Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

155 Reviews over Domaine d'Esperbasque

• 8Anneke14-02-2022

Rust, ruimte en vrijheid in een groene omgeving.

We hebben een supertijd op Esperbasque gehad. Genoten van de rust en ruimte op de camping. De sfeer en energie op deze groene plek zijn fantastisch. Veel te doen in de omgeving, heerlijke lange wandelingen gemaakt in de buurt en in de bergen. De steden Biarritz en San Sebastian zijn zeer de moeite waard om een dagje naar toe te gaan. En we werden helemaal verrast door ons tweedaags bezoek aan Bilbao. Bij terugkomst was er altijd gezellig een biertje op het terras. Wat wil een mens nog meer. Marianne, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid.

• 8Marieke22-01-2022

Go with the flow!

Zeg nooit nooit! Wij hebben de gouden regel nooit 2 keer naar een zelfde camping te gaan. Deze camping is een uitzondering op deze regel. In 2020 & 2021 hebben we in het hoogseizoen op deze camping gestaan. De sfeer is er ongekend gemoedelijk en relaxt. Bij de bar kun je overdag en ‘s avonds goed toeven. Foodtrucks zijn top (je moet wel oplettend zijn en je dus op tijd melden, zodat je de lange wachtrij voor bent😉). De improvisatie snackbar past bij het campingleven op Domaine d’Esparbasque. 👉🏻 Go with the flow! Sanitair was veelal schoon, maar wel vochtig, waardoor het vooral onhandig is. Je kunt je toilettas bijv. niet even neerzetten op de wastafel. Voorzien in trekkers zou dit probleem al kunnen oplossen. Overigens valt of staat de beleving van het campingleven met de campingplek. Wij zijn fan van het C-deel. Wij wensen de eigenaren en het team alle goeds!

• 6Joost05-01-2022

Leuk voor kinderen, maar ruimte voor verbetering.

De camping heeft zeker charme. Veel vrijheid voor kinderen die zich nooit vervelen. Ook een heerlijk terras en barretje. In de omgeving is ook veel te doen. Personeel was heel vriendelijk. Het eten wat je kan krijgen is lekker, maar soms kun je alleen contant betalen en je moet vaak lang wachten. Een uur in de rij voor patat te kunnen bestekken en dan nog 1,5 uur wachten tot het klaar is. Ook de bakker sta je lang voor in de rij. De pizzakar was helemaal lang wachten. Half 7 besteld en om 9.15 uur klaar. Maar hier kun je je op instellen. Verder veel lawaai van de weg. Ook dit is iets wat je moet weten voordat je boekt. Wij wisten het van te voren, maar het stoorde meer dan gedacht. Camping kan hier niets aan doen natuurlijk. Schoonmaak toilleten is met een tuinslang. Alles om de wastafels is bijvoorbeeld kletsnat wat niet handig. Ook dit kan anders. Verder nogmaals voor de kinderen was het heel leuk!

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 5E. van Muyden26-08-2021

Camping met Franse charme, slechte service !

Ontvangst met drankje, plek op D veld. Door nat weer kwamen we vast te zitten met auto en vouwwagen op het pad, zelfs auto alleen kwam niet meer vooruit. Eigenaresse hulp gevraagd, maar werd weggewuifd als, daar ben ik niet voor ...... Raar om zo met je gasten om te gaan, gelukkig iemand op het terras die wel hulp aanbood :) Noodgedwongen onze auto 1,5 week bovenaan moeten laten staan. 's Morgensvroeg hoor je al het vrachtverkeer de heuvel op loeien, oordoppen mee ,80 km weg. Verwacht óók niks vd WIFI, jammer als je dagjes weg wilt uitstippelen! Meiden die de paarden doen zijn superaardig en barpersoneel óók. Sfeer is leuk, maar veel achterstallig onderhoud en gevaarlijke dode takken in de bomen. Sanitair is klein, nat gepoten met Chloor ( 3 kledingstukken verziekt door bleekvlekken ) Camping staat te koop, eigenaresse lacht alleen als de kassa rinkelt ! Verwacht géén service of hulp van haar. Jammer want sfeer en concept is tof.

• 1Staat v/h sanitair
  • 9Loes26-08-2021

Super sfeer!

Fijne camping met relaxte sfeer! Zeker een camping om terug tekomen. Fijn ontvangst met welkomstdrankje. Mooie ligging met genoeg tedoen in de omgeving. Regelmatig worden er activiteiten voor de kinderen georganiseerd zoals een pingpong toernooi, pijl en boogschieten en een discoavond. Fijn ook dat er regelmatig foodtrucks op de camping komen en er op 2 dagen ook lekkere frietjes worden gebakken. De bar is ook goed vertoeven met zelfgebrouwde ipa’s lekkere tosti’s en zelfgemaakte taart. Ook voor de paardenliefhebbers is het volop genieten zowel voor beginners en gevorderde. De “paardemeisjes “staan met veel plezier de lessen en buitenritten te verzorgen. Wij hopen snel weer een keer terug tekomen en te genieten van de gezelligheid van de camping en het geweldige leuke team!!!!!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Familie Wessel24-08-2021

Thuiskomen op Esperbasque

Na vier jaar naar andere oorden te zijn geweest, hebben wij deze vakantie weer gevierd op Domaine d' Esperbasque. Onze 'vaste plek' was dit keer al bezet maar Marianne had een goed alternatief. Een ruime plaats met uitzicht over de groene vallei. We voelden ons meteen weer thuis op de camping, de ongedwongen sfeer, het grote huis, de prachtige struiken, de kip met kuikens en de gezelligheid en muziekavonden bij de bar, kortom vertrouwd. Onze kinderen die ondertussen al bijna volwassen zijn, hebben zich ook weer super vermaakt. @ Sven (de barman), jouw vriendelijke zorgzame being maakte het helemaal af!!

• 5EB24-08-2021

Nooit meer

Camping met vooral NL gasten, campingplaatsen zijn ruim. Voor de rest viel het ons tegen. Sanitair wordt slecht schoon gehouden (1x per dag de tuinslang er door), geen toiletpapier aanwezig, water is lauw. Ligbedden en terras rondom zwembad konden wel wat onderhoud gebruiken, trampolines zonder beschermrand en vangnet. Corona regels werden door personeel en gasten niet nageleefd.

• 6Eetgelegenheden
  • 6Sandra24-08-2021

Charmant, mooi uitzicht, maar voor ons geen match

Het is een charmante camping, het echte Franse leven, warme sfeer, persoonlijk, leuk voor kinderen omdat er veel te doen is en wordt georganiseerd. Ik vond het sanitair erg basic, als je van comfort houdt ( warme douche en goede straal) dan is het geen goede keuze. De kampeerplekken zijn er wisselend, wij houden van privacy en vinden A en B erg mooi. Er zijn ook plekken (C en D) waar je weinig uitzicht hebt en de weg goed hoort. Voor ons was het een eenmalig bezoek, we houden meer van een levendige omgeving met leuke stadjes en gezelligheid. Dat hebben we weinig gevonden ( st Jean de luz is wel een aanrader). Top; eten op de camping bij Foodtrucks is goed! Tip; laat mensen hun broodbestelling doorgeven, dat voorkomt elke ochtend een lange rij bij het bakkertje op de camping

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 9S.Klein24-08-2021

Prachtige gezellige camping met super lieve paarden en geweldige medewerkers.De camping is prachtig gelegen en erg ruim opgezet, onze dochter heeft hele goede paardrijlessen gehad en super buitenritten gemaakt, ook onze zoon heeft zich hier prima vermaakt. De sfeer is heel gemoedelijk en relaxed, zwembad was heerlijk om in af te koelen. Wij komen zeker terug!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Margareta Keijser24-08-2021

Favoriete camping.

Wij komen al een paar jaar (met onze kleine caravan) op camping Esperbasque en hebben ons hart er compleet aan verloren. Uitkijkend over het dal vanaf onze campingplaats voelen we ons God in Frankrijk. Marianne is een goede gastvrouw en als er problemen zijn worden die meteen opgelost. Vorig jaar hebben we helaas vanwege Coroa over moeten slaan, maar we hopen er dit jaar weer te mogen staan.Ik beveel deze camping van harte aan.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar