Géén boekingskosten

Camping Eurosol

FrankrijkAquitaineSt. Girons Plage ( Landes )

We hebben de beste aanbieders voor Camping Eurosol voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 273 reviews

• 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Gemoedelijkheid, rust en service zijn de codewoorden van Camping Eurosol in Frankrijk. De plekken zijn ruim en het sanitair is schoon. Op het park is een zwembad en een goed restaurant. Een deel van het personeel spreekt Nederlands. Na een stukje lopen sta je op het strand waar je surflessen kunt nemen of naar de hippiemarkt kunt gaan.

274 Reviews over Eurosol

• 9R. Vasse13-08-2022

Fantastische camping echt top

Prachtige camping. Echt een aanrader. Loopafstand naar strand. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en eigenaar. Wij zijn hier voor de 2e keer en komen zeker nog eens terug. Kortom een nette schone camping met mooie ruime plekken en dicht bij het strand.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Ilse van Leeuwen10-08-2022

Top camping!

Heerlijke camping! Ruime plekken, huisje (Glaieuil) was eenvoudig maar prima. Lopend naar het strand, gezellige restaurantjes en bakkertje op loopafstand. Groot pluspunt: 4 oplaadpunten voor elektrische auto’s! Minpuntje: de wifi is echt belabberd!

• 8CG09-08-2022

Relaxte sfeer

Een mooie goed opgezette camping. Veel rust en voldoende mogelijkheden voor activiteiten op en om de camping. Fijne en gemoedelijke sfeer. Strand op loopafstand, kleine boulevard met goede restaurants. Grote steden een uur tot anderhalf uur rijden, zoals Bayonne, Biarritz en San Sebastian. Het bezoeken waard, van tapas barretjes in San Sebastian tot de fetes de Bayonne. Fijn zwembad, supermarkt en gezellig restaurant met kleine maar goede kaart. Zeer vriendelijk personeel op de gehele camping. Kampeerplekken en accommodaties liggen onder pijnboombos. Zorgt voor aangename temperatuur, geen airco nodig gehad in huisje ondanks enkele zeer hete dagen. Twee weken met gezin drie kinderen 14/14/10 in huisje.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Robert24-08-2021

Heerlijke Camping vlak bij strand

Fijne opgegeruimde en schone camping. De plaatsen zijn ruim tot zeer ruim en voor alle plekken is dichtbij een toilletgebouw. De camping heeft heel veel schaduw, is ook lekker dicht bij het strand en heeft bij het strand een leuk klein boulevardje met een paar restaurantjes, winkeltjes en een ijssalon.Hou er wel rekening mee dat de camping in een pijnbomen bos staat met als gevolg dat er druppels hars vallen op tenten / caravan en auto. Maar wanneer je dit voor lief neemt is de camping van harte aan te bevelen.Alle coronamaatregelen worden keurig in acht genomen. Vriendelijk en behulpzaam receptie- en horeca personeel. Avond entertainment leuk maar daar kun je je ook makkelijk van ontrekken.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Fam Oosterloo-van Hoof24-08-2021

Zeer goed

Prachtige camping met zeer schoon sanitair en mooie accommodaties. Eigenaren zijn zeer aardig en behulpzaam.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Peter23-08-2021

Prima camping maar die douches!

Wij zijn afgelopen zomer naar deze camping geweest en hebben een prima vakantie gehad maar gaan nooit meer terug naar deze camping. De camping beschikt over mooie en grote staanplaatsen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Animatie is voldoende tot goed. Zwembad, restaurant en overige voorzieningen zijn meer dan goed. Maar dan het sanitair!!! De gebouwen zijn nodig aan vervanging/vernieuwing toe. De douchewanden zijn gemaakt van Trespaplaten. In de wanden (m.n. bij de vrouwen) zijn gaatjes geboord welke gebruikt worden als kijkgaatjes. Mijnvrouw heeft een man op heterdaad betrapt dat deze in kleding zonder douche spullen uit een douchecabine kwam. Dit verklaarde ook waarom veel vrouwen bij de mannendouches gingen douchen. Melding gemaakt bij de manager maar reageerde vrij laconiek. “We kunnen ze dicht maken maar er worden toch weer nieuwe gemaakt!!” Beste dames wees gewaarschuwd! Als u niet begluurd wil worden controleer de cabines

• 1Staat v/h sanitair
  • 6Fleurtje10-08-2021

Groot, onpersoonlijk, vies huisje, mooie zwembaden

Wij zijn gewend naar kleinere campings te gaan, deze zijn nauwelijks te vinden langs de kust. Eurosol leek ons een prima alternatief. We hebben een fijne vakantie gehad, maar merkten al snel dat de camping vooral voor oudere jeugd (14+) en niet voor jongere kinderen geschikt is. Onze kinderen (8, 12 en 14 jaar) vonden de zwembaden en het strand, het volleybal- basketbal- en voetbalveld super! Maar... het huisje was echt vies (schoonmaakkosten 90 euro...): zeepresten en haren in de douche, zeer stoffig, met zelf dweilen donker grijs water!De camping eigenaar heeft onze zoon (14 jaar) onterecht beschuldigd (op zeer onbeschofte wijze door te dreigen ons gezin van de camping af te zetten en nog meer dreigingen) van het maken van herrie in de nacht. En dat terwijl hij gewoon in het huisje lag te slapen!Voor ons geen tweede keer op deze camping.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Kunstmarjo10-08-2021

Prima camping: groot en rustig dichtbij strand

Ruim opgezette camping met goede faciliteiten. Paar zaken die ons opvielen:In de ochtend erg rustig, weinig verkeer of activiteiten. Wellicht omdat er meer pubers zijn die uitslapen. Van pubers geen last in de avonden. Aantal van de faciliteiten kunnen een update krijge, o.a: midget golfbaan, vlonders rondom zwembaden. Sanitair is prima. Niet alle camping plekken zijn even vlak en neem evt extra tarp mee tegen druppend hars. Grote diversiteit aan mogelijkheden overnachten, voor elk wat wils. Ondanks veel plekken (500+) rustige camping. Dicht bij strand, prima te lopen. Avond programma bij bar was soms te horen, maar stopte altijd keurig op tijd. Voor sportende en actieve jeugd genoeg te doen (strand, voetbal, tennis...). Komen redelijk veel NL-ers en regelmatig terug.Grotere winkels moet je even voor rijden, campingwinkel is prima voor de kleinere dingen. Leon, Biarritz, Dax en evt St Sebastian zijn prima en leuk te doen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Pieter10-08-2021

Teveel animatie. Verder fijne camping

Op de camping is het strak geregeld. Maar na een week iedere avond animatie en concerten gaat je dat de keel uithangen. Van 20.30 uur tot 23.30 uur erg harde muziek. Camping is voor mensen die zichzelf niet kunnen vermaken. Sanitair is schoon. Personeel erg vriendelijk.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Van Dyck - Piette26-08-2020

Fantastisch verblijf!

Voor de 4de x hier geweest. Blijft voor ons echt een droombestemming. Zoals steeds heel vriendelijk personeel, mooie ruime plek, proper sanitair en lekker eten. Zalige zwembaden. In de omgeving ook veel te beleven. Totaal geen last gehad van de corona maatregelen. Alles is voorzien om handen te ontsmetten en in de supermarkt je mondmasker opzetten (wat we niet meer dan normaal vonden). Wij gaan zeker nog terug!

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar