Camping Le Perpetuumsterstersterster

8.7Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Domme (Dordogne)

8.7Fantastisch

• 8.2Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

105 reviews over Camping Le Perpetuum

• 8Peter Jansen15-09-2019

Weer een thuiskomer

We waren er dit jaar voor de derde keer. Werden weer goed ontvangen. We hadden weer onze mooie ruime plek. Sanitair werd goed schoon gehouden. Zwembaden zijn prima. Ook in het restaurant kon je lekker eten. Vooral de pizza's zijn een aanrader. We hebben dit jaar weer genoten.

L'équipe du perpetuum, Gérante, 18-09-2019

Hello and thank you for your comment. We are happy to see that you enjoy every year the campsite and the pizzas ! It will be a pleasure to welcome you again , Best regards, the Perpetuum team

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9Embee16-09-2018

Fijn kamperen in september.

Mooie camping waarin het in september rustig is. fijne plek met caravan aan het water(zelf mogen bepalen) Schone en warme douches,fijn onthaal,mooie omgeving,kortom alle ingrediënten voor een fijne vakantie.

• 9Staat v/h sanitair

L'équipe du perpetuum, Gérante, 24-06-2019

Thank you very much, we appreciate this nice comment, we hope to welcome you again.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Fam van Voorden27-08-2018

Heerlijke kampeervakantie

Wij hebben in augustus 2 weken op deze camping gestaan en het was de 3e keer dat we hier waren. Lekkere ruime plaatsen en voldoende keus in schaduwrijke of zonnige plaatsen. Voor de kinderen genoeg te doen, o.a. Nederlandse entertainment, en de zwembaden zijn prima. Sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt en het water is meestal goed warm in de douche. In de rivier kun je heerlijk zwemmen en drijven met een band en je kunt er goed vissen op barbeel. Stroomopwaarts kun je naar een zand en kiezelstrand lopen om aan de rivier te liggen. In de avond is er regelmatig wat te doen bij het terras en je kunt daar ook lekker wat eten of drinken. Al met al een prima camping. Een probleem met onze kampeerplaats werd serieus genomen door de eigenaresse en vervolgens keurig opgelost waarvoor onze dank richting Le Perpetuum. Wij gaan waarschijnlijk nog wel eens terug. De Dordogne zelf is verder ook een hele mooie regio voor een vakantie!

L'équipe du perpetuum, Gérante, 24-06-2019

Thank you for your comment, we are happy to see that you enjoyed your stay and the region with the river.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Familie Verkaik02-07-2018

Camping is leuk, lawaai minder.

Middelgrote camping met leuke plaatsen direct aan de Dordogne. Zwembad leuk, animatie leuk, genoeg te doen voor kinderen. Wel een beetje prijzige camping. Sanitair is gedateerd en mensen lieten het vaak vies achter. De omgeving in de Dordogne is echt top. Wat wel jammer is dat er niet gelet wordt op lawaai van jongeren na 22.00 uur. Daardoor veel wakker gelegen door hangjongeren die nog muziek draaiden en liepen te gillen. Ook jammer dat ouders hier zelf niet op letten. Als je aan het water staat kun je 's avonds en 's nachts ook last hebben van de belachelijk luide muziek van de camping aan de andere kant van het water. Hier kan Le Perpetuum verder niets aan doen. Dus leuke camping, maar wel erg jammer van het rumoer 's avonds. Wij hadden ook nog eens hele nare mensen naast ons, dus al met al was het voor ons geen hele leuke ervaring.

• 4Staat v/h sanitair

L'équipe du Perpetuum

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Fam. Echtenerbrug06-01-2018

Heerlijk tot rust gekomen

Prachtige omgeving aan de Dordogne, vlakbij het prachtige stadje Domme. Camping was netjes en volledig, restaurant, campingwinkel en prima sanitaire voorzieningen. Ook gelegenheid voor sport en ontspanning, voor de kinderen was er kinderanimatie ook in het Nederlands. Camping ligt rechtstreeks aan de rivier de Dordogne maar vanuit de camping is er niet echt gelegenheid in het water te gaan of om bij het water te zitten, anderzijds houd je de natuur ongemoeid. In de omgeving is er veel kanoverhuur. Wij kwamen zonder te boeken aan op de camping en konden per dag verlengen.

Perpetuum team, Gérante, 11-01-2018

Good morning!

Thank you for your comment on our camp, we really appreciate.

Looking forward to see you next year, Best regards Fabienne

Best regards,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 2017
    8Mia van Vught28-09-2017

heerlijke camping

Superleuke camping aan de rivier de Dordogne . Alle bezienswaardigheden binnen een straal van 80 km . Grote staanplaatsen , zon en schaduw . Twee zwembaden en supervriendelijke staf . Zondermeer een aanrader .

Team Perpetuum, Gérante, 01-10-2017

Good morning, We are happy you enjoyed your holidays at our campingsite. It is true we have a really good team and they wants the best for the customer. See you a next time and enjoy your winter. Thank you

Perpetuum Team

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Jansen02-09-2017

Super vakantie gehad met hindernissen

De eigenaren waren heel behulpzaam brachten je bij aankomst naar je plek. Ook betaling pas een dag voor je weggaat. Mooie grote plek met schaduw en zon. Water, afvoer en elektriciteit bij de plek. Sanitair was goed schoon en lekker warm water om te douchen, afwassen en wassen. Ook voor de honden is deze camping geweldig lekker dicht bij de rivier om af te koelen en er is ook een zwembad om heerlijk in af te koelen. Wij hadden problemen met stroom waardoor onze omvormer is doorgebrand. Campingeigenaren hebben dit goed opgelost. Zelfs ons tegemoet gekomen met een korting voor onze plek voor het ongemak.Super!!!! Wij komen volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8fam v.d. Brink23-08-2017

Heerlijke camping

Prima zwembad, en afkoelmogelijkheid in de Dordogne. Meeste plekken met veel schaduw. Eigenaars erg aardig en betrokken. Sanitair schoon en super heet water, zowel voor het douchen (zelf te regelen) en voor de afwas. Er is geen toiletpapier aanwezig, dus zelf meenemen. Klein winkeltje waar ook brood te koop was, hebben wij geen gebruik van gemaakt. 3 km verder in Cenac op de fiets bij de bakker brood gehaald. Eten in de bar/restaurant prima prijs/kwaliteit verhouding. Wifi gratis bij de bar en het zwembad. Wel wat traag als het druk was. Minpuntje: Je kan niet pinnen. Dus afrekenen moet contant. Veel te zien in de prachtige omgeving. Tip: grillrestaurant in Cenac. Heerlijk eten, vriendelijke bediening voor een goede prijs.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Saskia Jansen19-08-2017

Leuke camping voor met kinderen

Leuke camping met zowel de mogelijkheid tot zwemmen in de rivier als in het zwembad. Voor onze kinderen van 2 en 6 jaar was er zeker voldoende te doen. Er is een kleinschalig animatieprogramma, zowel in het Frans als Nederlands. Wij hebben genoten van ons verblijf en komen zeker terug!

Camping Le Perpetuum, Gérante, 22-08-2017

Good morning! Thank you for your comment on our camp, we really appreciate it! Indeed you can choose to swim in the river or in the swimming pools of the camp, and our animators are doing their best to keep your kids occupated! Looking ofrward to see you next year, Best regards, L'équipe du Perpetuum

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Lonneke15-08-2017

Mooie camping, slapeloze nachten.

Mooi gelegen camping met allerlei activieiten voor jong en oud, maar voor ons te druk en lawaaiig. Na 2 slapeloze nachten door schreeuwende jongeren en disco tot 1.30 uur op een naburige camping was onze ergenis zo hoog dat we naar een andere camping verhuisd zijn.

Camping Le Perpetuum, Gérante, 17-08-2017

Bonjour, We are very sorry to hear that you had no sleep because of the noise... Of the other campsite, in front of us. We do have some animations but we always try to end it between 11 p.m. and 11.30 p.m. ... We hopte that you find a campsite more suitable to answer to your request for your holiday and that you had a great time. Best regards, L'équipe du Perpetuum

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

3 tips over Camping Le Perpetuum

• Alice & Alwin, 04-09-2012

De pizza's! Erg goed, wijntje erbij en je hebt een leuk dinertje op de camping.

• S.Hulzebosch, 16-07-2012

Huur een accomodatie rechtstreeks via de camping. Dit scheelt echt heel veel geld en de plaatsen zijn mooier en groter en de mobilehomes zijn in betere staat. Daarbij als er een euvel is wat verholpen moet worden. Wordt er direct actie ondernomen en zijn ze ook nog eens erg vriendelijk.

• familie Pit, 31-08-2014

Gelegen aan de rivier de Dordogne, neem grote zwembanden mee om de rivier mee af te dobberen. Er is een pad om stroomopwaarts te gaan zodat je met de banden de rivier af kunt dobberen langs de camping.

14 vragen over Camping Le Perpetuum

• Kms, 18-05-2018

Plattegrond

Is er een plattegrond van de camping?

• J.b Muter, 26-12-2017

Betalen

Kan je bij vertrek met de pin afrekenen. En zitten de supermarkten in de buurt

• Barry, 07-12-2017

Strandje bij rivier?

Is er een (kiezel)strandje bij de rivier waar je kan zitten en waar de kleintjes in het water kunnen spelen? Dank alvast voor jullie reactie

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig