Camping Le Vieux Portstersterstersterster

7.6Goed

Frankrijk, Aquitaine, Messanges (Landes)

7.6Goed

• 7.4Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Le Vieux Port is een grote camping met veel staanplaatsen. Elke sector van de camping heeft eigen doucheruimtes, die goed zijn onderhouden. Voor ieder zijn smaak is er wel iets te eten op de gezellig drukke camping. Met 8 minuten rijden ben je in de stad Vieux Boucau, waar een heerlijk meer is om in te zwemmen. Ook ligt de stad aan zee.

1615 reviews over Camping Le Vieux Port

• 2019
    7Geert29-10-2019

Prima camping met veel voorzieningen

Weliswaar massaal, maar door de wat kleinere straatjes voelt dat niet altijd zo. Er is niet heel veel te doen in de omgeving. De camping biedt voldoende basis voor een mooi verblijf.

Gereisd in oktober 2019

• 8Patricia30-08-2019

Mooie (wel grote, maar relaxte) camping aan zee.

Mooie grote camping in bebost gebied aan de zee. Accomodaties staan niet lijnrecht naast elkaar daardoor gezellige sfeer. Als je voor strand en zee (golven) gaat dan zeker hier naar toe gaan. Eenmaal van de camping af heb je wel de auto nodig.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8anoniem26-08-2019

Mooie verzorgde camping leuk voor een keer

Mooie verzorgde camping de camping is groot maar daar merk je niks van alle (camping) Plaatsen zijn afgeschermd van elkaar waardoor je nauwelijks contact hebt met andere mensen . De zee is werkelijk prachtig ! Het zwembad zeer afwisselend ook mooi aangelegd en niet geheel onbelangrijk voldoende bedjes aanwezig . de sanitair gebouwen worden goed bijgehouden en 1 x in de week echt heel grondig schoongemaakt .Biarritz AANRADER! zeer mooi . Sint Sebastiaan PRACHTIG . Verder hele mooie golfbanen in de buurt . Supermarkten ook heel dicht bij . Zouden we hier nog een keer naar toe gaan ? Nee de weg er naar toe (Tol,Benzine ) is echt schrikbarend duur zo ook de boodschappen die je daar doet . Wat nog wel zeker gezegd moet worden is dat het eten op de camping heel erg lekker is en ook gewoon qua prijs . Dus mooie camping die flink aan de prijs is zowel campingplaats als de weg er naar toe en boodschappen

• 8G25-08-2019

Mooie camping voor herhaling vatbaar

De camping was helemaal vol maar wij hebben het zeer ontspannen gehad. Zeer weinig nederlanders. Vooral fransen, Spanjaarden en Britten.Dus frans georiënteerde camping.Toch hadden onze kinderen( tieners) een groep Nederlanders en Britten ontmoet om in de avond mee af te spreken of op het strand. De zee heeft behoorlijke golven en de lifeguards letten goed op. Helaas maar op een klein stukje waardoor het erg druk is in dat gedeelte. Bodyboarden lukt dan nauwelijks. Zwembad is redelijk en relaxt met genoeg bedjes.Personeel op het terrein vriendelijk, bij aankomst goed opgevangen door Hugo.Later ook door Greg. Op de kampeer plaatsen staan soms bomen waardoor je creatief met de caravan /tent moet omgaan wat betreft plaatsen. Ook staat het weleens scheef.Luifel kon er niet voor vanwege een boom.De bomen geven behoorlijk wat hars dus opletten met kleding en auto. Zoals verwacht hebben we wel eens bewolking en regen gehad en in de avond koelt.

• 6Rolf23-08-2019

Prima

Wij hadden een campingplaats gehuurd voor de caravan van 120m2. Dit was een ruime plek, maar voor € 148,00 per nacht mag je toch wel een kraan op je plek verwachten? Er waren 6 kranen op de plek naast ons waar de andere plaatsen ook gebruik van moesten maken. Wij hadden last van duiven die de hele boel onderpoepten waardoor je altijd onder je luifel moest koken. Caravan en luifel zaten onder de duivenpoep en hars van de bomen. Camping is erg groot maar wel overzichtelijk. Spar is erg duur maar iets verderop zit er een Super U. Heerlijke zee waar je zo naar toe kunt lopen. Eten op camping is goed en zeer vriendelijk personeel. Je krijgt bij het inchecken een bandje om met een barcode. Deze barcode wordt gescand wanneer je naar het zwembad gaat of als je het animatieterrein op wilt. Goede beveiliging. Enig minpuntje is dat de rode Adidas slippers van mijn zoon zijn gestolen uit het schoenenrek bij het zwembad. Neem deze dus mee.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9gjaeken12-08-2019

Aanrader voor sportievelingen

Mooie verzorgde camping, vlak aan oceaan met mooie zwembaden en goede voorzieningen. Mooi vlak terrein met veel keuze in plaatsen en verhuurgelegenheden. Een fiets is aan te raden, het is heerlijk fietsen in de omgeving. Weg naar het strand is mooi aangelegd, je moet wel een duin over. Het strand is proper en wordt zeer goed bewaakt. Er zijn grote golven, maar dat is uiteraard eigen aan de oceaan en daarvoor gaan de meeste mensen naar daar. Zwembaden zijn mooi en er is voldoende plaats. Er zijn veel sportterreinen. Er is een ruime winkel op het terrein met voldoende aanbod aan vers brood. Eén avond van de 9 dat we er waren was er hoorbaar entertainment tot 23.30u. Alle overige avonden was het stil. Er zijn veel Fransen, Spanjaarden en Engelsen. De Nederlanders zijn samen met de Duitsers en de Belgen in de minderheid, wat wij wel leuk vinden. Op een 2-tal km afstand ligt Vieux-Boucou wat wel toeristisch is, maar leuk.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Alexander08-08-2019

Geweldig

Mooie camping met veel verschillende activiteiten. Sommige plaatsen wel wat dicht op elkaar. Zee met de golven is geweldig en dit geldt ook voor het zwembad. Bedjes in overvloed. Voldoende eetgelegenheden en vriendelijk personeel. Vanwege de grootte van de camping zijn fietsen wel handig. Buiten de camping niet zo veel bijzonders al zijn Biaritz en San Sebastian niet ver en de moeite van een bezoek waard.

• 5Savelsbergh05-08-2019

Leuk.

We verbleven in een tent. Camping is heel groot en het is er erg masasl veel verkeer op de camping gevaarlijk voor kinderen. Zee en zwembad niet goed voor mindervalide. Mooi zwembad jammer dat je alleen op teras mag drinken wtwn. Animatie gericht op de fransen. Restaurants ip de camping zijn goed en betaalbaar. Petsoneel vriendelijk. Wij hebben een goede vakantie gehad. Maar frankrijk hoef niet meer voir ons.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Danny02-07-2019

Aanrader!

Ik verbleef er in een luxe stacaravan van touroperator en werd zeer goed ontvangen door het beheerdersechtpaar Wil en Wout. Deze grote camping met schaduwrijke plaatsen bevind zich vlak aan zee met een zeer mooi strand, ideale omgeving voor surfers. Om vertier te zoeken hoeft men niet van de camping, deze heeft zelf 7 zwembaden, welness, uitgebreide sportmogelijkheden enz., enz....

• 8Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juni 2019

• 8Lieven Mallants28-04-2019

Lekker uit eten op de camping, tof en ruim zwembad, onmiddellijke toegang tot de zee en steeds geweldig zomerweer gehad!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

24 tips over Camping Le Vieux Port

• Peppi, 11-02-2012

mocht je gaan kamperen, zoek een plek achteraan op de camping (veld blauw) vlak bij de uitgang naar het strand, dan heb je geen last van de drukte!

• joke vd pol, 25-05-2014

het is wel een streek voor zonaanbidders,want er is niet zo heel veel te bezichtigen. wel goed te fietsen op de fietspaden.

• pieter, 08-07-2012

Souston naar de Lidl, Le vieux boucau, voor het uitgaan, fietsen gehuurd op de camping en de oudste gingen daar 's Avonds uit. Ook is daar een leuke markt. Naar de Spaanse stad San Sebastiaan. Wel een mooie stad om te bezichtigen. Maar onze kinderen vinden de camping veel leuker.

35 vragen over Camping Le Vieux Port

• Goutziers, 24-06-2019

Zwem shorts

De vraag is al eerder gesteld , mogen de mannen/ jongens dit aan of alleen strakke zwembroeken?

J, 22-07-2019

Ja zwemshorts zijn verplicht

Sharon, 20-08-2019

Een strakke of een losse zwemshort? Mvg Sharon

p.s. gekke is dat op de fotos wel shorts staan ipv strakke broekjes.

• Hopman, 09-08-2018

voetbal

wordt er veel gevoetbald door nederlandse jeugd 12-16 jaar ?

• Vooijs, 11-05-2018

tieners

Ik zou ook graag willen weten of er oudere jeugd is op deze camping? en of er aardig wat Nederlanders zijn?

ik hoor het graag, dat maakt de keuze om te boeken makkelijker ;-)

Pauline, 16-07-2018

Hier ook 2 tiener meisjes 11 en 14 jaar 27 juli as

Anita, 02-07-2018

Wij komen 22-07 met een meisje van 15!

Vakantiegangers, 18-06-2018

Wij komen 23/7 met jongen v 14 en meisje v 17 jaar!

Camping Le Vieux Port info

• Aantal sterrenstersterstersterster