Bed and Breakfast Les Trois Collines

Bed and Breakfast Les Trois Collines

9.8Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, St. Cybranet (Dordogne)

9.8Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Les Trois Collines voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

276 reviews over Bed and Breakfast Les Trois Collines

• 9René02-01-2020

Fantastische ervaring en voor herhaling vatbaar!

Heel vriendelijk begroeting en duidelijke uitleg door de beide eigenaars Mireille en Ronny. Super locatie! Lekker rustig! De beide eigenaars geven het beste! Ondanks de kerstperiode stonden ze volledig voor ons klaar en konden we zelfs genieten van de kookkunsten van Ronny. Ze hebben ons de hele omgeving uitgelegd waar we het beste naar toe kunnen gaan. Veel goede tips! In de kerstperiode niet altijd even gemakkelijk omdat vele locaties gesloten waren. De kamers zijn super proper en de badkamer en douche van alle gemakken voorzien. Lekker eens een keer in een hotel geen trappen lopen :-) Het gebruikt van de bar en de versnaperingen zijn goed geroganiseerd. De prijzen zijn meer dan fair! Al bij al: een top plaats voor een rustige vakantie! We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    10Fam. Claes10-12-2019

Sterk aanbevolen!

Wandelen, cultuur, uitstappen, ontspanning, rust, culinair, accomodatie, eigenaren, gastvrijheid,... Op alle vlakken een dikke 10! Dit is wat je van een vakantie verwacht!

• 10Leen en Jean27-09-2019

Voor ons is deze chambre d'hotes een TIEN waard. Zeer propere kamers, prachtig ontbijt en de avondmalen zijn met veel liefde en overgave bereid en opgediend. Prachtige locatie ! Dank U wel aan Mireille en Ronny voor heerlijke vakantie

• 10Kaat Tijskens19-09-2019

een pracht van een verblijf

Warm en hartelijk ontvangen. Alles perfect in orde, ontbijt, diner, kamer, zwembad.

• 10Wiske16-09-2019

Om terug te keren!

Een droom van een vakantieverblijf! De ligging : je waant je in Toscane: op een berg met een weids uitzicht op de vallei. De accommodatie: elke kamer heeft zijn eigen terrasje, elke kamer ligt op het gelijkvloers en het zwembad ligt bij het gebouw, met ligstoelen. Overal zijn er zithoekjes . Het ontbijt en avondeten zijn zeer lekker en worden opgediend op een overdekt terras. Het onthaal was fantastisch en het gezelschap van de drie andere kamers sympathiek.

• 10Van Gorp Marc16-09-2019

Fantastisch verblijf

Zeer mooie B&B met een heel warm onthaal door de gastvrouw en gastheer. Zeer centraal gelegen voor uitstappen en bezienswaardigheden. Gastheer kan heel lekker koken. Een echte aanrader!!!!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Joris en Rie12-09-2019

fantastisch

Sta klaar om te genieten van alle mooie en lekkere dingen

• 9Marc Debruyne09-09-2019

Fantastisch en rustgevend

Prachtige streek , mooie rustige natuur, mooi en rustig verblijf De B&B was uitstekend , gastvrij , behulpzaam , netjes , alles was er voor een rustvakantie of wie goesting : mooie wandelroutes, mooie bezienswaardigheden, dit alles in een straal van 30 km rondom ons verblijf Een aanrader

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Marleen & Ludwig19-08-2019

TOP-verwen-adresje

Wij werden onmiddellijk met open armen ontvangen door de zeer sympathieke eigenaars, Mireille en Ronny die ons meteen een "thuisgevoel" gaven. De B&B is prachtig en zeer rustig gelegen op een heuvel, met een mooi zicht over de vallei . De kamers zijn zeer netjes met goede boxspring bedden. Elke morgen werden we verwend met een zeer gevarieerd, en lekker ontbijt, inclusief zeer lekkere fruitsla en indien gewenst , elke dag een eitje. Ook s'avonds hebben we genoten van de heerlijke table d'hôte, waarbij Ronny ons de heerlijkste gerechten voorschotelde. Een 4-gangen-menu , met klasse ! Kortom, die is een top-adresje om je 200% te laten verwennen !

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Greet11-08-2019

Topvakantie!

Prachtige locatie, zorgzaam en gastvrij gezin, lekker ontbijt met verse fruitsla en eitje naar keuze. Gastheer Ronny kan heerlijk koken en gastvrouw Mireille zorgt voor de propere kamers en de huiselijke sfeer. Ze geven ook goede tips voor uitstapjes in de nabije omgeving. Er is veel te bezoeken en te beleven in een straal van 20 km rond het verblijf: gezellige stadjes en dorpjes, markten, kastelen, tuinen, kajakken op de Dordogne,... Wij zijn fan en komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2019

Bed and Breakfast Les Trois Collines info