Bed and Breakfast Les Trois Collines

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Les Trois Collines
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Les Trois Collines voor je op een rij gezet:

263 reviews over Bed and Breakfast Les Trois Collines in het Nederlands

Supercalifragilisticexpiralidocious.

J. Kerkhoven en M. van Meurs
15-8-2018

Zeer mooie, schone B&B. Veel privacy. Heerlijk zwembad en een prima Table d'Hote. Omgeving prachtig en veel te zien.

Echt een aanrader.

Kamer is prima, zeker als de laatste kamers ook worden voorzien van nieuwe badkamer.

Heel fijne tijd gehad, bij heel lieve mensen.

We komen graag nog een keer terug.

Fantastisch,super,voor herhaling vatbaarZEKER DOEN

Louage Philip - Vantomme Ann
14-8-2018

Ja wat moeten de mensen echt weten van dit verblijf?

Dat het gewoon SUPER was,rust ,stilte ,prachtige omgeving! Héél véél te bezoeken!

Het zwembad was een aangename afkoeling ...want het was super heet ! In de totaal vernieuwde kamers was die plafondventilator de MAX....een aangenaam briesje zorgde voor goede nachtrust ! s'Morgens een vers fruitslaatje en heerlijk gebakken eitjes van de Ronny...meer moet dat niet zijn! Ook s'avond hebben we gebruik gemaakt van de kookkunsten van Ronny.....ja hoor "de Piet" zou er nog wel van leren....gewoonweg heerlijk! Mireille was de perfecte gastvrouw die zorgde voor een heerlijk thuisgevoel! Dus zeker doen...maar wees er snel bij want ze kunnen de vraag nauwelijks aan ! Bedankt Ronny en Mireille voor onze geslaagde vakantie

Ontspannen, ontstressen, genieten

Sandra en Mark
13-8-2018

Gastvrije B&B met aandacht voor elke vakantieganger.

Verzorgde kamer met mooie badkamer, ietswat kleine badkamer maar voldoende voor ons.

Mooie locatie, mooi uitzicht, goede informatie voor bezienswaardigheden met folders en info van de uitbaters.

Het drinken dat te verkrijgen was, was aan democratische prijzen, koffie en thee waren gratis.

Eenvoudig ontbijt, voldoende en gezond. Elke ochtend een lekkere fruitsalade. Voor mij persoonlijk mocht er wat meer variatie zijn in de vleeswaren en de broodjes.

Super lekker en gevarieerd avondmaal, ruim voldoende!

Zwembad met voldoende rust- en zonmogelijkheden.

Privéterras aan elke kamer.

Een aanrader voor iedereen die zoekt naar rust en toch voldoende dingen wil doen of zien. Leven als een god in Frankrijk, vind je bij Ronny en Mireille!

Fantastisch. Een aanrader !!!

Fam Vriesacker
11-8-2018

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in een prachtige B&B met een superlieve en attente gastvrouw en gastheer. Wij waren meer dan welkom en hebben met volle teugen genoten van hun gastvrijheid. Het eten was ook op een zeer hoog niveau.

Een aanrader

Thomas en Marleen
8-8-2018

Les Trois Collines is ideaal gelegen om de prachtige Dordogne-streek te verkennen.

Zelf ligt de B&B ook schitterend met een prachtig uitzicht om tot rust te komen.

Ruime kamers met elk een terrasje , een tuin met verschillende relaxmogelijkheden en een zwembad om na de uitstappen te genieten !

's Avonds is het culinair genieten en ook 's morgens werden we verwend !

Mireille en Ronny nogmaals bedankt voor deze zalige week !

Heerlijk

Henriette
8-8-2018

Geweldige ligging, mooi uitzicht. De kamer was prima, de badkamer wat gedateerd, maar de helft van de kamers is gerenoveerd en onze kamer komt deze winter aan de beurt.

Het zwembad was heerlijk. Ronny en Mireille zijn erg gastvrij. Het ontbijt en het diner waren goed verzorgd en lekker.

aanrader

jo en darline
29-7-2018

zeer vriendelijk onthaal. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Mooi uitzicht en ook lekker eten. Een aanrader dus.

Zeker voor herhaling vatbaar!!!! doe zo verder!!!

Danny&Sofie
29-7-2018

Super ontvangst, goeie gastvrijheid, toplocatie, accommodatie,... Ook een dikke pluim voor de gastvrouw(niets was haar te veel!!!) en de gastheer die instond om ons steeds culinair te verwennen. Zonder meer een aanrader!!!!!!

Het blijft een topper!

Ann Coussée
25-7-2018

Gelegen op een prachtige locatie,fantastisch zicht en vooral veel rust.

Formidabel!

Els Kennes en Tom Van de Velde en kinderen
15-7-2018

Een super verblijf gehad bij Mireille, Ronny, Brent en Mara. Een uitstekende B&B, lekker ontbijt en chefkok Ronny serveert lekkere diners. De Dordogne is een heel mooie, rustige groene streek. Men krijgt veel informatie om leuke plekjes te ontdekken, ook met jongere kinderen. Ons zien ze zekers terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Trois Collines in St. Cybranet (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Trois Collines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Les Trois Collines scoort een 9.41 uit 10 op basis van 263 reviews.