Camping Glamping Frankrijk La Mirande

Frankrijk, Aquitaine, Meylan

9.8Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Glamping Frankrijk La Mirande voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Verblijf in luxe bij Glamping Frankrijk La Mirande. De glamping is kleinschalig, biedt veel ruimte en rust en is niet geschikt voor kinderen. Een ontspannen dag breng je door aan het zwembad en voor het avondeten mag je kruiden plukken uit de moestuin. De lokale markten in de kleine plaatsjes in de omgeving bieden veel gezelligheid.

121 reviews over Camping Glamping Frankrijk La Mirande

• 2019
    10Sharon en Maarten23-12-2019

Rust, ontspanning, buiten zijn....

Het is al vaak gezegd, maar de kracht zit in de herhaling: als je écht tot rust wilt komen, écht wilt ontspannen, écht heerlijk luxe wilt glampen en toch écht dat "buitengevoel" wilt ervaren... ga dan naar Glamping La Mirande! Al vanaf het moment dat we het terrein op reden, voelden we de ontspanning. Een druk, stressvol jaar gleed van ons af toen we de tent zagen. Een heerlijk bed! Een eigen badkamer op korte loopafstand! Een buitenkeuken! Een lekker zwembad! Voor ons was het eigenlijk al genoeg om daar gewoon te zijn. We hebben daarom niet zoveel in de omgeving gedaan, hoewel we van de aardige mede-gasten positieve verhalen hoorden. De inmiddels legendarische barbecue van Ron en Rita moet hier natuurlijk wel even genoemd worden :-). Piepklein puntje voor de toekomst: een 2-persoons matras in plaats van 2 lossen zou dan voor de prinsesjes op de erwt de "kers op de taart" zijn :-). Super bedankt Ron en Rita, tot ziens!

• 9Caroline en Constantijn09-09-2019

Heerlijke Glamping onder de sterren !

We hebben het heel bijzonder gevonden met de safaritent zo in de ‘wilde’ natuur met die prachtige sterrenhemel. Juist deze periode met de avondmarkten was een hele belevenis, we hebben ontzettend genoten van de omgeving en al het heerlijke eten en drinken buiten en op La Mirande. Ronnie’s BBQ’s zijn nu al legendarisch voor ons!

• 10Silvana02-09-2019

Back in paradise! Echt vakantie!

Ik was hier voor de 2e keer samen met mijn partner Dave en het was wederom ge-wel-dig! De heerlijke tent, prachtige ligging, rust en privacy hebben wij nog nooit elders ervaren. Mede dankzij de gastvrijheid van Ron en Rita die er zeker toe bijdragen dat het je aan niets ontbreekt! Wij zijn nog steeds niet uitgekeken in deze omgeving van Frankrijk waar het eerder uitzondering dan gebruikelijk is om andere Nederlanders tegen te komen. De ochtend- en avondmarkten zijn een must! Daarnaast is er zoveel te zien. Daarvoor hadden wij aan twee vakanties niet genoeg. Wij weten één ding zeker: wij komen terug!

• 9Q16-08-2019

Ontspannen, gezellig, in een prachtige omgeving!

Voor de tweede keer een week ontspannen in de gîte op La Mirande bij Ron en Rita. Prachtige omgeving, erg gezellig, lekker gegeten en gedronken en de mooie omgeving verkend. Woensdagavond het dorpsfeest op het plein in Sos als hoogtepunt. Absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Alfred en Eddie13-08-2019

Heerlijk genieten

Onthaasten gast alleen door er te zijn.
    Wij verbleven ivoor het eerst in een Safaritent. Heerlijk comfortabel van alle gemakken voorzien. De ruimte in en om de tent is zeer ruim. Overdag lekker luieren bij het zwembad of gewoon op je eigen veranda. “S avonds koelt het aangenaam af, en slaapt in een fijn bed.

• 10Willem12-08-2019

Iedere keer weer geweldig, in alle opzichten 10!

