Bed and Breakfast Les Trois Collines

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Les Trois Collines
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Trois Collines voor je op een rij gezet:

270 reviews over Bed and Breakfast Les Trois Collines in het Nederlands

Hier kan je in alle rust genieten van de mooie omgeving. Prima accommodatie, vriendelijke ontvangst. Zeer goede uitvalsbasis voor de talrijke daguitstappen.

Geweldig !

Van Tittelboom-Ponnet
26-9-2018

Onze eerste B&B ervaring was meteen schot in de roos. Niet alleen aan te raden voor het prachtige uitzicht, goede ligging om uitstappen te maken maar vooral de gastvrijheid van Ronny, Mireille, Brent en Mara. Lekker ontbijt, indien gewenst met eitje naar keuze (zelfs een "ei te paard" 😋- spiegelei) en de kookkunsten van Ronny !!! Veel tips gekregen ivm bezoeken of restaurantje. Wij hebben hier een heerlijke week gehad samen met onze vrienden en kunnen deze B&B zeker aanraden. Nog veel succes !

Genieten!

Rico en Mariken
24-9-2018

Wij waren 6 jaar geleden hier geweest en kwamen tot de conclusie dat na de overname door Ronny en Mireille dit nog steeds een fantastisch adres is! Beiden zijn een geweldige gastheer/ vrouw waarvoor niets te veel is. Speciale vermelding verdient de kookkunst van Ronny. We hebben hier een aantal keren van mogen genieten.

Alle bezienswaardigheden liggen op relatief korte rij afstand van Les Trois Collines.

De kamers zien er verzorgd uit en hebben een eigen terras met zitje. In de tuin een heerlijk zwembad waar altijd een schaduwplekje kan worden gevonden. Kortom een heerlijk adres waar we zeker nog een derde keer zullen komen.

Complete verwennerij door Ronnie en Mieke

Maria van Aspert
22-9-2018

Ronnie en Mieke zijn uitstekende gastheer/vrouw en zijn constant bezig om het hun gasten naar de zin te maken, Ronnie met zijn kookkunst en Mieke met haar aandacht voor alles wat de gast zo'n prettig mogelijk verblijf geeft. Vlaamse vriendelijkheid/uitstraling hebben ons verblijf tot een super fijne vakantie gemaakt waar wij nog lang op terug zullen kijken.

Carlo & Kathy
19-9-2018

Gewoon doen !!!!!Dit is een top B&B met een gastvrouw en heer die de klappen van de zweep kennen. Zij leggen hun gasten letterlijk in de watten en hebben een heerlijke keuken.

De twee tieners en huispoes maken het plaatje kompleet.

Proficiat Mireille & Ronny.

Voortreffelijke B&B op super locatie, dit is TOP!

Ben Heijltjes
19-9-2018

Na een lange rit kwamen we aan bij deze geweldige B&B op een prachtige locatie en kregen een zeer warm welkom door de zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Alles is heel gezellig ingericht en over alles is goed nagedacht en tot in de puntjes verzorgt. Ze gaven ons elke dag super tips over bezienswaardigheden en restaurantjes. Tijdens ons verblijf hebben we naast het voortreffelijke ontbijt, ook bij deze familie een paar keer meegegeten met het avond eten en dat was in een woord voortreffelijk; Ronny, wat kun jij lekker koken. Het is hier absoluut buitengewoon genieten. Wij danken jullie voor dit fantastische verblijf.

Wij komen zeker nog terug naar Les Trois Collines!

Daniel en Bernadette Luijcks
15-9-2018

Alles was tot in de puntjes zeer goed verzorgd!

Prima bed, zeer goed ontbijt, prachtige ligging en een geweldige omgeving waar heel veel bezienswaardigheden te bezoeken zijn.

Erg vriendelijke mensen waar je je al snel thuis voelt.

Er wordt elke avond heerlijk gekookt en ook het ontbijt is prima!

Veel informatie, waarvoor elke dag een programma beschikbaar is waaruit je kan kiezen.

Er was ons van te voren uitgelegd dat we het laatste stuk van de route naar de B & B niet op de navigatie moesten vertrouwen, en er werd van te voor een goede weg doorgegeven via de e-mail.

We gaan er zeker nog eens terug naar toe, echt geweldig daar.

We waren er ook al eerder geweest, en ook toen was het een zeer goede ervaring die ons weer uitnodigde terug te gaan naar deze B&B

Een klein minpuntje, Het zwembad is niet voorzien van verwarming, dus voor reuma of spierpatienten wel te koud, maar voor gezonde mensen een prima zwembad.

fenomenaal

DIRK MAENE
13-9-2018

de lach en de gastvrijheid van Mireille, de kookkunsten van Ronny, de schitterende ligging met het mooie zwembad en de prachtige omgeving zorgen ervoor dat dit een verblijf is om nooit te vergeten ,maw het perfecte thuisgevoel op reis .

Super

Kris + Peggy
11-9-2018

Prachtige locatie, schitterend uitzicht. Zeer vriendelijke gast vrouw en gastheer. Heerlijk ontbijt met een eitje en een frisse, verse fruitsalade. Het avondmaal was ook super (te reserveren)

Prachtig gerenoveerde badkamers met inloopdouche

Geweldig

Johan m
17-8-2018

Zeer mooie locatie, prima kamers, lekker ontbijt en avondeten.

Gastheer en gastvrouw supervriendelijk en behulpzaam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Trois Collines in St. Cybranet (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Trois Collines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.