Camping Domaine de Corneuil

Camping Domaine de Corneuil
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Corneuil voor je op een rij gezet:

55 reviews over Camping Domaine de Corneuil in het Nederlands

FANTASTISCH!!!!

fam. karssies
24-8-2018

We hebben zo verschrikkelijk genoten van de rust en de gemoedelijkheid op deze camping. En wát een ruime plek met ruim uitzicht. Wij stonden boven op het open gedeelte. Nogmaals....Wát een zalige plek en camping!!

Gereisd Met partner in juli 2018

Prachtig

Noa
30-7-2018

Prachtige camping. Veel te doen voor de kinderen. Vriendelijke ontvangst.. Mooie ruime plaatsen.

Zeer gastvrij en gezellig

Fam Pronk
13-8-2017

Kleinschalige camping, gerund door een zeer gastvrije, lieve familie die alles binnen hun mogelijkheden zal doen om mensen een fijne vakantie te bieden. Camping is gezellig, met Nederlandstalige animatie. Het is overal heel schoon en wanneer iets kapot gaat/mis is dan wordt direct een oplossing gezocht. Ons verblijf in de kleine mobil home, Tilleul, was prima! Charme van kamperen (geen sanitair in accomodatie, dus wel gewoon naar toiletgebouw voor douche/toilet/afwassen) maar met de luxe van goede bedden, zithoek, keuken en goede tuinset. Zeker een aanrader!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Mooie camping

Angelique
12-8-2017

Bij aankomst voel je je hier al echt thuis. Je wordt goed geholpen door de Franse eigenaren, die een aardig woordje Engels spreken. Mobil Homes zijn super. Netjes en schoon met eigen sanitair. Ook de vaste tenten zien er goed en netjes uit. Mooi zwembad, gelegen op een plek met de meeste zon-uren. Een gezellig terras met wi-fi.Eigenaren altijd in voor een praatje en nemen ook de tijd voor bijv. uitleg over de omgeving of een dagje uit plannen. Vooral Nederlandse ( enkele Engels/Franse) kampeerders. Een ruim opgezette camping, echt de moeite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Gewoon een heerlijke camping

Hans Vierbergen
29-7-2017

De camping ligt in een mooi gebied. Winkels zijn niet heel dichtbij maar er is heerlijk vers brood te bestellen. Gezellige mensen. Spreken goed Engels en een paar woorden Nederlands. Doen erg hun best om het de gasten naar de hun zin te maken. Altijd in voor een praatje. Camping is keuring. Een prachtig verwarmd zwembad. Het sanitair is keurig en schoon. Er wordt hard gewerkt om deze camping mooier/beter te maken. Er zouden een paar tappunten voor water bij kunnen.

Heerlijk ruime en rustige camping

Leendert
9-11-2016

Heerlijk ruime camping met een groot weiland en een bos. De vogels maken in het voorseizoen het meeste lawaai :-) In het midden van het weiland staat een enorme kiosk, waar je overdekt kunt lezen, eten of kletsen. De familie die de camping beheert interesseert zich echt voor de mensen en is heel attent. Elk jaar verbeteren ze de camping. Er is veel te doen voor kinderen en er is een animatieteam in het hoogseizoen. De stelplaatsen bovenaan hebben een aardig uitzicht, maar zijn wel ver lopen van het toiletgebouw (verandert misschien in 2018). De meeste stelplaatsen zijn heel groot, maar niet zo vlak. De meeste kampeerders in 2016 zijn Nederlanders. Het zwembad is klein maar wel schoon en in de praktijk groot genoeg. Er zijn plannen om het uit te breiden in 2017.

Gereisd Met partner in juli 2016

Top camping

Gerrit van Oosten
20-7-2016

Wat een feest om gast te mogen zijn op deze kleine ruim opgezette camping. Naast een fantastische plek (nr 19) was alles aanwezig voor een fantastische vakantie voor ons en onze drie kinderen (1, 6 en 7). Bij aankomst netjes en in goed Engels geholpen. Vervolgens aangesloten bij chambre table (elke donderdag), de perfecte manier om andere gasten te leren kennen en voor de kinderen een groot feest. Daarnaast is het eten erg goed (ook in het restaurant!) Zwembad en animatie zijn goed. Dus met andere woorden, camping een aanrader. Enige minpunt is dat de omgeving qua bezienswaardigheden niet heel bijzonder, maar dat vonden de kinderen helemaal niet erg.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke camping!

Diederik
26-12-2015

Onderweg van Bretagne richting Pyreneeën via Anwb boekje hier toevallig langs gegaan. Aanvankelijk gepland om 3 dagen te blijven, maar dat werden er uiteindelijk 8 (!). Pluspunten: - gemoedelijke sfeer, mede door de familie die de boel runt. Dit slaat over op de gasten. - mooie plekken aan de rand van open veld en mooi uitzicht of plekken met de hele dag veel schaduw achteraan in de valley met veel natuur! - het eten! In de Dordogne kun je heerlijk eten, maar dus ook op het terras bij de camping! Ook de wekelijkse table d'hote is een aanrader - omgeving: 14 juli gevierd in Brantome, ook leuk om daar te kanoën. - Fijn zwembad Minpunten: eigenlijk geen, misschien dat het wat verder rijden is om bij supermarkt te komen. Maar dat bevalt ons beter dan de drukte in de meer toeristischer delen van de Dordogne. Deze camping blijft op onze shortlist ;-)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Geweldige ambiance!

Otto
1-9-2015

Mooie ligging, geweldige vakantiesfeer, ideaal oor kinderen. Zeer vriendelijke campingeigenaren....al voor het 3de jaar hier op vakantie geweest!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Rustige, gemoedelijke camping met veel vrijheid

Paul
16-8-2015

Camping met heel veel ruimte waar je echt tot rust kan komen. Veelal Nederlandse toeristen, voor de kinderen ideaal om vriendjes en vriendinnetjes te vinden.

Sanitair is schoon en wordt goed bijgehouden.

Kleine supermarkt op 10 en grote op 15 minuten rijden van de camping.

In de omgeving is niet heel veel te doen, na een week zijn de meeste bezienswaardigheden (op 1 - 1,5 uur rijtijd) wel bekeken.

Mooiste kampeerplekken zijn wat ons betreft 19 t/m 34. Die hebben het mooiste uitzicht. Plekken 21 t/m 26 hebben het meeste zon (en soms erg weinig schaduw).

Eigenaren zijn erg behulpzaam en betrokken. Spreken goed Engels.

Klein restaurantje waar je kan eten of eten afhalen. Wekelijkse table d´hôte is een echte aanrader, met name om overige campinggasten te leren kennen.

Er is bijna iedere ochtend animatie voor €2,00 per kind. Was niet heel spectaculair. Kinderen hadden genoeg te spelen met elkaar en in de bossen.

Lekker zwembad om op hete dagen af te koelen. Ligt lang in de zon.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Corneuil in St. Sulpice-de-Mareuil (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Corneuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.