Camping Les Charmes

8.8Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, St. André-d'Allas (Dordogne)

8.8Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

Contact

86 reviews over Camping Les Charmes

• 10D Zwaard10-09-2020

Heerlijk!

Wat een heerlijke camping! We hebben hier als jong stel 4 nachten in een tent geslapen, maar waren het nog zeker niet zat. Persoonlijke ontvangst, mooie natuurlijke kampeerplekken en een idyllisch zwembad. Sanitair heel goed schoon en nieuw. Behulpzame camping-eigenaren en heerlijke versgebakken pizza's met een mooi uitzicht. Bedankt!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 9Eva18-08-2020

Genieten in de Dordogne!

Heerlijke camping met mooi en schoon (nieuw) sanitair. Er zijn 3 zwembaden en een glijbaan. Er staan ligbedjes met parasols bij het zwembad zodat je er heerlijk kan relaxen. Bij het restaurant kun je lekker eten met uitzicht over het landschap.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Nicky17-08-2020

Genoten.....

Wij zijn net terug van een verblijf van 2 weken op deze camping. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de eigenaren. Omdat het niet zo druk was mochten we kijken waar we wilden staan en uiteindelijk gekozen voor onze geboekte plek. Deze was achteraan op de camping omdat daar de grotere plekken zijn en wij met onze vw graag de ruimte hebben. Deze plekken zitten dichtbij het sanitair, handig voor 's nachts, maar daar had je geen last van. Het zwembad ligt bij de receptie maar dat was hemelsbreed ook maar 200 meter. :) De camping is goed onderhouden, ruim van opzet en de plekken zijn mooi vlak. De camping heeft 2 zwembaden die verdeeld zijn in een boven- en ondergedeelte. Ook is er een glijbaan met een eigen bad, deze is heerlijk als je even af wilt koelen. Op het terras is het heerlijk vertoeven met een wijntje of een koffie terwijl je geniet van het heerlijke uitzicht. Een dikke aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Willemien14-08-2020

Heerlijke plek, goed geregeld!

Het is een overzichtelijke camping met een mooie receptie /bar/winkeltje en terras. Dagelijkse broodservice en de mogelijkheid om eten af te halen en mee te nemen naar je eigen plek. Het sanitair staat in 't midden op de camping. Er zijn verschillende veldjes met een eigen sfeer en er zijn ook verschillende huuraccommodaties. Er is veel schaduw op de kampeerplaatsen. Kortom, voor ieder wat wils. Het sanitair is supernetjes, lijkt onlangs vernieuwd. Er zijn twee niet al te grote zwembaden, waarvan één met bubbelbad. Fijne ligbedden, de vloer rondom het zwembad is wel wat ruw. De Nederlandse eigenaren zijn supervriendelijk en denken graag mee. Er is geen kinderanimatie, wat voor ons juist een groot voordeel was. Kinderen kunnen zich vermaken in de zwembaden, de speeltuin en op de tennisbaan. In de buurt zijn veel mogelijkheden, zowel natuur/water, actief, cultuur (kastelen) en stadjes bezoeken. Ik kom er graag nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 10Fam van Wingerden06-08-2020

Genieten!

We rijden nu terug na 3 weken genieten, maar wat hadden we graag nog wat langer gebleven. We hebben genoten op de heerlijke groene camping. Fijne plekken met altijd wel een hoek schaduw. Altijd wel een vriendje voor onze kids van 4 en 8, die kunnen lekker over de camping struinen. Schoon sanitair, lekker wat eten of drinken op terras of pizza mee naar de tent. En in de omgeving zijn schitterende dingen te zien en dat alles op max een halfuurtje rijden! Wij gaan graag nog een keer terug, want we zijn nog niet uitgekeken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Jan Joost Oostenbrink01-08-2020

Heerlijke camping: mooi idyllisch gelegen op een heuvel. Groene camping. Fijn zwembad. Eigenaren zeer betrokken en goede tips over activiteiten (kastelen, grotten en kanoen) en restaurants in de buurt. Hele fijne schone stacaravan, van alle gemakken voorzien. Een aanrader!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    8Fam Kroneman15-12-2019

Heerlijk!

Hele fijne knusse camping met prachtig zwembad en hele behulpzame eigenaren. Veel Nederlandse kinderen om mee te spelen. Mooie ruimen plekken. We hadden een plek gereserveerd maar mochten bij aankomst alsnog uit een paar plekken kiezen. Lekkere broodjes en leuk terras met eenvoudige maar prima kaart. Omgeving mooi en supermarkt en decathlon op kwartier rijden. Plaatsjes in de omgeving zijn erg mooi! Ook werden we goed geadviseerd over uitstapjes en konden we op de camping kanotochten reserveren. Kortom heerlijke vakantie gehad.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Harm04-10-2019

Heerlijk camping met geweldige omgeving

Wij hadden dit jaar twee weken voor het seizoen en 2 weken na het seizoen. De laatste twee weken zijn we heerlijk op deze camping geweest. We houden van rust en hebben daar van genoten. Camping was niet vol dus lekker rustig.

Ook de omgeving heeft veel toeristische plaatsen om te bezoeken. In deze tijd van het jaar kan je bijna overal terecht en geen wachttijden.

De plaats Sarlat blijft een geweldige plaats om te bezoeken. We raken er niet uit gekeken.

De camping is mooi en ruim opgezet. Een geweldig zwembad, waarvan eentje overdekt dus bij minder weer nog prima te doen.

De beheerders zijn uiterst vriendelijk en proberen je altijd optimaal te informeren. Ook blijven ze bezig met op verbeteren van de camping.

Voor ons een plaats waar we graag weer terug komen. De omgeving heeft nog zoveel te ontdekken dus komen we er zeker weer terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Kurt en Joke01-09-2019

Absolute aanrader!

Net terug van 2 heerlijke weken in de Dordogne op camping Les Charmes. De camping is ideaal gelegen, dicht bij vele mooie bezienswaardigheden zoals Beynac, Castelnaud, Sarlat, … Na een dag vol bezoeken in de druk bezochte streek van de Dordogne, heerlijk thuiskomen op camping les Charmes, gelegen in een oase van rust. s Avonds en s nachts werkelijk muisstil, met uitzondering van een uil op de achtergrond. Twee zalige zwembaden en 2 glijbanen. Wij kampeerden de laatste 2 weken van augustus, waardoor er weinig volk op de camping was. We mochten onze plaats zelf uitkiezen en wat voor één! De plaatsen zijn prachtig gelegen tussen het groen, de ene plaats al groter dan de ander. Geen plaatsen in rijtjes naast elkaar, gelukkig! De Nederlandse eigenaars zijn super vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair werd dagelijks meer dan eens schoongemaakt. Kortom een top-camping! Absolute aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

• 9Familie de Vries20-08-2019

Mooie verzorgde camping in prachtige omgeving

We hebben ruim 2,5 week op deze camping gestaan met onze 2 jongens van 6 en 8. Genoeg te doen voor de kleintjes, prachtige zwembaden, tennisveld, boogschieten.... Ze hebben zich uitstekend vermaakt. De plaatsen zijn behoorlijk vlak en wisselend van grootte. De meeste plaatsen zijn behoorlijk ruim, en via de mail geven de zeer behulpzame eigenaren zo aan je door welk formaat de plaatsen hebben. Veel bomen, mooie planten rondom badhok en receptie. Het toilethok kan wat onderhoud/ renovatie gebruiken maar is voldoende en wordt vaak schoongemaakt. Er is geen omgevingsgeluid van treinen, vliegtuigen of weg, alleen geluid van de gasten zelf. Wij stonden vrij dicht bij de speeltuin en dat gaf nogal een herrie. Er zijn namelijk heeeeel veel kinderen in het hoogseizoen. Als je rust wil kun je een plek wat verder op de kiezen. Er is enorm veel te doen in de omgeving.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Les Charmes info