Géén boekingskosten

Camping Domaine de Corneuil

FrankrijkAquitaineSt. Sulpice-de-Mareuil (Dordogne)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine de Corneuil voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 68 reviews

Meer camping info

67 Reviews over Domaine de Corneuil

• 10Hubert28-07-2022

Geweldige camping

We hebben er weer een favoriete camping bij. Ruimte, rust en gezelligheid. Mooie plekken met uitzicht, schoon sanitair een lekker zwembad wat ook in het hoogseizoen niet te druk was..maar vooral de ontvangst van de camping eigenaren is echt heel fijn! Camping met franse eigenaren , campinggasten voornamelijk frans en Nederlands. Ochtend animatie voor de kleine kinderen en 'smiddags sloten onze tieners aan met bv pingpong toernooi. Op donderdag is de table d'hotes zeker een aanrader maar de overige dagen kan je ook goed eten op een gezellig en sfeervol terras.

• 10Claudie24-08-2021

Kamperen als een God in Frankrijk

Camping met een goede vibe. Waar het 's avonds echt donker is en je vallende sterren kunt tellen vanuit je luie campingstoel terwijl op de achtergrond uilen klinken. Hier trekt het animatieteam het bos in met de kinderen voor een smokkeltocht of om stokken te zoeken voor het roosteren van marshmallows boven een kampvuur. Vrijwel elke avond kun je aanschuiven om lekker (mee) te eten. De plekken, waarvan de meeste aan een ruim veld staan, zijn ruim en het sanitair is super schoon. (Op het terrein staan ook safaritenten en huisjes.) In de landelijke omgeving is vanalles te doen, maar de camping ligt niet direct in het toeristische hart van de Dordogne. Kortom, op deze camping kun je nog ‘ambachtelijk’ kamperen en tot rust komen. Eigenlijk zouden wij deze parel voor onszelf moeten houden, maar wij gunnen de vriendelijke, servicegerichte familie die de camping runt dat zij worden overspoeld door avontuurlijke kampeerders.

• 9Miriam Evers14-08-2020

Heerlijke gastvrije, ruime en rustige camping

De camping is heel ruim opgezet, zelfs als de camping helemaal bezet zou zijn (dat was in juli niet het geval). Heerlijk zwembad, ontzettend vriendelijke en behulpzame eigenaren, leuke activiteiten voor de kinderen, prachtige omgeving. Echt een aanrader!

• 9Fam vd Wiel05-08-2020

Voor herhaling vatbaar!

Erg mooie camping. Alles goed verzorgd. Ideaal met jonge kinderen. Nederlandstalige animatie voor de kinderen is erg prettig. Stacaravan erg schoon en comfortabel. Personeel erg aardig en behulpzaam. Spreken goed Engels. Mooie rustige omgeving. Ideaal voor een ontspannen familie vakantie.

• 10Elin & Peter02-08-2020

GEWELDIG

Dit is een pareltje! De gastvrijheid, de gemoedelijke sfeer, de natuurlijke camping met weids uitzicht, het fijne zwembad, de enorm gezellige table d'hotes met heel erg lekker eten, enz, enz........we hebben een top week gehad en onze kinderen (16 en 14) ook. We gaan hier zeker weer terug komen. Manuel, Romain, Dominique, Michele, bedankt dat we hebben mogen genieten van jullie camping.

• 10Gijs Vonk12-07-2020

Geniet met volle teugen!

Corona of geen corona... Dit is DE plek om te genieten! Juist nu! We zitten hier nu aan een heerlijk diner op de camping dit bericht te schrijven. We kunnen niet anders zeggen dan kom hier en GENIET van... eigenlijk alles.

• 10Brands-Jutte11-08-2019

Heerlijk relaxed

Fijne kleinschalige camping die wordt beheerd door 2 broers en hun ouders. Vriendelijke symphatieke mensen en op de achergrond altijd zichtbaar en of beschikbaar. Rustige camping en na 22h wordt de stilte gerespecteerd. Elke ochtend animatie voor kinderen vanaf 5 jaar. Erg geslaagd mede dankzij de enthousiaste meiden Mariska, Lineke en Saf. Zwembad en peuter”bad” zijn erg mooi. Heerlijke camping en zeker een aanrader voor gezin met jonge kinderen!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Miranda Verweij03-08-2019

Fantastisch!!

Het is een super leuke camping voor jonge kinderen. De plekken kunnen ongelijk zijn voor eigen tenten en caravans, maar de camping en zijn omgeving maken dit ruim schoots in orde. Het sanitair is prima, de campingeigenaren zijn ontzettend vriendelijk. Beslist een aanrader, zeker het gezamelijk eten met alle campinggasten is echt heel leuk!!

• 9Jrhn21-07-2019

Fantastisch! Tot de volgende keer!!

Dit is een fantastisch mooie camping. De eigenaren zijn behulpzaam en zeer gastvrij! Ze spreken naast Frans, ook goed Engels. De campingplaatsen zijn (zeer) ruim; zonder die eeuwige haagjes. De plaatsen boven bij het open veld zijn subliem!! Het zwembad is niet groot maar goed onderhouden. Brood op de camping (hoogseizoen). Gezellig terras en verrukkelijk eten! Schone toiletten. Genoeg speelruimte voor de kinderen en mogelijkheid kinderanimatie. De eigenaresse vertelt je graag over uitjes in de omgeving en geeft actuele tips. Er is dik voldoende te doen. We zouden een weekje blijven, maar dit hebben we kunnen verlengen tot 11 dagen. We komen hier zeker nog eens terug. Dit is een camping waarvan je zegt: tot de volgende keer!

• 8Eetgelegenheden
  • 10Wimmenhove21-07-2019

Rustgevend

Erg ruim opgezette camping met mooie en ruime plaatsen. Sanitair is altijd schoon en de familie die het runt is erg klantvriendelijk en meedenkend. Het zwembad is heerlijk en overzichtelijk. Het Nederlandse recreatie team is ook erg leuk. Echt een camping om nog een keer naar terug te keren.

Camping Domaine de Corneuil info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar