Camping Le Perpetuum

57 reviews over Camping Le Perpetuum in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Camping is leuk, lawaai minder.

Familie Verkaik
2-7-2018

Middelgrote camping met leuke plaatsen direct aan de Dordogne. Zwembad leuk, animatie leuk, genoeg te doen voor kinderen. Wel een beetje prijzige camping. Sanitair is gedateerd en mensen lieten het vaak vies achter. De omgeving in de Dordogne is echt top. Wat wel jammer is dat er niet gelet wordt op lawaai van jongeren na 22.00 uur. Daardoor veel wakker gelegen door hangjongeren die nog muziek draaiden en liepen te gillen. Ook jammer dat ouders hier zelf niet op letten. Als je aan het water staat kun je 's avonds en 's nachts ook last hebben van de belachelijk luide muziek van de camping aan de andere kant van het water. Hier kan Le Perpetuum verder niets aan doen. Dus leuke camping, maar wel erg jammer van het rumoer 's avonds. Wij hadden ook nog eens hele nare mensen naast ons, dus al met al was het voor ons geen hele leuke ervaring.

Heerlijk tot rust gekomen

Fam. Echtenerbrug
6-1-2018

Prachtige omgeving aan de Dordogne, vlakbij het prachtige stadje Domme. Camping was netjes en volledig, restaurant, campingwinkel en prima sanitaire voorzieningen. Ook gelegenheid voor sport en ontspanning, voor de kinderen was er kinderanimatie ook in het Nederlands. Camping ligt rechtstreeks aan de rivier de Dordogne maar vanuit de camping is er niet echt gelegenheid in het water te gaan of om bij het water te zitten, anderzijds houd je de natuur ongemoeid. In de omgeving is er veel kanoverhuur. Wij kwamen zonder te boeken aan op de camping en konden per dag verlengen.
Perpetuum team, Gérante, 11-1-2018

Good morning!

Thank you for your comment on our camp, we really appreciate.

Looking forward to see you next year,

Best regards

Fabienne

heerlijke camping

Mia van Vught
28-9-2017

Superleuke camping aan de rivier de Dordogne . Alle bezienswaardigheden binnen een straal van 80 km . Grote staanplaatsen , zon en schaduw . Twee zwembaden en supervriendelijke staf . Zondermeer een aanrader .
Team Perpetuum, Gérante, 1-10-2017

Good morning,

We are happy you enjoyed your holidays at our campingsite. It is true we have a really good team and they wants the best for the customer.

See you a next time and enjoy your winter.

Thank you

Perpetuum Team

We hebben een aantal aanbieders voor Le Perpetuum voor je op een rij gezet:

Super vakantie gehad met hindernissen

Jansen
    2-9-2017

De eigenaren waren heel behulpzaam brachten je bij aankomst naar je plek. Ook betaling pas een dag voor je weggaat. Mooie grote plek met schaduw en zon. Water, afvoer en elektriciteit bij de plek. Sanitair was goed schoon en lekker warm water om te douchen, afwassen en wassen. Ook voor de honden is deze camping geweldig lekker dicht bij de rivier om af te koelen en er is ook een zwembad om heerlijk in af te koelen. Wij hadden problemen met stroom waardoor onze omvormer is doorgebrand. Campingeigenaren hebben dit goed opgelost. Zelfs ons tegemoet gekomen met een korting voor onze plek voor het ongemak.Super!!!! Wij komen volgend jaar zeker weer terug.

Heerlijke camping

fam v.d. Brink
    23-8-2017

Prima zwembad, en afkoelmogelijkheid in de Dordogne. Meeste plekken met veel schaduw. Eigenaars erg aardig en betrokken. Sanitair schoon en super heet water, zowel voor het douchen (zelf te regelen) en voor de afwas. Er is geen toiletpapier aanwezig, dus zelf meenemen.

Klein winkeltje waar ook brood te koop was, hebben wij geen gebruik van gemaakt. 3 km verder in Cenac op de fiets bij de bakker brood gehaald.

Eten in de bar/restaurant prima prijs/kwaliteit verhouding. Wifi gratis bij de bar en het zwembad. Wel wat traag als het druk was.

Minpuntje: Je kan niet pinnen. Dus afrekenen moet contant.

Veel te zien in de prachtige omgeving.

Tip: grillrestaurant in Cenac. Heerlijk eten, vriendelijke bediening voor een goede prijs.

Leuke camping voor met kinderen

Saskia Jansen
    19-8-2017

Leuke camping met zowel de mogelijkheid tot zwemmen in de rivier als in het zwembad.

Voor onze kinderen van 2 en 6 jaar was er zeker voldoende te doen. Er is een kleinschalig animatieprogramma, zowel in het Frans als Nederlands.

Wij hebben genoten van ons verblijf en komen zeker terug!

Camping Le Perpetuum, Gérante, 22-8-2017

Good morning!

Thank you for your comment on our camp, we really appreciate it! Indeed you can choose to swim in the river or in the swimming pools of the camp, and our animators are doing their best to keep your kids occupated!

Looking ofrward to see you next year,

L'équipe du Perpetuum

Mooie camping, slapeloze nachten.

Lonneke
    15-8-2017

Mooi gelegen camping met allerlei activieiten voor jong en oud, maar voor ons te druk en lawaaiig. Na 2 slapeloze nachten door schreeuwende jongeren en disco tot 1.30 uur op een naburige camping was onze ergenis zo hoog dat we naar een andere camping verhuisd zijn.

Bonjour,

We are very sorry to hear that you had no sleep because of the noise... Of the other campsite, in front of us. We do have some animations but we always try to end it between 11 p.m. and 11.30 p.m. ... We hopte that you find a campsite more suitable to answer to your request for your holiday and that you had a great time.

L'équipe du Perpetuum

leuke camping op mooie plek

Gert Driessen
    14-8-2017

leuke camping aan de Dordogne. Mooie ruime plekken en prima en schoon sanitair. Je moet wel zelf WC papier meenemen. prima restaurant met leuk terras met goed aanbod van lekkere biertjes. enige minpunt is dat er een aantal avonden per week disco of karaoke is die veel lawaai tot twaalf uur geeft. verder prima camping.

Bonjour Monsieur,

Thank you for your comment on the camp and on the different comments you made. Indeed, we try to animate the stay for the people who are looking for animation, and we try as much as possible to be convenient for everybody and we are sorry to hear that our animation may have disturb your stay.

We hope you still enjoyed you holiday!

prachtig

Mar
    11-8-2017

Wij hebben zeer genoten op camping "Le Perpetuum". Erg aardig ontvangen en ruime kampeerplaatsen. De camping is mooi groen aangelegd.

Het zwembad is prima. De toiletgebouwen worden keurig schoongehouden.

Doordat de camping aan de Dordogne ligt heb je ook de mogelijkheid om daar op een strandje te liggen of in te zwemmen. Wij waren er met 2 pubers die zich prima vermaakt hebben. In de omgeving is genoeg te doen.

Bonjour,

Thank you for your comment on our camp! We can see that you really enjoyed your holiday with us and it is a real pleasure for us! Hoping to see you soon back at the camp!

Fantastiche plek

Kim
    5-8-2017

Voor 2 weken op de camping geweest, ontzettend vriendelijke eigenaren en medewerkers. Ook de mensen op de camping zijn vriendelijk en sociaal naar elkaar. Leuke mix van Nederlanders, Engelse en Franse mensen. Zeker een aanrader als je in de dordogne wilt verblijven. Hygiëne in de toiletgebouwen is top alles ziet er goed en netjes uit. Verwacht natuurlijk geen 4 sterren kwaliteit. Tips: neem zelf toiletpapier mee naar toilet want die is er niet. De volgende douches moet je hebben die in de dichte ruimte naast de toiletten en dan links, en de douche naast de babyruimte is goed als je van een goede douche straal houdt. De rivier is heerlijk om in te zwemmen en drijven op een luchtbed. Aan beide kanten van de maaisvelden vind je kleine keistrandjes. Prijs/kwaliteit is echt perfect.

Bonjour,

Thank you very much for you nice comments on our camp and for the little tips for the next clients! We are glad to see you enjoyed to stay with us! Se you soon on the camp!

We hebben een aantal aanbieders voor Le Perpetuum voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Perpetuum in Domme (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Perpetuum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Perpetuum scoort een 8.33 uit 10 op basis van 100 reviews.