De ligging, het uitzicht, de stilte (vergelijkbaar met onze verblijf in Forsbacka, Zweden), de comfortabele gite. Geweldige gastvrijheid, goede tips van Rita en Ron, altijd behulpzaam, beter kan niet vind ik. Wij waren hier voor de vierde maal en komen zeer zeker terug!

• 10Ankie10-08-2019

Fantastisch!

Een prachtige plek om even helemaal tot rust te komen. De gite is van alle gemakken voorzien. De airco was zeer welkom op de heetste dag van onze vakantie. De ontvangst de eerste zaterdagavond met een welkomstdrankje voor alle gasten (totaal 8) was erg leuk. Bijzonder om je aan andere gasten op een camping voor te stellen, dit doe je normaal nooit :). De gastvrijheid van Rita en Ron is geweldig. Ze weten de leukste avondmarkten aan te bevelen en de leuke restaurantjes in de buurt voor je te reserveren. De omgeving is prachtig met de zonnebloemvelden, maisvelden, wijnranken en graanakkers. Al met al hebben we geweldig genoten!

• 10Chris en Suzanne06-08-2019

Voortreffelijk!

Gegoogled op Glamping adults only, uitgekomen bij Rita en Ron van Glamping La Mirande. Wat hebben we genoten! Van de rust, de ruimte, het zwembad, de herten, de wandelingen, de fietstochten, de gezellige restaurantjes en de gastvrijheid van Rita en Ron. Een zeer ruime, goed ingerichte tent, met eigen wc voor de nacht, riante ruimte rondom de tent, prima bedden, in de tent en ook bij het zwembad :-). Een prima plek om tot rust te komen. Met een gastheer en gastvrouw die aan alles gedacht hebben en je hulp bieden als je er om vraagt en goed aanvoelen wat je als vakantievierder nodig hebt. Super bedankt en we raden deze plek zeker aan!

• 10Betsie en Rob05-08-2019

Ongekend genieten op La MIrande!

Wij zijn geen mensen om twee keer naar hetzelfde vakantieadres te gaan... maar voor Rita en Ron gaan we een uitzondering maken! Na twee weken te hebben genoten van hun enorme gastvrijheid én van hun geweldige glamping was het erg moeilijk afscheid nemen van de prachtige tent (zeer ruim, zeer degelijk en met een on-Frans goed bed!) en de heerlijke omgeving. Ron en Rita hebben aan alles gedacht: in de tent vonden we goede tips voor leuke markten, bezienswaardigheden, mooie wandel- of fietstochten en bijzondere restaurantjes. En als we meer vragen hadden, dan konden we altijd bij hen terecht.

• 10Harm Viveen31-07-2019

Waanzinnige week!

Wat een heerlijk stel die Rita & Ron... Het begon met Apero en het eindigde met een dikke knuffel voor vertrek! Daar tussen hebben we genoten van een fantastische gastvrijheid, luxe tent met privé badkamer en rust. Wilde we toch even onder de mensen zijn dan volgden we de tips van R&R en storten we ons op de avondmarkten om van lokale gerechten en de dorpsbewoners te genieten, goed eten en dansen met de Fransen! Prachtige dorpjes en plekken waar je het Frans land kan ruiken en zoals gezegd kan proeven. Eenmaal terug op de Glamping maakten we gretig gebruik van het zwembad wat elke dag door Ron werd gecontroleerd op hygiëne. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar en voor mensen die even iets anders willen.....ik zou het wel weten ;)

0 tips over Camping Glamping Frankrijk La Mirande

1 vraag over Camping Glamping Frankrijk La Mirande

• Henk Bisschop, 10-12-2016

informatie gite La Mirande

Wilt u zo vriendelijk zijn door te geven of u gite vrij is van 23 september tot 30 september 2017. En graag een prijsopgave en een omschrijving . Bij voorbaat dank en met hartelijke groet, Henk Bisschop

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine