Camping Sandaya Les Peneyrals

7.3Goed

Frankrijk, Aquitaine, St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne)

7.3Goed

• 6Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Les Peneyrals voor je op een rij gezet:

Meer camping info

In Saint-Crépin-et-Carlucet vind je Camping Sandaya Les Péneyrals. Zwemmen doe je in de zes zwembaden, ook bij minder weer dankzij het overdekte deel. Je verse broodjes haal je bij de bakker. Iets om rekening mee te houden: de animatie op deze camping gaat door tot in de late uurtjes. De camping ligt middenin de natuur nabij Sarlat en de Dordogne.

544 reviews over Camping Sandaya Les Peneyrals

• 9Ekla17-09-2020

Net en nieuw onderkomen, mooi park

We hadden een stacaravan (Bali) geboekt, zag er nieuw en heel schoon uit! Badkamer super, prima douche, aparte wc. Keuken netjes en compleet. Fijne veranda met schaduwdoek/luifel. Over de accommodatie niets te klagen, mooi aangelegd, groen park. Waren in het naseizoen, zwembad was erg rustig en genoeg bedjes (gratis, incl parasols) beschikbaar. Verschillende zwembaden, voor ieder wat wils. Veel leuke stadjes in de omgeving, een auto is wel aan te raden. Geen gebruik gemaakt van restaurant, wel een pizza afgehaald op de camping, was heerlijk! Enige wat ons op een gegeven moment een beetje irriteerde waren de grote hoogteverschillen in het park, veel klimmen om naar het zwembad/huisje te komen, maar dit kan niet als groot nadeel worden gezien.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2020

• 7Lb23-07-2020

Prima camping, maar niet echt COVID-proof.

Prima schone, nette en dure camping. Helaas mag er van de directie niet gepind worden onder de 10 euro?? COVID proof is deze camping dan ook niet. Zwembandbandjes worden omgedaan?? Veel onnodig contact. Er wordt alleen glas gescheiden en de rest op een hoop. Als je met caravan en camper komt. Let op de takken aan de bomen zijn erg laag. Een krasje zit er zo op.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    9PaultjevB23-12-2019

Familie geluk in mooie omgeving

Echt heerlijk met de kindereen en fantastische omgeving! Ontspannen aan het zwembad, althans, niet voor de kids :-).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9seppion25-09-2019

tevreden

ondanks enige misverstanden in her verleden zijn we toch terug gegaan naar camping les penerals.daar hebben we absoluut geen spijt van. supervriendelijk personeel en een zeer gedienstige manager (in tegenstelling wat in vorige reviews beweerd wordt ) .dat hij tegen de jeugd soms moet optreden is de fout van de typische nederlandse mentaliteit (alles moet kunnen we zijn toch op verlof) al gaat dit ten koste van het vakantieplezier van de andere gasten.het enige nadeel van de verandering van eigenaar vinden we de zeer beperkte menukaart in het restaurant.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 1Marjan24-09-2019

Nooit meer, kakkerlakken en viezer dan vies

Ons verblijf op peneyrals was een deel van onze Honeymoon. Vandaar dat wij 1700,- voor een stacaravan over hadden. Wat een blamage. Het was viezer dan vies. Dode beesten in kastjes, haren in doucheputje en in kastjes, stof onder de bedden, wc smerig, gootsteen vies. En dat zelfs nog na een extra schoonmaakbeurt gehad te gebben. Waar we overigens 6 uur op moesten wachten en dus daarna savonds het maar zelf schoongemaakt. Heb tot 4x aan toe moeten dweilen voordat we niet meer aan de vloer bleven plakken.

De volgende dag beklag gedaan maar we werden niet serieus genomen. Kregen een potje midgetgolf aangeboden en een e-mailadres om dit te melden.

Ligging is ok, animatie alleen in Frans, kleine kakkerlakken overal, handdoekje leggen in zwembad, badmeester die zich politiechef voelt; er mag niks, restaurant echt niet lekker.

Nee voor ons NOOIT meer peneyrals en Sandaya. Zoveel mooiere en betere campings voor veel minder geld.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, gérante, 25-10-2019

Hallo Marjan, Het spijt ons oprecht voor het ongemak dat u tijdens uw verblijf heeft ondervonden. Onze reinigingsteams zijn grondig, maar we begrijpen niet wat er had kunnen gebeuren en we zullen ervoor zorgen dat het niet meer gebeurt. Wij betreuren het ook dat de rest van onze diensten u niet meer voldoening hebben gegeven. We hopen in ieder geval dat u niet op deze laatste indrukken blijft en dat u een andere Sandaya camping de kans geeft om betere herinneringen op te halen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Herma15-09-2019

Top vakantie!

