Camping Eurosol

8.7Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, St. Girons Plage ( Landes )

8.7Fantastisch

• 8.2Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Gemoedelijkheid, rust en service zijn de codewoorden van Camping Eurosol in Frankrijk. De plekken zijn ruim en het sanitair is schoon. Op het park is een zwembad en een goed restaurant. Een deel van het personeel spreekt Nederlands. Na een stukje lopen sta je op het strand waar je surflessen kunt nemen of naar de hippiemarkt kunt gaan.

Contact

235 reviews over Camping Eurosol

• 2019
    7Fam ten Brink07-09-2019

mooi, verzorgde camping

Mooie verzorgde camping, Mooie plekken in een pijnboombos. Wij stonden een beetje achteraan op de camping en was heerlijk rustig. S,nachts geen overlast ervaren , het was juist heerlijk rustig na 23.00 uur en tot 09.00 uur in de ochtend. De zee is fantastisch en het kleine badplaatsje vonden wij erg gemoedelijk en gezellig om in de avond een hapje te eten of bv een ijsje te halen. Eten in het restaurant op de camping vonden wij ook goed en het afhaal gedeelte is ook prima in orde. Wij zijn een dag naar San Sebastian geweest , echt een aanrader. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Susan Rijks-Brunsveld17-08-2019

Zeer fijne, nette camping!

Fijne, nette en schone camping! Heel geschikt voor gezinnen met kinderen van alle leeftijden. Goed uitgeruste campingwinkel die van 8-20 uur open was! Prima snackbar en ook een goed restaurant aanwezig. Prijzen normaal, winkel wel iets duurder dan lokale supermarkt uiteraard. Omgeving heel erg geschikt voor watersporters. Camping op loopafstand van het strand en de weg er naar toe is een kleine, maar gezellige boulevard met enkele winkeltjes en een paar restaurants. Wij hadden 2 weken een Kenya Lodge tent gehuurd. Deze was zeer schoon. Het sanitair op de camping hebben wij niet gebruikt, maar zag er ook schoon uit. Qua uitstapjes in de omgeving is het soms zoeken en in ieder geval even rijden (vaak toch minimaal 45 minuten). Maar aanraders zijn Mimizan Plage, Capbreton (verse vismarkt), Biarritz en San Sebastian! Leuk om te doen is waterfietsen of met een elektrobootje op L'etang de Léon, kanoën of naar het Ecomusee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Fam Krikke17-07-2019

Fantastisch, komen zeker terug

Geweldige mooie, camping dicht aan de oceaan. Wij waren hier met onze camper 4 dagen, heerlijk gegeten in het restaurant écht een aanrader!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9-06-04-2019

Heel leuk!

Hele leuke en gezellige camping. Alles is schoon en netjes. Er wordt veel georganiseerd en ondernomen op de camping. Naar de boulevard kan je zo lopen, deze is klein maar erg gezellig. Onze kinderen (15 jaar) hebben 5 dagen gesurft en ook dit vonden ze heel leuk. S'avonds gingen ze gezellig zitten met vrienden of een kampvuur maken op het strand. Wij verbleven in de jungle logde, deze was perfect. Plaatsen zoals Hossegor en Biarritz zijn erg leuk om te bezoeken. Echt heel goed mountainbiken of wandelen kan je niet dus daar moet je rekening mee houden. Ik zou deze camping zeker aanraden!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Fam. Mathijssen02-03-2019

Een echte terugkomer!

Camping met ruime plaatsen, schaduw en mooi weer. Eigen materiaal meegenomen maar ook voldoende accomodatie te huren. Ruim voldoende sanitair aanwezig plus winkel op het terrein. Lopend naar het strand. In de avond muziek op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    9Berber Hoekstra - de Boer06-09-2018

Voor herhaling vatbaar!

Geweldige camping. Leuke animatie, prima zwembad en genoeg sportfaciliteiten. 's avonds was het heerlijk stil op de camping, en tot een uur of 9:00 bleef dat zo! Heerlijk uit kunnen slapen met de kinderen. We hadden een hele ruime schaduwrijke staanplaats voor onze camper en tent. 2 minuten fietsen naar het prachtige strand, en gezellige boulevard. Ideaal!

In het zwembad hebben we een ongelukje gehad onze dochter, waardoor ze naar de dokter moest. Het zwembadpersoneel was uiterst adequaat en behulpzaam. Ze boden oppas aan voor onze oudste (8) en jongste (2) zodat wij met onze dochter van 4 naar de dokter konden gaan. We hebben zelfs de auto van de badmeester kunnen gebruiken! TOP!

Als ik dan toch 1 nadeel moet noemen: overal zat hars op (uit de bomen), en we waren bang voor beschadiging aan onze nieuwe camper. Tip: Valma (speciaal spul voor autoreiniging) of desinfectans voor de handen gebruiken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Box18-08-2018

Een leuke en nette camping dat gerund wordt door een hard werkende 50% Nederlandse familie. Wij verbleven in een mooie schone stacaravan in het gedeelte Jasmin. Als ons gas op was of iets anders stond het service team binnen 5 minuten op de stoep. Tijdens ons verblijf was er een hevige storm met regen en onweer, zo heftig dat ze hier in meer dan 10 jaar niet hadden meegemaakt. Midden in de nacht werden mensen opgevangen door het camping team en de kinderen werden vermaakt door de animatie! Hulde👍 Wij hebben al wat campings gezien maar deze staat op 1!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Theo Koopmans15-08-2018

Heerlijke camping op top locatie!

Het begon al goed. Het reserveringssysteem had een fout gemaakt waardoor ons een te lage prijs aangeboden was voor onze mobilhome Jasmin. Zonder discussie accepteren ze de fout en zitten wij voor weinig geld in een mooie mobilhome. Klasse!! Aangekomen op de camping viel ons op dat het erg ruim opgezet is en dat je door hoogteverschillen veel privacy hebt. De Mobilhome Jasmin lag achter op de camping op een ruime plek en was schoon toen we aankwamen. Locatie van de camping is top. Je loopt zo naar het strand. Wat ons ook opviel was de gemoedelijkheid. Publiek van 0 - 100 jaar en alles er tussen in en volgens mij vermaakte iedereen zich. Winkel, restaurant, afhaal en overige faciliteiten waren prima. Bij receptie door eigenaar en personeel uiterst vriendelijk geholpen. Aantal zaken die in Mobilhome gemaakt moesten worden werden in no-time geregeld.

Deze camping komt zeker op ons lijstje van "daar wil ik nog wel een keer naar toe!"

• 8Arjanne Boone12-08-2018

Geweldig

Grote plaatsen, vriendelijke mensen aan de receptie. Stil.

• 7Eetgelegenheden

• 9leon10-08-2018

geweldige camping

mooie camping zoals ik hoopte via reviews aan te treffen. geweldige ligging en vriendelijk personeel

mooie douchruimtes,welke niet altijd warm waren maar goed..

voldoende marktjes in de buurt.

leuke tripjes te doen,welke misschien iets verder rijden zijn maar de omgeving zelf maakt veel goed.

Patrick de campingeigenaar heeft het goed voor elkaar

Camping Eurosol info

• SchaduwplaatsenAanwezig