Géén boekingskosten

Camping Le Vieux Port

FrankrijkAquitaineMessanges (Landes)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Vieux Port voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 1629 reviews
+86/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 1629 reviews
  • 5.7Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Le Vieux Port is een grote camping met veel staanplaatsen. Elke sector van de camping heeft eigen doucheruimtes, die goed zijn onderhouden. Voor ieder zijn smaak is er wel iets te eten op de gezellig drukke camping. Met 8 minuten rijden ben je in de stad Vieux Boucau, waar een heerlijk meer is om in te zwemmen. Ook ligt de stad aan zee.

1647 Reviews over Le Vieux Port

• 6Familie smit07-08-2022

Prima voor een keer.

Leuke camping, met een fantastisch waterpark. Wat hebben we hier wat uren doorgebracht. Eigenlijk altijd voldoende bedjes. Het enige minpunt is dat er geen parasols zijn. Je moet dus gelukt hebben dat je een plekje onder een afdakje hebt of onder een (palm)boom te liggen. De zee is nog een behoorlijke wandeling de duin op. En erg ruig, met kleine kinderen, (onder de 10 niet te doen) Het winkeltje heeft voldoende aanbod en voor broodjes hoef je niet lang in de rij. Animatie is echt alleen in het Frans! Het toiletgebouw is absoluut geen 5 sterren waard. Ondanks dat er regelmatig dames zijn om schoon te maken is het bijna altijd vies en erg basis, ook erg vaak geen toiletpapier. Dit heb ik op veel ander 5* ander gezien. Wij hebben geen geluidsoverlast gehad.

Persoonlijk vinden wij de omgeving erg saai. Het enige dorpje in de buurt waar leven is is vieux boucau. Anders heb je echt een auto nodig en moet je behoorlijk ver rijden.

• 1Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 7Mar01-08-2022

Nette familie camping

Nette camping. Sanitair erg netjes en schoon. Je hebt verschillende gedeeltes op de camping, paars, rood,wit oranje. Wij zaten in gedeelte wit. Ligging aan de achterkant van de camping. Iets verder van alle faciliteiten, maar dan heb je geen lawaai van de animatie die tot 01.00 uur doorgaat.

Alle kampeerplaatsen liggen tussen verhuuraccommodatie. Vonden wij jammer, staan liever tussen andere tent-, caravankampeerders. De ondergrond is scheef en veel stenen. Je staat onder bomen, Wij hadden veel hars en paarse duivenpoep op de tent.

De strandopgang is vanaf de camping nog geen kilometer lopen. Let op! De zee is wild, leuk voor surfers en oudere kinderen. Er is maar een klein stukje zee waar je mag zwemmen onder toezicht.

Animatie is enkel in het Frans. De avondshows vallen erg tegen, mede ook omdat deze in het Frans zijn. Er wordt wel veel georganiseerd voor jong en oud.

Er is veel bewaking aanwezig. Erg fijn.

• 8Eetgelegenheden
  • 5Steven & Saskia15-09-2021

Nooit meer....

De eerste nacht begon al meteen zeer onrustig. Veel verkeer, veel jeugd, veel herrie en hebben daardoor nauwelijks kunnen slapen. De dag erna om een rustigere plek gevraagd en gelukkig kregen we die ook.

Het urinoir bij de heren stonk enorm. Lettende op de details konden we vast stellen dat gedurende de 2 weken deze niet werd schoongemaakt.

Het campingpersoneel (Resasol) rijdt hard!, 30km/h is eerder regel dan uitzondering (max van 10km/h). Serieus, de camping is echt een aanrader als het leven van je kind(eren) je niet dierbaar is.

Onze staplaats lag bezaaid met stukken glas en na een boterhamzak vol te hebben verzameld en te hebben overhandigd bij de receptie, wordt je niet serieus genomen. Waarschijnlijk omdat je toch al op voorhand het volledige bedrag van het verblijf heb moeten betalen.

Wij kamperen al onze leven lang en snappen dat elke camping wel z'n plussen en minnen heeft. Maar deze camping . . . NOOIT MEER!

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Rutger02-09-2021

Erg fijne camping.

Deze mooi gelegen camping ligt direct aan een schitterend strand met spectaculaire golven. Onze kinderen van 10 en 13 hebben zich hier perfect vermaakt met hun bodyboard. Restaurant op de camping is prima, maar in het naast gelegen dorpje op 2 kilometer afstand kan je heerlijk eten, vooral vis. Camping heeft een mooi zwembad wat in 2022 helemaal wordt vernieuwd. Wij hadden een prima stacaravan van Eurocamp met een grote veranda met veel privacy. De camping wordt goed onderhouden en het personeel is erg vriendelijk.

Wij komen hier zeker weer terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Willem Veldhoen24-08-2021

Leuk voor 1 keer.

Leuke camping met een prachtige ligging. Groot nadeel is de ligging van de chalets van Allcamps. Deze staan op veel plekken boven op elkaar. Bij onze chalet zat het slaapkamerraam werkelijk op een halve meter van het terras van de buren.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Grauss24-08-2021

Leuke veelzijdige camping

Mooie grote veelzijdige nette camping. Op ca.1km van het strand, wat wel een flinke klim is. Ligt op 2,5km van een erg leuk toeristisch dorpje. Straatje van de camping uitrijden en je hebt een goedkope SuperU, op 7,5km een Lidl. Om 23uur is het rustiger, dat houdt de bewaking goed in de gaten. Plekken zijn vrij klein, stacaravans staan ook dicht op elkaar. 90% franse toeristen. Wij zaten in een Eurocamp tent, beloofde inventaris kwam niet overeen met de werkelijkheid. Eurocamp dames spreken niet of nauwelijks Engels. Zwembad is leuk, glijbanen gaan heel hard! Wel voldoende ligplek. Skatebaantje en andere faciliteiten zijn erg leuk. Sanitair is vies, haren/tampons/toiletpapier/modder, geen mogelijkheid om de vloer aan te trekken na het douchen. Dus leuke camping, maar zorg wel voor voor eigen sanitair mogelijkheid.

• 10Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 4Monique12-08-2021

Hutje mutsje op elkaar met je luxe caravan

Verschrikkelijk massaal en commercieel. De caravans staan echt hutje-mutje. Helemaal onder de bomen in het donker. Geen staaltje zon. Je zit bij je buren op hun bord te kijken aan alle kanten ingebouwd. Je hebt zogenaamd een parkeerplaats bij de caravan maar je moet drie keer per dag je auto verzetten omdat de buren er anders niet langs kunnen. En de centrale parkeerplaats is 1,5 kilometer lopen. We hadden een luxe, zeer nieuwe caravan. Deze was best goed maar niet heel groot. Met een klein terras en verder geen beweegruimte. Als buren douchen zit jij in de gaslucht. Zwembad is leuk. Strand is ook prima. Achterin ook geen speelveldje om te voetballen. Overal zijn caravans gepropt om maar zoveel mogelijk geld te verdienen. Bij Eurocamp bij boeking gevraagd of ze ons met vrienden bij elkaar wilden zetten. We zaten letterlijk 1,5 kilometer uit elkaar. Voor een snackje bij de lunch een uur in de rij.

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7Fam Van der Noll10-08-2021

Fantastisch maar de prijzen zijn wel bizar hoog.

Mooie camping en de ligging is fantastisch. Op loopafstand van de oceaan.Veel mogelijkheden en accomodaties. De sanitairgebouwen zijn netjes maar primitief voor de prijzen die ze vragen. Drukknoppen bij het douchen en met regelmaat lauw/koud water. En dat voor prijzen van 150,00 per nacht voor een camping staanplaats. Dan moet dit gewoon zoals bij andere campings top in orde zijn.

• 7Bianca10-08-2021

Leuk voor een keer, maar kom niet terug

Hele grote camping. Wij zaten in oranje. Rustig gedeelte, maar wel erg ver weg van het strand. Was ongeveer 2 km lopen vanaf de caravan naar de zee. Veel faciliteiten, maar allemaal erg druk. Zwembad viel tegen. Was veel kleiner dan op de foto. Strand is prachtig, superhoge golven en genoeg vertier voor de kids. Helaas hadden wij slecht weer. Veel regen. De omgeving is niet super bijzonder. Wij zaten in een caravan van eurocamp. Is wel beter geweest in het verleden. Kleine veranda, bovenop elkaar. Kon zo zien wat de buurman at😉

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Machteld zethof10-08-2021

Mooie camping maar helaas zonder gratis wifi

Mooie camping maar geen vijf sterren waard, eerder vier sterren. Ligging is prima, loopafstand naar de zee met spectaculaire golven. Surfboard te huur op het strand, prima geregeld. Zwembad was prima, leuke glijbaan maar golfslagbad stelde niet zoveel voor. Jammer dat er bij een vijf sterren camping geen gratis wifi is. Dit is echt niet meer van deze tijd, dat je een pakket wifi moet aanschaffen bij de receptie. Bij de receptie altijd erg druk, je staat er altijd in de rij. De fietsenverhuur is niet meer, staat nog wel aangeboden op de site maar deze externe partij is niet meer opkomen dagen dit jaar en dus geen fietsen verhuur. Dit moet je dus is Messanges doen. Wel leuke omgeving om een rondje te fietsen, goede fietspaden en rondje van 25km gedaan en je komt onderwel dorpjes tegen waar je gezellig kunt lunchen. Super U net buiten de camping is prima, winkel op de camping ook goed hoor. Voor andere uitstapjes moet je wel de auto pakken

Camping Le Vieux Port info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar