Camping Le Vieux Port

Camping Le Vieux Port
7,6

Camping Le Vieux Port is een grote camping met veel staanplaatsen. Elke sector van de camping heeft eigen doucheruimtes, die goed zijn onderhouden. Voor ieder zijn smaak is er wel iets te eten op de gezellig drukke camping. Met 8 minuten rijden ben je in de stad Vieux Boucau, waar een heerlijk meer is om in te zwemmen. Ook ligt de stad aan zee.

261 reviews over Camping Le Vieux Port in het Nederlands

Wendy,
12-3-2019

Geweldig camping,mooi strand, geboekt via touroperator en zij waren heel vriendelijk en heel behulpzaam. Wij hadden geen parasol en mijn moeder van 67 heeft dat wel nodig, na een half uur hadden ze al voor ons een parasol . Plank van terras was wat versleten, zij zijn dit direct komen vervangen( was geen vraag van ons om dit te herstellen). Ze kwamen ook regelmatig langs om te vragen of we iets nodig hadden . Zwembad op camping is geweldig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtige camping met voldoende vertier.

Gea Wink,
25-9-2018

Grote camping maar geen hinder van. Camping is opgedeeld in sectoren waarbij iedere sector eigen doucheruimtes heeft. Douches/toiletten netjes schoon en voorzien van toiletpapier. Wel rekening houden met de enorme afstanden die je moet wandelen. Advies is om een fiets mee te nemen of te huren op de camping. Eetgelegenheden voor iedereen; patat, pizza en a la carte. Prima winkel met meer dan voldoende keuze in brood, ook nog na 10 uur ‘s morgens. Mooie omgeving Kortom; zeker voor herhalingsbezoek geschikt.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

1x maar niet weer.

Dappie,
3-9-2018

Wij zijn vanaf 18-08-2018 to 01-09-2018 geweest met 2 kinderen van 14 en 11 jaar. Dit is zeker geen 5 sterren camping waard, Het zwembad was te klein voor de aantal bezoekers, je had alleen maar ligbedden en die waren om 10 s'morgens al bezet. Je kon dan verder nergens liggen, de shows die ze gaven stelde niks voor en alleen maar in het frans terwijl er best wel veel engelsen waren. We hadden een mobilehome die stond vlakbij de weg was nauwelijks parkeerruimte en er waren ontzettend veel fietsers het was te hopen dat ze niet tegen je auto aanfietste. S'avonds disco duurde tot 2 uur en dan waren er veel schreeuwende engelsen en fransen die met niemand rekening hielden. Winkeltje was ontzettend duur. Voor ons was deze camping best wel een tegen valler.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Venue Holidays

Super leuke vakantie, ideale temperatuur

Mira,
31-8-2018

Via een touroperator een mobile home 4/6 geboekt. Helemaal nieuw, goede bedden met dekbedden en kussens. In beide slaapkamers raamhorren en verduistering aanwezig dat was super.

Geen airco maar was ook niet nodig. Er is altijd wel een briesje. Heerlijke plek, camping is zoals beschreven, groot, maar prima afstanden om te lopen. Wel nog 1 fiets gehuurd voor de snelle boodschapjes of om het vuilnis weg te gooien. Vuilnis bakken staan buiten de camping.

Het strand en de golven zijn niet direct geschikt voor kleine kinderen.

Het zwembad is erg leuk. Je mag er alleen niet eten en drinken maar daardoor blijft het wel schoon. Mannen mogen geen short aan met zwemmen maar moeten echt een zwembroek aan. Wc -puntje.

Verder is het stadje Vieux Boucau echt heel erg leuk. Hier is ook een meer waar je kunt zwemmen maar wij vinden de zee dan leuker.

Super u is heel dichtbij.

De mensen in deze omgeving zijn allemaal echt heel aardig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Was heel goed

Voka,
19-8-2018

Jammer geen Nederlands animatie. En Nederlands programma . Zijn alleen Frans gericht. Camping wel heel groot fietsen huren dan wel zeer prijzig

Fijne vakantie

Niels,
19-8-2018

We hebben een super vakantie gehad . Het was alleen jammer dat we jonge jongens naast ons hadden die in de nacht veel lawaai maakte . Maar we willen graag nog een keer terug komen .

Gereisd anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Audrey,
Gereisd anders in augustus 2018

Never again! vermijd deze camping

R.,
18-8-2018

Voor wie graag een leuke camping aan het strand zoekt, heb ik 1 tip: Zoek vooral nog even door. Wat een verschrikkelijke ervaring was dit!! Een mega massale camping met weinig tot geen oog voor klantbeleving, en al helemaal niet voor niet Franstalige klanten.

Er was werkelijk niets waar wij blij van zijn geworden. wij hebben kinderen in de range van 3 tot 11, en die hoefden echt niet naar de kidsclub of animatie want als je geen frans spreekt heb je er niets te zoeken. beetje moeite doen om de kids toch mee te laten doen, zat er ook niet bij.

Ligt wel aan het strand maar je moet dan wel minimaal 700m een steile helling op en af om er te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Céline,
17-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Geslaagde vakantie op deze camping!

Fam B.,
15-8-2018

Wij zijn zaterdag thuis gekomen en hebben deze camping als echt ontzettend fijn mooi en groots ervaren. Wijzelf stonden in een tent van touroperator en het was een ruime plek met slechts 5 a 10 min lopen naar het strand, wat zeer ideaal was. Je merkt wel dat het meer gericht is, vonden wij, op tieners. Maar dat kwam met onze kinderen juist wel goed uit. Zij zijn 11 en 14 en konden heerlijk overal zelf naartoe. Het zwemwaterpark, de sportvelden, de animatie, het restaurant de winkeltjes eromheen, maakt deze camping als één van onze favorieten. Alles erg schoon. In de omgeving is ook van alles te bekijken. Zo zijn wij naar Biarritz geweest en hebben hier het aquarium bekeken en nog een virtual gedeelte verderop. Een ander waterpark met veel glijbanen. Aantal gezellige dorpjes bezocht zoals oa Vieux Beaucoup en Hossegor. Kortom een zeer geslaagde vakantie op deze camping. Aanrader vinden wij!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Vieux Port in Messanges (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Vieux Port zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.