Camping Europ'Camping

2 reviews over Camping Europ'Camping in het Nederlands

Rustige camping aan voet van de Pyreneen

Fam. Blaauw
11-8-2016

Ruime plaatsen met goed maar eenvoudig sanitair. Schaduw voldoende en grasveld. Wel groot aantal huisjes. Door elkaar gemend. Groot zwembad en speelmogelijkheden. Wifi is erg duur.

mooie verzorgde camping

h.hanegraaf-vermeulen
12-9-2010

mooie camping, ligt erg mooi en mooi uitzicht op de pyreneen.Mooie plaatsen. St Jean Pied de Port is een leuk plaatsje met leuke winkeltjes en restaurantjes,het is een oud stadje met bezienswaardigheden en de route naar santiago de compostella.

Gereisd Met partner in september 2010

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Europ'Camping in St. Jean Pied de Port, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Europ'Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.