gemêleerde samenstelling qua gasten (spanjaarden, Britten en nederlanders). Fijn zwembad, winkeltje, terras, eetgelegenheid. En heel centraal gelegen t.o.v. Alle bezienswaardigheden die de omgeving te bieden heeft. Absoluut aan te raden.

Sanitair ziet er verouderd uit, maar netjes en nog niet zo'n goede douche meegemaakt op een camping!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne plek om je vakantie te beginnen of eindigen. Hadden een accom.tussen caravans en tenten, dus veel verscheidenheid. Kan erg leuk zijn, maar dat viel hier tegen. Erg gesloten clubjes waar dan nog net hallo afkon. Fijne plek om je kind los te laten daar het allemaal auto luw en overzichtelijk is. Veel kinderen, heel veel, ook kleine, die ineens wel een uur achter elkaar mogen huilen, want o we zijn zo vrij opgevoed...NOT. Eens dus met een eerdere review. Omgeving is schitterend, voor de drukte Naar Sarlat en voor de rust rij maar een eindje weg. Is genoeg te doen, veel en goede info bij de receptie, plus dat zij vaak dealtjes met bepaalde uitjes hebben. Eten en bediening op de camping prima, Salades zijn super, rest wat je mag verwachten van een Camping. Wel aan de prijs. Leuke bar met lekkere biertjes en andere drankjes, en goede optredens van diverse bands. Zwembad goed, maar helaas wel erg vaak Bezet met alleen een handdoek. Wel een aanrader als kort verblijf camping.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Grottes de Roffy in Ste.Nathalène (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Grottes de Roffy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.