Camping Le Tedey

Camping Le Tedey
8,8

70 reviews over Camping Le Tedey in het Nederlands

Anders

Topvakantie!! sanitair was iets minder dan jaar ervoor, supermarkt ruime openingstijden zijn echt pluspunt van de camping! Wij komen graag nog een keer terug

wellicht dat u kunt zorgen voor een beter WiFi-signaal;

Henk
    20-8-2018

wellicht dat u kunt zorgen voor een beter WiFi-signaal; tot volgend jaar!

Een klein stukje paradijs op aarde wat nog niet en waarschijnlijk nooit een commercieel park gaat worden. Wij behoren inmiddels tot de vaste gasten met velen. Geweldig!

Dit is nog eens een camping. Geweldig mooi sanitair met een heel erg mooi meer.

Daarnaast is het ook gewoon heerlijk rustig op de camping..

De camping is wel heel erg groot, maar wij stonden in een hoek dichtbij de receptie. De winkel is ongekend groot, de mensen heel vriendelijk.

Echt een aanrader

Bart
          13-8-2018

Wellicht handig om geen groep jongeren die midden in de nacht dronken terugkomen op een plek te zetten waar voornamelijk jonge gezinnen staan.

goede gezellige camping

Sandra Mustert
            12-8-2018

bij de receptie niet altijd eenduidigheid over te nemen besluiten. en geen toezicht op de camping s'avonds

Mooie, gezellige camping aan leuk meer

Michel
              12-8-2018

Mooie, rustig gelegen camping. We hebben genoten van het uitzicht op de duin vanaf onze kampeerplek en het barretje aan het meer. Verder is de ruime keuze (en de ruime openingstijden) van de winkel zeer positief.

Hele fijne gezinscamping.

Derk
                12-8-2018

Eenvoudige maar goede camping aan het meer en op fietsafstand naar de zee.

Wij zijn tevreden en komen daarom al 15jaar op de camping. Het reserveren verloopt wat raar maar gaat misschien dit jaar beter.

Fantastisch vertoeven

Ellen Peters
                    9-8-2018

Een prima camping dichtbij zee. Schoon sanitair, wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Er zijn 2 moderne sanitairblokken en nog 1 wat oudere, maar ook in laatstgenoemde kun je prima zijn. Winkeltje heeft alles aan boord voor de vergeten boodschappen en in het dorp Lacanau vind je de SuperU voor de rest! Een gezellige bar waar het ook 's avonds prima vertoeven is, af en toe met live-muziek. Vanuit Lacanau rij je gemakkelijk naar plaatsjes in de buurt waar je leuke marktjes kunt bezoeken en ook naar het strand kunt gaan. Een heerlijke vakantie is gegarandeerd!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Tedey in Lacanau (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Tedey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.