Camping Le Tedey

Camping Le Tedey
8,7

71 reviews over Camping Le Tedey in het Nederlands

Topvakantie!! sanitair was iets minder dan jaar ervoor, supermarkt ruime openingstijden zijn echt pluspunt van de camping! Wij komen graag nog een keer terug

Henk,
20-8-2018

Tilia,
17-8-2018

Een klein stukje paradijs op aarde wat nog niet en waarschijnlijk nooit een commercieel park gaat worden. Wij behoren inmiddels tot de vaste gasten met velen. Geweldig!

Dit is nog eens een camping. Geweldig mooi sanitair met een heel erg mooi meer.

Daarnaast is het ook gewoon heerlijk rustig op de camping..

De camping is wel heel erg groot, maar wij stonden in een hoek dichtbij de receptie. De winkel is ongekend groot, de mensen heel vriendelijk.

Echt een aanrader

Bart,
13-8-2018

Wellicht handig om geen groep jongeren die midden in de nacht dronken terugkomen op een plek te zetten waar voornamelijk jonge gezinnen staan.

goede gezellige camping

Sandra Mustert,
12-8-2018

bij de receptie niet altijd eenduidigheid over te nemen besluiten. en geen toezicht op de camping s'avonds

Mooie, gezellige camping aan leuk meer

Michel,
12-8-2018

Mooie, rustig gelegen camping. We hebben genoten van het uitzicht op de duin vanaf onze kampeerplek en het barretje aan het meer. Verder is de ruime keuze (en de ruime openingstijden) van de winkel zeer positief.

Hele fijne gezinscamping.

Derk,
12-8-2018

Eenvoudige maar goede camping aan het meer en op fietsafstand naar de zee.

Wij zijn tevreden en komen daarom al 15jaar op de camping. Het reserveren verloopt wat raar maar gaat misschien dit jaar beter.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Tedey in Lacanau (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Tedey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.