Camping Les Charmes

Camping Les Charmes
8,7

Contact

29 reviews over Camping Les Charmes in het Nederlands

Heerlijk camping met geweldige omgeving

Harm
4-10-2019

Wij hadden dit jaar twee weken voor het seizoen en 2 weken na het seizoen. De laatste twee weken zijn we heerlijk op deze camping geweest. We houden van rust en hebben daar van genoten. Camping was niet vol dus lekker rustig.

Ook de omgeving heeft veel toeristische plaatsen om te bezoeken. In deze tijd van het jaar kan je bijna overal terecht en geen wachttijden.

De plaats Sarlat blijft een geweldige plaats om te bezoeken. We raken er niet uit gekeken.

De camping is mooi en ruim opgezet. Een geweldig zwembad, waarvan eentje overdekt dus bij minder weer nog prima te doen.

De beheerders zijn uiterst vriendelijk en proberen je altijd optimaal te informeren. Ook blijven ze bezig met op verbeteren van de camping.

Voor ons een plaats waar we graag weer terug komen. De omgeving heeft nog zoveel te ontdekken dus komen we er zeker weer terug.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Absolute aanrader!

Kurt en Joke
1-9-2019

Net terug van 2 heerlijke weken in de Dordogne op camping Les Charmes. De camping is ideaal gelegen, dicht bij vele mooie bezienswaardigheden zoals Beynac, Castelnaud, Sarlat, … Na een dag vol bezoeken in de druk bezochte streek van de Dordogne, heerlijk thuiskomen op camping les Charmes, gelegen in een oase van rust. s Avonds en s nachts werkelijk muisstil, met uitzondering van een uil op de achtergrond. Twee zalige zwembaden en 2 glijbanen. Wij kampeerden de laatste 2 weken van augustus, waardoor er weinig volk op de camping was. We mochten onze plaats zelf uitkiezen en wat voor één! De plaatsen zijn prachtig gelegen tussen het groen, de ene plaats al groter dan de ander. Geen plaatsen in rijtjes naast elkaar, gelukkig! De Nederlandse eigenaars zijn super vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair werd dagelijks meer dan eens schoongemaakt. Kortom een top-camping! Absolute aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Mooie verzorgde camping in prachtige omgeving

Familie de Vries
20-8-2019

We hebben ruim 2,5 week op deze camping gestaan met onze 2 jongens van 6 en 8. Genoeg te doen voor de kleintjes, prachtige zwembaden, tennisveld, boogschieten.... Ze hebben zich uitstekend vermaakt. De plaatsen zijn behoorlijk vlak en wisselend van grootte. De meeste plaatsen zijn behoorlijk ruim, en via de mail geven de zeer behulpzame eigenaren zo aan je door welk formaat de plaatsen hebben. Veel bomen, mooie planten rondom badhok en receptie. Het toilethok kan wat onderhoud/ renovatie gebruiken maar is voldoende en wordt vaak schoongemaakt. Er is geen omgevingsgeluid van treinen, vliegtuigen of weg, alleen geluid van de gasten zelf. Wij stonden vrij dicht bij de speeltuin en dat gaf nogal een herrie. Er zijn namelijk heeeeel veel kinderen in het hoogseizoen. Als je rust wil kun je een plek wat verder op de kiezen. Er is enorm veel te doen in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed centraal gelegen camping

Fam. vd Zwan
18-8-2019

Wij hebben hier 2 weken gestaan op een ruime plek op het rustigere deel van de camping, die in het hoogseizoen niet vol stond. Aardige eigenaren en vriendelijk geholpen. Op ons laantje was maar 1 watertappunt. Deze had geen afvoer, dus het water liep de straat op. Hier moesten minimaal 20 kampeerplekken hun water halen. Toiletgebouw is schoon maar wel erg verouderd en nog ingedeeld in dames (4 wc’s) en heren (4 wc’s). Dit vonden wij wel erg weinig voor de hele camping. Bij schoonmaak moesten de vrouwen alsnog bij de heren en andersom. Er is géén toiletpapier aanwezig, dit moet je zelf meenemen. Dus ouderwets met de wc-rol over de camping. De deuren van de toiletten laten niet zien dat ze bezet zijn, dus er wordt aan de deuren getrokken terwijl jij bezig bent, heel vervelend. Douches en afwaswater waren wel altijd warm en ook was er een handig plankje om je vaat op te zetten. Douches hebben een drukknop en zijn niet in temperatuur in te

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Heel fijne kleine camping

Esla
17-8-2019

Fijne camping. Mooie plekken in een heel natuurlijke, groene omgeving. Heerlijk rustig, je hoort alleen de natuur. Het sanitair is eenvoudig en wat verouderd maar het is functioneel en, het bleangrijkste, het is schoon. Geen toiletpapier aanwezig. Ook geen wc rol houders, dat mis ik dan wel, je moet je rol heel onhandig telkens vast blijven houden. Er zijn twee heerlijke zwembaden en een superleuke waterglijbaan. Voor wat oudere kinderen is de tennisbaan erg leuk en ook het boogschieten deden ze graag. Wat wij een groot pluspunt vonden, is dat er geen (avond)vermaak is. De omgeving is heel mooi, maar ook heel toeristisch en druk. De wifi rond het receptiegebouw werkte bij ons meestal niet en ook ontvangst via mobiele netwerk was vaak traag.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige mooie camping met een mooie ligging

Alberdina Hooghiem
10-8-2019

Dat het een camping is met 3 zwembaden, zelfs 1 overdekt. Zeer vriendelijke eigenaren! Heerlijk verblijf! S’ morgens lekker brood en broodjes op bestelling. Heerlijk eten op terras.

Prettige sfeer!

Familie Padding
5-8-2019

Een goed verzorgde, overzichtelijke camping in een schitterende omgeving waar wij als gezin van een heerlijke vakantie hebben genoten. Prettig contact met de eigenaren, welwillende ondernemers die meedenken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

voor herhaling vatbaar

Familie Reijnders
21-7-2019

Wij hebben twee weken op deze camping verbleven. Bij aanvang (vroeg in het seizoen) was het rustig, maar mede door de natuurlijke bosrijke ligging is dit heerlijk! Ook wanneer het wat drukker werd bleef het door de omgeving rustgevend. Een mooie kleinschalige camping waardoor de kinderen (6-4-1) lekker hun eigen gang konden gaan. Iedere dag heerlijk verse broodjes te bestellen van de lokale bakker. Sanitair oogt wat gedateerd maar werkt perfect en is zeer schoon. Het terras is mooi, uitzicht fantastisch, vooral de zonsondergang. De zwembaden zorgen voor veel plezier voor de kinderen (en ouders) en is ook een plaatje om te zien! De eigenaren zijn zeer gastvrij en denken graag mee, zijn behulpzaam en altijd in voor een praatje.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Een aanrader!

Hans en Marian
13-7-2019

Geweldig mooie camping met grote bosrijke plaatsen in een omgeving waar veel te zien en te doen is. Erg vriendelijke en gastvrije Nederlandse eigenaren, die zeer behulpzaam zijn. Twee heerlijke zwembaden, waarvan een verwarmd en indien nodig overdekt. Het sanitair was eenvoudig en schoon.

Super camping.

Lonneke
10-7-2019

Hele mooie rustige camping, ligt in een bosrijke omgeving. Wij hoorde alleen maar de vogeltjes fluiten. Hele verzorgde camping en schoon sanitair en alles is aanwezig. Twee mooie zwembaden. Vers brood kan je bestellen. De pizza's zijn heerlijk. En wat een leuke en vriendelijk beheerders. Je voelt je er meteen thuis. En een hele mooie omgeving waar veel te zien is.

Gereisd Met partner in juni 2019

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenPaardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Charmes in St. André-d'Allas (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Charmes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.