Camping Domaine d'Esperbasque

Tonen op kaart

132 reviews over Camping Domaine d'Esperbasque

• 2019
    8Minella VB22-11-2019

Franse schoonheid op zijn mooist!

En voor de derde keer verbleven wij op Esperbasque. En op een zelfde tevreden manier als de twee x daarvoor verlieten we de camping. Je houdt van Esperbasque wanneer je geniet van een combinatie van natuur en samen zijn. Mensen zijn open en vriendelijk. De natuur is niet te strak gestileerd, maar biedt volop ruimte voor schaduw en ongereptheid. Sluip door, kruip door weggetjes. Franse schoonheid met ruimte voor vrije natuur en fantasie! Neem een lekker wijntje van de bar en genieten maar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Aart & Hadewey van Cappellen 3 weken september18-09-2019

Wij hebben 3 weken een fantastisch, ontspannen en mooi verblijf gehad. Omdat we buiten het hoog seizoen en zonder kinderen waren hebben we van bepaalde faciliteiten geen gebruik gemaakt. De broodservice ( elke morgen vers brood door Marianne verzorgd) werd bijzonder op prijs gesteld door ons. De kampeerplaatsen hebben een buitengewoon mooie ligging , zijn ruim en verzorgd. Het sanitair wordt keurig onderhouden evenals het fijne zwembad. Tevens werkt de “drive” van Marianne inspirerend om de donkere winter in Nederland weer door te komen. Wij kijken terug op een geslaagde vakantie en komen zeker nog eens langs.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9S. Bosch16-08-2019

Super

Onze meiden hebben enorm genoten en wij daardoor ook😊. Leuke, gastvrije en gezellige Nederlandse camping. Onze meiden waren dol op de paarden, leuke rijles gehad en de buitenritten waren super.
    elke dag is er een andere “ foodtruck” op de camping zoals Pizza, burgers, Indisch, tapas etc.

Leuk zwembad, gezellig terras, skelters, trampolines, dieren zoals konijnen, kippen, varken en natuurlijk de paarden en pony’s.

elke ochtend komt de bakker op de camping.

‘S ochtend mogen de kinderen helpen de paarden en pony’s uit de wei halen en ‘s avonds weer de wei in zetten.....

Camping geschikt voor jonge kinderen maar ook voor de tieners...

Al met al een zeer geslaagde vakantie voor ons😊

Bedankt Marianne, Dorien en de rest van het team😘

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Annemieke en familie11-08-2019

Prima!!

Prima camping! Kinderen van alle leeftijden (tot en met de pubers!) amuseren zich hier prima. Zeker als er paardenliefhebbers bij zijn. Paardrijlessen worden professioneel gegeven. En de omgeving, nu al derde jaar voor ons maar nog zoveel te ontdekken! Noord-Spanje, Pyreneeën, Atlantische kust: feesten van Bayonne, Tour de France of Classica San Sebastian, tapas, Hondarribia, bergmeertjes, zwemmen in zee...... Dank Marianne!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Lianne Dragt11-08-2019

We zaten in een safaritent, was helemaal top! Super leuke sfeer worden leuke dingen voor de kids georganiseerd. Onze dochter van 11 was hele dagen bij de paarden en op de trampolines. Onze zoon van 14 op het voetbalveld en in de WiFi bij de bar! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. We hadden van te voren ook wat negatieve reacties gelezen over de stank... tsja je kiest nou eenmaal voor een camping met paarden dus ja die ruik je wel af en toe. Ook worden de wc’s gespoeld met regenwater wat ik opzich heel slim vind maar ja ook dat ruik je, maar ik ben altijd t liefst zo snel mogelijk weg van de wc dus hoe erg is dat...? Voor ons niet erg, we hebben een top verblijf gehad! Bedankt Marianne!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Evelyne en haar gezin met tieners09-08-2019

Aanrader en een fijne plek!

Wij werden bij aankomst vriendelijk verwelkomd en naar onze accommodatie begeleid. Deze persoonlijke ontvangst - met een drankje - waardeerden we zeer, zeker na onze lange reis. Domaine d’Esperbasque is een hele gemoedelijke camping, met vriendelijk personeel, lekker eten op de camping, prettig zwembad en een fijn terras. De kleinschaligheid van de camping sprak ons aan. Voor paardenliefhebbers is het een walhalla, met uitdagende buitenritten. In het handige informatieboekje op de site staan leuke uitstapjes. De omgeving is prachtig en biedt allerlei mogelijkheden, van bergen tot kust. Wij hebben enorm genoten van de leuke plekjes aan de rivier vlakbij de camping. Het informatieboekje beschrijft duidelijk waar je deze kunt vinden. Maar op de camping relaxen is ook zeker geen straf. Marianne en collega’s, bedankt voor een heerlijke week!

• 7Eetgelegenheden

• 9Familie Roede08-08-2019

Een absolute aanrader!!

Wát een geweldige, bijzondere plek is dit! Na een warm ontvangst met een verfrissend drankje, door Marianne of één van haar ‘crewleden’ hebben we 2 wk genoten op deze terrascamping op het D veld. De camping is speels en ruim opgezet. Ideaal voor kinderen van alle leeftijden (ook pubers;)! De paarden spelen een grote rol, maar ook als je hier weinig mee hebt is het prima vertoeven. Medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De bakker is er elke dag van 8.30-9.30. Iedere avond door de weeks is er een foodtruck. Een heerlijk zwembad, trampolines voor de kinderen, prachtige omgeving! Sanitair wordt ‘s morgens schoongemaakt en voorzien van toiletpapier en voldoet prima zolang anderen het netjes achterlaten. Later in de ochtend en vroeg in de avond zijn goede momenten voor een douche. Tijdens ons verblijf was het feest in Salies. De muziek tijdens dit feest vanuit het dorp hebben wij als heel gezellig ervaren! Een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

• 7Sjoerd03-08-2019

Prima verblijf

Er hangt een heel prettige, ongedwongen sfeer op de camping. Speerpunt van de camping zijn de paarden. Hoewel onze jongens (9 en 5) niet veel met paarden hebben, hebben zij zich prima vermaakt. Er is geen restaurant, maar elke weekdag staat er een andere foodtruck op de camping. De omgeving heeft veel te bieden. Binnen een uur zit je op het strand of in de bergen. Er zijn steden in de buurt die het bezoeken waard zijn, o.a. Pau en San Sebastian. Er zijn in de buurt activiteiten zoals kanoen, klimpark, waterpark, etc. Nadeel van de ligging van de camping is de naast gelegen doorgaande weg. We hadden geregeld last van het geluid dat (met name) de vrachtwagens maakte. Dit was denk ik met name het geval op ons veld (A-vleugel van de camping). Sanitair was voor ons onvoldoende. Douche en afwasplek meer dan eens smerig aangetroffen. Pluspunt is dat de toiletten met regenwater doorgespoeld worden. Al met al evengoed een prima verblijf gehad.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Ruud en martine28-07-2019

Genieten

Wij hebben 2 weken genoten van een prachtig uitzicht vanuit een safari tent. Onze dochters hebben zich heerlijk vermaakt met leeftijdsgenoten. Veelal ook paardenliefhebbers, maar ook gewoon lekker chillen in het zwembad en bij de trampoline's. Er hangt een heel gemoedelijke sfeer op de camping. Ontvangst met een drankje doet al zo goed! Het is geen luxe camping. Maar wel schoon. En de omgeving is heel mooi. Het strand in Ondres met de hoge golven. San sebastian in Spanje.... Op de camping worden buitenritten georganiseerd. 2 uur lang paardrijden, onder begeleiding van Dorien, Laura of Annemarie. Wat echt top is! Onze puber gaf deze vakantie een 8. We hebben besloten volgend jaar weer te komen!

• 8Marion14-07-2019

Verrassend

Paar dagen heerlijk genoten op deze charme camping. We werden hartelijk ontvangen met een lekker drankje. Op de camping komt er elke dag een foodtruck. Super geregeld. Erg gemoedelijke gastvrije camping.

Gereisd met vrienden in juli 2019

16 tips over Camping Domaine d'Esperbasque

• Renske, 10-08-2013

Niet alle plekken zijn even mooi (dat kan natuurlijk ook niet) en als je gevoelig bent voor geluid van de weg zou je erop kunnen letten dat je daar niet te dicht bij staat, want die is wel te horen. Voor oudere kinderen is dit de place to be!

• Mirjam, 18-08-2013

Geef bij je reservering duidelijk je wensen aan voor wat voor een soort plaats je wilt. . Bij ons is daar heel goed bij aangesloten.

• rene.ve, 16-03-2013

Bezoek het dorpje Salies de Béarn als er een markt of evenement is. Gezellig maar wel een beetje vergane glorie. Het dorp heeft betere tijden gekend. De camping geeft zelf en boekje met bezienswaardigheden. Niet allemaal even spannend maar wel leuk om te doen. Mooie wandeling maken bij de Passerelle d'Holzarte (hangbrug) en ook niet missen een bezoek aan de Gorges de Kakuetta

6 vragen over Camping Domaine d'Esperbasque

• Marry Kriger, 30-12-2019

Kosten paardrijden

Kan iemand mij misschien vertellen wat de kosten zijn van de paardrijlessen voor beginnende kinderen?

• Petra Donders, 04-06-2018

tieners

Hallo, Al een tijdje lijkt deze camping mij fantastisch; we hebben 3 kinderen; van 9, 11 en 14 jaar oud. Voor de oudste vraag ik me af of er wel genoeg leeftijdgenoten zijn. En dat de wifi om 20.00 uit gaat; tja dan ben je nog aan het eten of net klaar..............

• Anne, 04-02-2017

Geluidsoverlast weg

Ik lees dat mensen klagen over de (drukke)weg langs de weg. Heeft iemand tips over op welke plekken je geen last hebt van de weg? Ook houden we van wat ruimte om onze tent.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan