Camping Glamping Frankrijk La Mirande ***

Camping Glamping Frankrijk La Mirande
Camping Glamping Frankrijk La Mirande
9,7

85 reviews over Camping Glamping Frankrijk La Mirande in het Nederlands

Alle beloftes worden meer dan waargemaakt, vakantie hier smaakt naar herhaling.

Geweldig

Marjo van der Wal, 11-12-2017

De moestuin was weer geweldig, net als het weer ende gastvrijheid van Ron en Rita

Heerlijke safaritent met veel luxe.

Elly Prinsze, 9-12-2017

Het was een zalig weekje in een zeer luxe, nieuwe safaritent.

We hadden onze racefietsen mee en hebben daar heerlijk gefietst.

Rita en Ron staan altijd voor je klaar.

We hebben ook een kijkje gekregen in de gite. Die zag er ook erg mooi uit.

Leuke plaatsen met lokale marktjes.

En we mochten gewoon groente uit de moestuin pakken. Prachtige sla, mooie tomaatjes en lekkere uitjes.

Hier komen we zeker weer een keer terug.

Dé glamping van Frankrijk!!

José, 4-12-2017

Dit jaar nóg mooiere tenten, nu met een eigen eco-toilet. Tot volgende jaar lieve Rita en Ron!!

Rust, lekker eten, vriendschap, gewoon fantastisch

Edward van Dienst, 26-11-2017

Ron en Rita, gastvrijheid ten top.

Wij verbleven in augustus een weekje in de gîte op de heerlijke camping van Rita en Ron en hebben een topvakantie gehad. De gîte zelf was van alle gemakken voorzien en Rita & Ron zorgen ervoor dat je je direct op je gemak voelt. Het zwembad zorgt voor verkoeling op de warme dagen en de zelf verbouwde groenten zijn een aangename aanvulling op je zelf bereide maaltijd. Rita & Ron zijn helemaal thuis in de omgeving en die je kun je dan ook van alles vragen. Los daarvan hebben ze al heel veel informatie over (activiteiten in) de omgeving beschikbaar gemaakt in mappen, zodat je op je gemak leuke uitstapjes kunt plannen.

Hoewel het terrein van La Mirande heerlijk rustig en rustig gelegen is, is er in de omgeving van Meylan voldoende te doen. Het is er bijvoorbeeld erg leuk fietsen en wandelen en zowel de dag- als avondmarkten in de nabijgelegen dorpjes zijn echte aanraders. Zeker op de avondmarkten kun je je tegoed doen aan lekkernijen uit de omgeving en grote kans dat je Rita & Ron of de andere gasten hier ook tegenkomt.

Ik kom hier graag weer terug en pak dan graag een week extra mee, het was fantastisch!

Geweldig genoten op deze niet te evenaren glamping

Linda en Michel, 11-9-2017

La Mirande is een kleinschalige, fantastische glamping. De nieuwe tenten zijn compleet ingericht, inclusief een eco-toilet dat vooral s'nachts een uitkomst is omdat je dan niet perse naar je prive badkamer hoeft te lopen. De locatie, uitrusting van de tenten, je prive badkamer maar vooral de uitmuntende gastvrijheid van Ron en Rita maken een verblijf op la Miranda echt SUPER! En dat in een prachtige, hele groene en rustige omgeving waar je nog een echte sterrenhemel kunt zien, vele leuke (avond)markten kunt bezoeken, mooie verstilde plekjes kunt vinden en kunt genieten van het goede Franse leven! Dit was ons tweede verblijf bij Ron en Rita en wat ons betreft zeker niet het laatste!!

Fantastische plek om te onthaasten. Een aanrader!

Eric en Kitty, 11-9-2017

La Mirande biedt veel mogelijkheden. De plekken waar de tenten op staan zijn ruim met veel privacy en omgeven met veel groen. De inrichting van de tent is van alle gemakken voorzien; een eco toilet, genoeg kastruimte, een boxspring (prima bed) voorzien met klamboe, een koelkast en kookplaat. Voor de douche- en was gelegenheid mag je een stukje lopen, maar is prima te doen,

Ron & Rita zijn zeer gastvrij, gezellig en betrokken. Je voelt je direct thuis bij deze ervaren gidsen. Het ontgaat ze niet om je goede tips te geven voor leuke markten en andere festiviteiten. Je leert de omgeving hierdoor vanzelf kennen. La Mirande biedt rust, comfort en gezelligheid in een prachtige groene omgeving. Een tip voor Ron en Rita: plaats een groter welkom en herkenbaar naambord voor de bezoekers. Tips voor bezoekers: vergeet geen anti muggenspray.

Glamping bij Ron & Rita - Ja graag!

Kimo & Linda, 10-9-2017

3 safaritenten ruim van elkaar geplaatst op het landgoed La Mirande. Wat Een Luxe, Comfort en Ruimte! Met Biotoilet in de tent. Wat wil je nog meer. R&R zijn de meest hartelijke hosts die je je kan wensen. Aan ieder detail in de tent en in de ruime badkamer is gedacht. Qua sfeer, uitstraling en aankleding zit je binnen no time in de juiste summer vibe, echt heel sfeervol ingericht. Bij aankomst op vrijdag is er de vrijdagmiddagborrel waarbij iedereen elkaar leert kennen, erg slim! Er liggen honderden tips voor je klaar om te bepalen wat je allemaal kan gaan ondernemen in de omgeving, dit maakte mijn vakantie nòg ontspannender. Gewoon uitkiezen wat iemand anders al heeft 'goedgekeurd'! Geen kids & verkeer, wel prachtige sterrennachten vanuit waanzinnig goeie ligstoelen! Later in de week een gezamenlijke BBQ, echt heel leuk initiatief van Ron & Rita. Wat een topweek was het. Een Must-do!

Geweldig!

Hans en Marijn, 9-9-2017

Voor de derder keer naar deze geweldige glamping, waar we weer helemaal tot rust zijn gekomen en een heerlijke tijd hadden. Gastvrijheid van Rita en Ron, gezellige avondmarkten, gezellige dagmarkten, mooie dorpjes en geen massatoerisme in de omgeving, stille nachten met een overweldigende sterrenhemel en de uilen nabij, hertjes tijdens een avondwandeling, zwemmen in het zwembad, genieten van de mooie safaritent. Kortom: het was weer top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Glamping Frankrijk La Mirande in Meylan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Glamping Frankrijk La Mirande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Glamping Frankrijk La Mirande scoort een 9.74 uit 10 op basis van 88 reviews.