Camping Le Tedey

52 reviews over Camping Le Tedey in het Nederlands

fantastisch

myriam
18-6-2018

Mooie grote en verzorgde camping in pijnbomenbos aan oever van meer en heeft een kilometer lange “oprijlaan”. Hele stille en rustige omgeving. Plekken zijn door heggenstruiken afgebakend. Je mag zelf een plek kiezen. Jammer dat alleen de plekken zonder elektriciteit aan de rand van het meer liggen. Uitzicht is dan prachtig over het meer. Sanitair gebouwen zijn modern en super schoon. Receptie is van 13u tot 14u gesloten. Winkeltje is in laagseizoen wel beperkt wel broodservice. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Internet is open, gratis en snel. Goede fiets- en wandelmogelijkheden in een mooie natuur.

Een camping om langere tijd te verblijven.

Beste plek ooit

Joost van Heijst
21-3-2018

Ik kom hier al sinds 1970. Na een onderbreking van ongeveer 16 jaar komen we nu weer jaarlijks met mijn gezin hier jaarlijks terug. De sublieme ruimte op de camping en de mogelijkheid om naar het meer te gaan of naar de oceaan is echt geweldig. Het sanitair ziet er tegenwoordig echt geweldig uit. Ruim en schoon. Ook de campwinkel biedt alle dagelijkse benodigdheden. Natuurlijk hoor je op een avond/nacht weleens een ander maar als je daar niet tegen kunt, ga dan niet camperen. Als je aan al in al die andere reviews kan lezen dat er zoveel mensen al vele jaren terug komen dan kan het geen matige of zelfs slecht camping zijn. Hulp nodig met het plaasten van de caravan, geen probleem. Even vragen/aangeven bij de receptie en ze staan zo voor je klaar. Ik zal hier dus zeker nog jaren komen. Zelfs onze kinderen gaan nu op eigengelegenheid naar Le Tedey. Gelukkig gaan we weer richting de zomer en de reis gaat naar..... Le Tedey.

Fijne camping

AvT
8-10-2017

Bijzonder fijne camping, we komen hier al 35 jaar!

Het sanitair is geheel vervangen in schitterende gebouwen, enkel malen per dag wordt hier schoongemaakt.

De camping ligt aan een meer, waar alle vormen van watersport plaatsvinden.

En met de auto slechts 10 minuten van de Oceaan, ook goed te doen op de fiets via de schitterende fietspaden.

Le Tedey, PDG, 6-11-2017

We thank you for taking time to review our campsite after so many stays with us. We are glad that you enjoyed your holidays for years.

Our sanitary blocks are cleaned 3 times per day.

We will be delighted to welcome you again next year.

perfect

Gertjan
    7-10-2017

Er is weinig commentaar voor deze camping. We komen al meer dan 20 jaar terug. Dat wil toch wel wat zeggen.
      Le Tedey, PDG, 6-11-2017
      We thank you for this nice review and your fidelity to our campsite. See you next year.

De nacht bewakers mogen wel vaker rondes maken. Bij mij in de buurt stond een jong gezin, die iedere avond samen met andere mensen zaten te drinken. Ofschoon ze zacht spraken maakte het gerinkel van flesjes en onverwachts lachen mij meerdere avonden uit de slaap of maakte mij wakker. Dit gaf wat ergernis.
        Le Tedey, PDG, 6-11-2017
        We thank you for your review after your stay in our campsite. Don't hesitate to inform the reception about some troubles you may have next time, so that we can fix this quickly. See you soon

Een fantastische camping waar we al 40 jaar komen, alleen daaruit spreekt al onze waardering.
          Le Tedey, PDG, 6-11-2017
          Thank you for your review after so many stays with us. We are glad to read your satisfaction. See you next year !

Thuiskomen

Fred
          6-10-2017

Reeds jaren komen wij, en met ons meerdere campinggasten, met heel veel plezier naar Le Tedey. Hoewel de camping groot is heb je nooit dat gevoel, en hoewel er veel mensen zijn voelt het niet als druk. Het feit dat je al jaren dezelfde mensen tegenkomt, geeft je een vertrouwd gevoel en wordt je vakantie meer iets als thuiskomen. Dit zijn de ingredienten voor een geslaagde vakantie in Frankrijk.
            Le Tedey, PDG, 2-11-2017

We thank you for this nice review.

We are delighted that you enjoyed our campsite so much for years, and that you met so many friends here, with this feeling of being at home each time you come.

See you next year !

Fijne camping

Karin
            5-10-2017

Voor het 6e jaar hebben we onze vakantie op Le Tedey doorgebracht. Dat geeft wel aan dat we ons er thuis voelen.

Rust, sportieve sfeer, gezellige avonden, met of zonder artiesten, bij de bar aan het strand en het allerbelangrijkste: mooie plaatsen.

Ik heb eigenlijk maar 1opmerking: laat eens goed naar de vertalingen in het Nederlands van de site en de app Cool 'n Camp kijken, want die kloppen vaak niet. Een vertaalprogramma gebruikt?

Le Tedey, PDG, 2-11-2017

Thank you for this nice review after many stays with us.

We are glad you enjoyed our servcies and our region.

We try our best to provide information to our Dutch campers using their language. Our website and the app are done by specialized companies. But don't hesitate to inform us about any mistake they could have done to correct this. We always remind at your disposal if you have any doubt with the information you can read.

See you soon for a 7th stay in Lacanau

Sfeervolle camping

Ben
              11-8-2017

Camping Le Tedey is prachtig gelegen aan het Étang de Lacanau en op zo'n 10 km afstand van zee en het gezellige Lacanau Océan.

De camping is vier jaar geleden voorzien van mooie nieuwe toiletgebouwen, alleen jammer dat er geen toiletpapier aanwezig is (niet meer van deze tijd).

Le Tedey, PDG, 2-11-2017

We thank you for this nice review showing your satisfaction after your stay in the campsite. We don't plan to provide toilet paper in our sanitary block.

See you soon

Oude reviews (archief)

Lekker aan het meer

Vouwwagen
              21-8-2016

Camping ligt aan het meer van Lacanau. Is stoffig door duinen. Mooie ruime plekken. Sanitair is schoon/nieuw, maar geen toiletbril. Je kunt catamarans huren op de camping, of je eigen bootje/surfplank meenemen. maximaal 3 avonden per week animatie tot 23.30 uur. Niet aan een doorgaande weg, dus heel rustig. Het meer loopt langzaam af. De Oceaan is op 25 minuten fietsen door het bos. Prachtige fiets routes in de omgeving. goed te doen op een stadsfiets (ook met kinderen 7&9). Prachtig klimpark op 20 min rijden (wel even van te voren bespreken)Bordeaux 45 minuten rijden. Verder zeer weinig te doen in de omgeving. Supermarkt Lacanau village is 15 min met de auto. leuke bar aan het water. Geen restaurant, wel traiteur en goede pizza.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Tedey in Lacanau (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Tedey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Tedey scoort een 8.76 uit 10 op basis van 147 reviews.