Camping Glamping Frankrijk La Mirande

Camping Glamping Frankrijk La Mirande
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Glamping Frankrijk La Mirande voor je op een rij gezet:

89 reviews over Camping Glamping Frankrijk La Mirande in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Echt een aanrader, alle ingrediënten aanwezig

Fam Hendriks
15-7-2018

Een parkachtig terrein met prachtige oude bomen en veel ruimte. Luxe tenten, een prachtige gite met veel privacy, heerlijk zwembad en vooral gastvrijheid van Rita en Ron. Met onze electrische fietsen hebben we mooie routes gereden zowel vanaf La Mirande als vanuit plaatsjes verderop. Er zijn veel kleine pittoreske plaatsjes met markten waar ze vooral lokale producten verkopen en gezelligheid op de terrasjes. We hebben genoten

Heerlijk, rustig verblijf in de Franse Jura

Jolanda de Munck
14-7-2018

We werden heel hartelijk ontvangen , door de eigenaresse van de woning. Bij binnenkomst stonden er al een schaaltje heerlinke kersen en walnoten uit eigen tuin, voor ons klaar. Het huisje zag er prachtig en keurig verzorgd uit en staat in een schattig, klein Frans dorpje, in een.prachtige, landelijke omgeving. Achter het huisje is een flinke tuin, met uitzicht op de bergen, waar we vrij gebruik van mochten maken. Ook was er de mogelijkheid om te barbequen. De eigenaresse was erg behulpzaam en wist heel veel over de omgeving en over allerlei heerlijke streekproducten te vertellen. Het huisje was heel comfortabel.met heerlijke bedden, een mooie keuken, met voldoende potten, pannen, schalen enz. Leuk was ook de " voorraadkast", waar vorige gasten hun houdbare restjes ( zoals kruiden, azijn, koffie, thee e.d) achtergelaten hadden. We hadden hier een heerlijk ontspannen verblijf. Wat' n heerlijk plekje, om de Franse Jura vanuit te verkennen.

Geweldig!

Dorothé
1-7-2018

Prachtige tenten op zeer ruime plekken. Heerlijk rustig in mooie omgeving. Veel comfort, werkelijk aan alles is gedacht. De luxe van een eigen badkamer met goede douche. Lieve, gastvrije eigenaars die met je meedenken in activiteiten. Volop privacy.

We hebben genoten van de plek en de omgeving.

prachtig ,schoon,netjes en geweldige gastheer!

Frans de Bruijn
    13-5-2018

Prachtig gerestaureerd woning met een prachtig balkon om te ontbijten met een geweldig uitzicht. De rust die hier heerst kan je je als nederlander niet voorstellen. Je hoort geruis van de bomen, vogels en insecten zoemen, geweldig.

Woning is gerestaureerd met oog voor details, ziet er prachtig uit en is zeer netjes en hygienisch. Ligt in prachtige omgeving van natuurgebied van Unesco met kastanjewoud van 100derden jaren oud. Prachtige omgeving om te wandelen maar zeer zeker ook om motor te rijden. Wij zijn er voor 2e jaar geweest wat al uitzonderlijk is maar we gaan zeker nog een keer terug. Zeer attente gastheer (Piet Kistemaker) die kosten noch moeite bespaart om het naar je zin te maken.

Kortom voor natuurliefhebbers, wandelaars en motorrijders een geweldige uitvalsbasis waar het steeds weer een genot is om terug te keren.

Alle beloftes worden meer dan waargemaakt, vakantie hier smaakt naar herhaling.

Geweldig

Marjo van der Wal
    11-12-2017

De moestuin was weer geweldig, net als het weer ende gastvrijheid van Ron en Rita

Heerlijke safaritent met veel luxe.

Elly Prinsze
    9-12-2017

Het was een zalig weekje in een zeer luxe, nieuwe safaritent.

We hadden onze racefietsen mee en hebben daar heerlijk gefietst.

Rita en Ron staan altijd voor je klaar.

We hebben ook een kijkje gekregen in de gite. Die zag er ook erg mooi uit.

Leuke plaatsen met lokale marktjes.

En we mochten gewoon groente uit de moestuin pakken. Prachtige sla, mooie tomaatjes en lekkere uitjes.

Hier komen we zeker weer een keer terug.

Dé glamping van Frankrijk!!

José
    4-12-2017

Dit jaar nóg mooiere tenten, nu met een eigen eco-toilet. Tot volgende jaar lieve Rita en Ron!!

Rust, lekker eten, vriendschap, gewoon fantastisch

Edward van Dienst
    26-11-2017

Ron en Rita, gastvrijheid ten top.

Wij verbleven in augustus een weekje in de gîte op de heerlijke camping van Rita en Ron en hebben een topvakantie gehad. De gîte zelf was van alle gemakken voorzien en Rita & Ron zorgen ervoor dat je je direct op je gemak voelt. Het zwembad zorgt voor verkoeling op de warme dagen en de zelf verbouwde groenten zijn een aangename aanvulling op je zelf bereide maaltijd. Rita & Ron zijn helemaal thuis in de omgeving en die je kun je dan ook van alles vragen. Los daarvan hebben ze al heel veel informatie over (activiteiten in) de omgeving beschikbaar gemaakt in mappen, zodat je op je gemak leuke uitstapjes kunt plannen.

Hoewel het terrein van La Mirande heerlijk rustig en rustig gelegen is, is er in de omgeving van Meylan voldoende te doen. Het is er bijvoorbeeld erg leuk fietsen en wandelen en zowel de dag- als avondmarkten in de nabijgelegen dorpjes zijn echte aanraders. Zeker op de avondmarkten kun je je tegoed doen aan lekkernijen uit de omgeving en grote kans dat je Rita & Ron of de andere gasten hier ook tegenkomt.

Ik kom hier graag weer terug en pak dan graag een week extra mee, het was fantastisch!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Glamping Frankrijk La Mirande in Meylan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Glamping Frankrijk La Mirande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Glamping Frankrijk La Mirande scoort een 9.73 uit 10 op basis van 92 reviews.