Camping Les 2 Etangs

26 reviews over Camping Les 2 Etangs

• 2017
    9Familie Opsterland03-12-2017

Rustige kleinschalige familiecamping

Wij- echtpaar met kind van 7 jaar- hebben hier een heerlijk verblijf van 10 dagen gehad in een premium mobil home (2 slaapkamers). Het is een kleinschalige camping met voornamelijk Franse gasten (70% frans, 30% overig). Heel sympathiek werden wij naast een ander Nederlands gezin met jonge kinderen geplaatst. Wij vonden het juist wel leuk om voornamelijk Franse mensen om ons heen te hebben, maar als je op zoek bent naar een camping met voornamelijk Nederlandse gasten, moet je hier niet zijn.

Elke avond animatie horend bij een kleine camping, variërend van een paella avond met optreden van een flamengo groep tot een Just Dance en karaoke avond. Maar na 23 of 00.00 uur was het weer doodstil. Geen geluidsoverlast gehad, ook al stond onze mobil home vlak in de buurt van de bar/ restaurant. Elke dag een kids club, met ook engelssprekende leiding. Het team op de camping spreekt prima Engels.

De omgeving is prachtig. Vanuit de camping loop je zo het bos in of fiets je zo een van de kilometerslange fietspaden op. Op 5 minuten rijden afstand ben je in het gemoedelijke Seignosse met 4 stranden (sfeer a la Bakkum/ Castricum), op 10 minuten rijden ben je in sjiek Hossegor bekend om haar surfstranden (sfeer a la Bergen aan Zee met hippe eettentjes) en op 20 minuten afstand ben je in Cap Breton (met een boulevard waar je met de oceaan aan je voeten betaalbaar heerlijk vis en zeevruchten kunt eten).

De mobil home was nieuw en schoon. Camping restaurant prima voor als je een keer niet van de camping af wilt, maar in Seignosse en Hossegor zijn er genoeg leuke restaurantjes. Geen uitgebreide supermarkt op de camping, maar op nog geen 10 minuten rijden is er een supermarkt in Hossegor.

Zwembad is prima en schoon, maar wij waren vooral op het strand te vinden (des Casernes). En het zwemparadijs in Seignosse was voor een eenmalig bezoek ook een hele beleving.

Wij gaan niet snel voor een tweede keer naar dezelfde plek, maar we overwegen om dit jaar weer te gaan! Vanwege de omgeving én vanwege de camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• Oude reviews

7Lonneke06-08-2010

nooit meer!

Wij, 2 gezinnen met kinderen in de leeftijd van 8-16 jaar zullen deze camping nooit meer bezoeken. Bij aankomst bleek de mobilhome zo ontzettend smerig te zijn, dat wij eerst zelf het hele hok moesten schoonmaken. (stofwolken onder de bedden, haren in het doucheputje, vette pannen, vette afzuigkap, hele hok vol spinraggen en andere vieze dingen, en in de slaapkamer bloedspetters op de 'muur') wij hadden de indruk dat de caravan al een tijd lang niet gebruikt was, maar dus ook niet schoongemaakt. Eenmaal schoongemaakt hadden wij er wel weer zin in, maar 's avonds/'s nachts begon de ellende met loeiharde muziek tot middernacht (2 uur!) en daarna nog een hoop kabaal tot ver in de vroege uurtjes, en dat terwijl er in het reglement staat dat het vanaf 22.00 uur stil moet zijn. Uiteraard een klacht hierover ingediend bij de eigenaresse maar dit gaf verder geen rustige nachten.

• 4Eetgelegenheden

Met jonge kinderen