Camping La Grande Veyière

12 reviews over Camping La Grande Veyière in het Nederlands

Fantastisch!!

Jakob Karin Sam & Ben,
14-8-2018

Fantastische vakantie gehad op deze prachtige camping. Griette & Philippe zijn ontzettend behulpzaam en zorgen voor een fijne sfeer op deze rustige groene familiecamping. Ruime schaduwrijke plekken, een schoon toiletgebouw waar alles aanwezig is, veel aandacht voor afvalscheiding, leuke activiteiten georganiseerd op de camping (niet teveel en niet storend voor andere gasten, een gezellige bar, een heerlijk zwembad, leuke speeltuin, prachtige wandelroutes zo vanuit de camping, mooie omgeving met leuke dorpjes, grotten, de Dordogne & kastelen. Kortom.... alle ingredienten voor een heerlijke vakantie. Griette & Philippe, bedankt. We kunnen iedereen een vakantie op La Grande Veyiere aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch en zeker ooit op herhaling.

Jaap - Katwijk,
6-8-2018

Het is een echte familie camping. Met fijne en zeer betrokken eigenaren. Goede voorzieningen, duidelijke en goede informatie over uitstapjes en de camping zelf. Wij hebben enorm genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk rustige plek

Marco,
29-12-2017

Tot rust komen gaat je lukken op deze knusse camping! Griet en Philippe zijn behulpzaam en hebben de zaken netjes voor elkaar. Griet geeft in het Nederlands nuttige tips. Het brood is elke ochtend heerlijk vers en het sanitair netjes. De kinderen konden in een familiedouche met grote wasbak worden gedoucht. Er is een kaart voor een kleine maaltijd en soms komt een lokale ondernemer eten bereiden of schepijs verkopen. Water en elektriciteit zijn dichtbij de standplaatsen. Er is een overdekte barbecueplaats met daarnaast een overdekt terras waar je je eigen eten vervolgens kunt eten en een drankje kunt bestellen (moet niet).

Afval scheiden is hier belangrijk en wordt je erg makkelijk gemaakt. Laat je niet afschrikken door het feit dat de eigenaren ecologie belangrijk vinden.

Het zwembad is niet verwarmd, maar is snel op temperatuur als de zon haar best doet. Het zwembad loopt geleidelijk af. Onze twee kinderen konden daardoor lekker vrij in en rondom het zwembad spelen. Ook de speeltuin was favoriet. Als je daar zicht op wilt hebben moet je plek 34 t/m 39 hebben. Dit zijn ook best wel zonnige plekken. Wij stonden op plek 48 en dat was soms 's avonds door een kleine groep rennende jeugd even wat vervelend voor het in slaap komen van onze kinderen. Salamanders zoeken en wandelen rondom de camping vonden de kinderen erg leuk! Er is voor de kinderen een korte wandelroute uitgezet. Hardlopen in de omgeving is prima te doen. Wielrennen of mountainbiken ook (niet zelf gedaan).

Kortom: een heerlijk rustige plek met veel mogelijkheden voor ontspanning!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

We hebben een uitstekend verblijf gehad

Mazon,
7-8-2017

Een ruim opgezette camping in de natuur met rust en ook goede service en comfort. Deze camping overtrof onze verwachtingen. We hadden een mooie plaats met schaduw en met vrij uitzicht op een veld. Op de camping is voldoende te doen voor kinderen zoals een mooi zwembad, zolder waar ze televisie kunnen kijken en pingpong tafels (wel is meer een camping voor kinderen t/m12 jaar). Er hangt een gemoedelijke sfeer en de eigenaren zijn ontzettend behulpzaam en aardig. Winkel en terras/bar is ook aanwezig. Fijn dat je af en toe op het terras een drankje kunt drinken. Het sanitair gebouw is netjes en schoon. De omgeving is heel mooi, je kunt genoeg leuke uitstapjes maken naar dorpjes of steden of een kanoe tocht maken is ook een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige plek! Droom camping!

Margriet
10-8-2016

Heerlijk rustig, warme en persoonlijke ontvangst, zeer betrokken campinghouders Griet en Philippe. Prachtig kader, ruime plaatsen, veel groen en ... rust. Enkele activiteiten voor kinderen (zwembad en wat artistieke workshops) maar zeker geen drukke en lawaaierige toestanden!

Niks op aan te merken. We'll be back!

Gereisd met partner in augustus 2016

Viel tegen

Esther
7-8-2016

Omdat deze camping in het boekje rustiek camperen stond en de recensies heel goed waren zijn we erheen gegaan. Het viel behoorlijk tegen. Het was erg druk op de camping met kleine plekken. In de nacht was er veel lawaai. Rustiek was het zeer zeker niet. Daarbij vonden wij de eigenaren niet zo vriendelijk. Ook het sanitair was niet zo schoon. Het ligt wel heel mooi en een goed zwembad. We zijn eerder weggegaan. Jammer

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Mooie/rustige camping met ruime plaatsen

Doetinchem
24-8-2015

Een zeer mooie en rustige camping. Zeer geschikt als uitvalsbasis voor het westen en midden van de Dordogne. Eigenaren ontzorgen en zijn behulpzaam bij reserveringen van grotten, kanovaren e.d. De plaatsen zijn verdeeld over twee delen op een geaccidenteerd terrein. De oostkant is iets rustiger, de westkant wat drukker (speeltuin, zwembad en sanitair gebouw). Er is een kleine charmante bar en dito winkel met gekoelde lokale wijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Safaritent gehuurd met ons gezin(2 volwassenen, 1 kind van 6 jaar en 2 van 4 jaar. Wat een mooie locatie voor een camping. Eerst een kronkelweg tussen de bomen van een kilometer en daar is het dan... Mooie nieuwe tent(eerste jaar) voorzien van al het nodige. Zwembad is o.k. Activiteiten door de camping georganiseerd goed en sanitair eigenlijk perfect. Eigenaren zijn supervriendelijk en de muziekavond was top geregeld. Er is genoeg te doen in de omgeving. Bezetting is hoofdzakelijk Nederlands met wat Belgen, Fransen en Engelsen. Mooi wandeling gemaakt. Wandellussen(17 en 19 kilometer maar ook aangepaste routes van 5 of 10 kilometer gemaakt door de eigenaresse) starten net naast de camping en nog een hert gezien. Deze camping is in mijn ogen een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Hele fijne camping

Rene
11-8-2014

Een prachtige, rustig gelegen, groene, sfeervolle camping in een prachtige omgeving. De camping is vooral geschikt voor gezinnen met jongere kinderen. Er zijn veel prachtige stadjes, kastelen ed te bezoeken in de omgeving. Ook zijn er meer dan genoeg actieve of informatieve uitstapjes zoals kanoen of musea in de omgeving. De camping organiseert leuke activiteiten als gezamelijk eten, boogschieten etc. De camping heeft veel schaduw kampeerplekken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

fijne rustige caming

bierman
9-1-2013

wij zijn hier in 2009 geweest met onze dochter van 3 en het is er super..

het zwembad is goed afgesloten

ben je opzoek naar een rustige camping dan is dit zeker een aanrader..

er was geen animatie plan maar er is in het hoofdgebouw van alles te vinden..

en ook de Belgische eigenaresse verzint van alles (als het bv regend gaat ze spelletjes doen enzo)

het ligt aan een bos en er lopen herten lang .... ook is er een paard die heerlijk staat te grazen!!

top week gehad...

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grande Veyière in Molières (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grande Veyière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.