7,8

Omschrijving
Domaine de Soleil Plage (Vitrac) is een familiecamping in de Dordogne. De animatie is niet heel uitgebreid, maar wel leuk en de kinderen zoeken elkaar ook daarbuiten op in het zwembad en bij de rivier. In het restaurant kun je kiezen voor een dagmenu dat niet al te duur is. Vanaf de camping kun je zo de kano instappen en de rivier verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Soleil Plage voor je op een rij gezet:

162 reviews over Camping Domaine de Soleil Plage in het Nederlands

Fantastisch, mooi zwembad.

Geraldine Luijten Dreessen,
11-3-2019

Was een mooie camping en onze stacaravan stond op een mooi plekje.

Gereisd met partner in juni 2018

Fijne vakantie, prachtige omgeving

Tineke Wal,
8-9-2018

Het is een prachtige omgeving en de Dordogne is een geweldige rivier. Ook dorpjes in de omgeving zijn zeker een bezoek waard.

Daarnaast zijn er veel activiteiten in de omgeving te doen zoals het bezoeken van grotten, kastelen, tuinen, etc.

De campingplaatsen hebben een mooie ligging en zijn ruim. Wij vonden de staat van sanitair minimaal, het was niet schoon. Wij waren met 2 jongen kinderen en het activiteitenaanbod op de camping voor hun was minimaal. De miniclub is vanaf 5 jaar, en daar zijn ze heel stikt in. Ook waren er veel activiteiten voor kinderen vanaf 10 jaar. Denk hierbij aan lacergame, hoverboard parcours etc. Het zwembad is prachtig en geschikt voor alle leeftijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

topcamping

vanpoelvoorde,
1-8-2018

Prachtige camping! Heel mooi aangelegd, verzorgd en proper.

Wij stonden begin juli met de caravan op het meer afgelegen gedeelte. Reusachtige plek. Er zit wat variatie in maar de meeste plekken daar zijn heel groot. Proper en voldoende sanitair. Ideaal voor onze hond. van op onze plek waren we zo op de weide/boomgaard en konden we op verschillende plekjes aan de rivier.

Onze kids hadden fietsen mee en dat was wel handig om naar het zwembad/receptie te snorren.

Allerlei nationaliteiten bij mekaar. Mooi zwembad, een kouder bad dat toch warm genoeg was bij het weer dat we hadden, en het verwarmde, minder diepe bad met glijbaan, jacuzzi... wat wij persoonlijk té warm vonden. Veel ligzetels. Ik kan met wel voorstellen dat het in hoogseizoen wat té druk in het water.

Prima restaurant! Verschillende keren dagmenu gegeten. Veel en lekker tegen goede prijs! Vriendelijke bediening.

Winkeltje op de camping. Supermarkten toch even rijden naar Sarlat.

De streek vonden wij super mooi! Oude dorpjes, kastelen, tuinen, de rivier, klimparcours, allemaal in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima camping, maar...

Marjolein,
26-7-2018

Ligging van de camping is prima, in de omgeving (max 20 min) veel leuks te doen. Ook de Dordogne aan de camping is fijn, strandje groot maar voldoende. Heerlijk om te zwemmen. Plekjes ook groot genoeg allemaal met privacy.

De animatie op de camping is vanaf 5 jaar, dat was erg jammer voor onze jongste dochter. Zwembad klein, dit lijkt groter op de foto. Kinderen hadden het er wel erg leuk in.

Sanitair stelt niet veel voor, maar 1 familie douche/wc in het toiletgebouw voor behoorlijk veel campingplaatsen. Schoonmaakster heb ik bijna niet gezien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Hérouin, Propriétaire gérant, 14-8-2018

Beste Klant,

Wij lezen met plezier dat u erg genoten heeft van de services en ligging van de camping. Wat ontzettend fijn om te horen dat uw kinderen zo hebben genoten van het zwemparadijs.

Ondanks de discretie van ons schoonmaakpersoneel, is het toch zo dat zij meerdere malen per dag het sanitair schoonmaken en de omvang van onze sanitair gebouwen zijn gebaseerd op het aantal staanplaatsen.

Wij zien u met alle plezier terug op Soleil plage.

Met vriendelijke groet,

Christophe Herouin, Directeur

Wij zijn in juli/augustus op deze camping geweest met onze 2 kinderen van 9 en 6 jaar. Mooie, verzorgde camping. Sanitairgebouwen zagen er mooi en netjes uit en werden goed schoon gehouden. Behalve de toiletten bij het zwembad, die zouden wat vaker schoon gemaakt mogen worden. Mooie, ruime campingplaatsen met veel privacy d.m.v. hoge heg tussen de plaatsen. Wij stonden op plek 47.

Mooi zwembad, wel erg druk in het hoogseizoen. Voldoende bedjes en parasols. Gezien het wisselende weer was het binnenzwembad ideaal. En de kinderen hebben zich helemaal uitgeleefd op de glijbanen!

V.w.b. het weer; 's ochtends en 's avonds fris met vaak wat lichte regen (vestje nodig), de middagen waren wel wat warmer. Van de 11 dagen slechts 2 warme, zonnige dagen gehad, dus dat viel een beetje tegen.

De camping ligt mooi aan de Dordogne rivier, erg leuk om een kano te huren. Kan naast de camping. Verder zijn er wat mooie kastelen in de omgeving te zien.

Nette en prachtige camping

Marieke,
25-1-2018

Wij hadden een stacaravan gehuurd bij touroperator. Uiterst vriendelijk ontvangen door de dames van touroperator en ook kwamen ze elke dag even vragen of alles in orde was.

Mooie, en ruime plaatsen bij de stacaravan, s'avonds ook vrij rustig wat ideaal is met een stel kleine kinderen die op tijd naar bed gaan.

Restaurant prima, paar keer een afhaalmaaltijd gehaald en deze was heerlijk.

Zwembad doet erg gezellig aan met mooie palmbomen, genoeg bedjes rondom het zwembad ondanks dat het soms wel erg druk was. Dit was helaas in het zwembad zelf wel te merken, soms héél veel mensen in het zwembad zelf.

Camping ligt prachtig aan de rivier, heel veel leuke uitstapjes in de directe omgeving.

Wij hebben 10 heerlijke dagen gehad in de Dordogne!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super mooie camping en schoon

Peter en,
17-9-2017

Plaatsen groot of te klein ,dus van te voren goed bespreken

Eten en drinken zeer goed

Sanitair uitmuntend

Zwembad mooi niet groot

Verders geen sfeer op de camping (veel Engelse gasten )

Gereisd met partner in september 2017

Prachtige ligging! Een aanrader!

Inge en Nora,
6-9-2017

Wij huurden een mobilhome begin juli 2017. Wat hebben wij genoten! Zalig op het strand aan de Dordogne chillen, zwembad is lekker warm en de palmbomen maken het helemaal tropisch. Op de camping was er 1 keer een heus concert. Heel luid maar wel leuk! De camping is heel mooi onderhouden en het doet heel verzorgd aan. IJsjes en pizza zijn lekker.

In de buurt is er heel veel te doen. Prachtige dorpjes langs de Dordogne bezocht. Je kan een kanotocht maken vanaf de camping. Mijn dochter van 10 vond de Grotten van Gazelle superleuk ( prehistorische grotwoningen ).

Mooie camping

Martine,
28-8-2017

We waren hier in mei en was het heerlijk rustig. Een mooie camping met ruime plaatsen. Uitzicht over de Dordogne was prachtig. Mooi zwembad. Ideaal ook het verwarmde binnenzwembad voor de mindere dagen. Sanitair was prima en schoon. Maar voor in het hoogseizoen is er volgens mij veel te weinig sanitair. Ik zou hier in het hoogseizoen nooit gaan staan. Maar voor nu was het een prima camping.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Mooie camping, maar niet voor iedereen.....

C. van Driel,
24-8-2017

Wat was goed:

- mooie ligging aan de rivier met een zandstrand

- veel activiteiten in de buurt

- camping en accommodatie schoon

- mooi zwembad

- veel speelruimte

- prijzen van horeca op de camping zijn zeer acceptabel

- pizza´s zijn erg aan te raden

Wat was minder:

- de plaatsen van caravan lounge zijn heel erg klein

- het is overal enorm druk (zowel zwembad als activiteiten in de buurt)

- animatie is wel erg standaard

- live-band is leuk, maar niet als je oordopjes nodig hebt op 100 meter afstand

- waarom een polsbandje? Als het nou nog all-inclusive was.....

- de camping is voor 60% engels, 30% frans en 10% nederlands

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Soleil Plage in Sarlat (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Soleil Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.