Camping Glamping Frankrijk La Mirande

Camping Glamping Frankrijk La Mirande
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Glamping Frankrijk La Mirande voor je op een rij gezet:

102 reviews over Camping Glamping Frankrijk La Mirande in het Nederlands

Formidable

Henri en Manon
3-9-2018

Een verblijf in La Mirande: Logeren op een glamping met alle luxe die erbij hoort. Midden in Aquitaine ligt een klein paradijs. Een ideale plek om tot rust te komen en op te gaan in een heerlijke omgeving. Een glooiend mooi landschap met pittoreske dorpjes. De gastvrijheid van de eigenaren is groot; van de welkomstdrankjes op de 1ste avond, een heerlijke maaltijd als cadeau voor alle gasten tot alle antwoorden en adviezen die werden gegeven. Het terrein is groot en met het kleine aantal luxe safaritenten en 1 gite, voelt het alsof La Miranda voor jezelf is. Een zwembad is aanwezig om af te koelen met een fijne rustplaats er om heen. De safaritent was volledig en luxe uitgerust met een heerlijke boxspring en zelfs een Noors toilet, zodat we niet in de nacht de tent hoefden te verlaten. Een plek om absoluut terug te keren en dan weer ondergedompeld worden in rust met de beste zorg van Rita en Ron.

Geweldig plekje

Ciska Snelderwaard
1-9-2018

Wat hebben we weer genoten van de prachtige safaritent met alles er op en eraan. Heerlijk geluierd bij het zwembad, kleine dorpjes bezocht en twee avonden met de lokale mensen feest gevierd. Wat hier zo fijn is, is dat het totaal niet toeristisch is.

Op een avond hebben we ook van de goede kookkunsten van Ron en Rita, 2 super lieve eigenaren, mogen genieten. We zaten met 10 mensen aan de lange tafel . Heel gezellig!

's Avonds genieten van de prachtige sterrenhemel en de uilen die je hoort roepen.

Kortom, Genieten! Met een grote G!!

"Waanzinnig!"

Marieke en Ardan
26-8-2018

Heerlijke week gehad! Ruimte, rust en goede voorzieningen. Alles, is tot in de puntjes verzorgd. Het is mooi om te zien hoe Rita en Ron met zoveel bezieling het terrein verzorgen. Als gast voel je je heel erg welkom. Verse kruiden plukken voor het eten uit de moestuin, een beetje lummelen bij het zwembad, en als je zin hebt om van de omgeving te genieten is er ontzettend veel leuke en goede informatie. Wij raden deze plek ontzettend aan aan anderen!

Fantastisch!

Gido en Jacqueline
22-8-2018

Fantastisch mooie plek om op vakantie te zijn. Wij verbleven in een ruime luxe safaritent met heerlijke bedden. Er ontbrak werkelijk niets in de tent.Je hebt de beschikking over een eigen badkamer en toilet. Maar bovenal was de gastvrijheid van Ron en Rita hartverwarmend. Een aanrader voor een ieder die rust en ruimte zoekt.

Een paradijsje!

Geert en Japke
22-8-2018

Een paradijsje! Mede dankzij Ron en Rita een zeer aangename tijd gehad.

Gastvrij onthaal, heerlijke plek, relaxte omgeving

M&R
20-8-2018

Zeer gastvrij, goede info over omgeving, veel privacy, heerlijk zwembad, mooie pluktuin!

Geweldig

Catrien
18-8-2018

Wat een warme mensen, alles tot in de puntjes verzorgd. Het is bij Ron en Rita alleen maar genietem

Wat een prachtige plek!!

Laura en Henri
14-8-2018

We zochten een plek waar de zon zou schijnen en waar we de stilte weer konden horen.. Dat is gelukt!

Marion Veeke
12-8-2018

Super glampingcamping met maar 3 fantastische tenten op een groot prachtig terrein .Je hebt dus rust en ruimte.Kindvrij vind ik prettig met het hele jaar een drukke baan in het onderwijs .Een eigen badkamer per tent is heel prettig en het zaagseltoilet voor snachts in de tent echt heel praktisch en netjes.Mooie omgeving die heel enthousiast wordt aangeprijsd door de gastvrije eigenaren Ron en Rita .De avondmarkten in verschillende plaatsjes zijn een echte aanrader.Na een heerlijke dag zalig slapen in comfortabel bed met klamboe in de mooie tent,knus hoor.Kortom echt een aanrader!

Om nooit te vergeten

Klaas lamote
6-8-2018

Wij hadden de gîte en wat een fantastische locatie. Rust rust en nog eens rust. De documentatiemappen die Rita gemaakt heeft zijn fantastisch om een leuke dag weg te plannen. Alles is voor handen. Super lieve en gezellige eigenaars. De verse tomaten en kruiden die we uit Ron zijn tuin mochten nemen werden gesmaakt. Lekker koel in de gîte. Ook zonder airco. Echt van genoten

Natuurhuisje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Glamping Frankrijk La Mirande in Meylan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Glamping Frankrijk La Mirande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.