Géén boekingskosten

La Grande Veyière

FrankrijkAquitaineMolières (Dordogne)

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Grande Veyière voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 16 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 16 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over La Grande Veyière

• 9Familie Hegeman12-08-2022

Geweldige vakantie gehad!

Wij hebben twee weken een bungalowtent gehuurd op deze camping welke van alle gemakken is voorzien. Koelkast, kledingkast, waterkoker, koffiezetapparaat en zelfs een magnetron. (Wij hadden nummer 53, in de ochtend lekker in het zonnetje en de rest van de dag in des schaduw)

De camping bevat zo’n 60 plekken welke allemaal ruim zijn opgezet waardoor iedereen veel privacy geniet. Een leuke bijkomstigheid is de geitenweide welke elke ochtend om 10.00u gevoerd worden.

Voor de kinderen is er op kleinschalige en simpele manier animatie. Ook S’avonds is er vaak wat te doen zonder dat iemand er last van heeft!

Er zit een leuk en gezellig terrasje bij waar je wat kunt drinken en een snelle hap kunt halen.

Complimenten aan de eigenaren die het iedereen naar hun zin maken en altijd even vriendelijk zijn!

Wij hebben enorm genoten en gaan zeker eens terugkomen!!

Familie Hegeman.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Jasper en Maartje06-08-2022

Gezellige familie camping in een mooie omgeving

We komen al meerdere jaren op deze camping gedurende de zomervakantie. De prachtige ligging en omgeving, mooie accommodaties en het schone sanitair in combinatie met de goede prijs zorgen er voor dat we blijven terug komen. De gastvrijheid, het enthousiasme en de passie waarmee de nieuwe eigenaren de camping runnen maken het verblijf helemaal compleet. Kinderen kunnen verblijvend deelnemen aan een leuk animatie programma in de ochtend. Ook in de avonden worden diverse gezellige (gezins)activiteiten georganiseerd (geen circus zoals je ze op grote campings tegenkomt) door de eigenaren zelf. Er is een klein winkeltje op de camping waar de meest basale producten te koop zijn. In het restaurant en op het knusse terras kun je genieten van vers gemaakte pizza's, kip van het spit, crēpes, friet met snacks en heerlijke ijsjes.

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Egbert Sportel21-07-2022

Mooie camping in een rustige omgeving

Met zorg aangelegde, groene camping in een mooie, rustige, bosrijke omgeving. De kampeerplekken (terrassen) liggen verspreidt rondom het centrale gebouw. Daar is een kleine winkel, barretje met eetgelegenheid, groot terras en klein overdekt terras met poolbiljart. Ook het sanitair en het woonhuis van de eigenaren zijn daar. Sanitair is gedateerd en goed onderhouden. Sinds 2 (?) jaar nieuwe eigenaren. Enthousiast, vriendelijk echtpaar die met hun kinderen samen de camping runnen. Op beperkte schaal animatie; kinderactiviteiten, zumba, plaatselijke zanger, markt met streekartikelen, boogschieten. Veel jonge gezinnen. Fijne uitvalsbasis om de Perigord- Noir en -Pourpre te verkennen.

• 8Maaike19-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Fijne, groene, rustige camping in de Dordogne met aardige, behulpzame eigenaars die naast Frans ook Nederlands (en Engels en Duits) spreken. Er is een fijn zwembad, een klein winkeltje, er zijn enkele activiteiten op de camping en het sanitair is goed. We onthouden deze camping zeker voor een volgende keer!

• 10Jakob Karin Sam & Ben14-08-2018

Fantastisch!!

Fantastische vakantie gehad op deze prachtige camping. Griette & Philippe zijn ontzettend behulpzaam en zorgen voor een fijne sfeer op deze rustige groene familiecamping. Ruime schaduwrijke plekken, een schoon toiletgebouw waar alles aanwezig is, veel aandacht voor afvalscheiding, leuke activiteiten georganiseerd op de camping (niet teveel en niet storend voor andere gasten, een gezellige bar, een heerlijk zwembad, leuke speeltuin, prachtige wandelroutes zo vanuit de camping, mooie omgeving met leuke dorpjes, grotten, de Dordogne & kastelen. Kortom.... alle ingredienten voor een heerlijke vakantie. Griette & Philippe, bedankt. We kunnen iedereen een vakantie op La Grande Veyiere aanraden!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Jaap - Katwijk06-08-2018

Fantastisch en zeker ooit op herhaling.

Het is een echte familie camping. Met fijne en zeer betrokken eigenaren. Goede voorzieningen, duidelijke en goede informatie over uitstapjes en de camping zelf. Wij hebben enorm genoten.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Marco29-12-2017

Heerlijk rustige plek

Tot rust komen gaat je lukken op deze knusse camping! Griet en Philippe zijn behulpzaam en hebben de zaken netjes voor elkaar. Griet geeft in het Nederlands nuttige tips. Het brood is elke ochtend heerlijk vers en het sanitair netjes. De kinderen konden in een familiedouche met grote wasbak worden gedoucht. Er is een kaart voor een kleine maaltijd en soms komt een lokale ondernemer eten bereiden of schepijs verkopen. Water en elektriciteit zijn dichtbij de standplaatsen. Er is een overdekte barbecueplaats met daarnaast een overdekt terras waar je je eigen eten vervolgens kunt eten en een drankje kunt bestellen (moet niet).

Afval scheiden is hier belangrijk en wordt je erg makkelijk gemaakt. Laat je niet afschrikken door het feit dat de eigenaren ecologie belangrijk vinden.

Het zwembad is niet verwarmd, maar is snel op temperatuur als de zon haar best doet. Het zwembad loopt geleidelijk af. Onze twee kinderen konden daardoor lekker vrij in en rondom het zwembad spelen. Ook de speeltuin was favoriet. Als je daar zicht op wilt hebben moet je plek 34 t/m 39 hebben. Dit zijn ook best wel zonnige plekken. Wij stonden op plek 48 en dat was soms 's avonds door een kleine groep rennende jeugd even wat vervelend voor het in slaap komen van onze kinderen. Salamanders zoeken en wandelen rondom de camping vonden de kinderen erg leuk! Er is voor de kinderen een korte wandelroute uitgezet. Hardlopen in de omgeving is prima te doen. Wielrennen of mountainbiken ook (niet zelf gedaan).

Kortom: een heerlijk rustige plek met veel mogelijkheden voor ontspanning!

• 9Mazon07-08-2017

We hebben een uitstekend verblijf gehad

Een ruim opgezette camping in de natuur met rust en ook goede service en comfort. Deze camping overtrof onze verwachtingen. We hadden een mooie plaats met schaduw en met vrij uitzicht op een veld. Op de camping is voldoende te doen voor kinderen zoals een mooi zwembad, zolder waar ze televisie kunnen kijken en pingpong tafels (wel is meer een camping voor kinderen t/m12 jaar). Er hangt een gemoedelijke sfeer en de eigenaren zijn ontzettend behulpzaam en aardig. Winkel en terras/bar is ook aanwezig. Fijn dat je af en toe op het terras een drankje kunt drinken. Het sanitair gebouw is netjes en schoon. De omgeving is heel mooi, je kunt genoeg leuke uitstapjes maken naar dorpjes of steden of een kanoe tocht maken is ook een aanrader.

• 10Margriet10-08-2016

Geweldige plek! Droom camping!

Heerlijk rustig, warme en persoonlijke ontvangst, zeer betrokken campinghouders Griet en Philippe. Prachtig kader, ruime plaatsen, veel groen en ... rust. Enkele activiteiten voor kinderen (zwembad en wat artistieke workshops) maar zeker geen drukke en lawaaierige toestanden! Niks op aan te merken. We'll be back!

• 5Esther07-08-2016

Viel tegen

Omdat deze camping in het boekje rustiek camperen stond en de recensies heel goed waren zijn we erheen gegaan. Het viel behoorlijk tegen. Het was erg druk op de camping met kleine plekken. In de nacht was er veel lawaai. Rustiek was het zeer zeker niet. Daarbij vonden wij de eigenaren niet zo vriendelijk. Ook het sanitair was niet zo schoon. Het ligt wel heel mooi en een goed zwembad. We zijn eerder weggegaan. Jammer

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar