6,3

Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Sylvamar voor je op een rij gezet:

201 reviews over Camping Yelloh! Village Sylvamar in het Nederlands

Fijne vakantie gehad

Michael,
10-1-2019

Wij hadden in het hoogseizoen een kids mobilhome gehuurd rechtstreeks bij yelloh. Wij waren met 2 kinderen van 1 jaar en 5 jaar. Bij aankomst netjes te woord gestaan bij de receptie en werden begeleid naar onze caravan. Deze zag er prima uit en met 2 badkamers waarvan 1 met aankleed kussen en diepe wasbak om de jongste in te stoppen. 1x was de stroom uitgevallen en was naar de receptie gelopen en voordat ik terug was stond er al iemand van de technische dienst. Er was buiten een stop uit. Camping ziet er ook netjes uit.

Zwembad zat redelijk vol. Maar dat is dan ook hoogseizoen. Het grote ronde bad is dan ook niet dieper dan 1.20 wat voor onze oudste mooi zwemmen was. Het beleid van de zwembroeken schoot er wel bij in.

Uitstapjes gedaan naar Biaritz en Saint Sebastian. Strand is lopend te doen 1.2km, wij hadden de kids in een bolderkar. Zee wel ruig. Strand mooi breed.

Animatie deed het ook leuk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie, schone camping

Helga,
9-9-2018

Mooie, schone camping. Zeker voor Franse begrippen. Ook rustig. Grote staplaatsen voor tent en wat wij zagen super moderne stacaravans. Zeer vriendelijk personeel. Op loopafstand restaurants, winkeltjes, dierentuin, klimpark en aqualand. Ideaal im wat steden in Spanje te bezoeken en bijv Biartitz, Pau en Lourdes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Aanrader

N,
7-8-2018

Gezellige familiecamping met voor ieder wat wils.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Lux-camp

Veel negatieve reacties gelezen op voorhand dus zijn we met een beetje bang gevoel afgereisd. Maar totaal onnodig zo blijkt. Echt een leuke camping met groot zwembad en echt vriedelijke medewerkers! Ongeveer 1000m van een mooi strand gelegen met ruime parkeergelegenheid (gratis). De zee is bij momenten heel wild dus niet altijd geschikt voor kleine kinderen maar voor de grotere avonturiers zeker een uitdaging! Stadjes en markjes in de buurt in overvloed!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie gehad op mooie camping!

Miranda,
19-11-2017

De meningen over deze camping zijn zo te lezen zeer wisselend. Die van ons is heel positief, sterker nog, onze kinderen willen volgend jaar heel graag terug naar deze camping. We hadden een mooie stacaravan (van de camping) op een rustige plek. De camping is groot en er is altijd wat te doen, maar wij hebben nooit overlast ervaren, wellicht zaten wij net in een wat rustiger gedeelte. Het zwembad vonden we fantastisch en dit geldt ook voor het strand. Wij gingen met de auto, je kon altijd makkelijk parkeren. Kinderen (8 en 12) vermaakten zich prima in zwembad, voetbalveld, speeltuin of bij de tafeltennistafels. Het is er niet overbevolkt met nederlanders, met name veel fransen, maar er waren genoeg nederlandse kinderen om mee te spelen. Het weer is er wat wisselend, dat heb je snel bij de bergen en de atlantische kust, maar wij hebben ons prima vermaakt met diverse uitstapjes in de omgeving. Het zou zo maar kunnen dat we volgende zomer weer gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Je verheugd je op een mooi verblijf, vooral gezien het aantal sterren en de waardering. Al gauw blijken die sterren van de hemel gevallen te zijn; hekwerken die toegang geven tot douches zijn 's ochtends om 08:15u nog gesloten (tja de poetsploeg was verlaat en de bewaking in slaag gevallen). Sanitair is verouderd en (wellicht daardoor) slecht schoon te houden/maken.

Het animatieteam was vooral 's nachts geanimeerd met zichzelf bezig, geen aandacht voor de rust van in hun directe omgeving verblijvende gasten; kortom geen regels voor medewerkers - ruimschoots gecompenseerd door veel regels voor betalende gasten! Geen toezicht bij zwembad, wel discussie over niet dragen van strakke zwembroek, camping bandjes etc. Geen toezicht op veiligheid in zwembaden, want daar is geen aandacht voor. Vooraf in Franse taal (!) voor boeking expliciet gevraagd of honden toegelaten worden op strand: Jazeker! Bij aankomst, helaas toch niet, wel een paar kilometer verder op een onbewaakt (naakt)strand waar honden vrij hun gang kunnen gaan. Voor mensen die tussen 00:00u en 07:00u rustig willen slapen: advies, denk goed na wel gedeelte van de camping dit kan bieden! De kans is >50% dat dit niet gaat lukken. Overigens Franse toezeggingen zijn weinig waard nadat je alles betaald hebt en incheckt. ter plaatse is er niet mogelijk en verbergt de leiding zich achter het contract via het reserveringssysteem van YellowVillage.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goede camping maar waardeloze leiding!

Marianne,
30-8-2017

Met veel plezier op weg naar Yellow Village Sylvamar, hoge verwachtingen gezien de 5 sterren. Bij aankomst meteen een vervelende ervaring, het restbedrag van ons verblijf moest meteen worden betaald maar wij willen dan toch even zien waar we voor betalen dat was een vreemde vraag want er was toch niets anders mogelijk en er was een contract getekend dus we moesten in ieder geval betalen. Nou wil ik graag zien wat ik koop voor rond de €1500,00 dus toch maar eerst gaan kijken! Dat werd ons niet in dank afgenomen. Tijdens ons verblijf veel last gehad van het gehele animatieteam dat aan de andere kant van het campingpad was geinstalleerd, na afloop van de "shows" eindelijk rust rond 24.00u maar dat was van korte duur want de dames en heren van het animatieteam zetten hun gezelligheid voort bij hun stacaravans met veel gegil gelach enz. Bij klacht bij de receptie geen actie want het ging gewoon door tot 06.00u 's morgens. Verder een vreemd beleid bij het zwembad. Het dragen van zwemshorts (het moesten zgn speedo's zijn) is niet toegestaan voor een bepaald aantal mensen want als je eens rondkeek werd het wel toegestaan bij een aantal personen maar wij werden meteen aangesproken bij entree zwembad vreemd iets te maken met nationaliteit? Verder geen toezicht in zwemparadijs! Er wordt alleen gelet op zwemshort, zemband, slippers enz maar er is geen touw aan vast te knopen ze doen maar wat! Zeer onvriendelijk personeel. Zwembad ook te klein voor afmeting- en aantal gasten camping. Wij zullen deze camping zeker niet vaker bezoeken aangezien we eigenlijk op geen enkel moment vriendelijk te woord zijn gestaan. De camping ligt op 900 m loopafstand van het strand waar je eerst een behoorlijke afdaling en terug een klim moet doen over het strad/duinen. Mooi breed strand en een mooie woeste zee. Honden niet toegestaan op dit strand daar was ook geen duidelijk uitsluitsel over gegeven van te voren. Je moet dan naar een strand verderop zonder toezicht. Sanitair voldoet wel had wat ruimer gekund en een groter aantal was ook prettiger. Redelijk gepoetst, er werd wat met een mop gezwaaid en voor het oog netjes (viezerikken komen op alle campings). Veel te doen voor kleine kinderen onder andere op maandag ponyritjes waardoor de camping onder de ponypoep lag die niet werd opgeruimd! Kortom een luidruchtige camping, onvriendelijk personeel, omgeving is wel het een en ander te zien maar je moet er voor rijden. Niet voor herhaling vatbaar en de keten campings van Yellow Village is niet aan te raden na deze tweede slechte ervaring hiermee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Dit is een van de slechtste camping

R J K,
16-8-2017

Wat goed is zijn de accomodaties. De campeerplaatsen ver beneden peil niet vlak niet ideaal voor tent! water tap punten spuiten alle kanten kanten op behalve de goede. zwembad mag je alleen met speedo zwemmen laat je niet verleiden door het filmpje op de site van yelloh village kinderen die niet kunnen zwemmen mogen geen zwemband of iets wat daar mee te maken heeft en dat in deze tijd! Supermarkt heeft bijna niks op voorraad en veel achterstalig onderhoud. Sanitair voorziening is slecht douches zijn te laag als je groter bent dan 1.7m wt ben je met je hoofd boven de douch kop. Autos mogen op het terrein rijden. bijna je tent/caravan in en is niet kind vriendelijk. Supermarkt in de omgeving ligt op 2.5km van de camping deze is wel nodig omdat de supermarkt op plaats niks voorradig heeft.zeker geen 5 sterren waard in mijn ogen!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Absoluut een aanrader!

Karin Mulders,
9-8-2017

De camping is groot, in de straatjes zie je overdag altijd wel mensen maar toch straalt de camping rust uit. Het is er niet lawaaierig. Na 23u is het helemaal stil en hoor je de zee op de achtergrond. Het strand is trouwens 900 meter lopen, maar wel over een weg met winkeltjes, restaurants en een minigolf baan.

De camping is schoon, het personeel is heel vriendelijk en wij vonden het heel prettig dat je in de huuraccomodaties privacy hebt. Ze staan dicht bij elkaar maar zijn zo opgesteld dat je niet bij de (over)buren naar binnen kunt kijken. Heel fijn! Het zwembad is leuk voor de kinderen en wij vonden het positief dat er geen bedden gereserveerd mogen worden. Als je om 11u gaat zwemmen, zijn er dus nog genoeg bedjes vrij.

Als we dan toch een verbeterpunt moeten noemen hadden we graag meer speeltuintjes verspreid over het park gezien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer deze camping!!!

Roelof,
31-7-2017

Wij hebben vonden de camping zeer teleurstellend.

In de avond teveel geluidoverlast van de muziek die diep in de nacht doorging.

Wij zijn daardoor niet uitgerust terug gekomen.

Ook onze bedden waren heel hard.

En de zee was zeker niet op loopafstand en het zwembad was veelste druk.

De plaatsje rondom de Camping waren wel erg leuk en onze kinderen hebben elke

avond heerlijk gespeeld bij het voetbalveld.

Voor ons nooit meer deze camping verselijk

Lux-camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Sylvamar in Labenne Océan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Sylvamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.