Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Des Pins voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

38 Reviews over Des Pins

• 3Renee26-08-2022

valt erg tegen

het is een mooie camping, veel schaduw, prima zwembad. En ideale locatie voor het strand. Maar voor ons echt veel te druk, elke avond zeer luide muziek (van 21.00 tot 24.00) uur. Elke avond ook dezelfde muziek (kinderdisco, zeer luid). Daarnaast waren er inderdaad heel erg veel grote spinnen op de camping, en geen horren bij de deuren en ramen van de tent (eco lodge huurden wij), omdat het 's avonds lekker afkoelt is het wenselijk om alles open te zetten. Maar dan heb je wel heel erg veel grote spinnen in de tent. Voor mijzelf en de kinderen echt drama. Daarnaast hebben we een keer bij het restaurant gegeten, eten was echt onder de maat, en absoluut veel te duur.

Wij zouden deze camping niet aanraden.

• 6Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 7Jouke20-09-2021

Prima camping, plan geen lange reisdag na vertrek.

In september een zeer rustige camping. Tot onze verrassing geen auto bij de caravan (stond niet vermeld in de acsi gids) . Prima sanitair. Voor ons goed gelegen. Bij vertrek bleek dat we pas we konden bij de bezetting van de receptie, vanaf 9.00 uur. De dag ervoor nog gevraagd of dit niet wat vroeger kon. Dit bleek helaas niet mogelijk.

• 8Staat v/h sanitair
  • 4Familie Vonk20-08-2019

Nooit meer

Mooie camping met veel groen, prachtige tent, leuk zwembad en grote speeltuin. Goed restaurant en aardige mensen. Dus op zich zeker 4/5 sterren waard. Maar .... heel erg veel lawaai. Zowel van luidruchtige entertainment avonden (2/3 keer per week tot (ver) na 12u) als van gasten op de camping die tot diep in de nacht snachts schreeuwden. We hebben er in 2 weken tijd 4 keer iets van gezegd. We hoopten dat ze er iets mee zouden doen. Andere gasten ook, maar er werd niets mee gedaan. Waarschijnlijk levert het avond entertainment teveel op. Als we geen huurtent hadden gehad waren we de eerste nacht al weggegaan, net zoals veel andere gasten hebben gedaan die wel een eigen tent hadden. We hadden hier graag nog een keer naar toe gegaan, want de kinderen hebben zich perfect vermaakt overdag. Maar er zijn zeker 5 nachten geweest dat we bijna niet geslapen hebben. Dus helaas geen optie meer voor ons.

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Wouter02-08-2019

Goed, maar die disco-avonden...

De camping is op zich prima maar helaas wordt het fijne vakantiegevoel teniet gedaan door de disco avonden in het naastgelegen restaurant met campingzwembad. Aangezien dit formeel niet tot de camping behoort helaas niets aan te doen volgens de receptie. In onze week twee zeer luidruchtige disco avonden gehad waarbij de muziek weliswaar rond 12 uur zachter gaat (dit is dus niet uit) maar de jongelui blijven op de parkeerplaats naast de camping hangen tot zeker 2 uur. Flower Camping zegt een camping voor het gezin te zijn maar dit is echt een dealbreaker. Dit is echt jammer want onze sweetflower lodge is erg prettig en ligt mooi tussen het groen op de camping en deze is ons dus goed bevallen. Zorg wel voor een anti-mierenspray en lokdoosjes...

• 7Eetgelegenheden
  • 10Lenka Radev30-01-2019

Een mooie surfcamping met een hele relaxte sfeer!

Wij komen al sinds 2017 op deze fantastische camping! Het is een heerlijke plek midden in het bos. De plekken zijn schaduwrijk en groot. Wat bijzonder is dat je de auto niet op de camping kun parkeren, en het autovrij is. Heel fijn daardoor met kinderen. Het zwembad en de bar zijn een perfecte plek om in de ochtend je koffie te drinken bij het leuke en vriendelijke personeel. Je kunt er ook lekker avondeten, of cocktails drinken in de avond met gezellige animatie. Op deze camping zorgt het personeel echt dat je je enorm thuis voelt op een gezellige en kleinschalige camping. Iedereen spreekt goed Engels. Een mooie surfcamping met een hele relaxte sfeer! Bekijk ook de accommodaties, welke te huur zijn zoals: De lodges. Wij fietsen in een paar minuten naar het dichtstbijzijnde brede strand. De kinderen kunnen hier perfect surfen of bodyboarden, en er is ook surfles te nemen. Een fantastische plek, voor een heerlijke vakantie!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 5Stéphane3140031-08-2018

Evitez les mobilhomes près de l'entrée et du resto

Camping familial, organisé avec beaucoup de bon sens et plein d'attentions. Personnel d'accueil d'ailleurs très sympathique.Il reste que notre mobil-home 2 places "Premium" avait un emplacement de très basse qualité (acoustique !) bien trop proche du restaurant (soirée bruyante jusqu' à 23h30, fêtards bruyants à 2h30 du mat') et de plus quasiment collé aux jeux d'enfants (cris aigus de 18h à 22h30...)Je comprend la nécessité de rentabiliser le terrain, cependant SVP il est important de ne pas installer une série de mobil-homes à proximité de ces sources de bruits et aussi....de ne pas les louer au tarif fort...surtout que des avis le signalent depuis 2015. Le souhait c'est que l'emplacement soit visible lors de la réservation sur le site de Flower camping, c'est vraiment un minimum.Cordialement

Gérant, 21-11-2018

Cher Stéphan, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de poster votre commentaire et sommes ravis de lire que malgré vos réserves sur l’emplacement occupé trop près du bar et du restaurant, vous avez apprécié l’esprit de notre camping et l’accueil qui vous a été réservé. Au plaisir de vous accueillir à nouveau.

• 8Hanneke22-08-2018

Wij hebben hier 2 weken een sweet flower (soort boomhut op palen) gehuurd. Geweldig was t. Kinderen hebben heerlijk gezwommern daar en vaak wat te doen s avonds. Fijne bar en restaurant. Ook goede broodservice. Stranden genoeg in de buurt maar met auto en fiets goed te doen. 2 grote supermarkten in de buurt van de camping. Verder zeker een aanrader met jonge kinderen.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 4ISABELLE G07-08-2018

Eco label = économies sur la qualité ???

Quand on choisit un mobil-home premium, on y met le prix et on st'attend à de la qualité !!! Le mobil-home était très vieillissant, tout était vieillot et délavé... Pas d'état des lieux tellement le matériel est lamentable, 8 verres égal 8 verres différents, le tiroir de la cuisine m'est tombé sur les pieds, la cafetière fuyait et était habitée d'insectes morts, les fermetures de fenêtre tenaient encore par miracle. Quant à la literie mon dos s'en souvient encore... Le restaurant bien cher, et l'expérience des frites à emporter un désastre, pas cuites, remplies de graisses bref plus de la moitié jetée. La piscine bien petite et non surveillée, le surveillant a renoncé au bout d'un jour !!! Le parking très poussiéreux, minuscule et peu pratique. Des fourmis et insectes a profusion dans l'habitat.

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gérant, 21-11-2018

Chère Isabelle, Nous sommes désolés si l’expérience n’a pas été d’une manière générale à la hauteur de vos espérances malgré notre souci de qualité. Nous regrettons votre expérience négative. Loin de nous l’idée d’être parfait en toutes circonstances. Nous ferons le nécessaire pour éviter cela à l’avenir. Bien cordialement Nicolas & Ollivier

• 8R. van der Heijden27-07-2018

Geweldige verlenging van onze vakantie !

De Camping is bosrijk en ligt op een 1,5km van zee, te voet iets ver maar met auto / fiets goed te doen. Bij aankomst werden we zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam ontvangen. Wij sliepen in een eigen tent en mochten onze eigen plek uitzoeken op de middelgrote camping. Dit ervoeren wij als zeer prettig omdat we 't waslokaal in de buurt hadden liggen. Laatst genoemde was iets wat gedateerd maar wel zuiver netjes en functioneel. Ondanks we net van een grote camping afkwamen in de Dordogne met enorm zwembad waren de kinderen met het zwembad op Camping Des Pins helemaal in de nopjes. Water was zuiver, zwembad goed bijgehouden. Het eten op de camping vonden wij zelf super. Het is gezellig zitten op het sfeervol terrasje, personeel uiterst vriendelijk en gastvrij en de prijs kwaliteit verhouding was ook top. Wij verbleven 4 dagen op deze camping en hebben het prima naar onze zin gehad !

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5Aukje11-02-2018

Nooit meer.

Ga hier niet heen als je bang bent voor spinnen en niet zit te wachten op een exposure in de vorm van ‘flooding’. Verder vond ik het een lawaaiige camping voor een flowercamping, waar je toch ook voor (nacht)rust heen gaat. En de speelruimte rondom de accommodatie (de lodge sweetflower op palen) vond ik voor kleine kinderen ook tegenvallen. Vanwege de vele grote spinnen zelfs eerder vertrokken (ok, dat is heel persoonlijk natuurlijk, maar als je hier last van hebt echt geen pretje). De eigenaren boden aan geld terug te geven als ze de accommodatie opnieuw verhuurden. Erg aardig. Alleen jammer dat ze zich daar niet aan gehouden hebben. (Ze hebben zelf bevestigd dat ze het opnieuw verhuurd hebben, dit wisten wij al via contact met anderen die wel bleven. Ze vroegen om bankgegevens maar hebben nooit geld overgemaakt).

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar