Tijdelijk €25 aanbetaling

Camping Le Pech Charmant

We hebben de beste aanbieders voor Camping Camping Le Pech Charmant voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 389 reviews
+86

7.9GoedScore uit 389 reviews
  • 7.4Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

De camping Pech Charmant-Dordogne ligt op een uitzonderlijk terrein midden in een eiken- en kastanjebos van 12 hectare, op slechts 2,5 km van Les Eyzies, de wereldhoofdstad van de prehistorie! Een familiecamping die authenticiteit en comfort combineert, rust en gezelligheid rond de overvloedige maaltijden van Edgar, de chef-kok van het gastronomisch restaurant. De voorzieningen zijn van hoge kwaliteit: verwarmd zwembad, privé-toiletten, miniboerderij, animatie voor kinderen in juli en augustus. De plaatsen zijn ruim, de lodge cabins en safaritenten bijzonder comfortabel, de sanitaire blokken zeer recent (2022). Mogelijkheid tot wandelen met een ezel en vertrek van vele wandelpaden (op de GR36 in het bijzonder). Frans-Nederlands team.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

389 Reviews over Camping Le Pech Charmant

• 9Rudolf16-10-2022

Aangename camping

Fijne gezinscamping, ruim opgezet. Veel bomen, niet overal evenveel schaduw. Goede horeca: restaurant moet je wel reserveren, en je eet dan gezellig op een knus en sfeervol terras. De bar is gezellig om te eten en drinken overdag. Er wordt veel gedacht aan de kinderen (en hun ouders). Mooi gelegen camping met goede voorzieningen. Aa

• 9Fred28-09-2022

In het naseizoen hadden we voor twee weken een chalet gehuurd. Het eerste wat aan de chalet opviel waren de deuren die ongeveer 1,80m hoog zijn. Lange mensen, zoals ik, moesten dus oppassen. Maar verder was alles piekfijn in orde. Ook de camping is zeer ruim opgezet. Er is een broodjes service en het verwarmde zwembad konden we zeker waarderen. De Franse eigenaren spreken ook vloeiend Engels en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook hebben ze een prima kok in dienst die ons heerlijke gerechten voorschotelden. De camping is een prima uitvalsbasis om vele tochtjes te maken. Grote supermarkten liggen op plusminus 10km van de camping. Wij hebben, ook door het ontzettend mooie weer, een mooie vakantie gehad. Op deze camping komen we zeker een keer terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Jaap18-09-2022

Vakantie in het najaar

Het verblijf was top, de accommodatie was schoon. En de omgeving is prachtig.

• 10Marieke V28-08-2022

Top camping voor (jonge) gezinnen.

Heerlijke camping van alle gemakken voorzien. Nette schone douches/wc’s, behulpzaam team, goed aanbod in restaurant en snackbar, heerlijk zwembad. Maar de locatie (bosrijk / op berg) en grote schaduwrijke plekken (wij hadden eigen tent mee en XL plek dichtbij speeltuin en wc’s) en de relaxte sfeer maken deze camping wel bijzonder. Veel Nederlandse gezinnen maar ook Franse wat een fijne mix geeft. Kinderen 3 en 7 hebben een toptijd gehad. Geen minpunten kunnen vinden hier (behalve de onweersbuien maar hé dat heeft niemand in de hand ;). Aanrader voor gezinnen!

• 9Eetgelegenheden
  • 6Maurits28-08-2022

Teleurstellend

Het verblijf was voor ons teleurstellend. De schoonmaak van onze stacaravan Lodge Prestige liet te wensen over. Vieze ramen, vette keuken en apparatuur en veel kalk in de douche. Nadat we dit kenbaar had gemaakt werd er weinig mee gedaan. Ook waren er kapotte zaken zoals een salontafel aanwezig. Blijkbaar wordt hier niet op gecontroleerd en is het geld binnen halen belangrijker. Het bestelde beddengoed was niet aanwezig. Meteen gemeld en toen kregen we het aan het einde van de dag alsnog in een plastic zak. Het zwembad was prima, maar voor oudere kinderen weinig vermaak. Qua animatie was er niet veel te doen. In onze laatste week zelfs niets meer. Op de website wordt geadverteerd met dieren en speeltuinen, maar dit stelt niet veel voor. De eigenaar is weinig betrokken bij de gasten. Voor ons teleurstellend en niet voor een herhaling vatbaar.

• 5Eetgelegenheden
  • 7Lizanne25-08-2022

Prachtige ligging, aardige camping

De ligging is prachtig met alle bezienswaardigheden om de hoek. De camping is zeer geschikt voor kleine kinderen met speeltuin, trampoline, boerderijdieren en animatie-activiteiten. De plaatsen liggen mooi met veel schaduw. Het zwembad is erg druk op mooie dagen. Het sanitair is nieuw, redelijk school, maar niet heel handig ingedeeld, met name de afwasplek laat te wensen over. De campingwinkel is een hoekje naast de receptie waar je eigenlijk niets aan hebt.

• 7Fam. twee kids21-08-2022

Mooie ruim opgezette camping, animatie ondermaats

Ligging van de camping is prachtig, wel ver van het dorp. Zwembad is prima, safaritent was ook mooi ruim. Medewerkers zijn erg vriendelijk, maar er wordt slecht gecommuniceerd. Onze douche is na herhaaldelijk melden niet gerepareerd en er kwam ook nul communicatie hierover richting ons. Zelf gerepareerd met ducktape uiteindelijk.

De animatie viel ons tegen. Je mist bij de medewerkers de ervaring en de klik met kinderen. Ze doen hun best maar je ziet dat ze het ‘erbij’ moeten doen. In de avond zijn er geen activiteiten voor de kids.

Het restaurant zelf is goed. Er is een avond dat je lekker kunt eten zonder kids. Dit zouden wij niet aanraden. Een enorme groep kids wordt opgevangen door te weinig medewerkers. Niet verantwoord.

Conclusie. Was een leuke camping maar wij komen hier niet meer terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Marc en Claudia17-08-2022

Anja en Renee waren erg behulpzaam en attent!

Hartelijke ontvangst door Anja en Renee. Beide waren erg attent en zeer behulpzaam. Nogmaals dank voor de heerlijke fles wijn. Wie weet tot ziens!

• 7Bas15-08-2022

Fijne plek

Prima camping met een prettige sfeer. De schoonmaak van de huuraccomodatie liet te wensen over. Het zwembad is top, met voldoende ligbedden en parasols. De naastgelegen bar heeft een ruim assortiment. Het eten in het restaurant was ook goed en het personeel vriendelijk en welwillend.

• 7Inge13-08-2022

Fijne camping, misschien niet voor onze doelgroep, 55+.

Fijne camping mooie grote plek. Nadeel het te harde rijden van sommige gasten>5 km, geeft enorme overlast van stof.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar