Camping Le Plein Air Neuvicois

Camping Le Plein Air Neuvicois

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Neuvic (Dordogne)

9.1Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Le Plein Air Neuvicois voor je op een rij gezet:

Meer camping info

17 reviews over Camping Le Plein Air Neuvicois

• 6Barbara de Jager09-08-2017

Prima overnachtingscamping maar daarna inpakken en

Het sanitair is erg netjes, zonder WC-papier (!) dat zie je tegenwoordig nergens meer. Camping erg Frans. Is niet erg, ik spreek Frans, maar vergeet af en toe een woord. De gezichtsuitdrukking van de eigenaresse sprak boekdelen.... 3 frites met worstjes en kipnuggets betaal je € 31,- voor. Zwembad moet je voor betalen en verplicht strakke zwembroeken dragen!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Anja03-08-2016

Zeer centraal voor uitstapjes

Toen wij er eind juni waren was het erg rustig, wij waren 1 van de weinige kampeerders. De verhuur chalets waren wel goed bezet. Zeer net sanitair en heel schoon! Lekker warme douches!! Wij mochten gratis gebruik maken van het zwembad, we kregen een armbandje om en konden dan zo het zwembad in lopen. In juni nog beperkte tijden, maar in juli (behalve tussen de middag) is het zwembad de hele dag toegankelijk. Neuvic ligt zeer centraal voor uitstapjes naar Bergerac en Perigueux. Maar een echte aanrader, wel iets verder weg, Saint Emilion. Nog niet alle faciliteiten waren geopend toen wij er waren.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 9jw bruel10-08-2013

super super

we hebben het super goed gehad lekker rustig kids vonden het ook leuk mooi zwembad moet wel kaartjes kopen op de camping 6x voor €9. is wel wat te doen in de buurt zo een half uurtje rijden

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9L.D. van Buren04-09-2012

Prima camping

Een zeer fraaie camping gelegen aan de Isle. Toiletgebouw: zeer schoon wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Ontvangst zeer vriendelijk en voorkomend. Eigenaren willen er alles aan doen om het naar de zin te maken. Plaatsen ruim voldoende, ca. 80 - 100 m3.Diverse eetgelegenheden in de nabijheid, uiteenlopend van franse tot italiaanse keuken.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Leo van Buren08-06-2010

Prima camping ook voor langer verblijf.

Na vele jaren in St. Astier te hebben gestaan in 2009 de camping in Neuvic aangedaan. (onze dochter woont hier vlakbij) Goede, ruime plekken met voldoende schaduw. Toiletgebouw wordt zeer schoon gehouden|: in de middag zelfs even niet toegankelijk i.v.m. met de schoonmaakbeurt. Gedurende de tijden dat het toiletgebouw veel wordt gebruikt is de beheerder/eigenaar steeds bezig met vegen en schoonmaken!!! De receptie vriendelijk en charmant, wel alleen franstalig maar dat is toch geen probleem als je vaak in Frankrijk op vakantie gaat. Voor het naastgelegen zwembad is via de receptie een reductiekaart verkrijgbaar. Brood etc. op bestelling, en op de fiets in 5 minuten naar de suipermarkt.

Wij komen terug.

• 9Staat v/h sanitair