Camping Les Charmes

19 reviews over Camping Les Charmes in het Nederlands

Genoten!

Amanda
26-11-2018

Fantastische tijd gehad! Wat een fijne rustige camping in een hele mooie omgeving. Waar zoveel te beleven valt voor jong en oud. Op de camping is het heerlijke rustig en hebben onze kinderen zich heerlijk vermaakt. Yolanda en Emile zijn zeer gastvrij. We hadden een prachtige plek met uitkijk op het bos, heerlijk rustgevend.

Wij gaan zeker nog een keer terug!

Geweldig!

Sylvia
26-8-2018

Heerlijke rustige camping met een fantastisch zwembad, ontzettend aardige eigenaren en schone accommodatie, helemaal top! Bedankt Yolanda en Emile!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig

Familie ten Brink
25-8-2018

Mooie camping , parkachtig. Ruime plekken. Ook heerlijk rustig en na 22.00 uur is het stil. In de ochtend heerlijk verse broodjes. Het sanitair was erg schoon, kinderen vonden het zwembad fantastisch met de glijbanen en 2 zwembaden. Ook heerlijke ligbedjes bij het zwembad. Omgeving is ook erg mooi, genoeg te doen , en Sarlat is natuurlijk super om te bezoeken, met name in de avond met de leuke restaurants en straattheater . De Nederlandse eigenaren waren heel erg vriendelijk en behulpzaam met alles. Deze camping is echt een aanrader en zeker voor herhaling .

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

GEWELDIG!

De Groot
25-8-2018

Heerlijke vakantie gehad! Prachtige schone tent (Safari Lodge) op een rustige plaats. Er zijn 2 zwembaden waarvan er 1 overdekt gemaakt kan worden zodat er (mocht het een keer wat frisser zijn) ook heerlijk gezwommen kan worden! Lekker gegeten in het restaurant met een prachtig uitzicht. Voor de kleine kinderen genoeg speelmogelijkheden, ook op het terras. In de omgeving is meer dan genoeg te doen! Yolanda en Emile hebben ons veel tips gegeven! Bedankt en we komen zeker terug!!

Te gek!

Laurien
25-8-2018

Hele mooie camping, een prachtig gelegen plek en heel netjes allemaal! Super vriendelijke mensen en ontspannen sfeer! Zeker een aanrader, wij komen graag terug!!

AANRADER!!

Jolanda
17-8-2018

Wij hebben 2 weken genoten op camping Les Charmes. Het ontvangst door Yolanda en Emile (Nederlandstalig) was plezierig. Naast de voor ons gereserveerde kampeerplaats kregen wij de mogelijkheid om ook nog te kiezen uit de nog overige vrije plaatsen. De kampeerplaatsen liggen speels verdeeld op een heuvel waarbij veel schaduw aanwezig is. Onze jongens hadden genoeg vermaak op de camping. Naast de speeltuin kan bij de receptie spelmateriaal geleend worden, voor tafeltennis, boogschieten, jeu de boules en tennis. Het aanwezige zwembad heeft 2 mooie baden en een dubbele glijbaan. Geweldig!! De dordogne is op 8 km afstand en binnen een half uur ben je bij een groot aantal bezienswaardigheden die zeer de moeite waard zijn. Yolanda en Emile zijn altijd aanwezig om tips te geven of een resevering te doen voor een kanotocht. Kortom alles aanwezig voor een heerlijke vakantie. AANRADER!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Mooie rustige camping met zwembaden en glijbaan!

Vliet
15-8-2018

Mooie rustige camping in een mooie omgeving! Ruime plekken, mooie zwembaden en glijbaan! Lekker eten bij het restaurant! Vriendelijke en gezellige campingeigenaren! Super schoon sanitair! Wij komen zeker nog eens terug! Bedankt Emiel en Yolanda!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Geweldige vakantie gehad

Brechtje
21-7-2018

Parkachtige camping in een prachtige omgeving. Rustige camping omdat je niet veel verkeer hoort. Gezellige gastvrije campingeigenaren. Het is een goed verzorgde camping. Lekker op het terras gezeten en genoten van heerlijke wijn en een biertje. Je kan er lekkere pizza's bestellen. Vanuit de camping kan je heel veel bijzondere kastelen en grotten bekijken. Er zijn ook veel pre-historische dingen te zien. Er is zoveel te zien en te doen dat deze 3 weken niet genoeg waren. Veel gezien, heerlijk gefietst over goed aan gelegde vrij vlakke fietspaden. Yolanda en Emiel wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in juni 2018

Prima camping

Stef
28-6-2018

Mooie camping het lijkt of je in een park staat Het heeft twee zwembaden een overdekt en een open . Er is ook een speeltuintje voor de kleintjes Je zit op redelijke afstand van de bezienswaardigheden bv Sarlat la Caneda 9 km Om te fietsen kun je het best een fietsdrager meenemen lang de Dordogne en de Vezere kun je prima fietsen Als je van klimmen houd zit je er ook goed erzijn wandelkaarten te koop met leuke wandelingen

Gereisd Met partner in juni 2018

uitstekende locatie en rustige camping

Ben Mol
3-6-2018

Mooie locatie met veel mogelijkheden voor bezoeken in de omgeving waaronder diverse kastelen en uiteraard Sarlat. Camping is rustig gezien deze periode eind mei en moet verder nog opstarten.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenPaardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Charmes in St. André-d'Allas (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Charmes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.