Camping Lou Pignada

446 reviews over Camping Lou Pignada in het Nederlands

Verschrikkelijk

Jan
31-7-2018

Camping door touroperator aangeboden waar niemand Engels spreekt en daardoor 95% Fransen

Je boekt een dure stacaravan bij de touroperator die de slechtste plekken hebben op de camping

De stacaravan staat tussen de tenten in waar ook de jeugd gebruik van maakt met een hele berg herrie erbij

Als je daar wat probeert aan te doen wordt je als buitenlander niet serieus genomen

De mensen van de touroperator zijn niet aanwezig en laten dit over aan hun Franse zusterbedrijf waar uiteraard alleen Frans sprekende medewerkers werken

Ook bellen met de touroperator werkt niet aangezien daar niemand Frans spreekt om contact voor je te leggen met de mensen op de camping

Ik raad deze camping en vooral de touroperator af.

Laat uw vakantie niet verpesten en aub bij een andere organisatie om wel wat rust te kunnen hebben op uw vakantie

4 etoile pas 5

font
17-7-2018

Camping limite enbtherme de prestation.manque un pt wifi. Animation limite. Amenagement terrasse pas pratique.

Mobil home propre,fonctionnelle

mylene
13-7-2018

Mobil home propre,fonctionnelle.queques propositions de cours sportifs aa dautres horaires auraient ete sympas

prima

noena
    13-7-2018

Best wel prijzig maar alles is hier

Het volume van de animatie is veel te luid

Het weggetje naar parking en poubelle heeft onderhoud nodig is erg slordig

Personeel is vriendelijk maar niet altijd accuraat bij check-in. Bracelet of registre voiture wordt regelmatig vergeten als ook afgifte brochure.

Campingterrein wordt prima onderhouden, compliment daarvoor.

Zwembadpersoneel is super!

Fijn dat er 's nachts security is!

camping tout confort

sr
          8-7-2018

Camping de qualite et tout confort avec beaucoup d'animations

moyen

raian
            5-7-2018

Le sejour netais pas a la hauteur de ce que je p,ensais, car 5 etoil4s ne meritant pas le camping

mitige pour les bungalows

raiouf
            5-7-2018

Camping qui merite pas les 5 etoiles car proprete des sanitaires aa revoir.Personnel du bar pas aimable car suite accoupure de courant n offre pas le cafe.par contre katia homair vac qui s est occupe de ns super gentill tres professionnell . rapide efficace

super sejour

billard
              13-6-2018

Camping complet , avec pas mal d'activites super sejour dans les landes ,region tres jolie

C'est dommage qu'il n'y ai pas d'activités la journée et le soir pendant les vacances de Pâques.

Genial

Itziar
                5-6-2018

Todo muy Bien cuidado y limpio y ordenado

Las estancias comodas y recogidas

La piscina y sitios comunes muy bien atendidos

En resumidas un gran descubrimiento

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lou Pignada in Messanges (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lou Pignada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lou Pignada scoort een 7.38 uit 10 op basis van 446 reviews.