Camping Sandaya Les Peneyrals

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag7°4°
Camping Sandaya Les Peneyrals
8,3

Omschrijving
In Saint-Crépin-et-Carlucet vind je Camping Sandaya Les Péneyrals. Zwemmen doe je in de zes zwembaden, ook bij minder weer dankzij het overdekte deel. Je verse broodjes haal je bij de bakker. Iets om rekening mee te houden: de animatie op deze camping gaat door tot in de late uurtjes. De camping ligt middenin de natuur nabij Sarlat en de Dordogne.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Les Peneyrals voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heerlijke vakantie

Tom,
13-9-2018

Leuke camping met faciliteiten voor iedereen. In de laatste anderhalve week voordat de camping ging sluiten en het was erg rustig daardoor (dit wisten we , hadden dit jaar geen andere keuze) misschien voor aantal mensen een uitkomst. Wij waren met een kleine meid van 2,5 en dan is het ook prima. We zaten in een stacaravan van touroperator die van veel mindere kwaliteit was dan van Sandaya. Goede nieuws is dat touroperator compleet weg gaat daar.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, en spraken zelfs Engels.

Er zijn verschillende zwembaden voor jong en oud, aantal verwarmd zelfs. Het is jammer dat het peuter speel gedeelte alleen koud water heeft, als ze door hebben dat er warm water in een ander bad is moeilijk over te halen om terug naar peuter speelzwembad te gaan. Het zou fijn zijn als dat de temperatuur krijgt van naast gelegen peuter bad.

Verder zijn er paar speeltuinen voor de allerkleinste en wat oudere kinderen. We hebben nog

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

340 reviews over Camping Sandaya Les Peneyrals in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Tom,
13-9-2018

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, en spraken zelfs Engels.

Nooit meer, boek niet!

J. P. Miedema,
13-9-2018

We hadden de camping geboekt obv beoordelingen voor overname door nieuwe eigenaren. Goed was: zwembaden en speeltuin voor de kinderen. Niet goed: Prijzen restaurant/snackbar geen campingprijzen meer, daarnaast erg lang wachten tot ze een koffie klaar hadden. Maar dat us te overzien. Chalet (via camping geboekt-bij het meer) erg vies:ieoen steeds muizen rond omdat overal (onder/achter) pkekken nog etensresten vorige gasten lagen. Muren vies, vloeren onder bedden etc. En dan kan het zwembad nog zo leuk zijn, toch jammer als je savonds weer in het chalet moet slapen. Receptie bood als enige oplossing om de kosten voor de eindschoonmaak niet in rekening te brengen.

Kortom: camping zou heel leuk kunnen zijn. Maar nieuwe grote/onpersoonlijke keten kan niet goed omgaan met klachten. Kortom: wanneer je geluk hebt is het een prima camping. Wanneer er iets misgaat heb je pech. Jammer. Voor ons niet weer!

Leuke camping, absolute aanrader

Petra,
2-9-2018

Vlakbij Sarlat maar in een rustige omgeving. Een heerlijke camping met veel zwembaden en glijbanen. De zwembaden hebben verschillende temperaturen dus voor iedereen wat... Gezellig terras, jammer van de plastic stoelen. Avondanimatie is niet ons ding maar is makkelijk te vermijden. Wij hebben totaal geen last van de animatie gehad en kampeerden vlakbij het restaurant. De ijssalon en bakker zijn super. Jammer van de lange wachtrijen 's-avonds als je wat wil bestellen, uitbreiding van het personeel is wel handig. Sanitair is ruim voldoende maar ons toiletgebouw (centraal bovenin) hoort echt niet bij een 5* camping, hoog tijd voor vernieuwing!! De camping is ruim opgezet, grote kampeerplekken. Natuurlijk hangt dit er vanaf waar je staat, beneden heb je een totaal andere ervaring (heel rustig) dan wanneer je boven staat. Binnen 30 minuten rijden heel veel activiteiten dus je hoeft je totaal niet te vervelen.

Heerlijke tijd gehad!

T.,
2-9-2018

Heerlijke tijd gehad op Les Peneyrals. Wij hadden een (luxe) stacaravan geboekt via de camping zelf . We stonden dichtbij de speeltuin en het zwembad. Ruime plek en een prachtige nieuwe caravan. Geluidsoverlast hebben wij niet ervaren ondanks dat we vlakbij het restaurant en de speeltuin stonden. 's Avonds om 23.15 uur was het stil op de camping.

De camping heeft een mooi zwembad waar onze drie kinderen (4,6 en 9 jaar) zich heerlijk in hebben vermaakt. Mooie glijbanen voor de wat oudere kinderen en leuke badjes voor de jongere kinderen.

Speeltuin was ook leuk waar de kinderen al zelfstandig heen konden.

Op de camping was een goede bakker en een klein winkeltje. Winkeltje had een erg beperkt assortiment. Een paar kilometer verderop waren twee grote supermarkten.

In de omgeving is veel te zien: grotten, kastelen en leuke marktjes. Ook kan je in de buurt kanovaren en er liggen mooie mountainbike routes.

Niet meer

Vb,
31-8-2018

Dit is een terrascamping... Geen saamhorigheid en sfeerloos. Bijnde receptie hoor je veel mensen klagen....voor ons nooit weer

Geweldige tijd gehad!

Iris Zijlstra,
31-8-2018

We hebben voor 10 dagen een chalet gehuurd met drie kleine kinderen. Ons plekje was groot en had de hele dag wel ergens schaduw. Zwembad en speeltuin waren geweldig. We stonden helemaal achteraan op de camping, het was best een stukje lopen naar het zwembad. Het was wel een heel rustig gedeelte van de camping, dus ik vond het achteraf gezien niet erg.

Animatie gaat 's avonds best lang door, soms wel tot na 12 uur en ook de verschillende buren hadden het 's avonds erg gezellig.

Het chalet was wel wat verouderd, de vloer kraakte erg, deuren sloten niet goed of klemde erg. Badkamerriool werkte niet optimaal en stonk heel erg. En ook was er niet erg goed schoongemaakt, onder de bedden nog allerlei viezigheid en ook speelgoed van de vorige verhuurders. Oh en het campingbedje heeft wel een bodem, maar geen matrasje.

Prima familiecamping!

Karen,
31-8-2018

Leuke, goed verzorgde camping!

Vriendelijk personeel. Weinig Nederlandse gasten. Heel veel Engelsen viel ons op.

Mooie ruime groene plek stacaravan! (T46)

Prachtig zwembad (wel erg druk op warme dagen)

Goede bakker en heerlijk ijs.

Heel slechte ontvangst mobiel netwerk.

Omgeving waar veel te doen is.

Leuke camping niet al te groot

Wendy,
27-8-2018

Wij hadden een sta caravan via een touroperator geboekt. Mooie caravan gelukkig met airco (bij aankomst 35 graden). Caravan stond vlakbij het vis meer. Naar het zwembad toe was een heel geklim. Fietsjes voor de kinderen niet aan te raden.

Zwembad was erg leuk (wel handdoekje leggen maar waar is dat tegenwoordig niet) zowel voor kleinere en wat oudere kinderen.

Heerlijke bakker, restaurant bovenverwachting goed! supermarkt klein viel tegen.

Mooie omgeving leuke uitstapjes. Sarlat is zeker leuk om even te gaan kijken!

Wij vonden de camping alleen wat klein.

Leuke camping, maar niet voor rustzoekers. Er is veel te doen tot laat in de avond. Supergezellig, maar als je een plek hebt vlakbij bar/zwembad kan ik me voorstellen dat dit overlast geeft. Nadeel: je kunt bij deze camping niet vooraf je plek vastleggen. De zwembaden zijn druk en er wordt handdoekje gelegd. Zwembaden zijn verder helemaal top! Nadeel vonden wij dat er geen schaduwplekken bij het zwembad waren. Tip voor de camping: achter de glijbanen is een vierkant, versteend terrein waar ligbedden staan, pal in de zon. Maak hier een grasveld van en plant een paar bomen. Dan kun je daar heerlijk liggen. Restaurant, bar gezellig, maar als je een drankje wilde bestellen, duurde dat heel heel lang. Wat wij verder een nadeel vonden was dat er geen afvoer bij het waterkraantje op de campingplek is. Met koken/ afgieten of iets afspoelen loopt al het water de kampeerplekken over. Sanitair bijzonder schoon! Leuke speeltuin, goede animatie!

Top camping!

Kirsten,
25-8-2018

We zijn 2 weken op deze camping geweest en hebben een fantastische tijd gehad!

Onze kinderen (4 en 6 jaar) hebben niet meegedaan met het animatieteam, want ze wilden alleen maar zwemmen! De minidisco vonden ze wel heel leuk, maar dat is maar 2 x per week.

Super zwembad! Genoeg plek (wel te weinig parasols) en leuke glijbanen! De mannen moeten een korte, strakke zwembroek aan.

Lekker restaurant, waar je gewoon lekker kunt eten. Jammer van de plastic stoeltjes.

Vriendelijk personeel. Iedereen praat en verstaat Engels.

Winkeltje valt tegen. Heel weinig aanbod. Bakker wel prima.

Veel te doen in de omgeving! De grootste aanrader vinden wij Gouffre de Padirac. Ondergrondse rivier en prachtige rotsformaties.

Stacaravan nr. O4 was prima plekje. Kan me voorstellen dat er wel veel lawaai is als je dichter bij restaurant zit, maar hadden wij geen last van. De bedden zijn waardeloos. Hard, te kort en te smal.

Geen wesp of mug gezien! top

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Les Peneyrals in St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Les Peneyrals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.