Camping Eurosol

Camping Eurosol
8,7

Gemoedelijkheid, rust en service zijn de codewoorden van Camping Eurosol in Frankrijk. De plekken zijn ruim en het sanitair is schoon. Op het park is een zwembad en een goed restaurant. Een deel van het personeel spreekt Nederlands. Na een stukje lopen sta je op het strand waar je surflessen kunt nemen of naar de hippiemarkt kunt gaan.

221 reviews over Camping Eurosol in het Nederlands

Heel leuk!

6-4-2019

Hele leuke en gezellige camping. Alles is schoon en netjes. Er wordt veel georganiseerd en ondernomen op de camping. Naar de boulevard kan je zo lopen, deze is klein maar erg gezellig. Onze kinderen (15 jaar) hebben 5 dagen gesurft en ook dit vonden ze heel leuk. S'avonds gingen ze gezellig zitten met vrienden of een kampvuur maken op het strand. Wij verbleven in de jungle logde, deze was perfect. Plaatsen zoals Hossegor en Biarritz zijn erg leuk om te bezoeken. Echt heel goed mountainbiken of wandelen kan je niet dus daar moet je rekening mee houden. Ik zou deze camping zeker aanraden!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Een echte terugkomer!

Fam. Mathijssen
2-3-2019

Camping met ruime plaatsen, schaduw en mooi weer. Eigen materiaal meegenomen maar ook voldoende accomodatie te huren. Ruim voldoende sanitair aanwezig plus winkel op het terrein. Lopend naar het strand. In de avond muziek op de camping.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar!

Berber Hoekstra - de Boer
6-9-2018

Geweldige camping. Leuke animatie, prima zwembad en genoeg sportfaciliteiten. 's avonds was het heerlijk stil op de camping, en tot een uur of 9:00 bleef dat zo! Heerlijk uit kunnen slapen met de kinderen. We hadden een hele ruime schaduwrijke staanplaats voor onze camper en tent. 2 minuten fietsen naar het prachtige strand, en gezellige boulevard. Ideaal!

In het zwembad hebben we een ongelukje gehad onze dochter, waardoor ze naar de dokter moest. Het zwembadpersoneel was uiterst adequaat en behulpzaam. Ze boden oppas aan voor onze oudste (8) en jongste (2) zodat wij met onze dochter van 4 naar de dokter konden gaan. We hebben zelfs de auto van de badmeester kunnen gebruiken! TOP!

Als ik dan toch 1 nadeel moet noemen: overal zat hars op (uit de bomen), en we waren bang voor beschadiging aan onze nieuwe camper. Tip: Valma (speciaal spul voor autoreiniging) of desinfectans voor de handen gebruiken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Box
18-8-2018

Een leuke en nette camping dat gerund wordt door een hard werkende 50% Nederlandse familie. Wij verbleven in een mooie schone stacaravan in het gedeelte Jasmin. Als ons gas op was of iets anders stond het service team binnen 5 minuten op de stoep. Tijdens ons verblijf was er een hevige storm met regen en onweer, zo heftig dat ze hier in meer dan 10 jaar niet hadden meegemaakt. Midden in de nacht werden mensen opgevangen door het camping team en de kinderen werden vermaakt door de animatie! Hulde👍 Wij hebben al wat campings gezien maar deze staat op 1!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke camping op top locatie!

Theo Koopmans
15-8-2018

Het begon al goed. Het reserveringssysteem had een fout gemaakt waardoor ons een te lage prijs aangeboden was voor onze mobilhome Jasmin. Zonder discussie accepteren ze de fout en zitten wij voor weinig geld in een mooie mobilhome. Klasse!! Aangekomen op de camping viel ons op dat het erg ruim opgezet is en dat je door hoogteverschillen veel privacy hebt. De Mobilhome Jasmin lag achter op de camping op een ruime plek en was schoon toen we aankwamen. Locatie van de camping is top. Je loopt zo naar het strand. Wat ons ook opviel was de gemoedelijkheid. Publiek van 0 - 100 jaar en alles er tussen in en volgens mij vermaakte iedereen zich. Winkel, restaurant, afhaal en overige faciliteiten waren prima. Bij receptie door eigenaar en personeel uiterst vriendelijk geholpen. Aantal zaken die in Mobilhome gemaakt moesten worden werden in no-time geregeld.

Deze camping komt zeker op ons lijstje van "daar wil ik nog wel een keer naar toe!"

Geweldig

Arjanne Boone
12-8-2018

Grote plaatsen, vriendelijke mensen aan de receptie. Stil.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldige camping

leon
10-8-2018

mooie camping zoals ik hoopte via reviews aan te treffen. geweldige ligging en vriendelijk personeel

mooie douchruimtes,welke niet altijd warm waren maar goed..

voldoende marktjes in de buurt.

leuke tripjes te doen,welke misschien iets verder rijden zijn maar de omgeving zelf maakt veel goed.

Patrick de campingeigenaar heeft het goed voor elkaar

Teleurgesteld

Hagen
8-8-2018

Na alle goede recenties hadden wij erg veel zin in onze vakantie. Helaas viel de camping en ook vooral de omgeving erg tegen. Het boulevardje is niet meer als een enkel souvenir winkeltje en restaurantje, max 100 meter. In de omgeving is weinig te zien of te doen. De camping viel ons ook tegen, de hygiene en dan vooral in de toiletgebouwen was erg slecht. Vieze en kleine doucheruimtes zonder haakjes of plankje voor een tas oid. Douchegebouwen waren dicht omdat het water te heet was, andere keer hadden we koude douches en het was echt te vies. Vooral met kleine kinderen is dit niet prettig. Het zwembad is heerlijk maar ook het kinderbad was vol blaadjes en spinnen(webben) en ook op zondag pas vanaf 14:00 open?! De nederlandse oudere man die hier en daar een klusje doet op de camping hebben wij erg gewaardeerd, hij was de enige van het personeel die goedemorgen zei! Wij zijn na ruim een week toch wel echt eerder vertrokken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fantastich

H. Klaassen
4-8-2018

We zijn meteen in het begin van de zomervakantie op 7 juli gearriveerd. We huurden een tent van touroperator. Het was nog erg rustig op de camping, maar wij vonden die rust juist heerlijk. Zee op loopafstand van de camping, maar ook voldoende parkeerplek als je toch wilt rijden. Leuke kleine boulevard met winkeltjes, restaurantjes en snackbarretjes. Ook een kleine casino supermarkt voor een ijskoude fles drinken of stokbroodje op het strand. Net sanitair, aardig personeel, lekkere pizza's en een fijne supermarkt op de camping. Diverse supermarkten op 10 minuten rijden. Open vuur is niet toegestaan dus geen kolenbbq meenemen. Op gas mag wel. Wij komen graag terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch!

B van de weerd
29-7-2018

Wat een leuke camping! Erg vriendelijk ontvangst en begeleiding van personeel naar onze zeer ruime plaats!Er ontbreekt aan niets op de camping en de zee is op loopafstand!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eurosol in St. Girons Plage ( Landes ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eurosol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.