Een erg leuke camping! We hebben genoten! Mooie zwembaden, leuke glijbaan en als het iets minder weer was had je ook nog een overdekt zwembad. Animatie vonden de kinderen erg leuk. ‘s Avonds kon je heerlijk op het terras zitten en ongeveer 2x in de week was er een groot optreden, band, show of iets anders. De andere avonden ook genoeg dingen te doen. Met een kwartiertje ben je in de stad Sarlat. Een gezellig, toeristisch stadje. Sanitair was goed. Winkeltje en bakker ook prima! Al met al een zeer geslaagde vakantie gehad😄

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Randwijk29-08-2019

Goede camping.

Twee jaar geleden waren wij ook op de camping. Toen was de vorige eigenaar nog aanwezig op de camping. Nu is de camping overgenomen door Sandaya. Dit is helaas te merken. De nieuwe campingbaas is een onbeschofte hork. Totaal geen fatsoen. Kinderen uitschelden en bedreigen. Daarnaast vind ik hem totaal niet klantvriendelijk naar de bezoekers. Jammer, want de camping zelf is fantastisch. Leuke zwembaden, schone sanitair, gezellige avonden en aardig personeel (op de baas na). De omgeving is prachtig en er zijn zeker veel dingen te doen. Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar. Wij hadden zelf een standplaats. Deze was geweldig. Lekker ruim en grotendeels beschut. Mocht deze camping weer boven de 8 willen uitkomen, dan zal het handig zijn om de baas te vervangen voor iemand die wel klantvriendelijk is en een gastvrije uitstraling heeft.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Mervyn16-08-2019

Mooi, schoon, kwaliteit, badmeester from hell

Bizar slecht is de badmeester. Echt waanzin Je moet het zien om te geloven. Van het type waar cabaret over wordt geschreven. Het is zo lachwekkend en haalt helaas echt een complete ster van de vijf af. Is min of meer de eigenaar van het zwembad/camping, althans ze hebben hem totaal niet onder controle. Je bent op zijn terrein en dat zal je weten ook. Spreekt ook geen woord engels, handig in het toerisme 🤪. En zeker omdat hij je wel 100x zal aanspreken, over hoe je bedje staat, over te hard lopen, over stoeien met je kinderen manier van springen in het zwembad, enzovoort. Toezicht op de veiligheid is echter 0,0. Alles wat gevaarlijk is mag, maar voor de rest zal je exact doen wat deze karikatuur zegt. De 3 zomermaanden is deze narcist de baas en maakt er als je in zijn vizier zit echt een hel voor je van, voor mij een reden om er nooit meer naar toe te gaan. Zeker als je weet dat er een vergelijkbaar zwembad op camping verder op is.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Lettie Zimmerman07-08-2019

Heerlijke twee weken gehad

Wij hebben hier een leuke tijd gehad met onze drie kinderen van 6, 8 en 14 jaar. De animatie was voor de kleine kinderen echt top geregeld! Ook Nederlandse animatie, ze hebben zich geen seconde verveeld. Voor pubers is er helaas minder te doen. Wel met zijn allen genoten van de zwembaden, leuke glijbanen, schoon en netjes. Onze stacaravan was prima in orde. Wij zaten naast het zwembad en restaurant maar het was toch een rustig plekje bovenin. Het restaurant had lekker eten en niet te duur. Ook in de omgeving genoeg leuke uitstapjes te doen. Het enige minpuntje is de camping supermarkt, heel klein en ontzettend duur. Al met al een echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen!

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7geertje schipper stooker03-08-2019

Een fijne vakantie gehad

Ons gezin heeft erg genoten van het verblijf op deze camping. Wij hadden in het begin pech met onze auto en zijn heel vriendelijk geholpen door het personeel van de receptie en de klusjesman David. We werden met onze caravan door David op onze plaats gezet en eventuele kuilen op onze plaats werden meteen netjes gedicht met zand. Top! Ook de dagen daarna werden we door het personeel geholpen bij het contact met de garage. Heel fijn. De camping is heel heuvelachtig. Zelf zou ik aanraden om met een caravan een plek bovenin de camping te reserveren. Hier zijn ze makkelijker te bereiken en ruimer. Het zwembad is perfect. Meerdere baden met voor ieder een fijne temperatuur. Bij slecht weer ook de mogelijkheid om te kunnen zwemmen door een verwarmd overdekt zwembad. Toiletgebouwen schoon en altijd lekker warm water. Animatie voor jongeren meer op Franstalige kinderen gericht, puntje van aandacht. Avondanimatie leuk, goede bandjes.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019