Camping Domaine d'Esperbasque

Meer camping info

135 reviews over Camping Domaine d'Esperbasque

• 10Mirjam02-08-2020

Layed back

Wij hebben 2 weken op het Domaine van Marianne en team gestaan. Enorm gastvrij ontvangen en ook daarna waren ze altijd aanwezig voor vragen of hulp. Voor kinderen (die van ons zijn 9 en 12 jaar) is er veel te doen. Op de camping zijn er trampolines, zwembad, boogschieten (gratis), pingpong, jeu de boules, sportveld, kampvuur en natuurlijk de paarden. Een les binnen of een buitenrit, het kan allebei voor een kleine vergoeding. ‘s Morgens de paarden uit de wei halen of 's avonds terug brengen is een ware optocht. In de omgeving is veel te doen op sportief gebied. De camping zelf is ruim en speels opgezet. In het informatieboekje die je op de website kan vinden staat veel extra info. We komen hier graag terug.

Wat wij praktisch prettig vonden: - verhuur koelkast met vriesvakje - wasmachines aanwezig (wel eigen wasmiddel meenemen)

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 1Nicole31-07-2020

Oplichting: nooit meer!!

Kamer Blauw/Groen heeft dermate slechte, smerige (oude bloedvlekken) en verouderde doorgezakte bedden dat na 1 nacht niet slapen ik met Marianne in gesprek ben gegaan. Vriendelijk gesprek waarbij zij mij vanuit zichzelf aanbod ons geld 708,- terug te betalen en wij onze geboekte week mochten annuleren. Dit aanbod met blijdschap aangenomen en elders onze vakantie fijn voortgezet. Eenmaal thuis aangekomen geeft zij telefonisch aan niet te betalen en gooit tot 2 x toe de telefoon erop. Wie is deze vrouw die zo aardig oogt maar bij een nadere kennismaking al snel door de mand valt. Dit is gewoon oplichting richting de klant.

• 4P. Maas29-07-2020

Rustiek met flinke minpunten

De camping heeft een rustieke inslag. De camping is ruim opgezet op een mooi landgoed. De sfeer is relaxed en de locatie is mooi. Helaas is de snelweg op vrijwel iedere plek goed te horen wat voor ons een flink minpunt was. De paarden staan centraal op deze camping wat voor ons een belangrijke reden was om deze camping voor onze dochters van 10 en 12 uit te kiezen. Er is echter geen uitleg of begeleiding wat er toe leidde dat een van ons flink gebeten werd door een paard. Een andere ouder gebeurde enkele dagen exact het zelfde met flink letsel tot gevolg. De eigenaresse wuift dit weg met het argument ‘het zijn maar dieren’ en heeft vervolgens geen enkel begrip dat je de camping eerder wil verlaten omdat je kind zo angstig voor paarden is geworden zodat ze er geen plezier op de camping bij de paarden meer beleeft. Enige compassie of simpelweg sorry zeggen is teveel gevraagd. Een echter domper.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 2019
    8Minella VB22-11-2019

Franse schoonheid op zijn mooist!

En voor de derde keer verbleven wij op Esperbasque. En op een zelfde tevreden manier als de twee x daarvoor verlieten we de camping. Je houdt van Esperbasque wanneer je geniet van een combinatie van natuur en samen zijn. Mensen zijn open en vriendelijk. De natuur is niet te strak gestileerd, maar biedt volop ruimte voor schaduw en ongereptheid. Sluip door, kruip door weggetjes. Franse schoonheid met ruimte voor vrije natuur en fantasie! Neem een lekker wijntje van de bar en genieten maar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Aart & Hadewey van Cappellen 3 weken september18-09-2019

Wij hebben 3 weken een fantastisch, ontspannen en mooi verblijf gehad. Omdat we buiten het hoog seizoen en zonder kinderen waren hebben we van bepaalde faciliteiten geen gebruik gemaakt. De broodservice ( elke morgen vers brood door Marianne verzorgd) werd bijzonder op prijs gesteld door ons. De kampeerplaatsen hebben een buitengewoon mooie ligging , zijn ruim en verzorgd. Het sanitair wordt keurig onderhouden evenals het fijne zwembad. Tevens werkt de “drive” van Marianne inspirerend om de donkere winter in Nederland weer door te komen. Wij kijken terug op een geslaagde vakantie en komen zeker nog eens langs.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9S. Bosch16-08-2019

Super

Onze meiden hebben enorm genoten en wij daardoor ook😊. Leuke, gastvrije en gezellige Nederlandse camping. Onze meiden waren dol op de paarden, leuke rijles gehad en de buitenritten waren super.
    elke dag is er een andere “ foodtruck” op de camping zoals Pizza, burgers, Indisch, tapas etc.

Leuk zwembad, gezellig terras, skelters, trampolines, dieren zoals konijnen, kippen, varken en natuurlijk de paarden en pony’s.

elke ochtend komt de bakker op de camping.

‘S ochtend mogen de kinderen helpen de paarden en pony’s uit de wei halen en ‘s avonds weer de wei in zetten.....

Camping geschikt voor jonge kinderen maar ook voor de tieners...

Al met al een zeer geslaagde vakantie voor ons😊

Bedankt Marianne, Dorien en de rest van het team😘

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Annemieke en familie11-08-2019

Prima!!

Prima camping! Kinderen van alle leeftijden (tot en met de pubers!) amuseren zich hier prima. Zeker als er paardenliefhebbers bij zijn. Paardrijlessen worden professioneel gegeven. En de omgeving, nu al derde jaar voor ons maar nog zoveel te ontdekken! Noord-Spanje, Pyreneeën, Atlantische kust: feesten van Bayonne, Tour de France of Classica San Sebastian, tapas, Hondarribia, bergmeertjes, zwemmen in zee...... Dank Marianne!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Lianne Dragt11-08-2019

We zaten in een safaritent, was helemaal top! Super leuke sfeer worden leuke dingen voor de kids georganiseerd. Onze dochter van 11 was hele dagen bij de paarden en op de trampolines. Onze zoon van 14 op het voetbalveld en in de WiFi bij de bar! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. We hadden van te voren ook wat negatieve reacties gelezen over de stank... tsja je kiest nou eenmaal voor een camping met paarden dus ja die ruik je wel af en toe. Ook worden de wc’s gespoeld met regenwater wat ik opzich heel slim vind maar ja ook dat ruik je, maar ik ben altijd t liefst zo snel mogelijk weg van de wc dus hoe erg is dat...? Voor ons niet erg, we hebben een top verblijf gehad! Bedankt Marianne!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Evelyne en haar gezin met tieners09-08-2019

Aanrader en een fijne plek!

Wij werden bij aankomst vriendelijk verwelkomd en naar onze accommodatie begeleid. Deze persoonlijke ontvangst - met een drankje - waardeerden we zeer, zeker na onze lange reis. Domaine d’Esperbasque is een hele gemoedelijke camping, met vriendelijk personeel, lekker eten op de camping, prettig zwembad en een fijn terras. De kleinschaligheid van de camping sprak ons aan. Voor paardenliefhebbers is het een walhalla, met uitdagende buitenritten. In het handige informatieboekje op de site staan leuke uitstapjes. De omgeving is prachtig en biedt allerlei mogelijkheden, van bergen tot kust. Wij hebben enorm genoten van de leuke plekjes aan de rivier vlakbij de camping. Het informatieboekje beschrijft duidelijk waar je deze kunt vinden. Maar op de camping relaxen is ook zeker geen straf. Marianne en collega’s, bedankt voor een heerlijke week!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Familie Roede08-08-2019

Een absolute aanrader!!

Wát een geweldige, bijzondere plek is dit! Na een warm ontvangst met een verfrissend drankje, door Marianne of één van haar ‘crewleden’ hebben we 2 wk genoten op deze terrascamping op het D veld. De camping is speels en ruim opgezet. Ideaal voor kinderen van alle leeftijden (ook pubers;)! De paarden spelen een grote rol, maar ook als je hier weinig mee hebt is het prima vertoeven. Medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De bakker is er elke dag van 8.30-9.30. Iedere avond door de weeks is er een foodtruck. Een heerlijk zwembad, trampolines voor de kinderen, prachtige omgeving! Sanitair wordt ‘s morgens schoongemaakt en voorzien van toiletpapier en voldoet prima zolang anderen het netjes achterlaten. Later in de ochtend en vroeg in de avond zijn goede momenten voor een douche. Tijdens ons verblijf was het feest in Salies. De muziek tijdens dit feest vanuit het dorp hebben wij als heel gezellig ervaren! Een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019