Camping Sandaya Les Peneyralsstersterstersterster

7.2Goed

Frankrijk, Aquitaine, St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne)

7.2Goed

• 6.4Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Les Peneyrals voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

In Saint-Crépin-et-Carlucet vind je Camping Sandaya Les Péneyrals. Zwemmen doe je in de zes zwembaden, ook bij minder weer dankzij het overdekte deel. Je verse broodjes haal je bij de bakker. Iets om rekening mee te houden: de animatie op deze camping gaat door tot in de late uurtjes. De camping ligt middenin de natuur nabij Sarlat en de Dordogne.

Contact

542 reviews over Camping Sandaya Les Peneyrals

• 2019
    9PaultjevB23-12-2019

Familie geluk in mooie omgeving

Echt heerlijk met de kindereen en fantastische omgeving! Ontspannen aan het zwembad, althans, niet voor de kids :-).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9seppion25-09-2019

tevreden

ondanks enige misverstanden in her verleden zijn we toch terug gegaan naar camping les penerals.daar hebben we absoluut geen spijt van. supervriendelijk personeel en een zeer gedienstige manager (in tegenstelling wat in vorige reviews beweerd wordt ) .dat hij tegen de jeugd soms moet optreden is de fout van de typische nederlandse mentaliteit (alles moet kunnen we zijn toch op verlof) al gaat dit ten koste van het vakantieplezier van de andere gasten.het enige nadeel van de verandering van eigenaar vinden we de zeer beperkte menukaart in het restaurant.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 1Marjan24-09-2019

Nooit meer, kakkerlakken en viezer dan vies

Ons verblijf op peneyrals was een deel van onze Honeymoon. Vandaar dat wij 1700,- voor een stacaravan over hadden. Wat een blamage. Het was viezer dan vies. Dode beesten in kastjes, haren in doucheputje en in kastjes, stof onder de bedden, wc smerig, gootsteen vies. En dat zelfs nog na een extra schoonmaakbeurt gehad te gebben. Waar we overigens 6 uur op moesten wachten en dus daarna savonds het maar zelf schoongemaakt. Heb tot 4x aan toe moeten dweilen voordat we niet meer aan de vloer bleven plakken.

De volgende dag beklag gedaan maar we werden niet serieus genomen. Kregen een potje midgetgolf aangeboden en een e-mailadres om dit te melden.

Ligging is ok, animatie alleen in Frans, kleine kakkerlakken overal, handdoekje leggen in zwembad, badmeester die zich politiechef voelt; er mag niks, restaurant echt niet lekker.

Nee voor ons NOOIT meer peneyrals en Sandaya. Zoveel mooiere en betere campings voor veel minder geld.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, gérante, 25-10-2019

Hallo Marjan, Het spijt ons oprecht voor het ongemak dat u tijdens uw verblijf heeft ondervonden. Onze reinigingsteams zijn grondig, maar we begrijpen niet wat er had kunnen gebeuren en we zullen ervoor zorgen dat het niet meer gebeurt. Wij betreuren het ook dat de rest van onze diensten u niet meer voldoening hebben gegeven. We hopen in ieder geval dat u niet op deze laatste indrukken blijft en dat u een andere Sandaya camping de kans geeft om betere herinneringen op te halen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Herma15-09-2019

Top vakantie!

Een erg leuke camping! We hebben genoten! Mooie zwembaden, leuke glijbaan en als het iets minder weer was had je ook nog een overdekt zwembad. Animatie vonden de kinderen erg leuk. ‘s Avonds kon je heerlijk op het terras zitten en ongeveer 2x in de week was er een groot optreden, band, show of iets anders. De andere avonden ook genoeg dingen te doen. Met een kwartiertje ben je in de stad Sarlat. Een gezellig, toeristisch stadje. Sanitair was goed. Winkeltje en bakker ook prima! Al met al een zeer geslaagde vakantie gehad😄

• 9Eetgelegenheden

• 8Randwijk29-08-2019

Goede camping.

Twee jaar geleden waren wij ook op de camping. Toen was de vorige eigenaar nog aanwezig op de camping. Nu is de camping overgenomen door Sandaya. Dit is helaas te merken. De nieuwe campingbaas is een onbeschofte hork. Totaal geen fatsoen. Kinderen uitschelden en bedreigen. Daarnaast vind ik hem totaal niet klantvriendelijk naar de bezoekers. Jammer, want de camping zelf is fantastisch. Leuke zwembaden, schone sanitair, gezellige avonden en aardig personeel (op de baas na). De omgeving is prachtig en er zijn zeker veel dingen te doen. Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar. Wij hadden zelf een standplaats. Deze was geweldig. Lekker ruim en grotendeels beschut. Mocht deze camping weer boven de 8 willen uitkomen, dan zal het handig zijn om de baas te vervangen voor iemand die wel klantvriendelijk is en een gastvrije uitstraling heeft.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Mervyn16-08-2019

Mooi, schoon, kwaliteit, badmeester from hell

Bizar slecht is de badmeester. Echt waanzin Je moet het zien om te geloven. Van het type waar cabaret over wordt geschreven. Het is zo lachwekkend en haalt helaas echt een complete ster van de vijf af. Is min of meer de eigenaar van het zwembad/camping, althans ze hebben hem totaal niet onder controle. Je bent op zijn terrein en dat zal je weten ook. Spreekt ook geen woord engels, handig in het toerisme 🤪. En zeker omdat hij je wel 100x zal aanspreken, over hoe je bedje staat, over te hard lopen, over stoeien met je kinderen manier van springen in het zwembad, enzovoort. Toezicht op de veiligheid is echter 0,0. Alles wat gevaarlijk is mag, maar voor de rest zal je exact doen wat deze karikatuur zegt. De 3 zomermaanden is deze narcist de baas en maakt er als je in zijn vizier zit echt een hel voor je van, voor mij een reden om er nooit meer naar toe te gaan. Zeker als je weet dat er een vergelijkbaar zwembad op camping verder op is.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Lettie Zimmerman07-08-2019

Heerlijke twee weken gehad

Wij hebben hier een leuke tijd gehad met onze drie kinderen van 6, 8 en 14 jaar. De animatie was voor de kleine kinderen echt top geregeld! Ook Nederlandse animatie, ze hebben zich geen seconde verveeld. Voor pubers is er helaas minder te doen. Wel met zijn allen genoten van de zwembaden, leuke glijbanen, schoon en netjes. Onze stacaravan was prima in orde. Wij zaten naast het zwembad en restaurant maar het was toch een rustig plekje bovenin. Het restaurant had lekker eten en niet te duur. Ook in de omgeving genoeg leuke uitstapjes te doen. Het enige minpuntje is de camping supermarkt, heel klein en ontzettend duur. Al met al een echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen!

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 7geertje schipper stooker03-08-2019

Een fijne vakantie gehad

Ons gezin heeft erg genoten van het verblijf op deze camping. Wij hadden in het begin pech met onze auto en zijn heel vriendelijk geholpen door het personeel van de receptie en de klusjesman David. We werden met onze caravan door David op onze plaats gezet en eventuele kuilen op onze plaats werden meteen netjes gedicht met zand. Top! Ook de dagen daarna werden we door het personeel geholpen bij het contact met de garage. Heel fijn. De camping is heel heuvelachtig. Zelf zou ik aanraden om met een caravan een plek bovenin de camping te reserveren. Hier zijn ze makkelijker te bereiken en ruimer. Het zwembad is perfect. Meerdere baden met voor ieder een fijne temperatuur. Bij slecht weer ook de mogelijkheid om te kunnen zwemmen door een verwarmd overdekt zwembad. Toiletgebouwen schoon en altijd lekker warm water. Animatie voor jongeren meer op Franstalige kinderen gericht, puntje van aandacht. Avondanimatie leuk, goede bandjes.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Familie02-08-2019

Goed, voor een keer!

Mooie camping! Het eten in het restaurant was niet lekker. Slechte bediening. Het is ons camping niet!

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 7Angelique01-08-2019

Viel tegen

Mooi gelegen verzorgde camping. Heel veel te doen in de omgeving. Vriendelijk personeel, ook nederlands sprekend. Veel faciliteiten. Ook minpunten. WC's spoelen slecht door. Daardoor vaak erg vies. Douches prima. Veel afhaalgerechten niet aanwezig. Restaurant ongezellig, alles in plastic. 3 zwembaden, waarvan 2 kleine, 1 wat groter familiebad dat overdekt kan. De WIFI was dramatisch, ook bij restaurant, waardoor er problemen waren met betalen. Heel veel kleine kinderen, weinig pubers. Onze puberzoons van 16 en 13 hadden weinig aansluiting. Voetbalveld vol kuilen, en de teenclub was vooral gericht op fransen en werd niet van te voren angekondigd, dus je wist niet wat er was. De kinderanimatie en de volwassenanimatie wel. Er was geen eigen plek voor pubers, alhoewel dat wel op de site staat. Heel de animatie was erg fransgericht. Erg leuke camping voor jonge kinderen, niet voor pubers.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

48 tips over Camping Sandaya Les Peneyrals

• mikky, 25-06-2014

Neem je vliegenmepper mee! Er zijn behoorlijk wat vliegen, zowel bij de receptie/ restaurant maar ook bij je eigen plek.

• Chantal, 12-01-2014

markt in Sarlat. Montignac lekker eten langs het water.

• Carola, 16-04-2012

Met een pass perigord (gratis aan te vragen) heb je korting op diverse doe en bezoekdingen : http://www.dordogne-perigord-tourisme.fr/sommaire/Dordogne_Perigord_pass.html Altijd meegenomen!

142 vragen over Camping Sandaya Les Peneyrals

• Daniël, 17-06-2019

Zwemshorts of Dries Roelvink speedo?

weet iemand of je hier zwemshorts mag dragen of ben ik aangewezen op een jeweetwel?

Inge, 15-08-2019

Nee helaas mag je niet in een zwemshort...

• inke, 05-06-2019

is dit park rolstoeltoegankelijk?

is dit park rolstoeltoegankelijk?

Carola , 11-06-2019

In de sanitairgebouwen boven & beneden & bij 't overdekte zwembad zijn er speciale doucheruimtes: lage wastafel, wegklapbaar zitje. Of er aangepaste WC's zijn weet ik niet zeker. De paden tussen de staplekken zijn geasfalteerd. Sta je beneden dan heb je wel een flinke klim (gaat vrij steil omhoog). Toegankelijkheid vh terras: Dit staat meestal erg vol: dat wordt dus schuiven met stoelen. mbt zwembad zie volgende opmerking.

Carola , 11-06-2019

vervolg. Mbt toegankelijkheid van het zwembad. Dit bestaat uit o.a. 2 grote open zwembaden. Deze zijn gelijkvloers te bereiken via de ingang bij het terras. NB er staan altijd veel tafels op dit terras. Het overdekte zwembad is bereikbaar via een paadje dat linksom achter de glijbanen gaat. De 2e ingang van het zwembad geeft alleen toegang tot het 'koude' bad (dat bad met een rare knik): hierna volgen trappetjes. Er zijn voor zover ik weet geen tilliften.

• Lianne, 14-08-2018

Stacaravans Eurocamp

Wie kan ons vertellen waar we (ongeveer) de stacaravans van Eurocamp kunnen vinden? Ga je in deze caravans last hebben van de geluidsoverlast (die meerdere malen genoemd wordt)?

Doorn, 17-08-2018

Wij zijn gisteren aangekomen en hadden ook geboekt via Eurocamp. We hebben een fijne plek gekregen net ver genoeg van het zwembad om geen last te hebben van de herrie daar (want die is er wel degelijk). Maar gisteravond was er live muziek en vuurwerk bij de visvijver waar we wel dichtbij staan en die herrie was gigantisch tot 0.00 uur. De plekken van Eurocamp zijn over de hele camping dus je moet net boffen met je plek.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig