Camping Domaine de Soleil Plage

Camping Domaine de Soleil Plagestersterstersterster

8.2Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Sarlat (Dordogne)

8.2Fantastisch

• 7.5Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Domaine de Soleil Plage (Vitrac) is een familiecamping in de Dordogne. De animatie is niet heel uitgebreid, maar wel leuk en de kinderen zoeken elkaar ook daarbuiten op in het zwembad en bij de rivier. In het restaurant kun je kiezen voor een dagmenu dat niet al te duur is. Vanaf de camping kun je zo de kano instappen en de rivier verkennen.

195 reviews over Camping Domaine de Soleil Plage

• 2019
    7Marjan14-08-2019

Restaurant slecht met onzinnige regels

Restaurant idd erg slecht met absurde ongezellige regels. Verder prima camping met mooie ligging. Zwembad kleiner dan je verwacht.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Fleur04-08-2019

Mooie camping met verbeterpunten

Wij zaten in een nieuwe mobile home (2019). Mooi huisje met alle voorzieningen. Soleil Plage is een camping met goede voorzieningen (vers brood in de ochtend, wasmachines zonder rij, speelhal voor de kinderen). De camping ligt aan de rivier zodat je makkelijk kunt gaan kanoën en zwemmen. Minpunten: Bij de zwembaden zijn vrij veel tieners die wilde balspelen doen in het water, tot ergernis van anderen. Jammer dat de life guards - die dit duidelijk ook zagen - hier niets van zeiden. Verder zitten er erg veel wespen op de camping, wij konden daardoor niet buiten bij onze mobile home eten; er kwamen dan direct wespen op af. Onze kinderen zijn meermaals door wespen gestoken bij het zwembad en bij de speeltuin. Verder lag er hondenpoep op de camping. Wij waren niet erg onder de indruk van het eten in het restaurant.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Tine Vanpoelvoorde01-08-2019

wat is er gebeurd met het restaurant?

Na mijn beoordeling van 2018 wil ik een kleine rechtzetting doen. Wij waren op deze camping in 2018 en deze zomer terug. Het blijft een toplocatie, maar we waren toch wel zeer teleurgesteld in de eetgelegenheid. Daar waar we vorige jaar zo boften met het restaurant zijn we daar nu 1 keer gaan eten bij aankomst en dan niet meer. Er zijn blijkbaar nieuwe uitbaters en andere regels. Het dagmenu bestond niet meer en de kaart was serieus beperkt geworden en verduurd. Kinderen kunnen aan tafel geen pizza of burger meer eten met hun ouders. Hiervoor moeten ze apart gaan zitten in het deel van de 'take-away'. Rare regeling. We zijn er dus maar een keer geweest en hebben voor andere etentjes lekkere adresjes gezocht en gevonden buiten de camping. Verder een minpuntje voor het sanitair: wat meer verluchting zou de schimmelvorming misschien kunnen tegengaan?

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Fam de Jong25-07-2019

Aanrader !!!

Terwijl ik dit typ zit ik op het terras van onze splinternieuwe stacaravan. Het was vandaag bijna 40 graden net zoals in Nederland. Onze stacaravan heeft gelukkig airco dus af en toe schuilen is heerlijk. Ik kan niet anders zeggen dat deze camping met recht zijn 5 sterren status verdient. Wat is het hier netjes en verzorgd. De kids van jong tot oud worden vermaakt (van ons zijn 9 en 12)en mocht je niet naar het zwembad willen dan duik je zo de rivier Dordogne in pal naast de camping. Er is een hoop te beleven in de omgeving en een grote supermarkt zit hier 10 minuten vandaan. Er zijn veel uitstapje binnen de 30 minuten rijden. Al met al niets te klagen over deze geweldige camping.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Geraldine Luijten Dreessen11-03-2019

Fantastisch, mooi zwembad.

Was een mooie camping en onze stacaravan stond op een mooi plekje.

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    7Tineke Wal08-09-2018

Fijne vakantie, prachtige omgeving

Het is een prachtige omgeving en de Dordogne is een geweldige rivier. Ook dorpjes in de omgeving zijn zeker een bezoek waard. Daarnaast zijn er veel activiteiten in de omgeving te doen zoals het bezoeken van grotten, kastelen, tuinen, etc. De campingplaatsen hebben een mooie ligging en zijn ruim. Wij vonden de staat van sanitair minimaal, het was niet schoon. Wij waren met 2 jongen kinderen en het activiteitenaanbod op de camping voor hun was minimaal. De miniclub is vanaf 5 jaar, en daar zijn ze heel stikt in. Ook waren er veel activiteiten voor kinderen vanaf 10 jaar. Denk hierbij aan lacergame, hoverboard parcours etc. Het zwembad is prachtig en geschikt voor alle leeftijden.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9vanpoelvoorde01-08-2018

topcamping

Prachtige camping! Heel mooi aangelegd, verzorgd en proper. Wij stonden begin juli met de caravan op het meer afgelegen gedeelte. Reusachtige plek. Er zit wat variatie in maar de meeste plekken daar zijn heel groot. Proper en voldoende sanitair. Ideaal voor onze hond. van op onze plek waren we zo op de weide/boomgaard en konden we op verschillende plekjes aan de rivier. Onze kids hadden fietsen mee en dat was wel handig om naar het zwembad/receptie te snorren. Allerlei nationaliteiten bij mekaar. Mooi zwembad, een kouder bad dat toch warm genoeg was bij het weer dat we hadden, en het verwarmde, minder diepe bad met glijbaan, jacuzzi... wat wij persoonlijk té warm vonden. Veel ligzetels. Ik kan met wel voorstellen dat het in hoogseizoen wat té druk in het water. Prima restaurant! Verschillende keren dagmenu gegeten. Veel en lekker tegen goede prijs! Vriendelijke bediening. Winkeltje op de camping. Supermarkten toch even rijden naar Sarlat. De streek vonden wij super mooi! Oude dorpjes, kastelen, tuinen, de rivier, klimparcours, allemaal in de buurt.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Marjolein26-07-2018

Prima camping, maar...

Ligging van de camping is prima, in de omgeving (max 20 min) veel leuks te doen. Ook de Dordogne aan de camping is fijn, strandje groot maar voldoende. Heerlijk om te zwemmen. Plekjes ook groot genoeg allemaal met privacy. De animatie op de camping is vanaf 5 jaar, dat was erg jammer voor onze jongste dochter. Zwembad klein, dit lijkt groter op de foto. Kinderen hadden het er wel erg leuk in. Sanitair stelt niet veel voor, maar 1 familie douche/wc in het toiletgebouw voor behoorlijk veel campingplaatsen. Schoonmaakster heb ik bijna niet gezien.

• 5Staat v/h sanitair

Hérouin, Propriétaire gérant, 14-08-2018

Beste Klant,

Wij lezen met plezier dat u erg genoten heeft van de services en ligging van de camping. Wat ontzettend fijn om te horen dat uw kinderen zo hebben genoten van het zwemparadijs.

Ondanks de discretie van ons schoonmaakpersoneel, is het toch zo dat zij meerdere malen per dag het sanitair schoonmaken en de omvang van onze sanitair gebouwen zijn gebaseerd op het aantal staanplaatsen.

Wij zien u met alle plezier terug op Soleil plage.

Met vriendelijke groet,

Christophe Herouin, Directeur

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Anke01-06-2018

Mooie, verzorgde camping - wisselend weer

Wij zijn in juli/augustus op deze camping geweest met onze 2 kinderen van 9 en 6 jaar. Mooie, verzorgde camping. Sanitairgebouwen zagen er mooi en netjes uit en werden goed schoon gehouden. Behalve de toiletten bij het zwembad, die zouden wat vaker schoon gemaakt mogen worden. Mooie, ruime campingplaatsen met veel privacy d.m.v. hoge heg tussen de plaatsen. Wij stonden op plek 47. Mooi zwembad, wel erg druk in het hoogseizoen. Voldoende bedjes en parasols. Gezien het wisselende weer was het binnenzwembad ideaal. En de kinderen hebben zich helemaal uitgeleefd op de glijbanen! V.w.b. het weer; 's ochtends en 's avonds fris met vaak wat lichte regen (vestje nodig), de middagen waren wel wat warmer. Van de 11 dagen slechts 2 warme, zonnige dagen gehad, dus dat viel een beetje tegen. De camping ligt mooi aan de Dordogne rivier, erg leuk om een kano te huren. Kan naast de camping. Verder zijn er wat mooie kastelen in de omgeving te zien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Marieke25-01-2018

Nette en prachtige camping

Wij hadden een stacaravan gehuurd bij touroperator. Uiterst vriendelijk ontvangen door de dames van touroperator en ook kwamen ze elke dag even vragen of alles in orde was. Mooie, en ruime plaatsen bij de stacaravan, s'avonds ook vrij rustig wat ideaal is met een stel kleine kinderen die op tijd naar bed gaan. Restaurant prima, paar keer een afhaalmaaltijd gehaald en deze was heerlijk. Zwembad doet erg gezellig aan met mooie palmbomen, genoeg bedjes rondom het zwembad ondanks dat het soms wel erg druk was. Dit was helaas in het zwembad zelf wel te merken, soms héél veel mensen in het zwembad zelf. Camping ligt prachtig aan de rivier, heel veel leuke uitstapjes in de directe omgeving. Wij hebben 10 heerlijke dagen gehad in de Dordogne!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

17 tips over Camping Domaine de Soleil Plage

• dannenberg, 27-10-2013

Strandschoenen ivm stenen in de rivier

• Fam Willemsen, 26-10-2013

Leuk omgeving. Heel veel te doen. Kanoen, veel kastelen, leuke plaats Sarlat, en de grotten van Paridac.

• Renee Dekker, 18-07-2013

Kanoën op de Dordogne; Bezichtigen van Sarlat, Roque en Domme. Chateau Castelnaud en Beyznac.

52 vragen over Camping Domaine de Soleil Plage

• marjan, 16-09-2019

de rivier

Is de rivier geschikt voor het bouwen van dammetjes en met een band van de stroming af te gaan?

• Romy, 27-11-2018

honden toegestaan in de rivier?

kan iemand mij vertellen of de hond ook het water in mag op het strandje op de camping?? Moeten ze aangelijnd zijn op de camping?

• Zeeuw, 07-11-2018

Reserveren

Vanaf wanneer kan er op deze camping gereserveerd worden?

Camping Domaine de Soleil Plage info

• Aantal sterrenstersterstersterster