Camping Domaine d'Esperbasque

Camping Domaine d'Esperbasque
7,7

120 reviews over Camping Domaine d'Esperbasque in het Nederlands

Niet zo snel voor herhaling vatbaar...

Melanie
13-8-2018

We werden heel vriendelijk ontvangen op de camping. De lokatie is echt prachtig. Wij zaten in een safari tent, deze plekken hebben een super mooi uitzicht!

Centraal gelegen, dichtbij de kust maar ook dichtbij de toppen van de pyreneen. Zeker een aanrader!

De camping is voor paarden-meisjes en jongens een paradijs. Echter, dit brengt ook de nodige overlast met zich mee. De poep werd niet (of heel laat) opgeruimd. Ronduit smerig. Daarnaast is het sanitair vies en is de stank niet te harden. Het toilet spoelt door met regenwater, wat echt een bizar vieze lucht met zich meebrengt.

De safari tent was leuk opgezet maar heeft wel gebreken. Zo kon de deur niet dicht en zitten er overal gaten en kieren waardoor je elke avond op ' slakkenjacht' moet. Deze zitten echt overal!

Kortom: een week met leuke en minder leuke momenten.

Nooit meer

Irina
4-8-2018

Voornamelijk nederlanders dus niet echt een franse sfeer.

Aardige ligging, helaas geen natuurwater op loopafstand , alleen een zwembad waar ook met grote opblaas banden in wordt geplonsd. Wordt niet op toegezien.

WC is wel schoon helaas is de stank van rotte eieren. Veel paardemest op de toegangs weg waar omheen gelopen moet worden. Wordt niet direct weggehaald.

Brood door bakker op camping voor woekerprijzen.

Heerlijke relaxte camping

Laura
30-7-2018

We hebben het heerlijk gehad op deze camping en hadden wel langer willen blijven. Onze jongens van 5 en 7 hebben zich heel goed vermaakt en het nieuwe zwembad is fijn. Erg afwisselend voor ieder wat: activiteiten zonder grootse animatie maar ook rust en prachtig uitzicht. Enige kleine nadeel is het geluid van weg ‘s nachts, maar wij waren daar na een nacht aan gewend.

Gemoedelijke, rustige camping

Suzanne
6-9-2017

Dit jaar wilden we verblijven op een rustige camping zonder gedoe om ligbedjes. Dat hebben we gekregen! We verbleven in een lodgetent (prima, wel veel kieren en daardoor veel ongedierte) waar we een fantastisch uitzicht hadden. Douches waren op zich in prima staat en ik heb geen last gehad van koude douches. Het grote sanitairgebouw is gekoppeld aan de stal, wat de nodige geuren met zich meebrengt. Maar 2 minuten verder is een rustiger sanitairgebouw met een tweede wasmachine. We hadden vrij veel overlast van vliegen door de paarden, dit begon na een week wel te irriteren. Maar daar tegenover stond dat we elke ochtend werden begroet door de paarden die in de wei stonden. Ook om de lodgetent heen was veel groen waardoor de kids zich heel fijn hebben kunnen vermaken.

Pluspunten:

Fijne sfeer

Veel groen

Niet super veel, maar voor onze kinderen voldoende faciliteiten

Camping waarbij je niet met de klok leeft en dus echt tot rust komt. Dat was voor ons met twee kleine kinderen (6 en 2) echt een must.

Minpunten:

Veel vliegen

Zwembad was vies

Alles is minstens op een uur rijden

Schiet op onderdelen net tekort

Charlotte
19-8-2017

Prachtige plek; voor paardenmeisjes -en jongens het paradijs. Qua kampeerfaciliteiten echt ruimte voor verbetering. Altijd koude douches, 1 wasmachine en géén droger voor de hele camping. Met zoveel (kleine) kinderen op een camping zouden vooral de toiletten een extra schoonmaak kunnen gebruiken. (Lauw)Warm afwaswater uit een apart kraantje tappen maakt afspoelen onmogelijk en afwassen onnodig ingewikkeld. Zorg dat je over héél lange verlengsnoeren beschikt! En tja...uitkijken wat je zegt want de camping is nagenoeg volledig bezet door Nederlanders (wat de jongens(13&11) overigens prima vonden. Neem waterschoenen mee voor het betere speelplezier in de rivieren in de buurt.

Beetje armoedig

Eva
18-8-2017

Team was aardig, voor paardenmeisjes is het top. Salies niet echt bijzonder, de camping ligt aan n weg die je hoort. Sanitair niet genoeg en niet zo schoon. Zwembad oud en onverzorgd. Mooie natuur. Smerige oude stallen.

Zeker voor herhaling vatbaar !

Martin en Tessa
15-8-2017

Wij vonden het een heerlijke camping maar kom je voor luxe of mega georganiseerde animatie en dergelijke dan moet je hier niet zijn. Deze camping heeft een mooi concept van rust,prachtige plekken en omgeving,gemoedelijkheid,goede service en voor de kinderen alles aanwezig waarin ze kind kunnen zijn,en waar wifi apparaat 20.00 uitgaat..prachtig.

Een hippieachtige camping met zelfgebrouwen bier ,normale prijzen,chillbar voor 18 plus,elke dag een andere' foodtruck' ,en een kampvuur met muziek .

Voor de kinderen is er veel te doen wij zijn met 6 kids ( 3 jongens en 3 meisjes )hier geweest van 6 tot 11 jaar en ze vonden het prachtig !

De camping ligt perfect, een uurtje naar links ben je aan de kust een uurtje naar rechts zit je op 2500 hoogte

Ik vind de meest veelzijdige streek van Frankrijk groen,kust ,cultuur en bergen.

Kritiek ja hoor ,het zwembad is echt te mager,maar daar komt verandering heeft Marianne me verteld.

Echt warm water is er niet altijd ...tja

We komen zeker terug !

Heerlijk!

Diana
14-8-2017

Hele fijne camping! Wij hadden met onze vouwwagen een hele ruime plek met een super uitzicht.

Het team is ontzettend vriendelijk en gastvrij. Ook Marianne zelf zorgt voor een persoonlijke ontvangst, altijd een vriendelijk gezicht én een persoonlijk afscheid, ondanks dat ze vaak erg druk bezig is.

Het grote sanitairgebouw wordt gespoeld met regenwater en dat stinkt, maar het is er wel schoon. De andere sanitairgebouwen zijn qua geur prettiger.

Het zwembad is klein, maar volgens mijn dochersenen erg fijn.

De paarden en rijlessen zijn super. De paarden hebben allemaal een eigen karakter en dat is leuk. De lessen worden verzorgd door heLe lieve en enthousiaste meiden.

De bar en het eten zijn ook top met een fijne binnenruimte met een Pooltafel en dart. Ook de "chili zone" is heel fijn, met vernevelaar als het erg warm is.

Al met al een herijke plek!

Tja...

Elizabeth
8-8-2017

Aangezien wij een grote tent hebben en deze wrs niet op de volgens de website' ruime plek' zou passen, zijn we terug gelopen om even te overleggen. De eigenaresse was niet bereid om even mee te lopen om samen naar een oplossing te zoeken. We konden wel een andere plek krijgen zonder mooi uitzicht in het drukke gedeelte. Ze was niet erg bereidwillig en behandelde ons redelijk kortaf.

Kleine plekken, Vaak koude douches, hygiene zeer matig, vaak rijen voor de douche, geen ruimte voor de kids om rond de tent te scharrelen bij volle bezetting, voetbalveld ver weg, band die op zaterdag diep in de nacht speelt, kapotte skelters

Positief is het fantastische uitzicht; het team, het zwembad, elke ochtend komt de bakker, wel op tijd zijn anders is het brood op! Mooie uitstapjes gemaakt naar de kust en Bilbao, pamplona

Ontspannend

De Zee
8-8-2017

Wat een heerlijke camping, perfect met kinderen. Gemoedelijke, enorm gastvrije sfeer.

Een camping met een grote diversiteit aan mensen, wat erg aangenaam Is omdat iedereen zich er thuis voelt. En je kan sociaal zijn maar toch is er ook voldoende privacy.

Prachtig gelegen en niet in the middle of nowhere!

Wij gaan zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine d'Esperbasque in Salies de Bearn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine d'Esperbasque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine d'Esperbasque scoort een 7.73 uit 10 op basis van 120 reviews.