Bed and Breakfast Les Trois Collines

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Les Trois Collines
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Les Trois Collines voor je op een rij gezet:

248 reviews over Bed and Breakfast Les Trois Collines in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad.

Gerda
17-6-2018

Fantastische plek bij heel fijne mensen. Toplocatie als uitvalsbasis naar de vele leuke stadjes en bezienswaardigheden. Fijne grote kamers met terras en uitzicht. Ronny is tevens een topkok! Jammer dat we het zwembad te weinig konden gebruiken vanwege het weer.

Subliem.

Dujardin Elvis
7-6-2018

ZEER goede kok, meer dan restaurant waardig. Alles op en top.

Zeer trage wifi

Nooi meer naar huis ervaring!

Inge
28-5-2018

Een heerlijke week gehad bij Mireille en Ronny en hun kinderen. Het gezin heeft alles daar op de heuvel alles goed in orde. Van het ontbijt tot het diner in één woord TOP! Ga gerust naar Les Trois Collines en geniet van de omgeving en de ambiance!

Super verblijf !

Linda Huybrechts
    27-5-2018

Alles prima in orde. De kamers, het uitzicht, de omgeving. Genoeg uitstapjes in de buurt of iets verder. ( Rocamadour )

Lekker ontbijt met verse fruitcocktail, eitje naar keuze , charcuterie enz...

Drie gangen menu van chef Ronny heel lekker !

Een geweldige plek om helemaal tot rust te komen.

Joep en Yvonne
    6-5-2018

We zijn 7 dagen in Les Trois Collines geweest en hebben genoten van de gastvrijheid, de service, het eten en de sfeer op een geweldige locatie. Het voelde alsof we familie waren, doordat we 's avonds menig uurtje met elkaar aan tafel zaten.

Zeer goede B&B prachtige ligging

Francis
    12-11-2017

Zeer goede ligging vlakbij diverse bezienswaardigheden die goed bereikbaar zijn. Ronny en Mireille zijn vriendelijke gastheren die ook veel info verstrekken over de streek. Prima ontbijt op het terras met zicht op de heuvels en lekkere table d'hôte van chef Rony.

Dus : aan te bevelen ! Doe zo voort :-)

Prachtige B&B met super service

Greet en Leo
    27-10-2017

prachtige locatie, zeer rustig gelegen met een schitterend uitzicht

super ontvangst door Mireille en Ronny

Aanrader : chambre d'hotes van meester chef Ronny

ruime verzorgde kamers met genoeg privacy

goede ligging om verschillende uitstappen te doen, leuke stadjes in de buurt

Ontspannende, rustgevende vakantie

Neyt
    21-10-2017

Als je rust en stilte zoekt moet je hier zijn

Mooie kamers met terrasje

Zalig zwembad

'S avonds is er mogelijkheid om te dineren, de maaltijden zijn heel lekker en met zorg klaargemaakt

Ook het ontbijt is verzorgd en compleet

Heel vriendelijke eigenaars, met plezier vertellen ze je de mooiste plekjes of interessante bezienswaardigheden

Adresje om te onthouden waar we zeker terug gaan!

Guido, Ineke en Jan
    25-9-2017

Fantastische en centrale ligging om de streek van de Dordogne te ontdekken.

Veel bezoekmogelijkheden.

Ronny en Mireille waren perfecte gastheren, altijd bereid om informatie te geven over de streek, boekingen te doen via internet, picknick klaar te maken,...

Kamers zijn zeker ok maar eerder basic. Badkamer aan de kleine kant, zeker voor 3 personen maar alles aanwezig. Pluspunt dat de kamers rechtstreeks uitgeven op de prachtige tuin op enkele meters van het zwembad!

the place to be

wim
    22-9-2017

super locatie : prachtig uitzicht vanop het terras waar het ontbijt en avondeten word geserveerd door een fantastische kok .

Mooie en ruime kamers

Een erg rustige omgeving midden van het groen , perfect om even te onstressen.

De erg lieve en gastvrije eigenaars geven je super tips om de prachtige omgeving te ontdekken .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Trois Collines in St. Cybranet (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Trois Collines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Les Trois Collines scoort een 9.37 uit 10 op basis van 250 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: