Camping Sandaya Les Peneyrals

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°14°
Camping Sandaya Les Peneyrals
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Les Peneyrals voor je op een rij gezet:

304 reviews over Camping Sandaya Les Peneyrals in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Niet meer de camping die het was!

Ray
5-7-2018

Deze camping die 30 jaar door dezelfde familie was gerund is begin dit jaar overgenomen door Sandaya, helaas heeft dat vooral negatieve gevolgen voor de kwaliteit, op alle fronten is dat minder dan voorheen. Mensen die voor het eerst komen zullen dat natuurlijk niet hebben ervaren maar met de komst van het nieuwe management is er naast allerlei onplezierige veranderingen ook de camping sfeer volledig weg. Focus is op nu vooral op commercie. Wat blijft zijn prima faciliteiten, prachtige omgeving maar vooral herinneringen aan de 10 jaar die we deze camping als 2e huis hebben mogen beschouwen.

Seppion Daniel. Mik zakierski
16-2-2018

Topcamping met alles wat je je maar wensen kan , vriendelijk personeel lekker eten en fantastische omgeving waar veel te beleven is .

Geweldige familie camping

Slooten
4-2-2018

Via een camping site de beslissing genomen voor deze camping. Foto's op site van les Peneyrals spraken ons niet direct aan (nogal sfeerloos) maar activiteiten, bezienswaardigheden rondom en prijs spraken ons wel aan. Vanaf eerste moment direct andere blik op camping. Wij vonden het geweldig. Sanitair was goed (wordt 2x p. d. gepoetst. Zijn alleen de toeristen die te lui zijn om sanitair schoon te vegen na het douchen), ruime kampeer plaatsen, zwembad geweldig voor ons en voor onze kleine kinderen. Grote speeltuin, Nederlandstalig miniclub. Restaurant was goed, meerdere avonden per week live optredens. Normaliter gaan we nooit 2x naar zelfde camping maar hier gaan we zeker terug. Onze kinderen verheugen zich er ontzettend op. We hadden en een hoop bezichtigt maar er valt nog een hoop te zien.

Super camping!!

GJ Oogjes
1-1-2018

Wij zijn op vakantie geweest met ons zoontje van 1 jaar. De eerste keer kamperen! Wij hebben ons super vermaakt, wij kwamen aan met 27 graden en daarna heeft het 4 dgn geregent. Gelukkig is er genoeg te doen in de regio en konden wij binnen zwemmen. Na regen komt zonneschijn, rest van de vakantie 30+ Aan het zwembad was het heerlijk, geen wachtrijen voor een bedje. Mooi zwembad, leuk voor jonge kinderen, ook onder de -3 jaar.

De kampeerplek is ruim, past een auto bij op en een 6 persoons koepel tent.

Personeel is vriendelijk, wel bijzonder dat je veel geld moet betalen voor de wifi maar niet al te goede verbinding hebt. Tot 00.00uur is rondom het restaurant veel te doen, live muziek etc.

Enige - punt waren de vele vliegen. Deze vielen ook steeds in het zwembadwater. Personeel was wel druk met het weg halen van de vliegen. Rondom de tent is het vooral vervelend.

Sanitair was schoon en werd goed bij gehouden!

Super gastvrij, heel fijn, echt heerlijk!

Fam. Rijken / van den Dungen
24-12-2017

Les Peneyrals is een prachtige camping, mooi onderhouden en zeer compleet. Het ligt heel mooi gelegen in een gebied waar op korte afstand vanalles te doen is. Sarlat is 10 min rijden, je bent er zo! Hoogtepunt van onze vakantie was de gastvrijheid, de toewijding van de eigenaren en tot slot een fantastisch feest met muziek, eten en drinken zoveel als je wilde! Het was er heel erg gezellig!

Heerlijk ontspannen met jonge kinderen

Charlotte
21-10-2017

Nette en groene camping. We hadden een stacaravan gehuurd, deze zag er netjes en ruim uit. We hadden een stukje privegrond er omheen en was op makkelijke loopafstand van de zwembaden en restaurant. Wel goed om na te vragen welke verhuurder waar op de camping staat, de achterste stacaravans moeten een flinke klim maken naar de faciliteiten.

Zwembaden schoon en heerlijk voor kinderen en volwassenen. Overdekt verwarmd zwembad erg fijn voor als het weer minder mooi is.

Grote speeltuin aanwezig en eten van restaurant is ook uitstekend. Super vakantie gehad!

Top camping voor jong en oud

Sven
21-10-2017

Gezocht op internet voor een ideale camping met jonge kinderen. Zo kwamen wij uit op Les Peneyrals. Zeer goed bevallen, normaal gaan wij nooit 2x naar zelfde camping maar deze absoluut wel. TOP CAMPING voor jong en oud, omgeving is ook erg mooi, alles binnen uur rijden.

Zeer fijne Camping, voldoende animatie te beleven voor kinderen. Onze dochter van 2, vermaakt zich prima in het zwembad, speeltuin en met de mini-disco!

Camping ziet er goed onderhouden uit, camping plekken worden keurig gecontroleerd en indien nodig onderhouden zodra iemand vertrekt. Sanitair wordt minimal 2x per dag goed schoongemaakt. In 14 dagen tijd, geen enkel keer een smerig toilet aan getroffen. Restaurant is van goed niveau, savonds leuke optredens. Winkeltje met bakkerij is super en van alle gemakken voorzien. Deze camping is zeker een aanrader!

Formidable. Echt 'n aanrader met deal

René
19-10-2017

Alles goed.

Goed onderhouden. Mooi entree.

Rustige plaatsen.

Heerlijk restaurant

Fantastisch schone,geweldige camping

Anja Klemann
19-10-2017

Grote plaatsen, zeer schone camping met vriendelijk personeel.

Ligging is perfect t.o.v. vele bezienswaardigheden zoals Sarlat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Les Peneyrals in St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Les Peneyrals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sandaya Les Peneyrals scoort een 9.08 uit 10 op basis van 482 reviews.